Mies ihastui toiseen - Parisuhteet

malina

Jos se kertoo sulle niin se ei ole vakavaa. Minulla on meistä ollut pieni ihastus ja voin siis tosiaan sanoa että ohi meni ja vauhdilla :D. Vaikka sekin pieni kaduttaa ihan hirveästi. Yhdessä ollaan ja onnellisia, keväällä tulee täyteen 5v. Poikaystävä tietysti veti herneet nenään, mutta saatiin meidän suhde taas toimimaan. Nyt jutusta on puoli vuotta.

Kaverini suhtautuivat asiaan näin, ja minusta se oli aika hyvin ajateltu: "Olis outoa jos ei ikinä edes ajattelisi muita". Kyllä jokainen katselee muita mutta ei sen tarvitse olla vakavaa. Siinä on ainakin hyvä muistutus siitä, mikä on oikeasti tärkeää. Poikaystäväsi tarkoitti varmasti mitä sanoi, nyt vain autat häntä ihastumaan sinuun :).

Sivut

Kommentit (26)

jenniinaxx

Taas on ongelmia.. mies oli viikko sitten baarissa ja tutustui johin tyttöön. Nyt sitten tunnusti ihastuneensa toiseen.. mutta vain hetkellisesti.. :? mites te suhtautuisitte? onko teille käynyt näin? yhdes oltu 5kk

antagonismi

Ei ole käynyt, ja toivon ettei käy koska just nyt ei jaksais kilpailla(luovuttaisin)..

Mutta: Tuollainen hetkellinen ihastuminen ei ole vakavaa, mikäli tosiaan vain hetkellistä. Ei kannata pahemmin hermoilla :)

(tää saattoi vaikuttaa ristiriitaiselta, mutta noooh :P)

Mariel

niino vakavuus riippuu varmaan siitä, kuinka vahvat tunteet 5 kk:ssa on ehtinyt kehittyä. mun mielestä kuulostaa jotenkin hassulta, että mies kertoo pari päivää kestäneestä ihastumisesta..

vinkulelu
Mariel
niino vakavuus riippuu varmaan siitä, kuinka vahvat tunteet 5 kk:ssa on ehtinyt kehittyä. mun mielestä kuulostaa jotenkin hassulta, että mies kertoo pari päivää kestäneestä ihastumisesta..

Aivan samoilla linjoilla olen. Tosin itselläni ei kokemusta ihastumisista ole, mutta uskosin ettei tuosta mistään vakavasta oo kyse. Voihan se olla et teillä on vaa niin "avoin suhde" siinä mielessä, että kerrotaan heti mitä päässä liikkuu.. tai sitten ei.

mau_

Voisimpa sanoa, että ihastumisia tapahtuu pidemmissä suhteissa puolin ja toisin, mutta mielestäni se on normaalia, kunhan ihastukset pysyvät ihastuksina eivätkä vaikuta suhteeseen. niin että sinuna en olisi huolissani, tosin tietty hassua että miekkosesi kertoi sinulle tästä, sillä minusta pienista ja mitättömistä ihastuksista ei tarvitse kertoa kumppanille ja turhaan pahoittaa toisen mieltä.

jenniinaxx

Niin, kyllä tiedän et ihastumisia tulee ja sellaista suhdetta ei olekaan, missä ei joskus johonkuhun ihastuisi ilman, että siitä mitään sen kummempaa seuraisi. Mua vaan vähän huolestuttaa se, et me ollaan oltu niin vähän aikaa yhdessä et eikös vielä pitäisi olla täysi alkuhuuma päällä. Mies kertoi tuon, koska kysyin häneltä asian suoraan. Ollaan sovittu et kaikki asiat voidaan ja uskalletaan toiselle kertoa. En oikein tiedä mitä asiasta ajatella, koska tilanne sinänsä ei ole niin yksiselitteinen. Hän kertoi, että tuona iltana oli juonut ja oli hieman ahdistunut, koska oli koenut useamman päivän minun olevan etäinen.. En tiedä oliko tuo vain tekosyy. Noh sitten kertoi myös tajunneensa seuraavana päivänä kuinka paljon oikesti minusta oikeasti välittää, kun oli tuon tytön tavannut ja hänen kanssaan tanssinut. Antoipa tytölle puh.numeronsakin... Vähän vaan ristiriitaista, kun puhui et seuraavana päivänä, et "kun mietin asiaa järjellä, niin tajusin ettei kaikkea olisi mitään järkeä riskeerata".. se riittää mulle et sen teki mieli siis tehdä jotain ja ei nyt tällä kertaa sitä jostain syystä tehnyt. Minä ainakin pahoitin mieleni ja nyt vaan mietin että milloinkahan mahtaa tulla seuraava kerta, kun hän ihastuu taas baarissa johonkin, joka ei miehen sanoja tituleeratakseni seuraavana aamun anäyttäisikään enää niin kivalta erilaisissa kammppeissa, ilman koruja ja ilman meikkiä.. just joo.. joskus noi miesten selittelyt vaan pahentaa asiaa! :roll: :?

Banda

Ei tuosta turhaan kannata hermoilla, koska tapaus on mitä luultavimmin vain känni-ihastus, joka sitten selvemmällä' mielellä paljastuisikin sammakoksi. Kuten aikaisemmin on sanottu niin vaikka olisi parisuhteessa miten alkuhuuma päällä niin sitä saattaa muihinkin ihastua. Mies kumminkin rehellisesti myönsi tämän, joten mitään vakavampaa ei liene ilmassa.

antagonismi

Mm'm.. Onhan tuo kyl mun mielest ainaki vähä pelottavaa, et mies oli tanssinu ko.tytön kans, antanu numeronsa ja ilmeisesti pohdiskellut tytön mukaan lähtemistä(vai miksi lie mietiskelly ettei tyttö ehkä seuraavana aamuna oliskaan niin hehkee).. :shock:

No, mutta. Mies myönsi sulle kaiken, eli eiköhän asiat nyt KUITENKIN ole ihan hyvin :)

Murehtija

Pelottavaa todellakin. En yhtään ihmettele jos murehdit asiaa. Toisaalta taas mies kyllä pysyi sun luona ja tunnusti sulle ajatuksensa mikä mun mielestä on merkki siitä että se todella on sitoutunut suhteeseenne.

Itse en ole moisessa tilanteessa ollut. Seurustellesani en itse edes vilkuillut muita, mutta jos nyt rupeasin seurustelemaan niin vaikea sanoa tulisiko tälläisia tilanteita ilmi...

tiikeli
antagonismi
Mm'm.. Onhan tuo kyl mun mielest ainaki vähä pelottavaa, et mies oli tanssinu ko.tytön kans, antanu numeronsa ja ilmeisesti pohdiskellut tytön mukaan lähtemistä(vai miksi lie mietiskelly ettei tyttö ehkä seuraavana aamuna oliskaan niin hehkee).. :shock:

No, mutta. Mies myönsi sulle kaiken, eli eiköhän asiat nyt KUITENKIN ole ihan hyvin :)

No, mies oli todennäköisesti oikeasti ahdistunut siitä että Jenniinaxx oli ollut hänen mielestään "etäinen" ja mennyt sitten tutustumaan johonkin korvikkeeseen... Miehethän on tunnettuja siitä että jos ne vaikka jätetään, ne menee etsiin jonkun muijan vaan todistaakseen itelleen että ovat haluttuja...

Ja täytyy myöntää että kännissä on itekin tullut annettua puhelinnumero jollekin, siis aivan siitä idioottimaisen tyhmästä syystä että tuntuu kivalta olla "haluttu". Aamulla oonkin sitten joskus joutunut viestittelemään känni-ihastukselle että "sori, mä oon varattu, olin vaan niin kännissä eilen...". :oops:

En oo miehelle kertonut, koska siinä ei oo mitään kerrottavaa. En mä kuitenkaan kenenkään matkaan koskaan lähtisi baarista tms! Sen verran on aina järki tallella vaikka kuin kännissä olisin. 8)

Mistake

Minä ja miesystäväni ollaan seurusteltu kohta puolitoista vuotta enkä ole koko aikana nähnyt yhtä puoleensa vetävää tyyppiä kuin oma kultani, miksi seurustella sellaisen kanssa jota ei pidä kauniina tai oikeasti rakasta?! Eikä alku huuma meillä ole kadonnut vielä minnekkään<3 :) en välitä kun kultani joskus käy kavereittensa kanssa baarissa koska tiedän hänen palaavan aina kainalooni :b enkä usko että hänkään on kiinnittänyt muihin tyttöihin kovin kummosta huomiota, ja saadan kauniita naisia kaikki katsella tarkoittamatta mitään :)

antagonismi
tiikeli

En oo miehelle kertonut, koska siinä ei oo mitään kerrottavaa. En mä kuitenkaan kenenkään matkaan koskaan lähtisi baarista tms! Sen verran on aina järki tallella vaikka kuin kännissä olisin. 8)

Mä en oo nykyiseni aikana tehnyt mtn vastaavaa, mut kertoisin jos tekisin. Pitää vaa toivoo et mieskin kertois, vähä veikkaan ettei koska ei kerro mtn muutakaan. Tuntuu kyl turhalt luottaa ko.herraan..
Mut kyllä, sen verran pitää olla järkee päässä ettei lähe kenenkään mukaan :P

agentti

Mä en muista, että mistä oon tän repäissyt (varmaan jstn Dr.Philistä :roll: ), mut oon sellasen jutun kuullut, että joku tosi pitkään naimisissa ollut pari kertoi aivoliittonsa keston salaisuuden olevan se, että he ovat aina ihastuneet eri aikaa. Eli jos toinen on ihastunut, toinen on aina jaksanut "kamppailla" rakkaudesta. :)

Kyllä musta on normaalia ihastua toiseen ihmiseen seurustelun aikanakin, kunhan vaan tiedostaa, että tää on pelkkä ihastus eikä mitään vakavampaa, ja niitä ihastuksia ei tapahdu joka toinen päivä.

Katjuska

Ite sanoisin, että ihastuksia tulee ja menee, mutta järki on pidettävä päässä ja muistettava ketä oikeasti rakastaa ja kenestä oikeasti välittää. Se mielestäni tärkeintä eläessä parisuhteessa ja näin olen omalle ukolleni sanonu! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat