Poikaystävä ei valmis.. - Parisuhteet

Reza

sinuna odottelisin rauhassa ja katsastelisin tilannetta. mutta tietenkään ei pidä painostaa. ja niinkun tuolla lukeekin että sano hänelle että et painosta tms. niin jospa hän ei silloin pelkäisi pussailua kun tietää että et "ehdottele". ja kyllä siitä ajan kanssa huomaa onko se oikeasti sitä ettei ole valmis. tsemppiä :D

Kommentit (6)

Svenna

Jos hän on sanonut ettei ole valmis, niin sitten ei ole. Eikä siihen pidä painostaa. Jos hän tuntuu siltä että se pusukin on tiukassa, niin poika voi pelätä että sin' rupeisit ehottelemaan jotain tjsp. Että hänellä on lievä pelko asiaa kohtaan ja ottaa vähän etäisyyttä. Mun mielestä sun kannattaisi antaa sänkypuuhien olla nyt jonkin aikaa, jutelkaa ja tehkää jotain muuta kivaa keskenään.. :) Kyllä se poika varmaan tulee sulle sanomaan joskus jos se haluaa jotain enemmän, tai sitten se itsestään lähtee kehkeytymään. :)

g1sse

minusta meillä ei mene hyvin,mutta poikaystävästäni varmaan menee, eipä tuo ole ainakaan mitään valittanut. Ja kyllä luulen että hän tykkää minusta ainakin jonkunverran, ei ehkä niin palavasti kun suhteen alkuvaiheessa, mutta tykkää jotenkin kuitenkin. Mullekki tuli mieleen tuo, että poika ois vaan keksiny ton "en oo valmis" -juttua, koska suhteen alkuvaiheessa kuitenkin harrasteltiin kaikkea muuta mahdollista sänkypuuhaa paitsi yhdyntää. Ku tuntuu että nykyään se pusuki on nii tiukassa, saatikka sitte mitkään pidemmät suutelot. Vihjaanko vaan hienovaraisesti pojalle että suhteeseen tarvis nyt jotaki muutaki ku puhelin soittoja ja keskusteluja? Minä itse kumminkin kaipaan suhteeseen myös paljon fyysistä läheisyyttä.

Reza

niin jos hän oikeasti tarkoittaa että ei ole valmis, ettei vaan sano sitä siksi ettei hän halua niinkun ollenkaan. oletko varma hänen tunteistaan siis yleensäkkin sinua kohtaan, että vieläkö hän tykkää/rakastaa sinua? kun sain taas kai jollain omaa tapaani jonkinlaisen käsityksen ettei teillä muutenkaan mene hyvin....?

KataTheBlondi

Älä painosta. Tehkää yhdessä kaikenlaista hauskaa ja arkista. Puhu poikaystäväsi kanssa. Olettehan vielä nuoria niin nuoria, että myös poikaystävääsi jännittää. Anna aikaa ja käyttäydy normaalisti. Sano että se on siitä kiinni: milloin hän on valmis, että sulla ei ole kiire. Saattaa olla että poikaystävääsi myös jännittää se että sinä haluat ja mies hannailee--> luulee pettävänsä sinut sen vuoksi ettei ole vielä valmis.

g1sse

Joo tilanne on nyt tällanen;
Ollaan kumpiki, mä ja mun poikakaveri 16-vuotiaita, ja seurusteltu nyt päälle vuosi. Suhteen alkuvaiheessa me harrasteltiin aika paljon kaikenlaista sänkyjuttua, mut ei kuitenkaan koskaan edetty yhdyntään asti, eli oli vaan hyväilyjä jne. Suhteemme on kokoajan kärsinyt pienestä luottamuksen puutteesta puolin ja toisin, tosin minä olen meistä se epäilevämpi, ja mustasukkaisempi (johtuu siitä että edellisessä suhteessa minua petettiin törkeästi). Nämä viimeiset 4kk suhteemme ei ole ollut niin ruusuista, tai no poikaystävä varmaan ei ole huomannut sitä, mutta minä olen välillä kovinkin surullinen ja masentunut tilanteesta, mihin ollaan ajauduttu, ja ajaudutaan vain syvemmälle kokoajan.
Ehkä tämä on vain sitä, että se "alkuhuuma" on jo loppunut, mutta eihän siihenkään nyt kaikki pitäisi loppua? Tuntuu että poika ei enää vain välitä.. Ennen (siis alkuvaiheessa) nähtiin lähes päivittäin, ja "hässittiin" aina kun oli mahdollista. Nykyään kun ehdotan poikakaverille jotakin yhteistähetkeä makuuhuoneen puolella, hän keksii jonku syyn tai sanoo ettei nyt halua. Tätä on jatkunut jo todella pitkään, enkä enää oikeen jaksaisi. Olen kysynyt poikakaverilta, että mikä on, kun et halua, ja paripäivää sitten poikakaveri sanoi minulle, ettei ole vain valmis vielä seksiin, mutta ei ole uskaltanut kertoa siitä minulle.
Kysymys kuuluukin, miten tästä eteenpäin? kun tuntuu että en ees uskalla pusua antaa, että pitäis olla varovainen. Miten voisin uudestaan johdattaa pojan noihin kahdenkeskisiin hetkiin, kuitenkin etten painosta häntä tai ahdista muutenkaan? Tämä on pojan ensimmäinen kunnon suhde, minä taas olen hieman kokeneempi, ja tottuneempi vähän oikeaanpaankin juttuun.

mimuli

Jos poikaystäväsi on sinulle sanonut, ettei hän ole valmis, niin sinun tulisi kunnioittaa häntä ja antaa aikaa. Sitä sinä kai teetkin pyytämällä vinkkejä, jotka eivät tuntuisi painostukselta jne.
Jos vielä keskustelette asiasta oikein kunnolla, niin kerro poikaystävällesi, että kunnioitat hänen tahtoaan, etkä halua painostaa mihinkään, mihin hän ei ole valmis/halua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat