Exän kanssa - Parisuhteet

JJEMMY

Joo samoilla linjoilla mäkin olen, et jos oikeesti rakastaa niin miks lykätä seurustelua kirjotusten takia. Miksi ylipäätään erositte? Kun mullekkin tuli mieleen toi mitä single-playing sanoikin jo.

Sivut

Kommentit (18)

olematon

Ootko varma ettei se oo vaan sellasta kaipuuta, että kun jää tavallaan tyhjä paikka/ tila siitä eksästä, ette koita vaan sitä täyttää jollain tutulla ja turvallisella = exälläsi? Eli siis juurikin samoilla linjoilla oon ku edelliset kanssasisaret.. Tiettyhän se vois olla niinkin että nyt vasta tajuatte että hei toihan olikin sitä mitä mä elämältäni halusin. Vaikee menä mitään väittämään ku ei tiedä oliko mitään muuta ongelmaa ku että "mä en rakasta sua enää".

mimuli

Samaa mieltä kuin rosa*. Ei meilläkään pistetty suhdetta "katkolle", kun kullalla oli kirjotukset. Ehkä nähtiin harvemmin (en muista), että ehti myös lukea, mutta olinhan minäki sillon koulussa, niin ei tarvinu päivällä nähdä muutenkaan.

rosa*

Nniin, jos tunteita on ni miksi seurustelua pitäs lykätä yo-kirjotusten takia? Tunteitahan ei kuitenkaan voi lykätä, seurustelussakin välillä on mahollista olla enemmän ja välillä vähemmän yhessä ja se ei oo mun mielestä mikään syy lopettaa suhdetta/viivyttää sen alottamista.
Ei se aito rakkaus pieneen erossa olemiseen kuole, äkkiä ne kirjotukset on ohi ja voitte taas olla enemmän yhessä..

persimon

oon sitä mieltä, että aito rakkaus ei oikeesti kuole koskaan ;)
rakkaus kumppanin, ystävän tai perheenjäsenen välillä.
jos sitten tuntee että "en mä ainakaan rakasta sitä enää", niin on sekin mahdollisuus että on vain ollut kiintynyt siihen toiseen niin paljon, että luulee rakastavansa (kenenkään tunteita vähättelemättä tämäkin).

single-playing

miksi erositte? ootko aivan varma että se on rakkautta? ettei vaan sitä jotain joka täyttää sen aukon jonka se ex on jättänyt..

CosmoGirli

En voi mitään, mutta rakastan vieläkin exääni ja exä on sanonut samaa musta. Mutta hänellä alkaa syksyllä yo kirjoitukset niin meillä ei olisi oikein aikaa, kun asutaa eri paikkakunnilla. Onko siinä järkeä jos odottaisi siihen asti kunnes kokeet ovat hänellä ohi?

des

Minusta odottaminen voisi olla ihan hyväkin asia. Kuitenkin olette eronneet, joten oletettavasti suhteessa on ollut joitakin ongelmia. Ehkäpä olisi ihan hyvä vaan ensin odotella vähän ja ajatella asiaa, että onko se tosiaan sitä rakkautta, vai pelkkää eron jälkeistä kaipuuta. Jos vielä muutaman kuukauden jälkeen tuntuu että rakastaa, niin sitten kannattaisi palata yhteen kun on tosiaan aikaa toisilleen.

Murehtija
rosa*
No nykyistä kohtaan tämä ei ainakaan oo reilua. Jätä se ensin ja mieti sitte mitä teet eksän kans.

Itse tein vähän samantapaisen päätöksen viikonloppuna. Tapasin ihanan miehen joka taatusti olis halunnut seurustella ja kohdella mua kuin kukkaa kämmennellä mutta mulle ei vain tullut sitä ihanaa rakastumisen tunnetta. Tajusin että todella kaipaan sitä miestä jonka tapasin alkukesästä. Miestä joka on vasta eronnut ja hirveän sekaisin, epävarma ja sitoutumiskammoinen, mutta silti mietin että kannattaako sitä "järkeillä" ihmissuhteiden kanssa ja ruveta seurustelemaan sellaisen kanssa jota ei OIKEASTI halua?

Siispä puhuin asiat halki sen vastaeronneen kanssa ja tässä sitä taas mennään hissuukseen eteenpäin ja odotellaan. Sen uuden miehen sain vielä pois kuvioista tekemättä suurta vahinkoa.

Se on vain otettava itseä niskasta kiinni ja otettava vastuu ennenkaikkea MUISTA ihmisistä ja heidän tunteistaan. Ei sitä aina tarvitse olla joku. Välillä on tervettä miettiä asioita ihan itsekseenkin.

persimon
rosa*
No nykyistä kohtaan tämä ei ainakaan oo reilua. Jätä se ensin ja mieti sitte mitä teet eksän kans.

NÄIN! käyttännössä voisi ajatella, että sä petät nykystäs kun hamuilet vielä entises luokse... :roll:

persimon
rosa*
Onhan seki mahollisuus että rakkaus ei oikeesti loppunu vaan se ensihuuma meni ohi ja alko tuntua ettei enää rakastakkaan vaikka se rakkauden tunne vaan oli muuttunu erilaiseksi.. :)

Hih, kuulostaa niin viisaalta mun suusta :D:D:D

tää on hyvin sanottu ja mahollisesti paikkaansa pitävä! ..."että kun se arki alkaa..." ?

rosa*

Onhan seki mahollisuus että rakkaus ei oikeesti loppunu vaan se ensihuuma meni ohi ja alko tuntua ettei enää rakastakkaan vaikka se rakkauden tunne vaan oli muuttunu erilaiseksi.. :)

Hih, kuulostaa niin viisaalta mun suusta :D:D:D

Murehtija
CosmoGirli
me erottiin sen takia, kun kumpikin sanoi että ei rakasta toista enään. Mutta alettiin kumminkin myöhemmin tekstailla ja sitten taas myöhemmin alettiin taas nähdä toisiamme ja nyt taas molemmat ollaan sanottu toisillemme että haluttais olla yhdessä taas

Öh no tota siis...rakkaudella ei ole tapana syttyä noin vain uudestaan...ei ainakaan mun kokemuksen mukaan. Jos sitä joskus on ollut niin ei se katoa edes silloin vaikka tiet erkanisi. Eli jos on sanottu ettei olla enään rakastettu niin onko sitten koskaan rakastettukaan...Vai käytetäänkö sitä sanaa nykyään ihan liian kevyesti?

Palasin itsekin exäni kanssa aikoinaan yhteen. Suhdetta jatkettiin epätoivon partaalle asti ja ajatus yksin jäämisestä ja tuntemattomaan lähtemisestä pelotti mua niin paljon että mieluummin annoin kohdella itseäni huonosti. Olin niin KIINTYNYT exääni etten lopettanut suhdetta vaikka itkin itseni uneen melkein joka ilta.

Tarvittiin melkein 2 ja puoli vuotta eron jälkeen, yksi iso riita ja sitten myöhemmin mun elämään mies joka vei jalat alta, ennenkuin todella tajusin etten RAKASTANUT exääni. Olin kiintynyt, rakastin ystävänä ja "velihahmona" mutta palavaa rakkautta ei ollut...tajusin etten edes tarvitse enkä kaipaa häntä enää elämääni. En kaivannut häntä koska rakastin häntä, kaipasin häntä koska vierelleni oli jäänyt tyhjä paikka ja olin TOTTUNUT että joku täyttää sen.

CosmoGirli

niin olen. Exäni tietää että rakastan sitä vielä ja tietää myös nykyisestäni. Enkä pysty olemaan nykysen kanssa koska rakastan exääni

JJEMMY
CosmoGirli
niin, en sitten tiedä. Ku olen ollut uuden jätkäni kanssa pari kuukautta mut en rakasta sitä uutta niinkuin entistä. Ajattelin melkein kokoajan vaa exää

Tää meni vähän ohi. Siis seurustelet nyt jonku toisen kanssa? Mutta haluaisit exän luo?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat