Vaikea tilanne. - Parisuhteet

Pupuinen

Ensimmäistä kertaa kirjoitan tänne, mutta olen käynyt lueskelemassa juttuja täällä. Olen 16vuotias tyttö ja poikaystäväni(?!) täytti juuri viimekuussa 18 vuotta. Suhteemme vaikutti ja tuntui todella hyvältä ja kummallakin oli hyvä olla ja mies välitti ja kyseli onko hyvä olla jne. Kunnes tuli sitten viikon mittainen jakso jolla mies ei enää sanonutkaan kultiksi tai että välittää tai muuta, mutta silti halaili ja pusutteli ja silitteli. Juttelimme sitten yksi ilta, että mistä tämä voisi johtua ja sanoin että "luulin jo ettet haluu olla mun kanssa enää" mies vastasi siihen "en tiiä mistä tommosta oot saanu päähäs, tottakai haluun olla sun kanssas." Illalla poikaystävä sitten lähti kotiin ja ovella halailimme ja sanoin että "kiva että saatiin selvitettyä tää, nyt on parempi olla" johon hän vastasi "no hyvä", illalla sitten lähetin viestin "nyt hani tyynyyn painan pään ja unii susta nään" vastauksena tuli "öit kulti ;)".
Kului pari päivää ja poikaystävä tuli käymään kotonani ja sanoi "mä luulen etten haluu seurustella enää" hajosin tietenkin heti täysin ja poikaystävä laittoi oven kiinni ja lähti. Soitin sitten parin minuutin päästä hänelle ja kysyin missä hän on, juoksin sitten autolle juttelemaan asiasta. Syyksi hän sanoi, että haluaa baarissa olla vapaammin..kysyin sitten "pystyksä kattoo mua silmii ja sanoo ettet välitä ja tykkää musta enää" "no en voi". Kyselin siinä sitten kaikkea ja vika on hänessä kuulemma, en ole tehnyt mitään hänen sanojen mukaansa. Kysyin vielä "ootko valmis yrittää mun kans viel jotenki" johon hän sanoi "en tiiä ehkä"..Seuraavana päivänä juttelimme puhelimessa ja kysyin mitä hän saa muilta mitä minulta ei ja siihen hän ei osannut vastata, kysyin myös "ollaanko me enää yhessä" "emmä tiiä" kavereilleen hän on kyllä sanonut ettemme ole yhdessä enää. Heti samana iltana, kun hän oli jättänyt alkoi hän iskeä jotain muuta tyttöä ja minulle sanoi ettei halua seurustella nyt kenenkään kanssa. Lähetin myös tekstarin hänelle että "Oon tässä miettinyt että mietitään kumpikin asioita 2viikkoo, ilmota sitten miten on sun osalta. käykö?" "joo", miksi hän suostui 2viikon miettimiseen jos ei haluaisi olla kanssani enää, missään vaiheessa hän ei ole sanonut minulle "tää on nyt tässä." vastannut kaikkeen vaan "emmä tiiä, emmä tiiä".
En tiedä onko tämä nyt vain tätä miesten jeejee-vaihetta 18 lasissa ja baariin pääsee, sinkkuna hän ei ole baarissa ikinä ollut. Välitän hänestä aivan valtavasti ja toivon että palaisimme yhteen..en voi asialle oikein mitään enää, pallo on hänellä ja peli on hänestä kiinni..en vain tiedä mitä tehdä. :/ Hän sanoi myös että haluaa 1 illan juttuja, koska niiden jälkeen ei tarvitse pitää yhteyttä. En vain saa tätä mahtumaan päähäni. :S

Anteeksi, että tästä tuli aika sekainen juttu. :)

Sivut

Kommentit (16)

Jimmy KImmel
Pupuinen
Lähetin myös tekstarin hänelle että "Oon tässä miettinyt että mietitään kumpikin asioita 2viikkoo, ilmota sitten miten on sun osalta. käykö?" "joo", miksi hän suostui 2viikon miettimiseen jos ei haluaisi olla kanssani enää
Saa olla pari viikkoa rauhassa eli on helppo vastata tuohon joo. :wink: Siinä on myöskin hyvä elätellä toiveita, että se toinenkin osapuoli tajuaa jutun olevan ohitse eikä tarvi käydä samaa episodia uutta kertaa lävitse.

Pupuinen
Jimmy KImmel
Pupuinen
Lähetin myös tekstarin hänelle että "Oon tässä miettinyt että mietitään kumpikin asioita 2viikkoo, ilmota sitten miten on sun osalta. käykö?" "joo", miksi hän suostui 2viikon miettimiseen jos ei haluaisi olla kanssani enää
Saa olla pari viikkoa rauhassa eli on helppo vastata tuohon joo. :wink: Siinä on myöskin hyvä elätellä toiveita, että se toinenkin osapuoli tajuaa jutun olevan ohitse eikä tarvi käydä samaa episodia uutta kertaa lävitse.

Niin, voi olla..mutta onko tässä tilanteessa mitään mahdollisuuksia saada takaisin ?

Daniina

Nyt kyllä kannattais jo ittes takii päästää mies menemään, kun hän ihan selvästi haluaa mennä ja hengailla sinkkuna.
Vapaa ja vailla vastuuta.

Jimmy KImmel
Pupuinen
Niin, voi olla..mutta onko tässä tilanteessa mitään mahdollisuuksia saada takaisin ?
Aina on toivoa, mutta voi olla terveempää unohtaa toivo ja mennä eteen päin. :wink: Jos se kolli haluaa p*neskella muita naisia, niin on parempi ettei se tee sitä teidän seurustelun aikana. Aika suoraselkäinen kaveri itse asiassa. :?

Pupuinen
Jimmy KImmel
Pupuinen
Aina on toivoa, mutta voi olla terveempää unohtaa toivo ja mennä eteen päin. :wink: Jos se kolli haluaa p*neskella muita naisia, niin on parempi ettei se tee sitä teidän seurustelun aikana. Aika suoraselkäinen kaveri itse asiassa. :?

Niin..en vain tajua miksi hän sitten ei ole missään vaiheessa sanonut suoraan "tää on nyt ohi." vaan vastannut kaikkeen "emmä tiiä".
Vastasi siihenkin, kun sanoin että "muistatko kun kerran hommattiin ja sanoit että tää tuntuu paremmalta kun on oikeen kanssa" "muistan" "haluutko sä oikeesti repiä ittees 1 illan jutuilla" hiljaseksi meni.

En tietenkään halua mitään turhia toiveita elätellä, mutta 5 muuta ihmistä sanonut jo minulle näin "Hmm. Mä luulen oikeesti että tää on sille vaan joku vaihe kun se on 18 ja pääsee baareihin, sit se tajuaa ettei se ookkaan niin hienoa ja halua sut takaisin. Niin tyhmältä kun se kuulostaakin.. Tiedän monta paria jolle on käynyt noin. :/ Ihan selvästi se haluaa vaan kokeilla sitä baari elämää, varsinkin jos sen kaverit on hehkuttanut kuinka kivaa on iskee tyttöi baaris ilman mitään jälki seuraamuksia." Ja miksi hän sitten iskee heti samana iltana muuta tyttöä, kun on sanonut minulle ettei halua seurustella nyt kenenkään kanssa?!

antagonismi

Miehes on varmaa nyt sit utelias kokeilemaan sitä paljon puhuttua baarielämää, ja kyllähän siinä oma muija on vähän haitolla jos siel meinaa oikein riehaantua. Jos kerran tietää mitä haluaa, niin anna sen mennä. Parempi antaa sen elää sinkkuna, ku että se lähtis pettämään sua. Kuulostan varmaan kylmältä, mut mun mielest on vaan parempi suojella itseään ja antaa toisen mennä ennenku oikeesti sattuu.

Pupuinen
antagonismi
Miehes on varmaa nyt sit utelias kokeilemaan sitä paljon puhuttua baarielämää, ja kyllähän siinä oma muija on vähän haitolla jos siel meinaa oikein riehaantua. Jos kerran tietää mitä haluaa, niin anna sen mennä. Parempi antaa sen elää sinkkuna, ku että se lähtis pettämään sua. Kuulostan varmaan kylmältä, mut mun mielest on vaan parempi suojella itseään ja antaa toisen mennä ennenku oikeesti sattuu.

Hmm..totta. En todellakaan halua repiä itseäni sillä että minua petettäisiin.

Jimmy KImmel
Pupuinen
Niin..en vain tajua miksi hän sitten ei ole missään vaiheessa sanonut suoraan "tää on nyt ohi." vaan vastannut kaikkeen "emmä tiiä".
Ootko ikinä itse jättänyt ketään? Ei se oo välttämättä helppoa se jättäminenkään jos ei ole jätetyksi tuleminenkaan. :wink: Se vaatii pirusti kanttia sanoa, että homma on ohitse. Sitä itkun ja huudon määrää ei ole mukava katsella ja kuunnella, sen takia tilanteesta saattaa olla helpompi livistää "emmä tiiä" asenteella. Ehkä kollisi kuvittelee, että parin viikon aikana ehdit leppyä tai unohtaa koko asian eikä sinusta enään kuulu mitään eli kolli koittaa päästä vaan helpolla. :wink:

Pupuinen
Ja miksi hän sitten iskee heti samana iltana muuta tyttöä, [u]kun on sanonut minulle ettei halua seurustella nyt kenenkään kanssa[/u]?!
Tuo on niitä klisheitä, joka kuuluu seurustelun päättymisen yhteydessä sanoa. Ollaan kavereita on toinen samanlainen. :lol: Ja voihan se niin ollakkin, että ei kolli tosiaankaan halua seurustella kenenkään kanssa tällä hetkellä, mutta saahan tyttöjen pöksyihin silti yrittää päästä. :shock: Rumaltahan tuo kuulostaa, mutta elämä on!

antagonismi
Pupuinen
antagonismi

Hmm..totta. En todellakaan halua repiä itseäni sillä että minua petettäisiin.

Se on hyvä. Mä toivotan sulle voimia jatkoo varten :)

Pupuinen
Jimmy KImmel
Pupuinen
Ootko ikinä itse jättänyt ketään? Ei se oo välttämättä helppoa se jättäminenkään jos ei ole jätetyksi tuleminenkaan. :wink: Se vaatii pirusti kanttia sanoa, että homma on ohitse. Sitä itkun ja huudon määrää ei ole mukava katsella ja kuunnella, sen takia tilanteesta saattaa olla helpompi livistää "emmä tiiä" asenteella. Ehkä kollisi kuvittelee, että parin viikon aikana ehdit leppyä tai unohtaa koko asian eikä sinusta enään kuulu mitään eli kolli koittaa päästä vaan helpolla. :wink:

Pupuinen
Ja miksi hän sitten iskee heti samana iltana muuta tyttöä, [u]kun on sanonut minulle ettei halua seurustella nyt kenenkään kanssa[/u]?!
Tuo on niitä klisheitä, joka kuuluu seurustelun päättymisen yhteydessä sanoa. Ollaan kavereita on toinen samanlainen. :lol: Ja voihan se niin ollakkin, että ei kolli tosiaankaan halua seurustella kenenkään kanssa tällä hetkellä, mutta saahan tyttöjen pöksyihin silti yrittää päästä. :shock: Rumaltahan tuo kuulostaa, mutta elämä on!

En ole koskaan jättänyt ketään, mutta minut on jätetty pari kertaa..ikinä ennen ei ole tuntunut näin vaikealta.. :/ Tuntuu kokoajan että pää hajoaa, ja tekisi mieli vaan huutaa.

Jimmy KImmel
Pupuinen
Tuntuu kokoajan että pää hajoaa, ja tekisi mieli vaan huutaa.
Huuda, ei se kiellettyä ole. Päästä höyryjä ja jatka eteen päin.

Pupuinen
Jimmy KImmel
Pupuinen

Niin. Pakko se on, ei tästä muuten mitään tule. Mutta onneksi meressä on paljon kaloja, ja jos yhtä lahnaa en saa on pakko alkaa kalastaa. :D

antagonismi
Pupuinen
Jimmy KImmel
Pupuinen

Niin. Pakko se on, ei tästä muuten mitään tule. Mutta onneksi meressä on paljon kaloja, ja jos yhtä lahnaa en saa on pakko alkaa kalastaa. :D

JES! Juuri näin! ;)

Jimmy KImmel
Pupuinen
Ja lahna on muuten täysi roskakala, joka ei kelpaa kuin minkinrehuksi. :wink: Alappa kalastaa jalokaloja. :wink:

Pupuinen
antagonismi
Pupuinen
Jimmy KImmel
Pupuinen

JES! Juuri näin! ;)

Niimpäniin..vaikka todella vaikealta nyt tuntuukin..pitää kai ottaa tämä jotenki semmosena "kasvattavana" juttuna. Virheistä oppii. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat