Auttaisitteko mua jotenkin unohtamaan? - Parisuhteet

Banda90

Tällä hetkellä seurustelen todella ihan pojan kanssa. <3
Nyt teidän pitäisi jotenkin auttaa mua unohtamaan se.Olen itse yrittänyt,mutta ei siitä tule mitään,te olette ainoa toivo.
Hän käy meillä todella usein joten joudun näkeämään häntä ja vaikken haluaisi hän tuleee minulle juttelemaan.
Soittelen hänellä miltei joka pvä,koska siitä on jäänyt semmonen tapa,vaikka haluaisin senkin loppuvan.Soitto voi kestää jopa yli tunnin verran. :/
Mesessä juttelen hänellä aina aivan kaikista asioista.
Hän on samalla luokalla,joten näen hänet koulussakin. :/
Sitten mulle on jäänyt semmonen tapaa,että miltei aina "koskettelen" poikia,etenkin tätä exääni.Häntä se ei kuitenkaan näytä haittaavan.
hän katsoo minua välillä sillai "oudosti",niin ja kyllä hänkin mua saattaa jotenkin tökkästä.
Lisäksi hän on kauhean kiinostunut musta ja kaikista mun kaveripojista (ja tietenkin poikkiksestani) ja on selvästi mustis välillä.
Kaiken kukkuraksi ajattelen HÄNTÄ miltei aina puheluiden jälkeen ja muutenkin päivällä ja jopa unissa.Mut eiks mun pitäis aatella mun poikkista eikä sitä???
Auttakaa mut unohtaa se?
Pitäiskö mun vaa nyt jättää mesekeskustelut,puhelut ja muut juttelut,katseet,puheet pois ja pikkuhiljaa siten unohdan sen?
-KIITOS- :(

Kommentit (8)

Daisy

Siis mitä ihmettä?! Viestisi oli HIEMAN epäselvä, siitä ei oikein tiedä missä vaiheessa puhut kenestäkin... ymmärsin, että sulla on sellainen ongelma, että seurustelet, mutta olet silti paljon tekemisissä exäsi kanssa. Eikö kannattaisi miettiä seurusteletko nyt vain seurustelun takia, jos sulla ei selvästikään ole kovin vahvoja tunteita nykyistä poikaystävääsi kohtaan. Jätä se ja ota exäsi takaisin. Sulla on selvästi tunteita sitä kohtaan ja toisin päin.

figaro

Millainenkohan tämä erotilanne on exäsi kanssa ollut? Jätitkö sinä hänet vai hän sinut? Olisiko mitenkään mahdollista, että tarinanne exäsi kanssa jatkuisi? Olen samoilla linjoilla ensimmäisen vastaajan kanssa siinä mielessä, että nykyinen poikaystäväsi taitaa vain olla korvike.

Ja toisaalta, vaikka exän kanssa ei tulisikaan enää mitään, unohtaisin nyt seurustelun vähäksi aikaa kokonaan eli todellakin tarkoitan poikakaverisi jättämistä. Olisin hetken aikaa yksin ja miettisin mitä haluan ja mitä en. Jokainen tarvitsee hetken aikaa olla yksin, kun suhde kariutuu.

pikku-kata

Tosiaankin, sä teet väärin nykyistä poikakaverias vastaan kun soittelet exäsi kanssa yli tunnin puheluita ja hiplailet häntä. Mitä sä ajattelisit jos sun nykyinen olis kanssa tuollainen exänsä kanssa? Aivan, puhkuisit raivosta ihan varmasti... En minä ainakaan tykkäis tuosta!

Kannattaa yrittää pikkuhiljaa päästä eroon entisestä ja kuten noi edellisetkin on sanonu, niin jätä vaikka nykyisesi ja yritä saada tunteesi kuriin... Tässä maailmassa aika harva suostuu siihen että tyttöystävällä olis toinenkin mies samaan aikaan... Vaikka jättäminen tuntuis pahalta sinusta, niin se on kaikkein parhaaks sulle ja sun nykyiselles, että sä mietit yksinäs mitä haluat ja kenen kanssa. Ja näille kummallekin kakslahkeiselle kannattaa sanoa, että antaisivat sun olla vähän aikaa rauhassa, ettei sun tunteet mee vaa entistä enemmän sekaisin kun kumpikin todistelis rakkauttaan...

Banda90

Exäni jätti minut ja aika kylmästi jättikin,soitti vain ja sanoin et tää on nyt loppu.Olin aivan pirstaleena.
Tosta mun ja exän suhteen jatkumisesta en tiiä.Hänhän ei edes kertonut eron syytä.Oikeastaan minun pitäisi vihata häntä.Mutta jotenkin en osaa...
Miten jätän nykyiseni?Pitääkö minun selittää siitä exästäni hänelle?
Olette oikeassa että nykyinen on vain joku korvike,nyt kun mietin.Mutta luulin,että pääsisin nopeammin eroon tunteistani ja pahasta olosta.
Olen hirveä ihminen!! :(

figaro

Kerrot rehellisesti miten asiat ovat. Sanot, että suhde tuli liian nopeasti ja tarvitset aikaa olla yksin. Ei ole oikein poikaa kohtaan, että jatkatte yhdessä.

pikku-kata
figaro
Kerrot rehellisesti miten asiat ovat. Sanot, että suhde tuli liian nopeasti ja tarvitset aikaa olla yksin. Ei ole oikein poikaa kohtaan, että jatkatte yhdessä.

Niimpä, suoraan vaan sanoo että tarvitset nyt aikaa, koska exäsi vaivaa sua vieläkin... Nykyisesi saattaa loukkaantua mutta parempihan se on totuus kertoa... Ainakin tässä tapauksessa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat