olen toinen nainen - mitä tehdä? - Parisuhteet

Piutski

seurustelin poikaystäväni kanssa vuoden.. yllättäen jätkä halusi pitää taukoa, mutta tultiin siihen tulokseen että yritetään vielä.. viikko sen jälkeen jätkä jätti minut koska hänellä oli toinen nainen.. tämän jälkeen olemme kuitenkin jätkän kanssa tapailleet, vaikka hän edelleen seurustelee toisen kanssa.. olemme olleet toistemme luona yötä, ja harrastaneet myös seksiä. olen jätkälle edelleen tärkeä ja muuta mutta.. en tiedä mitä teen.. tiedän miten pahalle siitä toisesta tytöstö tuntuisi jos hän tietäisi, mutta en silti osaa lopettaa. pitäiskö mua kaduttaa?? välillä tuntuu siltä että meillä on jätkän kanssa seksisuhde tai jotain.. :wink: en ole jätkän kanssa keskustellut tulevaisuudesta tai jatkosta,koska en uskalla. ja toisaalta haluaisin seurustella uudelleen hänen kanssaan mutta en tiedä pystyisinkö luottamaan..ja haluaako jätkä.. totta puhuakseni en ole enää itsekkään varma mitä haluan.. :(

kertokaa vinkkejä!!!

(muokkasin otsikon kuvaavammaksi.
-miu)

Sivut

Kommentit (33)

shriness

Mun mielestä sun pitäis lopettaa se suhde. Tai ainakin ottaa piiiiitkä tauko, ja selvittää omassa päässä, mitä haluat.

Jos sä haluat oikean seurustelusuhteen, niin tämän jätkän kanssa et sitä välttämättä saa, koska hän seurustelee toisen kanssa. Saatat jumahtaa toiseksi naiseksi ikuisesti, ja jättää oman elämäsi odottamaan.

Tuntuu, että jätkällä on jonkiinmoinen sitoutumisongelma. Onhan se hieno tietää, että aina on joku odottamassa, tavallaan varalla.

Älä tyydy tohon pelkästään sen takia, että välität siitä tai ei usko että parempaa löytyy. Ajattele ensisijaisesti itseäsi ja sitä, mikä tekee sut onnelliseksi. Jos olet onneton nyt, niin tiedät mitä tehdä.

Sarah84

Mun mielestä tollanen käytös kertoo aika paljon kyseisestä miehestä. Näin tilanteen ulkopuolisena on tietenkin helppo sanoa, kun ei ole tunteita mukana, mutta itse en uhraisi aikaani tuollaiseen tyyppiin. Tuollainen pelailu ei ole reilua sinua, eikä etenkään tyypin tyttöystävää kohtaan, joka on tietämätön selkänsä takaisesta toiminnasta.

Mietippä tilannetta, jos tyyppi jättäisi nykyisensä ja alkaisi seurustella kanssasi. Pystyisitkö ikinä luottamaan poikaystävääsi ja olemaan varma ettei hänellä ole toista "sinua" samaan aikaan... :?:

bananab

Jätä se, hän ei selvästi sinua tarpeeksi arvosta, jos arvostaisi ja jos rakastaisi, hän seurustelisi sinun eikä sen toisen kanssa. Jos olisin sinä käskisin valitsemaan jommankumman mutta tekisin selväksi että molempia ei voi pitää.

Ja todellakin, jos hän valitsisi sinut niin miten voisit luottaa..

mocca84

jeps, mä oon samaa mieltä sanoisin vaan et toinen pitää valita et molempia et voi saada..
samalla myös itse miettisin mikä on järkevää ym.

Herramias

Jos et tunne syyllisyyttä siitä, että makaat jonkun toisen kumppanin kanssa hänen selän takanaan olet aika tunteeton paskiainen. Miltäköhän itsestäsi tuntuisi jos olisit hänen kengissään?

Dora
Dubyamoa
En tuntisi syyllisyyttä, koska tavallaan olit siellä "ensin".

Eli exät saavat paneskella varatun miehen kanssa ihan ilman mitään syyllisyydentunteita, koska he nyt vaan sattuivat löytämään tämän miehen ensin? :shock: :roll:

Aimée
Dora
Dubyamoa

Eli exät saavat paneskella varatun miehen kanssa ihan ilman mitään syyllisyydentunteita, koska he nyt vaan sattuivat löytämään tämän miehen ensin? :shock: :roll:

Tämä vähän pisti miunkin silmään..

Mutta aiheeseen: Miekin unohtaisin koko tyypin, on varmaan ihan onnessaan että sillä on kaksi naista joita käydä p*nemassa ja kukaan ei valita järjestelystä. Ööh, itse en kattelis tyyppiä joka seikkailee kahdella eri mättäällä samaan aikaan, luotettavuudet on aika kaukana! Mieti nyt itsekin onko se nyt ihan ok et se jätti siut toisen takia, seurustelee nyt sen kanssa mutta kuitenkin sählää sinun kanssa ilman mitään tunnontuskia??

Annie-Dog

Siis mitä? Kysytkö ihan tosissas että pitäiskö tuntea syyllisyytä? Tässä ei kyllä kaikki ole ihan kondiksessa koska
1) sun ei edes pitäisi KYSYÄ sitä
2) sun PITÄIS tuntea syyllisyyttä

tai no, mikä mä nyt olen sanomaan, mitä sun pitäis tuntea, mutta luulisi sen asian olevan selvillä. Että sitä joko tuntee syyllisyyttä tai sitten ei.

Ja minkä takia ihmiset täällä kirjottelee tollasta säälip*skaa siitä, miten se sun jätkäs on kohdellut sua väärin, mä luulin että nyt on kyse siitä, että SÄ olet se toinen nainen.
Se jätkä petti sinua, eikö totta? se tuntuu pahalta (luonnollisesti), niin kaiken järjen mukaan sustakin pitäis tuntua pahalta, koska sä teet yhtä väärin kuin jätkäsi teki sillon joskus.

Ja tosiaan, sillä, että sä olit "ensin" ei ole mitään merkitystä. Miten joku edes voi ajatella noin? "Sä olit ensin".

Nojoo. Ja se, että laittelet hymiöitä sen jälkeen kun kirjoitat kuinka sulla on seksisuhde exäsi kanssa, joka seurustelee toisen naisen kanssa, on mun mielestä säälittävää!

Hanki elämä!

matte

Miksi alunperin erositte jos on kerta niin vaikea pysyä erossa. Kannattais varmaan miettiä syitä siihen.

Sä ja sen miehen tyttöystävä ootte molemmat petettyjä mutta sä pystyt lopettamaan sen jos haluat. Se toinen nainen ei pysty tilanteeseen vaikuttamaan.

Sun todellakin pitäis tuntea syyllisyyttä. Mieti miltä tuntuisi olla sen tyttöystävän tilalla.

Mä suosittelen että unohdat tollasen pettäjän ja etsit jonkun uuden ja sinkun miehen. Ihan oman hyvinvointis takia.

Dora
Dubyamoa
Dora
Dubyamoa

Tämä on vain mun mielipide, jos nykyiseni minut jättäisi ja menisi kimppaan toisen kanssa mutta minä haluaisin hänet takaisin, tekisin kyllä jotain sen eteen koska tuntisin että minulla olisi siihen oikeus. Joku muu voi olla sitä mieltä että se on väärin, mutta musta väärin siinä tekee nimenomaan se mies jos lähtee pettämään.

Huh huh! Todella toivon, että kauhean monella ei ole tuollaista mielipidettä! Kaikkeen ihmiset itsekkyydessään luulevatkin olevansa oikeutettuja :roll: Ei kukaan ole sanonutkaan, että mies ei tee tuossa tilanteessa väärin. Ei silti omaa väärin tekemistä voi oikeuttaa sillä, että toinen tekee vielä enemmän väärin.

Oon varmaan sitten tosi vanhanaikainen mielipiteitteni kanssa, kun mun mielestä toisen mieheen ei kertakaikkiaan kosketa. Ja oon sitä mieltä, että nuo oikeudet lakkaavat olemasta siinä vaiheessa, kun ero tulee (tai ihan viimeistään siinä vaiheessa kun toinen eronneista osapuolista pariutuu uuden kanssa).

Annie-Dog

Dora, mielestäni et ole vanhanaikainen sen takia, että olet sitä mieltä, että on väärin paneskella varatun miehen kanssa. Miksi se olisi vanhanaikainen ajattelutapa?

Mun mielestä toi "ensin" teoria ei voi päteä yhtään mihinkään. Edelleenkään.

Ja joo, jätkä teki väärin blablabla, mutta eikös edelleenkin puhuta tästä naisesta ja siitä, että varattuja miehiä ei kuulu nussia. PISTE.

Kepatäti

Mäkin oon kyllä sitä mieltä, että jos varattu lähtee leikkiin mukaan, niin vika on miehessä eikä toisessa naisessa. Tai naisessa eikä toisessa miehessä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat