unohtaako vai yrittää? - Parisuhteet

Puutarhis

Edellisten kanssa samoilla linjoilla. Älä tyttö hyvä koskaan usko noita puheita, että on jättämässä tyttöystävänsä silloin ja silloin. Jos hän todellakin haluaa olla sun kanssa hän jättäisi tyttöystävänsä ensin.

Mä olen kyllä aika pitkälti sen kannalla, että jätkä leikkii kanssasi. Anna sen olla ja yritä jatkaa omaa elämääsi eteenpäin. Jos jätkä tosiaan jättää tyttöystävänsä, niin katselkaa sitten uudelleen.

Nimimerkki: Kertaalleen uskonut miljoonat vakuuttelut, että minä vien avioeropaperit silloni ja silloin.

Lopputuloksena... Minä rikoin itseni totaalisesti uskomalla sinisilmäisesti valheita. Jätkä nyt vaan oli pillun perässä.

Kommentit (4)

Svenna

Yhdyn edellisiin. Älä missään nimessä sekaannu siihen mieheen. Tiedät jp pelkästään nuiden juttujen perusteella, miten voit tulla petetyksi. Sä satutat vain itteäs jos ryhdyt tuohon leikkiin :(

Miss Blood

Komppaan Kepatätiä. Tosiaan, miksi hän ei heti jätä nykyistänsä, jos sun kanssa haluaa vakavasti olla... Ja myös tässä tulee se, että jos joskus alatte olla vakavasti yhdessä, niin miten tiedät, ettei hän sua petä...
Sinuna yrittäisin kyllä unohtaa...

kolmiolääke

Moi.

Oon tuntenu yhen jätkän pari vuotta. Ollaan opiskeltu samassa paikassa ja oon koko ajan ollut totaalisen ihastunut tähän tyyppiin. Se on mulle kuin magneetti, aivot katoo jonnekin aina ku nään tän tyypin, se on mulle ku jotain huumetta.

No alussa se ei ees huomannu mua. Sit se muutti vuodeks pois toiseen kaupunkiin, koska alko seurusteleen yhen tytön kans. Mä näin sen sattumalta muutaman kerran ja tunnettiin selvästi fyysistä vetoo (mä myös henkistä) toisiimme ja vältyttiin täpärästi pettämistilanteelta :oops:

Nyt se jätkä päätti muuttaa takasin. Ja jättää sen tytön syksyllä. Mut me harrastettiin jo seksiä vaikk ne on vielä yhessä. Tää jätkä ei todellakaan oo luotettava tapaus, käyttää paljo röökii ja alkoholii yms. mut en mä kai sen parempi tapaus oo. Jotenki tää tyyppi vaan kiehtoo mua älyttömästi.. vaikk tiedän että se ei oo mulle hyväks vaan pahentaa mun ennestään huonoja tapoja ja käyttäytymistä :shock: :D

Siis neuvoja pyytäisin - oisko parempi unohtaa tää jätkä (ehkä ois parempi) vai seurata tätä "viettiä" ku se vetää mua puoleensa ja tuntuu etten vois ikinä ihastuu kehenkään noin paljon? En tiedä onks tää vaan sellasta että "pahis" kiehtoo, mut.. se vaan tuntuu niin oikeelta. Ääh, neuvoja kiitos!? 8)

Kepatäti

Pysy nyt ainakin hyvä tyttö ittes takia erossa siitä niin kauan, että tosiaan on nykyisensä jättänyt.

Jos kerran on sitä syksyllä jättämässä, niin miksei tekisi sitä nyt sitten saman tien? Jos todella olisi susta kiinnostunut ja haluaisi sun kanssa tosissaan jotain "vakavampaa" niin kyllä sen entisestä pitää eroon ekaksi päästä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat