Harmitonta läppää? - Parisuhteet

Myy-

Minusta et kyllä ainakaan ylireagoi! Itse olisin tuossa tilanteessa luultavasti todella loukkaantunut. En ole mitään yltiömustasukkaista tyyppiä, mutta mielestäni tuollainen läpänheitto exien kanssa ei kuulu tosissaan seurusteleville tyypeille. Keskustele poikaystäväsi kanssa vakavasti ja kerro hänelle, miltä sinusta tuntuu kun hän käyttäytyy tuolla tavalla. Jos hän ei opi yhdestä virheestä, jätä koko miekkonen.

Kommentit (15)

koeputkilapsi

Lainaus:
Poikaystäväni sanoo, ettei ole pätkääkään kiinnostunut exästään, vaan haluaa olla juuri minun kanssani.

Tässä näin. Kerran poikkis haluaa olla vain kanssasi, niin älä liikaa kuvittele. Tee selväksi, ettet pidä asiasta ja keskustelette ja niin pois päin, mutta muista tuo.
Ja tosiaankin vetäisin herneet nenän ja pitäisi mykkäkoulua ja vaatisin paljon hierontaa, jos oma poikkis vehkeilis tuollein :lol:

antagonismi

Kamalaa :shock: oman mieheni kans just eilen puhuin hänen entisestään, jonka kans kuulema vaihtaa välillä ihan peruskuulumiset. Arvaa pistiks tää vainoharhaiseks, varsinki ku hänellä on oma koneensa salasanoineen?!
Mut niin.. Kyl mä sanoisin, ettet todellakaan ole vetänyt hernettä nenään turhasta! Pistä miehes koville, ja ime tieto esiin siitä, miksi tuollaista "läppää" tulee heitettyä! Ei todellakaan ole normaalia tuollainen suhteessa olevalta ihmiseltä..

koeputkilapsi

Dora, juuri tuolla vainoharhaiseksi alkamista pelkäsin kohdallasi, tai siksi nostin tuon lauseen tuolta esille. Onhan sinulla syytäkin, mutta ajattelin vain itseäni tuohon tilanteeseen, ja minullahan se vilkas mielikuvitus tekisi erittäin pahat tepposet, jos en tuota lausetta aina välillä päähäni takoisi.

Jzzu

Läpän heitot läpän heittoina, jos miehes haluu olla sun kaa niin en mie ottas tollasta vakavissaan. Joskus heitän samantapaista huumoria itsekin miespuolisten kavereiden ja exienkin kanssa eikä se mitään tarkoita, viatonta flirttiä.

Mariel
Dora
Silti minulla on erittäin petetty olo, ja tuntuu etten pysty enää luottamaan häneen. Nyt poikaystäväni on erittäin pahoillaan, enkä tiedä mitä minun pitäisi ajatella.

mun mielestä olennaista on, että poikaystäväsi on pahoillaan ja välittää sun tunteista. toivottavasti opit taas luottamaan häneen, eihän hän kuitenkaan edes valehdellut. flirttailu on hauskaa ajanvietettä, kun sitä ei ota vakavasti.

tiikeli

Mun mielestä seksistä puhuminen exien kanssa ei oikein kuulu "harmittomaan läppään". :? Sanoisin ainakin omalleni että keskusteles kuule mun kanssa seksin harrastamisesta.

Daniina
Jzzu
Läpän heitot läpän heittoina, jos miehes haluu olla sun kaa niin en mie ottas tollasta vakavissaan. Joskus heitän samantapaista huumoria itsekin miespuolisten kavereiden ja exienkin kanssa eikä se mitään tarkoita, viatonta flirttiä.

Mun mielestä täytyy olla aika kieroutunut huumorintaju (tai sit mulla ei oo sitä ollenkaan) jos pitää hauskana läppänä sitä että puhuu exän kanssa missä vois harrastaa seksiä.. siis jos toinen kuitenkin jo varattu :roll:

Ei tulis mieleenkää puhua exien kanssa tollasia

Nakkis

Hyvin mautonta "läppää".
Kyllä mäkin olisin aivan skitsona, jos kuulisin, että siippa heittää tommosta läppää exänsä/ minkään naikkosen kanssa.

Jzzu
Daniina
Jzzu

Mun mielestä täytyy olla aika kieroutunut huumorintaju (tai sit mulla ei oo sitä ollenkaan) jos pitää hauskana läppänä sitä että puhuu exän kanssa missä vois harrastaa seksiä.. siis jos toinen kuitenkin jo varattu :roll:

Samantapaista lienee eri asia kuin samanlaista.
En siis henk. koht. heitä juuri tuollaista läppää kuin tässä tapauksessa, pientä flirttiä vaan.

miu

itse tulisin mustasukkaiseksi tuollaisista puheista ja tekisin sen miehelle erittäin selväksi. eksien kanssa saa olla yhteydessä ja läheisiäkin, mutta mun mielestä siinä ei oo mitän läpän aihetta että heitellään paikka- ja aikaehdotuksia missä ja milloin harrastaa seksiä :shock:

~Dragon

Toivottavasti se kuitenkin on vain läppää..

Itselläni oli ex:n kanssa vastaava tilanne. Hän kertoi suhteen alussa, ettei pidä mitään yhteyttä kehenkään entiseen tyttöystävään tai hoitoon.. Ja uskoin ihan täydestä, olin liian sinisilmäinen. Noin vuoden yhdessäolon jälkeen minulle alkoi tulla tunne, että en vain yksinkertaisesti pysty luottamaan.. Ja sain selville (ok, tutkin ex:n kännyn), että ex:ni soittelee eräälle entiselle hoidolleen/exälleen (koskaan hän ei myöntänyt oliko heillä ollut pidempikin suhde, mutta luultavasti kyllä). Aina semmoisina viikonloppuina, kun itse olin toisella paikkakunnalla.

Tämä oli täydellinen isku vasten kasvoja, koska olimme kuitenkin olleet yhdessä jo pidemmän aikaa ja asuimme saman katon alla. Minulle suhteen alussa ex teki täysin selväksi, ettei hyväksy yhteydenpitoa entisiin yms. (hän oli erittäin mustasukkainen). Itse kuitenkin piti yhteyttä tähän naiseen, täysin selkäni takana.

Kun otin asian puheeksi, hän ei ihme kyllä suuttunut,vaan totes kylmän rauhallisesti "että se on joku nainen, jonka olen joskus vuosia sitten tavannut. Soitellaan toisillemme sen vuoksi, että hänen kanssaan on niin mukava jutella... plää plää.. koskaan ei ole ollut mitään suhdetta tai seksiä.." JOO-O.. Uskoo ken tahtoo.. Itse en uskonut, että avokkini soittelee, jollekkin tuntemattomalle naiselle keskellä yötä ja VAIN silloin kun minä olen poissa kotoa.

No, sukset suhteessamme meni ristiin joka tapauksessa ja aika pitkälti minulle siihen vaikutti juuri tämä tapaus, koska en voinut enää luottaa. Enkä usko, että avokkini puuhat olivat aivan viattomia. Mene ja tiedä, todisteita minulla oli muitakin, mutta koskaan hän ei tunnustanut.

Sen pituinen se..

miu

no huhhuh. ihan yhtä pelottavaa kuin se, että olisi toooosi läheinen eksänsä kanssa on se, jos on tosi katkera ja haluaa pilata eksän nykyiset suhteet. :o mulle se tarkottais ainakin, että on vielä jotain tunteita eksää kohtaan.

en yhtään ihmettele että oot ymmälläsi. toivottavasti poikaystäväsi saa koottua ajatuksiaan ja te saatte puhuttua asiat halki.

tiikeli
Dora
miu
no huhhuh. ihan yhtä pelottavaa kuin se, että olisi toooosi läheinen eksänsä kanssa on se, jos on tosi katkera ja haluaa pilata eksän nykyiset suhteet. :o mulle se tarkottais ainakin, että on vielä jotain tunteita eksää kohtaan.

en yhtään ihmettele että oot ymmälläsi. toivottavasti poikaystäväsi saa koottua ajatuksiaan ja te saatte puhuttua asiat halki.

Niinhän sillä onkin jotain tunteita exää kohtaan. Kuulemma vihaa ja katkeruutta. Tiedän kyllä, että tämä exä teki erittäin paskasti, mutta en tiennyt, että se vieläkin kaihertaa poikaystävän mieltä noin paljon.

Otin nyt aikalisän. Luultavasti osa teistäkin on sitä mieltä, että ylireagoin rankasti, mutta minusta tässä nyt on sen verran sekaisin asiat, että tarvitsen aikaa selvitellä ajatuksiani ja samalla haluan antaa myös poikaystävälleni aikaa selvittää omia ajatuksiaan.

Joo, ilmeisesti poikaystäväsi ei oo päässyt yli vielä siitä mitä exä teki hänelle. Toivottavasti pääsisi, muuten voi olla aika hankala miettiä sitä teidän yhteistä tulevaisuutta jos on tollanen mielessä noinkin pahasti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat