Mies ei ikinä vastaa kännissä ?? - Parisuhteet

Liyah

En ymmärrä miksi mutta jos mieheni on juomassa ilman mua, ei hän ikinä vastaa puhelimeen. Ja jos ollaan juomassa yhdessä, hän erittäin harvoin vetää kunnon kännit, vaikka tätä tekee ilman mua paljonkin ja vielä pitää siitä..
Muuten aina vastaa ja soittaa takasin mutta jos sattuu olemaan humalassa ni 200 % varmasti ei vastaa, miksi ?! :shock:

Sivut

Kommentit (38)

Jzzu

Ootko kysyny syytä mieheltäs?
Missä se yleensä ryyppää? Jos se ei kuule puhelinta tai pysty vastaan tai ehkä se ei kännissä vaan seuraa puhelinta niin tarkkaan kun normaalisti.

Liyah

missä sattuu.. kotona usein, joskus baarissa, harvemmin mutta joskus kaverilla.
oon kysynyt syytä ja ainoo syy minkä sain joskus oli se että ku itse oon joskus sanonu että kännissä siitä tulee tosi törkee, ni hän sano ettei viitti vastata tai mtn ettei olis törkee ja satuttais mua. toi on ainoo syy mitä se on sanonu ja se ei kyllä mee multa läpi.. :?

Liyah

niin no sitä minäkin siis toi on ihan selvästi joku tekosyy mutta en keksi mitään oikeeta syytä! en ymmärrä miksei vois vastata mun puheluihin jos on sekasin.. tällasta ei oo mulla ikinä tullu vastaan ennen :shock:
ja sitten vielä se että miksei ikinä voi juoda itteensä enempää ku hiprakkaan mun kanssa :O tosta ois tyhmä kysyä mut siis se on outoa silti koska muuten tämä tykkää juoda siihen asti että sammuu h :o eh

Liyah

no niin kauan ku muistan.. joku vuoden ainakin.. en oo ihan varma tekikö niin suhteen alkutaipaleilla. ollaan oltu joku 1½ vuotta yhdessä.

Jzzu

Oudompaahan toi ois jos ois ihan hiljattain alkanu tehdä noin mut jos kerta on tehny aina noin niin en ehkä niin alkais hätäillä..
Vastaako miehes ees viesteihin?

Jzzu

^Tuota mietin minäkin.
Jos asutte yhdessä tai jos muuten vietätte paljon aikaa yhdessä mieshän voi olla vastaamatta jo ihan sen takia kun haluaa viettää aikaa ihan kaveriporukkansa kesken ilman että joku soittelee perään.

Soitteletko yleensä miten tiuhaan tahtiin? Onko perään soittelu ihan välttämätöntä miehen ollessa juomassa jos se ei kerta vastaakaan?

Miffy

Mä en ainakaan sietäisi toiselta tommosta, ettei ollenkaan, siis ihan säännönmukaisesti, vastaa puhelimeen jossain ollessaan. Nauraisin päin naamaa, jos syyksi sanoisi mahdollisen törkeytensä kännissä - saisi sitten oppia juomaan vähemmän. Mun mielestä tossa on jotain outoa; kyllä siinä dokaamisenkin lomassa on hetkiä jolloin todelal voi vastata/soittaa takaisin jos huomaa toisen soittaneen tai tekstata vaikka.

Jzzu

Onhan se epäkohteliasta kyllä, mut on tosi vaikee sanoo näin ulkopuolisena suuntaan tai toiseen..

Meinaan vaan et kun ei tiedä ees et minkä luonteisia soitot ovat silloin kun puhelimella on se kulta tavoitettu, kuinka tiheästi sitä kultaa puhelimella pommitetaan jne.

Miksi se kulta pitää just sillon tavoittaa kun se on viettämässä aikaa kavereidensa kanssa? Sen ymmärrän jos on jotain tosi tärkeetä asiaa mikä ei voi odottaa mut jos on tyyliin niitä näitä kaalinpäitä niin.. :roll:

pikku-kata
Dubyamoa
Mutta voihan se olla että tyttis kyselee vaikka että millon on tulossa kotiin, ja jatkuvaks soitteluks se menee vasta kun toinen ei vastaa. kyllä mä ainakin kullan juodessa olisin tosi huolissani jos en minkäänlaista yhteyttä sais häneen. Ja plus entäs jos mulla oli joku hätä ja toinen ei vastaa? Eiei. Mun mielestä on tyhmää olla vastaamatta.

Niimpä. Monesti mäkin oon huolestunut, jos poikaystävä ei vastaa puhelimeen, on sitten selvinpäin tai juomassa ja silloinhan sitä vasta alkaakin soittelemaan kun hätääntyy...

Jzzu

Nyt kun tarkemmin muistelen niin oma kulta teki tota seurustelun alkuaikana, ei tosin ryyppyreissuilla mut ihan yleisesti ja se teki sitä ihan siks kun olin niin innokkaana soittelemassa ja tekstaamassa rakkauden huumassani.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat