Ihastuminen toiseen pitkän parisuhteen aikana. - Parisuhteet

olematon

kyllä oon hurmaantunut...pariinkin otteeseen. Musta tuntuu että silloin jos mun suhteestani jotain puuttuu niin alan etsimään sitä muualta, tosin en ikinä menis niin pitkälle että suhteessa alkaisin vieraan luona juoksemaan, kuten mun ex mulle teki. Mulla on jäänyt pelkän ihastuksen tasolle, ku oon sitte ajatellu että miten ihan mun oma mies on ja mitä voisin sen kanssa parantaa.

Sivut

Kommentit (112)

mimuli

En koskaan, oli vastaukseni. Meillä on pian 2.5 vuotta yhteistä taivalta takana, enkä ole koskaan tämän suhteen aikana kokenut ihastuneen kehenkään muuhun.

gollum

Ei oo käynyt vielä kolmen vuoden aikana. Jotenkin en usko että ihastuisinkaan, ainakaan kunnolla, mutta kaipa sellaista ei voi mennä sanomaan etukäteen :-k Enpä paniikkiin joutuisi jos näin kävisi, koska tiedostan että on ihan tavallista. Ottaisin varmaan välimatkaa ihastuksen kohteeseen, niin menisi ohi itsekseen. Enkä tietysti ruokkisi ihastusta.

Mitä ihastuksia on ollut ennen seurustelun alkua on aina kestäneet vaan sen hetken tai pari. Ei siis jää mitään pysyviä muistelemisia :)

Rahel

10 vuoden suhteen jälkeen retkahdin varsin pahasti. Retkahdus ei sinänsä johtanut mihinkään, mutta sai ainakin tajuamaan, että oma suhde oli kaikkea muuta kuin kondiksessa. Erosin vuosi tän jälkeen ja ihastus alkoi hiipumaan vuosi sen jälkeen.

Ladybird

Apua. Mä oon kyllä puulla päähän lyöty tällä hetkellä... :shock:
Taidan olla vähän ihastunut toiseen. Tapasin tämän toisen herran baarissa viime viikonloppuna enkä saa häntä mielestäni. Yksinkertaisesti hän on ihana. Kaikista kamalinta on se, että tämä ihminen saa sydämeni pamppailemaan ihan eri tavalla mitä poikaystäväni on koskaan saanut.. :shock: Mulla on ollut poikaystävän kanssa niin pitkään jo epävarma olla ja tässä suhteessa muutenkin sellaisia vaikeuksia, joita en jaksais enää...siksi kai tunnen vetoa tähän ihmiseen, kun näen hänessä jotakin sellaista, mitä en ole poikaystävässäni nähnyt aikoihin. Mutta jospa se tästä ajan kanssa menisi ohi. Kaikki muut pintapuoliset ihastumiset on ainakin menneet ohi!! :roll:

jenson

Pientä hurmaantumista (eli todella nopeasti ohimenevää ihastusta) on esiintynyt joskus, kun olen jutellut mukavan oloiselle ja kenties hyvännäköiselle miehelle. Mutta tiedostan itse ihastumiseni ja tiedän jättää asian sikseen, koska oma rakas on se kaikkein tärkein ja hänen kanssaan myös arjen askareet sujuvat luontevasti ja ihanasti. Tiedän että ohimenevä ihastus ei _millään_ voisi korvata sitä mitä minulla on nyt. : >

Paris

Voi voi. Olen seurustellut 2 vuotta ja mieheni on ensimmäinen niin seksikumppani kuin vakava suhteenikin. Hän on kuitenkin melko kokenut ja pari vuotta vanhempikin. Minulla oli erään pojan kanssa vuoden ajan juttua, mistä ei kuitenkaan jostakin syystä koskaan kehkeytynyt mitään vakavaa, siis ennen nykyistä tietenkin.
Oltiin poikakaverin kaa seurusteltu puol vuotta ku taas tavattiin tän "entisen" kaa vahingossa. Se on sanoinkuvaamatonta kuinka hauskaa sen kaa voi olla! Meillä on aivan samanlainen huumorintaju. Se ihastu muhun uudestaan ja kertoki sen avoimesti, niin mäki siihen ihastuin vaikka muuta väitinki. Oltiin sen jälkeen koulun kautta (se vaihto vähän tapahtuman jälkeen meijän kouluun) yhessä ulkomailla ja olis kuulkaas tehny mieli säätää sen kanssa, mutta en vois koskaan pettää ketään.
Kerroin poikakaverillekki tästä pojasta ja että se on kiinnostunu musta ja puhuttiin asiat läpi, en silti koskaan ole tunnustanut että ihastuin entiseen uudestaan. Reissun jälkeen oon yrittäny aina olla puhumatta tälle "entiselle" koulussa ku meillä synkkaa niin hyvin että rupeen heti haikaileen sen perään ja samaa huomaa siitäki. Ehkä syy miks tää "entinen" kiehtoo on se että me ei oikeestaan koskaan naureta nykyisen kanssa! Ei mulla sen kanssa koskaan oo mitään hölmöjä juttuja tai ei sen kaa voi hassutella. Ihana mun nykyinen kaikilta muilta kanteilta on ja oon siihen rakastunu! mut kaikki ei silti oo täydellistä..

Emilie

Itse olen välillä hurmaantunut muutamista miehistä, mutta en sanoisi että ne ovat ihastuksia. Minulla on ehkä hiukan huono tapa miettiä joitain tuntemiani mies henkilöitä vähän irstaammassa mielessä. Yleensä jotain puoli tuttuja joiden kanssa on puhunut muutaman kerran ja tykästynyt johonkin ulkonäössä jne. Toisaalta en näe että fantasioimisessa olisi mitään pahaa, varsinkaan kun en tosissani toivo niiden miesten kanssa sänkyyn. Mitä nyt vain leikittelen ajatuksella. Tämä johtuu lähinnä siitä että minun ja rakkaani halut makuuhuoneen puolella eivät aina kohtaa enkä halua pakottaa häntä mihinkään mistä hän ei pidä. Siksipä sitten täytän tätä tyhjiötä tällä tavoin.

Fanni

Mun mielestä siinä ei ole mitään pahaa, vaikka olisikin "ihastunut" myös johonkin toiseen. Eihän se tarkoita samaa kuin kiinnostuminen. Kyllähän muita ihmisiä -ja etenkin -toista sukupuolta (miksei samaakin ;) ) saa ihailla. Tähän sopii hyvä nyrkkisääntö että Katsoa saa vaan ei koskea!

Muistakaa se ;)

k87

me ollaan oltu 1v9kk yhessä ja kerran oon hurmaantunu. tosi nopeesti meni ohi se. kaks päivää niin en enää ajatellu ko.miestä. :lol: mutta puolustukseks sanon, että mies oli intissä ja oli semmonen läheisyydenkaipuu niin sitä sit ajatteli asioita liian pitkälle. mitään en kuitenkaan tehny :D

ei mua ihastukset sinällään haittaa, kunhan ne pysyy vaan ihastuksina, ykspuolisina sellasina. "oma" kumppani on kuitenkin SE ykkönen mulle :D

Pennsylvania

Mua jotenkin riipaisi tuo ylempi, kai mä alitajuisesti kuvittelen, että munkin mies ajattelee että oon ällöttävä läski. Vaikka se ei koskaan ole mitään siihensuuntaan vihjannutkaan, ja alunperin ihastuikin minuun ihan puhtaasti ulkonäön perusteella. Silti, välillä itsetuntokriisit vaan nostaa päätään.

Aiheeseen. Oon ollut n. 1 kerran ( :roll: ) ihastunut toiseen tämänhetkisen suhteeni aikana. Ko. mies oli entinen hoitoni ja hän on myöhemminkin tehnyt selväksi, että rietasteluseuraa olisi tarjolla, ja välillä on houkuttanut kovastikin. Nyt taas on välinpitämättömämpi vaihe hänen suhteensa, ja vähemmänkin välinpitämättöminä aikoina olen silti tullut aina siihen tulokseen, että parisuhteeni on liian lähellä täydellistä riskeerattavaksi millään tapaa, ja olen pitänyt itseni kiitettävästi kurissa. Edes ajattelemisesta tunnen hieman huonoa omatuntoa, poikaystävälle en missään tapauksessa kertoisi ihastumisistani. En oikeastaan keksi mitään syytä, miksi pahoittaisin sillä hänen mielensä turhaan.

Tilkku123

Olen seurustellut yli kaksi vuotta poikakaverini kanssa
täytyy sanoa että välillä olen himoinnut muitakin mielessä,
mutta vain ajatuksillani olen leikkinyt asian kanssa.
Mitään en ole toteuttanut.

Ehkä sekin kun on seurustellut kauan saman kanssa,
voi alkaa miettimään millaista olisi muiden kanssa, vaikka
rakastaakin omaa miestä.

:roll:

Nyytikki

Minä olen ihastuva ihminen, seurustellut 4v ja ollut jollain tasolla ihastunut nelisen kertaa, mutta ei se tarkoita mitään muuta kuin omaa hauskaa- ei pettämistä. En haluaisi olla ihastuksen kohteen kanssa, ei ne mitään merkkaa. On yksi ainoa, jota rakastan. Ihastuksen kohde onkin yleensä tuttu ja turvallinen tyyppi, jota en halua :P En ihastu siis vakavasti, vaan omaksi huvikseni enkä kerro siitä kenellekään.

KataTheBlondi

Olen tavannut ihastuttavia ihmisiä ja hieman ollut sydän lääpällään kun he minua ovat katselleet tai mun kanssa flirtanneet mutta ei se sen suurempaa ihastusta ole tähän asti ollut joten sanon että en ole ollut ihastunut koska ihastus on kuitenkin jotain.... tuota enemmän.

Rasberry

Vastasin en koskaan. Alle kolme vuotta ollaan oltu yhdessä, eikä ole tänä aikana herännyt minkäänlaisia tunteita muita miehiä kohtaan. Ihan tuota omaani ihastelen 8-[

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat