Haaveilua toisesta vaikka seurustelenkin. - Parisuhteet

^^NiiNuZka^^

Mulla on tällanen paha tilanne mikä häiritsee mua ihan älyttömästi.Olen nyt yli kaksi vuotta seurustellut aivan ihanan miehen kanssa,kihloissa olemme ja yhdessä asutaan.Mutta nyt olen alkanut näkemään öisin unia eräästä poikakaverini työkaverista.Ja tuntuu kuin oisin jopa ihastunut.Mun ajatukset on ihan sekaisin enkä todellakaan tiedä yhtään mitä tehdä..Osaisiko joku antaa vähän neuvoa tai kertoa vaikka omista kokemuksistaan..

Sivut

Kommentit (16)

miu

mun mielestä on ihan normaalia ihastua vaikka olisikin suhteessa. kaikillahan on ihan omat sääntönsä flirttailusta ja muusta eli se on sitten aivan eri asia kuinka pitkälle asian vie.

unet saattaa olla välillä vaikka kuinka outoja, eli niistä en menisi pelästymään. jos näetkin miehesi työkaverista unia, se ei tarkoita että haluaisit siihen lennossa vaihtaa.

tarkkaile itse tilannetta äläkä stressaa liikaa! :)

^^NiiNuZka^^

Tuo ehkä helpotti mua :).Ite ku en ossaa niitä unia analysoida niin en tiiä et mitä ne sit tarkottaa :).Pitää varmaan yrittää rauhottua,mulla ku on tapana panikoida monestaki asiasta.Mut sen tiedän että jos mies sais tietää asiasta niin siitä nousis melekonen haloo :D.

antagonismi

Yhdyn kyllä edelliseen :) Älä turhia stressaa, tuo on ihan normaalia niin kauan ku et tee mtn asian eteen(saadaksesi ko.miehen siis)..
Ja ne unet.. Sekin ihan normaalia :P

Paris

Ei tuo ole vakavaa jos siitä ei itse sitä tee. En tiedä onko tämä kyseinen mies ehkä flirttailut sinulle tai muuten osoittanut kiinnostusta(?).. Mutta itselleni ainakin kävi niin tässä joku aika sitten että tapasin pitkästä aikaa yhden miehen, jonka kanssa ei oikeastaan koskaan olla oltu vain kavereita ja ei me muutako juteltu jne pidettiin hauskaa yhdessä mutta ihan vilpittömästi. No häntä sitten "rupesi vanha suola janottamaan" ja kertoi minulle kuinka ei voi enää koskaan seurustella muiden kanssa ja kuinka olen hänelle se oikea, kehui kuinka kaunis olen (selvinpäin). Tiesi kyllä että olen varattu mutta yritti silti saada minut. No olin silloin joskus ennen nykyistä poikaystävääni erittäin ihastunut tähän kyseiseen mieheen ja ihastuin häneen uudelleen!! :shock: No en sitä itselleni aluksi myöntänyt vaikka hakeuduinkin hänen seuraan usein ja puhuin hänestä ystävälleni paljon. Toisaalta en antanut koskaan tapahua mitään vaikka tilaisuuksia olisi ollut ja kaduin jo ajatuksiakin hänestä! Tuntui kuin olisin pettänyt! No ajan kanssa sitten pakottauduin unohtamaan hänet kun kuitenki samalla rakastin kultaani ja nyt lähinnä ihmettelen kuinka tyhmä oikein olen ollut! Kullalle tietenkin näytin kaikki viestit joita tämä mies lähetti ja kerroin mitä oli sanonut minulle mutta vakuuttelin aina ettei minulla ollut tunteita häntä kohtaan.. Olin kuiteni aika läpinäkyvä mutta onneksi seurustelu jatkui ja poikaystäväni jaksoi odottaa ja uskoa että todella unohtaisin sen miehen kokonaan.

Katjuska

Ite kuulin tälläsen tokaisun ihmiseltä, jota arvostan suuresti ja joka on opettanut minua monessakin elämän asiassa:

"Ihastuksia tulee ja menee, mutta järki on pidettävä päässä!"

Tätä mieltä itekin olen. Itse olen nimittäin erittäin rakastunut omaan kultaani, mutta silloin tällöin ihastuksia sattuu omalle kohdalleni ja se on varsin normaalia, kunhan muistaa tosiaan pitää sen järjen päässään...

pikku-kata

Voih, mäkin olin ja ehkä olen tälläkin hetkellä ihastunut erääseen tyttöystäväni poikaystävän kaveriin, mutta en ikinä voisi kuvitellakaan että pettäisin poikaystävääni hänen kanssaan, koska rakastan poikaystävääni ja meillä menee hyvin. Pikkuihastukset ovat ihan ok omasta mielestäni, kunhan ne pysyvät ihastuksina eikä mene esim. pettämään nykyistään...

Lucrezia

Entäs jos käy niinkuin mulle, eli aloin juuri seurustella saletisti maailman mukavimman kundin kanssa, mutta joka ei olekaan mitenkään hirveän hyvännäköinen. Söpö kylläkin, mutta kun itse olen tosi kaunis niin tuntuu siltä, että tämä mies ei ansaitse minua. Tuntuu tosi pahalta ja nololta kävellä hänen kanssaan kaupungilla kun paljon paremman näköiset miehet katsovat minua sillä silmällä, ja tiedän että voisin saada paljon komeammankin. Tuntuu siltä, että seurustelen säälistä tuon täysin värittömän pojan kanssa, vaikka meillä aina tosi kivaa...damn.. :roll:
Kumminkin olen aina ollut sitä mieltä, että ulkonäkö on se mistä lähdetään liikkeelle ja muutenkin ulkonäkö on mulle todella tärkeää, koska olen itsekin hyvännäköinen..

pikku-kata

"Tuntuu tosi pahalta ja nololta kävellä hänen kanssaan kaupungilla kun paljon paremman näköiset miehet katsovat minua sillä silmällä, ja tiedän että voisin saada paljon komeammankin"...

Onko sitten pakko seurustella ei-niin-komean miehen kanssa, jos pidät itseäsi niin kauniina, että olet liian kaunis hänelle? Vaihda sitten johonkin hyvännäköiseen ja komeaan mieheen... Ilkeetä ajatella noin :?

MUOKS. Vaikka kyllä mä voin itekin sanoa, että ulkonäköönhän sitä ekana kiinnittää huomiota (ellei entuudestaan jo tunne toista tai on sitten vaan kiinnittäny huomiota hänen järkeviin kommentteihin tms), mutta kyllä se sisin lopulta ratkaisee, en ite ainakaan kestäis seurustella esim. hyvännäköisen, mutta sovinistisen ja ilkeän miehen kans... Mieluummin sitten ottais sen ei-niin-komean, mutta ihanan miehen...

Venice Queen
pikku-kata
"Tuntuu tosi pahalta ja nololta kävellä hänen kanssaan kaupungilla kun paljon paremman näköiset miehet katsovat minua sillä silmällä, ja tiedän että voisin saada paljon komeammankin"...

Onko sitten pakko seurustella ei-niin-komean miehen kanssa, jos pidät itseäsi niin kauniina, että olet liian kaunis hänelle? Vaihda sitten johonkin hyvännäköiseen ja komeaan mieheen... Ilkeetä ajatella noin :?

Samaa mieltä, ehkä tää poika ansaitseekin jonkun sisäisesti kauniimman...

miu
Lucrezia
Entäs jos käy niinkuin mulle, eli aloin juuri seurustella saletisti maailman mukavimman kundin kanssa, mutta joka ei olekaan mitenkään hirveän hyvännäköinen. Söpö kylläkin, mutta kun itse olen tosi kaunis niin tuntuu siltä, että tämä mies ei ansaitse minua. Tuntuu tosi pahalta ja nololta kävellä hänen kanssaan kaupungilla kun paljon paremman näköiset miehet katsovat minua sillä silmällä, ja tiedän että voisin saada paljon komeammankin. Tuntuu siltä, että seurustelen säälistä tuon täysin värittömän pojan kanssa, vaikka meillä aina tosi kivaa...damn.. :roll:
Kumminkin olen aina ollut sitä mieltä, että ulkonäkö on se mistä lähdetään liikkeelle ja muutenkin ulkonäkö on mulle todella tärkeää, koska olen itsekin hyvännäköinen..

sori, mut tän on pakko olla läppä. :D tai toivoisin että olisi :? toivon ettet jätä poikaa, vaan poika jättäisi sinut tajuttuaan millaisen ihmisen kanssa seurustelee. ja toivon että löydät jonkun yhtä pinnallisen ihmisen kanssasi elämäntietä tallaamaan.

Jzzu

Jää kyllä ton Lucrezian tekstistä sellainen käsitys että vaikka ulkonäköä oliskin [size=9](ei voi näin netin välityksellä tietää onko sitäkään)[/size] ei oo henkilölle kertynyt kyllä kauheemmin sydämen sivistystä ja sisäistä kauneutta jolla monelle on enemmän väliä kun niillä ulkoisilla puitteilla.
Samaa mieltä kuin muutkin..

Susette

Olen joskus miettinyt, että pitäisikö olla huolissaan, kun näkee unia toisista miehistä? Osa on reaalimaailman henkilöitä, osa mielikuvituksen tuotetta. Joskus unissa alan seurustella tai muuten olen tekemisissä muiden miesten kanssa, ja esimerkiksi jätän poikaystäväni. Herään yleensä ihan hyvissä fiiliksissä, mutta mua häiritsee se, että näen tällaisia unia, ja vieläpä toistuvasti.. Muistan unet hyvin herätessäni, joten väkisinkin ne laittavat mietityttämään. Haluan elää poikaystäväni kanssa, enkä tahdo menettää häntä. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

k87

mulla on joskus käyny niin että viikkojen aikana en oo nähny oikeen mitään erikoisia unia mutta sitten kun mies on ollu lomilla oon nähny jotain seksiunia. enkä todellakaan omasta miehestä. oon sanonu tästä miehellekin. ja mitäs pahaa siinä on?? unet on vaan unia. ei se tarkota sitä ettet omastas tykkäis/rakastas tai oisit oikeesti pettämässä. monet ihmiset näkee unia toisista miehistä/naisista.

kersa

Näin tossa yhdessä vaiheessa noin viikon ajan toisista miehistä unia ja siitä että petin poikaystävääni heidän kanssa tms. Ja aamulla heräsin kauhuissani, en todellakaan ole kokenut minkäänlaisia ihastumisesta näitä ihmisiä tai ketään muitakaan kohtaan, pelkäsin alitajuntani tietävän jotain mitä itse en.. :lol:

Juttelin itku kurkussa tästä poikaystäväni kanssa ja todettiin että tuskin tästä mistään nyt on kyse. Kumminkaan kun en koe halua pettää / olla kenenkään muun kanssa. Ehkä siinä oli taas vain kyse joistain alitajuntaisesta pelosta siitä että satuttaisin poikaystävääni. Juteltiin siis tosiaan tästä, eivätkä ole epämiellyttävät unet tämän jälkeen vaivanneet. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat