Ex-poikaystävän nykyinen. - Parisuhteet

Daniina
Suhfeli
Sun exäs on sairas kun suerustelee 15v tytön kanssa. Naurettavaa.

Samaa mieltä.. ei hyvää päivää [-(

Kommentit (11)

Nakkis

Uskallan väittää, että lähes kaikille seurusteleville tyttösille tulee epävarma olo jossain vaiheessa. Ei se iästä ole todellakaan aina kiinni :)

(esim. työkaverini ex avopuoliso otti about vuosi sitten hirveät raivarit, kun minä olen jutellut "Pekan" kanssa töissä. Huvittavinta tilanteessa oli se, että minä odotin esikoistamme ja olin vuosi aiemmin onnellisesti astunut avioliiton kauniiseen satamaan. Tällä tätisellä oli ikää tuolloin n. 30 vuotta :lol: Jotta "Pekka" olisi saanut rauhan kotiinsa, niin lupasin selittää messengerin kautta sille tätsylle, että mikä on homman nimi)

s-annu

Mitenköhän tämän nyt aloittaisin. No aloitetaan sillä, että erosin noin kaksi kuukautta sitten ex-poikaystävästäni, koska tämä petti minua hänen nykyisensä kanssa. Useamman kuukauden. Olemme tämän ex:än kanssa edelleen hyviä ystäviä. Ihan sen takia, kun meillä oli niin pitkä yhteinen historia. Itselläkin on nyt uusi mies kuvioissa. :)

No nyt tämän ex:äni uusi tyttöystävä väittää, että minä ole laittanut hänelle viestiä, että olen muka muhinoinut exäni kanssa. Mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. Menetin yö unekin tuosta asiasta. :/ Ärsyttää tuollainen p***** puhuminen selän takana. Ja sitten kun Hän ei voi tulla sanomaan sitä minulle suoraan, vaan pistää exäni asialle. Naurettavaa minusta tuollainen. Vai olenko väärässä?

Tiesin oikeastaan, että tälläinen tilanne tulee joskus eteen, koska tämä exäni uusi on juuri täyttäny 15 vuotta ja exäni on täyttää 19v. Ei oikein mikään parhain pari, minun mielipiteeni tosin vaan. He elävät aika eri maailmoissa.

Onneksi, exäni nyt ainakin vaikutti siltä, että Hän uskoi minua, ja hyvä niin koska olisi aika töykeää, jos hän ei uskoisi ja kun ottaa huomioon, että Me olemme hänen kanssaan tunteneet sen verran pitkään.

noora

Naurettava aminustakin, mutta pitää kyllä ottaa huomioon tuo ikä!! Vaikka välillä tuommosta kyl sattuu tapahtumaan vähän vanhempienkin keskuudessa :D Toi on kyl hienoo että ootte exäs kanssa vielä kavereita..eipä onnistunut täällä päässä.

Pirpana

Äijille tuntuu olevan vaikeaa ajatella sitä ikäeroa noin päin. 4 vuotta on ihan liikaa tuossa iässä..
Mutta älä sinä murehdi, exäsi uusi on vielä epävarma pikkuteini, ole järkevämpi äläkä välitä sen hötkyilemisistä. Tiedät itse mitä olet tai et ole tehnyt ja se riittää.

tiikeli

Juu, huhhuh, onpas nuoren löytänyt. :D Kyllä 15-vuotiaat yleensä ovat niin lapsellisia että tuollaista voi ihan täysin odottaa siltä. Todennäköisesti exäsikin sen vielä tajuaa... jos meinaan tyttö jatkaa tuota rataa. Harmi että se yrittää pilata ystävyytenne. Jos exäsi on fiksu hän ei onneksi usko tyttöä.

sopuli

Mä varmaan laittaisin aikalailla välit poikki tollaiseen exään... Mitä sä siitä suhteesta enää saat? Tollasen pikkutytsyn viel kun on ottanut, niin ei ei....

apples

^ ? Miksi ihmeessä välit pitäisi laittaa poikki, jos kaveripohjalla toimii hyvin.
Onhan toi uusi tyttö nuori, mutta enpä mä nyt siltikään lähtisi niin pahasti exää tuomitsemaan että laittaisin kokonaan välit poikki. Miehet kiintyy välillä mitä kummallisimpiin tapauksiin..

sopuli

No, kukin tekee tyylillään, mutta en mä ainakaan jaksaisi tollaista showta katsella kovin kauaa. Jos tytsy kerran on noin huolissaan omasta asemastaan, niin antaisin olla ihan rauhassa... Hetken päästä tulee luultavasti jotain muuta sontaa sieltä niskaan. Ja ehkä siksikin, etten usko, et kaverisuhteet noin tuoreisiin exiin toimii koskaan täysin! :D

sopuli
Daniina
Suhfeli
Sun exäs on sairas kun suerustelee 15v tytön kanssa. Naurettavaa.

Samaa mieltä.. ei hyvää päivää [-(

Sakkolihaakin vielä.... :-s

s-annu

Niin tiedän se on aika outoa, mutta minä en sille asialle mahda mitään. Oma on asiansa. Ja eipä se minulle enää kuulukkaan. Ihan sen takia haluan ystävyyden säilyttää, koska hän kuitenkin muutti minunkin elämää aika tavalla. Mitään sen kummempaa en halua, en ikinä ottaisi häntä enää takaisin, mutta ystävänä haluan säilyttää.

Minäkin olin kyllä aika halolla humautettu, kun kuulin tytön iän. Siinä tuli itsellä aika tarpeeton, hyväksikäytetty olo. Mutta minkäs teet

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat