Miehet menee ja tulee kun huvittaa? - Parisuhteet

Svenna

Keskustelua tästä, kysymys tulikin jo. Meneekö siis miehesi miten huvittaa? vietättekö iltanne yhdessä vai erillään? oletko sinä se joka menee kun haluaa? tuletko takaisin kun kulta pyytää? Sovitteko keskenänne baari-illoista, menettekö yhdessä vai erikseen?

Keskustelua kehiin, miten asiat pitäisi olla? mitä pitäisi muuttaa? :)

Kommentit (11)

maikku*

rehellisesti voin sanoa että jos mieheni menee töihin toiseen kaupunkiin, niin hän myös käy töissä ja tulee sitten takaisin kotiin.. ei epäilytä mikään..
ja vaikka sitten lähtisi istumaan iltaa kavereidensa kanssa niin kertoo kyllä minulle suunnitelmansa... tosin itse olen nyt viimeaikoina häntä patistanut lähtemään mukaan joihinkin pikkupippaloihin, ihan vaan sen takia että edes kävis moikkaamassa kavereitaan.
No yleensä mies kuitenkin jää kotia tai mennään käymään jossain kavereilla tai jotain.. mies on sanonut että ei hänellä oo tarvetta mennä baariin, hän on sen elämän jo nähnyt..
itse tosin tykkään joskus käydä tyttökaverieni kanssa tanssimassa, tai mieheni ja hänen kavereidensa kanssa..
että ei kai ne kaikki miehet sentään tule ja mene niin kuin itseä huvittaa.. :)

Svenna

Niinpä :D oli vaan pakko saada jonnekkin kirjottaa kun niin paljon eilen kuuli kaikkea siihen suuntaan.. mutta ei oma miehenikään mene milloin huvittaa kyllä jotain pientä "kuria" pitää olla.. minulla myös..

maikku*

hahah! :D

Olishan se outoa jos toinen vaan menis ja tulis ja tekis mitä sattuu eikä ite tietäis mistään mitn... emmä tiiä pystyisinks mä ees kattelemaa semmosta kauaa.. :roll: tai ku sen oon tehny selväks et mulle pitää olla aikaa, edes sitten viis minuuttia ja kunnon aikaa eikä esim. tv:n toljottamista.. :wink:

nimosa

Jotenki tuntuu, että mitä etelämmäs mennään, sitä enemmän löytyy näitä viuhahtelijoita. Eipä sillä, on niitä lapissakin, mutta esimerkiksi kaikki kaveripiirissäni seurustelevat vakavasti jo vuosia... Ikinä ei ole ollut sellaisia ongelmia kenelläkään, että ukko menee miten tahtoo ja suhteetkin toimii kiitettävästi jokaisella vaikka vuosia jo yhdessä, kuten minullakin. Sitten luen näitä tekstejä täällä ja ihmettelen, mistä te löydätte sellaisia miehiä, jotka vaan ramppaa baareissa tai ei anna aikaa teille? Ottakaa lappalainen mies :P Ei ne kaikki oo maalaisjuntteja, niin kuin monet ajattelee ekana :wink:

agarina

No, me kun elellään etäsuhteessa eikä samalla paikkakunnallakaan asuta koko aikaa yhdessä (suurin osa ajasta tosin minun luonani), ei toisen ihan kaikkien menojen tietäminen ole mahdollista eikä tarpeellistakaan.

Usein tulee puhuttua puhelimessa ihan arkipäiväisistä asioistakin, kuten kaupassa ja lenkillä käymisestä, mutta ei se todellakaan ole välttämätöntä. Nämä ns. isommat jutut kuten baarireissut, saunaillat, tyttöjenillat jne. tiedotetaan sitten jo viimeistään edellisenä päivänä. Näin ei siis ole sovittu, vaan se vain on muotoutunut sellaiseksi. Sellainkin tapa on tullut, että kun toinen tulee kotiin baarista/saunasta/tyttöjenillasta tai mistä tahansa, toiselle vuorokaudenajasta riippuen joko soitetaan tai laitetaan tekstiviesti. Tavallaan siinä joka kerta kerrotaan, että "minä tässä hei, ja soitan sinulle koska niin pidän sinusta." Se on minusta mukava tapa, ja lisäksi olen aina huolissani ja tahdon tietää, kun ihmiset saapuvat kotiin esim. baarista tai pitkän automatkan jälkeen.

Niinä ajanjaksoina sitten kun asutaan yhdessä, jaetaan hyvin pitkälti kaikki menot. Yhdessä kauppaan, yhdessä kirjastoon. Oma aika otetaan menemällä omaan kotiin, minun asuntoni on pyhitetty meille kahdelle.

En tiedä, vastasinko vähän aiheen ohi, mutta olipa mukava paasata tästäkin aiheesta.

disturbed

Mies menee ja tulee miten haluaa kuten minäkin. Toiselle ei olla tilivelvollisia. Tosin emme asu vielä yhdessä ja sitten kun asutaan niin saa edelleen tulla ja mennä miten haluaa kunhan ilmoittaa edes suunnilleen millon menee ja millon tulee.

Ainoastaan sitten jos joskus sattus olemaan lapsi/lapsia niin ei kyllä tultais ja mentäis miten vain lapsen kustannuksella ainakaan.

Mun ei myöskään tarvitse tietää minne menee ja mitä tekee. Tehkööt mitä halajaa.

Ja ainoastaan jos ne tulemiset ja menemiset alkais olla niin monesti tapahtuvia ettei mulle jäis aikaa ensinkään niin luonnollisesti voisin vähän purnata.

koeputkilapsi
agarina
No, me kun elellään etäsuhteessa eikä samalla paikkakunnallakaan asuta koko aikaa yhdessä (suurin osa ajasta tosin minun luonani), ei toisen ihan kaikkien menojen tietäminen ole mahdollista eikä tarpeellistakaan.

Usein tulee puhuttua puhelimessa ihan arkipäiväisistä asioistakin, kuten kaupassa ja lenkillä käymisestä, mutta ei se todellakaan ole välttämätöntä. Nämä ns. isommat jutut kuten baarireissut, saunaillat, tyttöjenillat jne. tiedotetaan sitten jo viimeistään edellisenä päivänä. Näin ei siis ole sovittu, vaan se vain on muotoutunut sellaiseksi. Sellainkin tapa on tullut, että kun toinen tulee kotiin baarista/saunasta/tyttöjenillasta tai mistä tahansa, toiselle vuorokaudenajasta riippuen joko soitetaan tai laitetaan tekstiviesti. Tavallaan siinä joka kerta kerrotaan, että "minä tässä hei, ja soitan sinulle koska niin pidän sinusta." Se on minusta mukava tapa, ja lisäksi olen aina huolissani ja tahdon tietää, kun ihmiset saapuvat kotiin esim. baarista tai pitkän automatkan jälkeen.

Näin meilläkin. Välissä on arkisin sellaiset 300 kilometriä ja usesampaan otteeseen tulee päivässä vaihdettua pari sanaa netissä tai puhelimitse.
Meillä tosin jos on joku ilta kavereiden kanssa yms, niin siitä kerrotaan toiselle melkeinpä heti, koska yleensä nämä sattuvat viikonlopuille (= aika jolloin me olemme yhdessä), joten sitten toinen tietää että voi itsekin jotain muuta suunnitella kuin kyhnäystä toisen vieressä.

Meillä myös soitellaan paari-illan jälkeen toiselle. En tiedä miksi ihmeessä, mutta joka kerta on vain soitettava molempien jos on rellestämässä. Ehkä siinä on se, että kun ei sitten humalapäissään voi toisen viereen kavuta, niin jollain tavalla haluaa olla siinä läsnä. Kuten myös ainakin miulle tulee huomattavasti parempi olo, kun tiedän tuon olevan kunnossa.
Myös se, että kun viikonloput ovat usein aikaa meille, kun jos ei viikonloppuna nähdä, niin sitä haluaa soitella vielä senkin edestä.

Niin, en kyllä itsekään tiedä vastasiko yhtään mihinkään, jatkoin vain Agarinan tarinaa :)

Svenna

Lainaus:
Ottakaa lappalainen mies Ei ne kaikki oo maalaisjuntteja, niin kuin monet ajattelee ekana

Itellä on "maalaisjuntti" eikä se juoksentele missä sattuu :D menot sovitellaan yhdessä, mutta ei kaikkia tietenkään .. molemmille omat kaverit ja omaa aikaa.. :p maalaisjuntit on just nam..

antagonismi

Meillä sovitaan menoista yhdessä ja ilmoitetaan etukätee suunnitelmista. Ukko ei aina tuota muista tehdä ennenku 5 minuuttia ennen lähtöä, mut useimmiten kuitenki systeemi pelaa :)
Kyl mun mielestä työasiat on ihan eri asia kuin baarin jälkeiset epämääräiset yöpymiset, en niistä hernettä nenääni vetäisi. Jos baari-illan jälkeen ei ukkoa näkyisi kotiin, siitä kyllä hermostuisin ja kovasti!

Svenna

Lainaus:
Meillä sovitaan menoista yhdessä ja ilmoitetaan etukätee suunnitelmista. Ukko ei aina tuota muista tehdä ennenku 5 minuuttia ennen lähtöä, mut useimmiten kuitenki systeemi pelaa

Niin meilläkin. Ja ei mies taho aina muistaa ilmotella menoistaan, tosiaankin vasta sitten parii minuuttia ennen :D

vinkulelu
koeputkilapsi

Meillä myös soitellaan paari-illan jälkeen toiselle. En tiedä miksi ihmeessä, mutta joka kerta on vain soitettava molempien jos on rellestämässä. Ehkä siinä on se, että kun ei sitten humalapäissään voi toisen viereen kavuta, niin jollain tavalla haluaa olla siinä läsnä. Kuten myös ainakin miulle tulee huomattavasti parempi olo, kun tiedän tuon olevan kunnossa.
Myös se, että kun viikonloput ovat usein aikaa meille, kun jos ei viikonloppuna nähdä, niin sitä haluaa soitella vielä senkin edestä.

Oli muuten ihan noin kun kaukoiltiin. Vsaikka kui myöhään meni niin miu piti ainakin joka kerta kotioin tulon tai mihin yöksi jäinkään, soittaa/ txt että kaikki kunnossa. Ja samallailla tuli miehekkeeltäkin, tosin yleensä tuo aina sammui puhelimeen..

Kyllä meillä puhutaan ja sovitaan menemisistä heti kun niistä teidetään. Tosin ei meillä kovin paljon eri menoja ole, mutta kuitekin. Ei sillä että roikuttais toisissa kiinni kokoajan tai oltais jotenkin riippuvaisia (no ehkä nykyään sitäkin) mutta jotenkin on vaan luontevaa kertoa ja puhua asioista, eli ihan vaan ilmottaa. Eikä se miusta ole sitä, että ois jotenkin tilivelvollinen, vaan toisen puoliskon kuuluukin minusta tietää minun menot ja minun hänen menot..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat