liian snobi mies? - Parisuhteet

minn

Kiitos hyvistä kommenteista!

En tunne itseäni huonommaksi tai epäsivistyneeksi siis hänen takiaan, vaan lähinnä jotenkin vaivaa tuollainen "outo" käytös... En osaa selittää asiaa kovin hyvin... Enkä valita yhtään siitä että käytöstavat löytyy, mutta lähinnä se kai tässä vaivaa, kun tuntuu että olen itse niin erilainen ja pistää silmään toisenlainen käytös...

Tyyppi kyllä tuntuu siis aidosti pitävän minusta, se on käynyt selväksi...mutta kun... äh, omista tunteista en vaan osaa ottaa selvää...

Kommentit (9)

Cara-

Olisiko mahdollista että poikaa vähän jännittää ja silloin on helpompi käyttäytyä "hienommin"? Voihan se muuttua kun tutustutte paremmin. Ja toikin on hyvä pointti mitä SunLion sanoi, että kuitenkin hän on kiinnostunut sinusta vaikka et ole mikään snobi.

rosa*

Monesti sellasten ihmisten kanssa jännittää varmaan lähinnä se että osaako ite käyttäytyä oikeen, varsinki jos ajattelee et jatkossa pitäs esim. tavata tyypin vanhemmat jotka on varmasti myöskin "hienompia" ihmisiä.. Mutta ei siitä silti turhia paineita kannata ottaa, ja tuo oli myös hyvä pointti että jos kerran on useamman kerran tapaillut sua tuskin pitää sua mitenkään "huonompana":)

Maaria

Eihän hyvistä käytöstavoista ainakaan mitään haittaa luulisi olevan :)

Voihan olla, että ajan kanssa totut siihen, että hän ei käyttäydy ihan samalla tavalla ja usein varsinkin pidemmissä suhteissa pariskunnan käyttäytyminen hioutuu enenmmän toistensa kaltaisiksi, löytyy se oma rytmi, jolla mennään. Luulen, että tuo on vaan tottumiskysymys. Sanoit, että hän on saanut ehkä "hienomman" kasvatuksen. Tuntuuko sinusta sitten hänen seurassaan, että olisit jotenkin "huonompi" tai vastaavaa?

Svenna

No niinkun ite jo vastasit tuohon voiko miestä muuttaa -kysymykseen, niin miekin vastaan saman. Ei. Ei missään nimessä toisen luonnetta pysty lähtee muuttamaan, eikä piätisikään edes yrittää! Jos mies on liian hieno sinulle tjsp, niin sitten kannattaa antaa olla koko homma.

Niin voithan sie sanoa miehelle että ottaa rennommin, mutta suurempia muutoksia ei kannata mennä tekemään. Ellette yritä sopeutua toisten tapoihin :>

SunLion

aattelen ite tän sillee et hän ei ole liian snobi sinulle jos itse on kiinnostunut kaltaisestasi tavallisesta tytöstä..eikä etsi toista snobia.

minn

Olen käynyt ulkona useamman kerran erään pojan kanssa, joka on yhdessä ollessamme todella mukava, mutta vaikuttaa muuten hiukan "snobilta" (pukeutuminen, käytös, puhetapa), kun taas minä tunnen olevani hiukan rennompi persoona.. Tuntuu että hän on saanut hiukan "hienomman" kasvatuksen kuin minä (En minäkään siis missään pellossa ole kasvanut ;)), ja minua on hiukan vaivannut hänen liian hieno käytöksensä, ja tekisi mieli sanoa että ota rennommin....

En tiedä mikä tässä nyt on ongelma, kunhan avauduin.. mutta olisi kiva kuulla jos on muita kohtalotovereita, että kuinka homma on toiminut? Voiko miestä muuttaa? (No ei tietenkään, mutta kunhan kysyin.)

Te Busque

Monet uudet tuttavuudet vaikuttaa alkuun usein vähän kylmiltä tai snobeilta, varsinkin jos ovat ujoja. Mikäli poika vaikuttaa ihan kivalta kannattaa varmaan antaa vähän aikaa näyttää että onko ujo vai oikeasti snobi.

örmelö

En koe itse olevani mikään snobi, mutta olen saanut suhtkoht hyvän kasvatuksen, enkä todellakaan itse katselisi mitään renttua, eli eiköhän tuo poika ainakin oli ihan susta siis kiinnostunut :) Eikä välttämättä kannata sanoa pojalle asiasta, koska mun mielestä parempi noin päin, kuin se että joutuisi häpeämään toisen käytöstä ja siitä sanomaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat