miehen seksivihjailut ärsyttää - Parisuhteet

*Sandy*

^^ Näin juuri.

Kommentit (13)

lily
*Sandy*
Muuten, kannattaa nyt miettiä tarkoin että tapaatko kyseistä miestä IRL.
Ettei vaan sitten kävisi mitään ikävää. Ja jos tapaatte, niin tavatkaa aluksi ian julkisella paikalla..

Jos tosiaan ette ole vielä tavanneet irl niin itse ainakin harkitsisin hyvin suurella todennäköisyydellä ukon heivaamista. Mä ainakin haluan, että mies on kiinnostunut musta ihmisenä, ei siksi, että saa seksihalunsa tyydytettyä.

liz

Mulla on nyt sellanen tilanne että oon tapaillu jo aika kauan yhtä miestä. Aluksi se tuntui ihan mukavalta, juteltiin aina monta tuntia mesessä ja kaikkea. Mutta nyt kun sitä on oppinut tuntemaan jo aika paljon niin tuntuu jotenkin koko ajan siltä että se ei olekaan se mitä haluan. Kun muuten se on tosi hyvä tyyppi ja välittävä ja kaikkea mutta kun itse olen neitsyt ja olen siitä kertonut hänelle, että vasta sitten kun olen valmis niin hän puhuu silti koko ajan siitä miten haluaisi saada mut tulemaan :? ja että haluaisi toteuttaa kaikki ne seksihaaveensa mun kanssa ja aina sellasia ihmeellisiä vihjauksia joista en todellakaan pidä koska tuntuu ettei sillä sitten muuta olisikaan mielessä. Ja hän on itse sanonut että haluaa mut sen takia sen luokse et se voi pitää mua lähellään.
On siis vähän ristiriitaisia tunteita kun toisaalta en haluaisi sitä menettää mutta alkaa kyllä vähitellen ärsyttää nuo sen jutut kun melkeinpä kaikki viestit on jotenkin seksiin liittyvää ja se ahdistaa.

en todellakaan tiedä mitä pitäisi tehdä tai ajatella. olen niin epävarma tunteistani.Onkohan kenelläkään muulla ollut tälläisiä kokemuksia?

kolmiolääke

jos asia ahdistaa, niin kannattaisi ehkä miettiä onko mies tarpeeksi kypsä sinulle. Nimittäin kun olet selkeästi sanonut ettet halua alkuun mitään seksiin liittyvää niin on melko epäkypsää käyttäytyä tuolla tavoin kuin kyseinen mies käyttäytyy.

Itseänikin ahdisti silloin kun menetin neitsyyteni. Tuntui että tapailemani mies painosti minua koko ajan.. suutelemalla jne. Ja koin sen loukkauksena, kun hän sen jälkeen kun olin kertonut olevani neitsyt, halusikin seksiä kanssani. Tuntui ettei hän arvosta asiaa ollenkaan.

Jos neitsyys on sinulle siis tärkeä asia, niin ehkä se mieluummin olisi eri mies jolle sen menettää.. joku josta välität todella ja joka ei ahdista tai painosta. Siis silloin tämä kyseinen mies kannattaisi varmaan unohtaa. Mutta siis.. luulen että jos painostuksen alaisena päätyy jotakin tekemään, ahdistus vain kasvaa, kuten itselläni aikoinaan tapahtui. Sen jälkeen ei ainakaan ole enää valmis mihinkään sen ihmisen kanssa. Voi siitäkin tosin jatkaa eteenpäin..

Tsemppiä! :)

viia!

missä sä olet tämän tyypin tavannut? tee selväksi ettet halua kuunnella tuollaisia vihjailuja, ja jos tämä mies ei ymmärrä suoraa puhetta, hän ei ehkä välitäkään sinusta tai tunteistasi niin paljon kuin luulet.

Nannerl

Joo, samantapaisia kokemuksia täälläkin. Eka poikaystäväni oli koko ajan selittämässä fantasioistaan, jossa hän harrastaa seksiä neitsyen kanssa jne.

Jos ei miehen vihjailut ala loppua pyynnöstä huolimatta, niin minun mielestäni kannattaisi heivata koko tyyppi ja etsiä mies jolla on kärsivällisyyttä odottaa!

liz

Kiitti vastauksistanne. Olen kyllä itsekin miettinyt, että hän painostaa minua aivan liikaa sellaiseen mihin en ole vielä valmis. Ja vaikka hän sanookin että ne on vain hänen omia haaveitaan mutta kun niitä tulee jatkuvasti niin alkaa ahdistamaan jo. Alussa hän sanoikin että on kärsivällinen ja että sitten vasta seksiä kun itsekin haluan mutta nyt se on muuttunut ihan toisenlaiseksi. Täytyy nyt siis sanoa vain suoraan mitä ajattelen, sittenhän sen näkee välittääkö se musta ollenkaan. Niin ja olen tavannut tämän tyypin netissä.

*Sandy*

Muuten, kannattaa nyt miettiä tarkoin että tapaatko kyseistä miestä IRL.
Ettei vaan sitten kävisi mitään ikävää. Ja jos tapaatte, niin tavatkaa aluksi ian julkisella paikalla..

liz

Olen siis tavannut tätä miestä jo useamman kerran ja luotan siihen kyllä jo aika paljon. Olen myös miettiny tuota että haluaako se olla kanssani siksi että saa seksihalunsa tyydytettyä koska välillä sellaiselta juuri tuntuu että ei ole väliä mitä minä ajattelen tai tunnen. Mutta pitää yrittää keskustella tästä hänen kanssaan.

Nöpö

se on aivan selvä asia, että painostaja ei tule ikinä kunnioittamaan toista kuin siksi että tämä suostuu sätkynukeksi. Tiedät itsekin ettet ansaitse tuollaista käytöstä ja sinulla on paha olla tuon ahdistelun takia. Ja oloasi vain pahentaa, jos suostut hänen vonkumiseensa ilman vapaata tahtoa.
Omasta kokemuksestani voin sanoa, että ensimmäinen kerta on uskomattoman ihana ja mukava asia muistella, jos sen tekee oikean ihmisen kanssa ja sen kyllä tietää milloin on sellainen kumppani jonka kanssa jakaa oma ensimmäinen kerta.

shriness

Mulla oli vähän samankaltainen tilanne ekassa suhteessa. Olimme toistemme ekat kumppanit myös seksissä, ja seurusteltiin varmaan jotain 9 kk ennen kun mentiin sänkyyn.

Koska en silloin vielä tajunnut olevani aseksuaali ja luulin itsessäni olevan jotain vikaa kun ei seksi kiinnosta. Tämä jätkä painosti mua seksiin ja paljon... Oli helpompi antaa (kirjaimellisesti :) ) periksi kun vängätä. Tästä seursi sitten katkeruutta molemmin puolin, ja riitoja, ja henkistä väkivaltaa jätkän puolelta jne.

Älä suostu petipuuhiin toisen painostuksesta. Sulla on oikeus päättää omasta ruumiistasi! Sanot sille, että lopettaa ne seksipuheet koska koet ne ahdistavina ja painostavina. Jos ei lopu, niin hiivaa se ukko mäkeen.

Hyvät jatkot :)

Barriss

Jep, kannattaa ehdottomasti odottaa, eikä suostua mihinkään mihin ei tunne olevansa valmis... Omalla poikaystävällä on värikäs menneisyys tässä seksiasiassa, mutta minä haluan mennä kunnolla loppuun asti vasta sitten kun ollaan naimisissa. :roll:

Painostusta ei onneksi tapahdu, vaikka ymmärrän että poikaystävälläni on vähän "paineita" tässä asiassa... :wink: Mun exät ovat jonkin verran painostaneet seksiin, mutta sitten lyhyen suhteen ja eron jälkeen on aina ollut todella huojentunut olo, ettei antanut periksi. :)

Pidä pintasi, huomaat kyllä sitten kun haluat sitä itsekin! :D

Smooth

Silloin kun itse olin neitsyt niin tunsin, että poikaystäväni painosti minua seksiin koko ajan vaikka se ei kyllä ollut koko totuus. Se nyt lähinnä johtui siitä, että poikaystävällä alkoi seistä melkeinpä samantien kun vähän pidemmän suudelman vaihtoi. Minä myöskin ajattelin, että hän halusi minusta vain vakipanon eikä hän välittänyt tunteistani ja miten muka hän nyt minuun on niin nopeasti voinut tykstyä jne.

En nyt väitä liz, että sinun tapauksesi olisi tällainen. Mutta yleensä jos jokun asia on mielessä pinnalla niin sitä sitten tulkitsee asiat sen mukaan.

Mielestäni ensimmäinen kerta on kokemus jonka pitäisi tapahtua omasta halusta ja rakastamansa ihmisen kanssa. Siitä voi sitten olla montaa mieltä, mutta se on minun mielipiteeni.

Minusta olisi kyllä ollut kiva puhua enemmänkin seksistä ja kuulla poikaystävän fantasioista vaikkei seksiä vielä harrastettukaan, mutta kukin tavallaan.

Jos sinusta todella tuntuu, että mies todella painostaa sinua niin ei suhteessa ole mielestäni paljon valoa. Löydät kyllä varmasti jonkun muunkin miehen joka ei läheisyyden halullaan tarkoita seksiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat