parisuhde+ toinen mies - Parisuhteet

aamutähti

Hyvä *misspain*, mahtavaa että tilanne sait miehes tajuamaan tilanteen! Katot tilannetta nyt rauhassa ja pysyt jämynä :)

Itekki yritän ihan hissukseen edetä tässä. Kyllähän tuo harmittaa kun näinki pitkä suhde päätty ja niinkin mukavan miehen kanssa ku tuo entinen on, mutta kun ei onnistunu niin ei onnistunu. Nyt tuntuu että mielenrauhan löytäminen on askelta lähempänä :)

Sivut

Kommentit (28)

*misspain*

en oikein ymmärtäny et miten pystyy ettiin onko tällänen aihe ollu jo??

noh, kirjotan kumminki. :) olen seurustellu nykysen poikaystävän kans kolmisen vuotta, hetken aikaa oltiin viime keväänä erossa, noin4kk.. noh tänä aikana ehti tapahtumaan kaikennäköstä.. "Ihastuin" sellaseen tyyppiin ja hetken aikaa siinä sitten jotain pelleiltiin, mut homma kaatu ku se ei halunnu seurustella sillä hetkellä.. Ja sitten palasin yhteen entisen poikaystäväni kans ku se tarpeeks kauan vannotti et oli muuttanu tapansa...
Tällee puolen vuoden jälkeen yhteen palaamisesta voin sanoa että ne poikaystävän vanhat tavat on taas alkanu heräilemään.. Ei liikuta yhdessä missään, kaikki mun kaverit on syvältä, yhteistä aikaa ei voi järjestää ja intohimo on kaikonnu jos sitä koskaan on ollukkaan.. Sit tämä tyyppi ketä oli kuvioissa hetken aikaa on alkanu pistämään viestiä.. Kun olen tämän tyypin seurassa tuntuu et eläisin ihan täysillä ja pystyn olemaan täysin oma itteni.. on jollain tapaa hyvä olla, mut sit taas välitän poikaystävästäni paljon.. ja tästä tyypistä ei tiedä jos sitä alkaa taas ahdistamaa ja saan nokilleni.. poikaystäväni ei halua harrastaa seksiä, aina jos yritän niin tulee vastaus et ei huvita.. joten muakaan ei huvita enää yrittää tehdä alotetta. jos onnistaa ni se kestää max 3.min :cry:

bananab

Reilua olisi ainakin poikaystävääsi kohtaan tehdä valinta.
Nosta kissa pöydälle, ota asia puheeksi poikaystäväsi kanssa ettet ole tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.

jenson

Ei ole reilua, että poikaystäväsi ei suostu kuuntelemaan tai puhumaan tilanteestanne. Jos suhteenne ei ole tasavertainen, niin en usko, että sinun kannattaa roikkua siinä. Jos hän ei jaksa panostaa suhteeseen, niin ei sinunkaan tarvitse, etkä pystykkään pitämään sitä yllä pelkästään omin voiminesi. Itse tuossa tilanteessa luultavasti vilkuttaisin hyvästiksi, jos ei asioita saisi puhuttua halki, ja luultavasti tutustuisin enemmän uuteen mieheen.

antagonismi
jenson
Ei ole reilua, että poikaystäväsi ei suostu kuuntelemaan tai puhumaan tilanteestanne. Jos suhteenne ei ole tasavertainen, niin en usko, että sinun kannattaa roikkua siinä. Jos hän ei jaksa panostaa suhteeseen, niin ei sinunkaan tarvitse, etkä pystykkään pitämään sitä yllä pelkästään omin voiminesi. Itse tuossa tilanteessa luultavasti vilkuttaisin hyvästiksi, jos ei asioita saisi puhuttua halki, ja luultavasti tutustuisin enemmän uuteen mieheen.

^^ Hyvin sanottu. Mä olen samaa mieltä myös.. Kyllä kannattaa ottaa asia puheeksi, mutta jos ei vaan suostu asiasta keskustelemaan eikä asioita muuttamaan, niin anna olla.

Nakkis

Nyt en sano muuta kuin, että: Kyllä se vaihtamalla paranee.
Ja jos vaihto ei onnistu, niin sinkkunakin on parempi kuin välinpitämättömän ukon rinnalla.

kultasiipi
Nakkis
Nyt en sano muuta kuin, että: Kyllä se vaihtamalla paranee.
Ja jos vaihto ei onnistu, niin sinkkunakin on parempi kuin välinpitämättömän ukon rinnalla.

olen samaa mieltä.elämä on turhan lyhyt hukattavaksi huonossa suhteessa. ite tekisin mitä sydän sanoo,eli valitsisin sen, kumman kanssa olisin onnellisempi,oli se sitten kumpi mies tahansa...

Mirtelli

luulisin, että kannattaa jättää nykyinen ja kokeilla tätä toista. Jos et nauti nykytilanteesta, ja tunnet itsesi masentuneeksi (tai jotain sellaista), mutta jäät tilanteeseen, alat luultavasti jossain vaiheessa katumaan ja tulet katkeraksi. Ja jos tämä toinen sinut "hylkää", niin se siitä sitten, etpä jäänyt epätietoiseksi. Sitten löydät uuden paremman joskus. Ja kyllä elämää on sinkkunakin.

Amalia
*misspain*
siinä on vaan se ongelma että ukko ei suostu puhumaan mistään asioista.. Ja ei viittis aina tota yksinpuhelua harrastaa.. :x

Sano suoraan, että asiat ei parane jos niistä ei puhuta, ja jos asiat ei parane niin aiot ottaa jalat alles. Jos tuo ei tehoa, niin sitten miehellä ei ilmeisesti ole kovinkaan paljon intoa yrittää korjata suhdetta.

*misspain*

sitä olen ittekki miettiny etten jaksa kauaa kun ukko ei suostu puhumaan mistään asioista.. Mutta on vaan niin kiintyny ja "kasvanu" toiseen kiinni että on vaikee tehä minkään näköstä ratkasua.. :( ja tiedän että ukko välittää musta mut kai se on niin sulketunu ja perussuomalainen mies!! :lol: täytyy kyllä ottaa asiat vakavaan harkintaan..

jenson
*misspain*
sitä olen ittekki miettiny etten jaksa kauaa kun ukko ei suostu puhumaan mistään asioista.. Mutta on vaan niin kiintyny ja "kasvanu" toiseen kiinni että on vaikee tehä minkään näköstä ratkasua.. :( ja tiedän että ukko välittää musta mut kai se on niin sulketunu ja perussuomalainen mies!! :lol: täytyy kyllä ottaa asiat vakavaan harkintaan..

Ymmärrän, että jotkut ihmiset eivät pysty puhumaan niin avoimesti, kuin toiset, mutta rajansa kaikella. Jos ei _mistään_ pysty puhumaan, niin se ei ole hyvä juttu. Eikä kaikkea voi pistää "perussuomalaisen miehen" syyksi. Kyllä perussuomalainen mies osaa keskustella oikeissa tilanteissa.

Ymmärrän myös sen, että toiseen on kiintynyt niin paljon, että on vaikea päästää irti, mutta tässä tilanteessa sinun kannattaa ajatella sitä, mitä _sinä_ haluat suhteeltanne. Voitko olla koko loppuelämäsi suhteessa, jossa mies ei suostu keskustelemaan? Jos mies ei halua kuunnella sinun mielipiteitäsi asioista, niin onko se oikeasti välittämistä?

Ja kokeile edes puolitosissasi sitä seikkaa, että sanot hänelle, että jos ei asioita saada selvitetyksi, niin lähdet. Jos miehesi ei reagoi mitenkään, niin siitä voit tehdä omat johtopäätöksesi. En kuitenkaan toivo, että teidän suhteenne kuivuisi kasaan, mutta ajattele myös omia tarpeitasi välillä. Tsemppiä!

Nakkis

Itse seurustelin (tai siis tuhlasin aikaani) poikaan, jota ei voinut vähempää kiinnostaa minä. Joka ilta oli joko autotallissa vetelemässä auton pakoputea tai sitten hengaili exänsä kanssa :x

Minähän tietysti vipelsin muiden sylissä minkä kerkesin, sillä en saanut py:ltä mitä tarvitsin.
Lopulta älysin pistää viimeisen naulan arkkuun ja elämänlaatu parani oitis.

Nyt minulla on kaikki se mistä haaveilinkin ja vähän enemmän 8)

Edelleen: Vaihtamalla se paranee :wink:

aamutähti

Joo, mulla on nyt ittellä kans vähä vastaava tilanne päällä. Olin seurustellu melkeen 3,5 vuotta entisen kanssa, josta viimeset reilu puoli vuotta oli jotenki ihan outoa aikaa. Ensin ihastuin yhteen entisen kaveriin, joka vastasi tunteisiini, mutta juttu jäi kuitenkin vain siihen (sattuneesta syystä). Tämän jälkeen meni jokunen kuukausi melkolailla normaaleissa merkeissä, ja suunniteltiin yhteen muuttamista todella innokkaasti. Minä kai vain odotin pääseväni kotoa pois, koska vasta vähän "liian myöhään" tajusin että jatkuvasti alitajunnassa epäilin meidän juttua. En vain raaskinu jättää entistä koska hän on kuitenki todella ihana ihminen.

Noo, sitten hetki ennen muuttoa, jokunen kuukausi sitten satuin vähän ihastumaan yhteen poikaan jonka olen tuntenu koko meidän seurustelun ajan. Tarpeeksi kauan jahkailtuani ajauduin vaan tilanteeseen, jossa tajusin että jotain oli pakko tehdä. Se ahdistuksen määrä siinä entisessä suhteessa ja tämä uusi ihastus sai mut sitte päättämään asian itteni hyväksi.
Erosta ei oo kauaa, ja välillä on vähä epäilyttäny, mutta joku siinä mätti niin pahasti etten tiedä millasessa tilassa oisin parin kuukauden päästä ollut. Ajattelin niin kovasti entisen parasta, että sen vuoksi roikuin siinä jutussa, plus se että oon tavallaan kasvanu siihen osaksi kiinni. Mutta me ei vaan eletä oikeen samassa maailmassa, mikä vaikeutti asioita liikaa. Ikinä ei oikeen kunnolla puhuttu asioista, enkä minä osannutkaan puhua hänelle tarpeeksi hyvin. Päätös piti vaan tehdä, ja kerranki osasin olla vahva.

Nyt olen sitte yhdessä tämän uuden ihastuksen kanssa. Näitä vaihtojahan tapahtuu kuitenki, ja nyt itekki olen tajunnu ettei se ole mikään maailmaa kaatava juttu kenellekkään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat