Kipinä hävinnyt - Parisuhteet

Elleanor

Mitäs tehdä, kun pidempiaikaisesta suhteesta on se "kipinä" hävinnyt?
Vai onko enää mitään tehtävissä?

Kommentit (10)

marimma

Jossain ohjelmassa joskus muinoin sanottiin että lähtekää siitä pisteestä kun olisitte vasta ekan kerran nähny. Iskekää toisenne baarista uudelleen ja flirttailkaa koko ilta :) Missään vaiheessa ei vissiin kannattanu ajatella että kuitenkin tuo mies tulee samaan sänkyyn nukkumaan kävi miten kävi :D

En toimivuudesta tiedä, mutta voishan se ihan uutta potkua pistää liikkeelle :)

*Sandy*

^^Tollasta vois olla kiva kokeilla, mut mä en usko et mun pokka jotenkaan pitäis :D Se menis vaan sellaseks hassuteluks kumminkin! Mut kaikkia keinoja kannattaa kokeilla!

Anee

*Sandy*: Mutta hassutteluhan se piristää suhdetta ja saa siihen mukaan sitä "kipinääkin". ;D

Mutta kannattaa oikeasti tehdä jotain tuon kaltaista kenties, hankkia ehkä enemmän tekemistä ihan itsekseen, ettei sen toisen näkeminen ole ihan jokapäiväistä (/kokoaikaista). Enemmän aikaa itselle ja kavereille, niin, ettei aina tarvitse katsoa koko aikaa yhtä ja samaa naamaa (ja mitään pettämiseen liittyvää en siis ole suosittelemassa, vaan kavereiden kanssa oleskelua tms.).

Mutta jos yksinkertaisesti mikään ei auta, niin sitten ei auta. Sitten kannattaa miettiä, onko suhde jatkamisen arvoinen. Yleensä aina jotain on tehtävissä, muttei aina.

Tsemppiä!

Maikki85

Joku kylpulämatka tai joku muu hemmottelureissu saattais olla avuksi!? Tai jos otatte hetkeksi etäisyyttä, näette harvemmin tai jotain.
Koitatte muistella mihin te toisissanne silloin aikoinaan rakastuitte ja koitatte sitä kautta elvyttää suhdettanne.

Kepatäti

Mä en nyt taas lukenu koko ketjua, ni en tiiä josko Miu on kerenny jo väliin. Enkä nyt oo ees varma, että oliko se Miu. Mutta muistelisin, että hää joskus lähti miehensä kaa silleen syömään, että oli eka viettäny kaveriensa kanssa jonkun kaverin luona "kaunistautumispäivän" ja oikeen kunnolla laittautunu.

Mun mielestä tollanen ois tosi kivaa ja varmasti tois kipinää! Varsinkin tälleen kun yhdessä asutaan, niin olisi kiva kun toinen erikseen hakisi mukaansa eikä ois ollu paikalla todistamassa sitä muutosta illanprinsessaksi. Ei sitä sellasta "vau" efektiä oikeen saa aikaan, jos toinen vieressä töllöttää kun puet, meikkaat, laitat hiuksia yms. yms.

bananab

Jossain vaiheessahan se arki tulee väkisinkin vastaan ja toisen hehku himmenee kun alkaa nähdä toisessa myöskin niitä negatiivisia juttuja.

Itsellä ainakin toimii tuo kepatädin juttu, että pitää kaunistautumispäivän ja lähtee ukkokullan kanssa treffeille.

Maikki85

Niin ja mä oon ainakin todennut hyväksi että käy sen äijän kanssa kaksin saunassa, saunatuoksuja, kynttilöitä ja hierotte toisiinne saunahunajaa ja pesette toistenne selät.
Saunasta tultua, molemmat laittaa ittensä priima kuntoon ihan vain toisianne varten ja teette yhdessä jotain hyvää ruokaa ja nautitte viinilasillinen ääressä. Tätä me harrastetaan ja se saa molemmat liekehtimään.

Tai tietty jos äijä ei suostu ruuan laittoon, niin voitte silti saunoa ja pukeutua toisianne varte, meikit ja kaikki kuntoon ja sit syötte jotain pikkunaposteltavia, esim. erilaisi juustoja, voileipäåkeksejä, viinirypäleitä tms.

Ei suhde voi toimia jos siihen ei panosteta!! Jos aina vaan molemmat makaa kotona lökövaatteissa, tukka pystyssä, ni kyl se kiinnostus pikkuhiljaa lopahtaa. Mut sit ku jokus viittii nähdä vaivaa omasta ulkonäöstä, ni kyl se suhdekkin siitä piristyy

miu
Kepatäti
Mä en nyt taas lukenu koko ketjua, ni en tiiä josko Miu on kerenny jo väliin. Enkä nyt oo ees varma, että oliko se Miu. Mutta muistelisin, että hää joskus lähti miehensä kaa silleen syömään, että oli eka viettäny kaveriensa kanssa jonkun kaverin luona "kaunistautumispäivän" ja oikeen kunnolla laittautunu.

Mun mielestä tollanen ois tosi kivaa ja varmasti tois kipinää! Varsinkin tälleen kun yhdessä asutaan, niin olisi kiva kun toinen erikseen hakisi mukaansa eikä ois ollu paikalla todistamassa sitä muutosta illanprinsessaksi. Ei sitä sellasta "vau" efektiä oikeen saa aikaan, jos toinen vieressä töllöttää kun puet, meikkaat, laitat hiuksia yms. yms.

olin se mää! :D ja voin kyllä itekin tosiaan suositella tätä konstia. sitä kun tottuu näkeen toisen arkivaatteissa joka päivä ja "tottuu" toisen läsnäoloon, tekee hetken erilläolo hyvää. parasta oli kyllä miehen ilme kun tuli ihan prinsessana paikalle. kyllä oli huomio taattu ;)

Nakkis

Meillä on myös kipinä hiipunut ja sen kipinän uudelleen sytyttäminen erilaisein roolileikein on hieman vaikeaa, kun on tuota jälkikasvua.
Siispä otin käyttöön suorasukaisemman tavan, sanon suoraan mitä haluan ja jos ei mene viesti perille siltikään, niin sitten otan mukaan lauseen: On se nyt kumma, kun ei omalta ukolta saa suudelmia/ *K-18*.

Ei nyt todellakaan mikään maailman ihastuttavin lähestymistapa, mutta kenties ainoa, jolla saan ukkoon vipinää. Itse en aina jaksa olla se, joka tekee aloitteen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat