Jätkäni on outo - Parisuhteet

CosmoGirli

Theea, musta onki joskus tuntunu tolta että poikaystäväni koittaa päästä musta eroon tolla tavoin mutta molemmat on sanonu ettei kumpikaan halua koskaan erota, eli kumpikaan ei jättäisi ikinä toista.

SnowWhite, mitä sun poikaystäväs sitte vastas kun otit sen näkemis asian puheeksi? : ) En oikein keksi, mitä voisin siitä aiheesta sanoo mun poikaystävälle kun jos vaan sanon että mitä kiireitä sillä oikein on ku ei ehditä näkee, ni se vaan varmaa sanois että jotai kiireitä vaa. Onko teillä muuten vinkkejä, miten me voitaisi poikaystäväni kanssa nähdä useammin?

Sivut

Kommentit (35)

CosmoGirli

Ollaan seurusteltu kundini kanssa puol vuotta ja ennen meni hyvin mutta nyt pari kuukautta hän on ollut välillä kylmä mua kohtaan. Häntä ei kiinnosta mitä teen eikä kiinnosta milloin näemme. Hän keksii kokoajan tekosyitä että me ei nähtäisi. Oon ottanut asian jo kerran puheeksi ja hän vain sanoi ettei jaksa tai ehdi tulla. Kotona silti EHTII olemaan. En tiedä rakastaako hän enään minua, vaikka onkin myöntänyt. Vaikuttaa ihan kuin hän koittaisi vältellä mua. Joudun joka viikko kysellä jätkältäni koska me nähdään, ja aina sama vastaus: "en tiä." Tai sitten ei vastaa mitään.
Aina kun näemme, hän on tosi ihana ja huomaavainen.
En ymmärrä tällästä että muka ollaan ihastuneita mutta kundi ei EHDI ikinä nähdä mutta kyllä hän kotona ehtii istumaan.
Muutenkin alkaa ottamaan päähän kun kaverit kyselee missä se sun jätkäs on ja milloin ollaan viimeeksi nähty. Ei ole mukava sanoa "se on varmaa sit kotonas ku ei olla nähtyy parii viikkoo"
Ennen me suunniteltii että mitä tehtäisiin heti kun koulutkin loppuu. Mutta nyt kun kysyin että haluaako jätkäni tulla kesällä meidän mökille, niin hän ei tietystikään vastannut mitään.Taaskaan. Hän ei edes ENÄÄN nykyään vastaa kaikkiin kysymyksiini jota tekstaan. Ennen hän valitti kokoajan että "voi kun mulla on niin ikävä sua. en haluu että on ikävä" ja tollasta mutta sitten kun itse sanon samaa, niin ihankuin häntä ei vois vähempää kiinnostaa :(

Mitä mun pitäis tehdä tälle asialle oikeen?? Hyvä jos joku jaksoi lukea :)

SnowWhite

:D kuulostaapa kovin tutulta. aika paha tilanne. en osaa oikein neuvoa ja täällä päin neuvoa taarvitaan myös! :) mun poikkis ei oikeen osaa tehdä mitää aloitetta. kyllä muutaman kerran on joo. mutta yleensä se olen minä joka kysyy millon nähdään ja kaikkea. jos poikkis ei vastaa tai 'kerkeä' näkemään ni teen teen kyllä selväksi että ei tartte sit valitella ku on ikävä. ja yleensä poikkis myös silloin tajuaa että tuun vihaiseksi sille siitä että sitä ei kiinnosta.
en nyt tiiä liittykö tää tähä n mitenkään mutta kirjottelinpa vaan :)

Mariel

et kai edes voi tehdä mitään muuta kuin odottaa tai sitten etsiä miehen jolta saa enemmän aikaa. onko kundisi ahdistunut tai masentunut? onko hän vaan väsynyt aina miettimään milloin ehtisitte nähdä? ehkä voisit itsekin koittaa leikkiä vähän vaikeasti tavoiteltavaa.

CosmoGirli

oon koittanu olla vaikeasti tavoiteltava kun hän kysyy että voitasko nyt nähdä, mutta aina menen sanomaan innoissani että joo nähdään. En vain ole pystynyt kieltäytymään kun muutenkin nähdään niin harvoin.
SnowWhite, toi on hyvin sanottu kun sanoo poikaystävälle ettei tarvi sit valitella ikävää kun ei kerran haluu nähdä. Täytys varmaa ittekki kokeilla :)

SnowWhite

:D no kyllä se ainakin täälläpäin jotenkin aina toimii. toivottavasti sun poikkis on vähä viisaampi ja ottaa siitä opikseen eikä samanlainen taliaivo ku täällä päin. tuo se ei vaan näytä ymmärtävän aina miltä musta tuntuu.

lily
CosmoGirli
oon koittanu olla vaikeasti tavoiteltava kun hän kysyy että voitasko nyt nähdä, mutta aina menen sanomaan innoissani että joo nähdään. En vain ole pystynyt kieltäytymään kun muutenkin nähdään niin harvoin.
SnowWhite, toi on hyvin sanottu kun sanoo poikaystävälle ettei tarvi sit valitella ikävää kun ei kerran haluu nähdä. Täytys varmaa ittekki kokeilla :)

Mä en näe tuollaisessa pelailussa mitään järkeä, varsinkaan seurustellessa. Alkuvaiheessa kun deittaillaan, tuo voi vielä toimia, mutta puolen vuoden jälkeen tuo tuntuu vähän naurettavalta..
Ei tässä varmaan muu auta kuin ottaa asia puheeksi. Kerrot mitä suhteelta haluat ja sanot, mikä ärsyttää. Jos poikaystäväsi jatkaa samalla linjalla, otat ja lähdet suhteesta. Jos hän ei siinäkään vaiheessa havahdu, tuskin suhteellanne olisi muutenkaan ollut tulevaisuutta.

Mariel

en mäkään pelailussa, tarkoitin sillä vaikeasti tavoteltavuudella lähinnä sellasta ettei itse ole aina ehdottelemassa kun siltä tuntuu jos siitä ei sitten tule mitään koskaan.

CosmoGirli

oon sanonutkin jätkälleni että haluisin kyllä nähdä häntä ja kysynyt miksei hän sitten halua tulla ja aina sama vastaus: ei ehdi. Mut rakastan silti sitä jätkää, enkä haluu jättää sitä. Kumpikaan ei halua erota.

bananab

Minusta tuo vaikuttaa siltä että poikaystäväsi on mahdollisesti ahdistunut. Pidä vaikka viikko niin ettet ota yhteyttä vaan odota että hän ottaa yhteyttä sinuun.

Theea

Joskus varsinkin miehet käyttävät tuollaista taktiikkaa päästäkseen eroon kumppanistaan. Eli alkavat käyttäytyä kuin heitä ei enää kiinnosta (mikä tässä tapauksessa onkin totta) eivätkä he ole enää kiinnostuneita näkemään. Ja näin he käyttäytyvät jotta saisivat toisen osapuolen kyllästymään ja pistämään suhteen poikki koska eivät itse halua sitä tehdä. En väitä että asia olisi näin teidän tilanteessanne, mutta tämäkin on yksi mahdollisuus :(

antagonismi
Theea
Joskus varsinkin miehet käyttävät tuollaista taktiikkaa päästäkseen eroon kumppanistaan. Eli alkavat käyttäytyä kuin heitä ei enää kiinnosta (mikä tässä tapauksessa onkin totta) eivätkä he ole enää kiinnostuneita näkemään. Ja näin he käyttäytyvät jotta saisivat toisen osapuolen kyllästymään ja pistämään suhteen poikki koska eivät itse halua sitä tehdä. En väitä että asia olisi näin teidän tilanteessanne, mutta tämäkin on yksi mahdollisuus :(

Tämä on totta.. Tein ite yhdelle eksälleni näin :?

möhkis

Joo mulle on myös tehty noin ja se johti siihen sitten että meillä meni poikki... Miksi olla yhdessä jos toisella ei ole aikaa toiselle :cry: ....
Tuollaisella käytöksellä miehet hyvin usein yrittävät viestiä ettei heitä kiinnosta ....

Miss H
Theea

Jep, mullekin on tehty vähän tolla tavalla..
Toisaalta voi olla myös että miestä ahdistaa se jos tyttöystävä koko ajan haluaa nähdä.

CosmoGirli, kannattaa varmaan olla jonkin aikaa itse ehdottamatta miehelle mitään tapaamisia jne, ja katsoa ehdottaako tämä itse. Jos ei, on se aika selvä merkki että häntä ei kiinnosta nähdä, ja suhde taitaa olla aika tuhoon tuomittu.

Jos mies haluaa nähdä (niin että itse ehdottaa) vaikka kerran viikossa tai kahdessa, mieti riittääkö se sinulle. Jos ei riitä niin sano se miehelle ja teidän pitää sitten miettiä pääsettekö johonkin kompromissiratkaisuun siitä kuinka usein näette, vai eroatteko.

Ja kannattaisi varmaan kysyä myös mitä tärkeää tekemistä miehellä koko ajan on jos tämä ei koskaan ehdi nähdä..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat