Seurustelu ei-niin-komean kanssa - Parisuhteet

Ladybird

Lainaus:
Siis ei se ollut sulle vaan :) Kun yleisesti tuntuu et tässä(kin) ketjussa nyt sotketaan se, et kenen mielestä hyvän näköisen (tai siis ei-niin-komean) miehen kanssa seurustelusta on kyse :) Kun musta on ihan eri asia, puhutaanko asiasta siitä vinkkelistä, että seurustelee omasta mielestään komean mutta muiden (tai enemmistön tms) mielestä ruman vai sitten omastakin mielestään ei-niin-hyvännäkösen kanssa

Joo, totta.

"Oletteko koskaan kuulleet negatiivista kommenttia kavereiltanne miehenne ulkonäöstä? "

En onneksi kavereilta, tai vaikka heillä olisikin negatiivista kommenttia, en usko että he uskaltaisivat minulle suoraan sanoa. Mutta sisaruksilta olen kuullut jotakin negatiivista poikaystävästäni, joskus ihan jotakin sellaista josta saatan olla samaa mieltä tai sitten sellaista, mikä ei omasta mielestäni pidä ollenkaan paikkaansa. Ulkopuoliset näkevät asiat kuitenkin eri tavalla, ei siinä mitään pahaa ole. Tärkeintä on kuitenkin se, mitä itse ajattelee omasta kumppanistaan.

Sivut

Kommentit (60)

mipsa

Minä olen alkanut seurustelemaan sellaisen miehen kanssa joka ei minua niin hätkähdyttänyt, ei kyllä alkuunkaan.. "Suhde" eteni todella hitaasti ja en kyllä edes tiennyt seurusteltiinko me vai ei. No siinä välissä tuli kuitenkin kolme muuta tyyppiä, jotka kans halusivat enemmän kanssani (ne siis olivat komeampia minun ja kavereitteni mielestä).. Mutta sitten jouduin päättämään kenen kanssa jatkan seurustelua ja otin tämän ei-niin-hyvännäköisen ja nyt vuosia kertynyt yli 2,5 vuotta.. Justiinsa äsken kun saunassa olimme katselin tätä poikaystävääni, kyllä siinä silmä lepäsi. Hän selitteli hirmusti jotain asiaa ja minä vain katsoin häntä, lopulta hän kysyi mitä sinä katsot nuin pitkään ja antoi pusun:) Et kyllä sitä varmaan rakkaus sokaisee tai sitten se on vain parantanut tyyliään jne..;) mutta nyt olen onnellinen!

paranoidgirl

Oletteko koskaan alkaneet seurustelemaan miehen kanssa, jonka ulkonäkö ei sykähdyttänyt kuin hyvin vähän/ei ollenkaan, mutta kokeneet että luonne ja yhteiset jutut natsaa kuitenkin hyvin?

agentti

En ole, mutta voisin ellen olis varattu.
Mua ei oo koskaan miehen ulkonäkö erityisemmin kiinnostanut. Ei sillä ole oikeastaan väliä.
En välttämättä voisi kuvitella seurustelevani jonkun kanssa, jonka ulkonäössä olisi jotain mikä mua kamalasti häiritsis, mut en mitään adonistakaan kaipaa. En sinkkunakaan etsinyt mitään hyvännäköistä kundia. Tosin sain sellaisen. Itseasiassa yllätyin kuinka komian miehen itselleni sain... :lol:

Miffy

Mä en kyllä vois seurustella ihmisen kanssa, joka ei miellytä mua ulkoisesti... Toisaalta, mistä sen tietää mtien se Rakkaus iskee, heh. Mut en kyllä usko, että voisin olla sellaisen ihmisen kanssa, joka ei mun mielestä ole hyvännäköinen.

Jzzu
Miffy
Mä en kyllä vois seurustella ihmisen kanssa, joka ei miellytä mua ulkoisesti... Toisaalta, mistä sen tietää mtien se Rakkaus iskee, heh. Mut en kyllä usko, että voisin olla sellaisen ihmisen kanssa, joka ei mun mielestä ole hyvännäköinen.

Samoilla linjoilla täälläkin, kyllä sen ulkonäönkin on viehätettävä ikinä ei kuitenkaan ole ulkonäkö ollut se pääasia kun johonkin rakastun.
En siis rakastu ulkoiseen olemukseen vaan siihen millainen ihminen yleensäkin on, ulkonäkö mikä miellyttää on yleensä sit vaan plussaa. :wink:

marimma

Eiköhän se sisäinen kauneus/komeus peitä ne ulkoiset merkit aina ihastujan silmissä :) joten ihan hyvinkin voisin :)

[size=9]Ja taas tässä päästään siihen että mikä on se ei-niin-hyvännäköinen[/size] :roll:

miu

samoilla linjoilla: kyllä ulkonäkö on mulle tärkeä. luonne voisi olla kuinka ihana vaan, mutta jos ensivaikutelma on epäkiinnostava, en varmaan saisi siitä ihanasta luonteesta koskaan tietääkään.

toisaalta, tiedän hyvin, että moni ehkä pitäisi tätä nykyistä poikaystävääni "rumana", mutta mulle hän on hyvännäköinen. kauneus ja komeus on siis katsojan silmissä! kulunut sanonta, mutta totta ;)

Banda

Voisin, ja olenkin. Ei sillä ulkonäöllä ole väliä jos muuten miellyttää, en minä itsekkään mitään malliainesta ole, että liian adoniksen olonen ois jo melkein,, ahistava? en osaa selittää mutta ois se hassua kulkee semmonen miesmalli kainalossa jota joka toinen kaduntallaaja vahta.. ei kiitos, ja muutnekin ei sillä ulkonäöllä ole väliä jos on hyvä hieroja ja tuo ruusuja.. xD

Nannerl

Mulla oli kerran juttua yhden jätkän kanssa, joka oli kuin "sielunveljeni", mutta ulkonäössä oli aika paljon toivomisen varaa. Jopa niin paljon, ettei sitä olisi saanut tyydyttäväksi edes pienen vaate/hiusopastuksen avulla...
En pystynyt jatkamaan juttuamme, koska minun osalta seksuaalinen vetovoima puuttui lähes täysin.
Mutta hyvä niin, sillä nykyään minä ja avokkini, sekä tämä jätkä ja hänen tyttöystävänsä olemme hyviä ystäviä :D

Miffy
Banda
että liian adoniksen olonen ois jo melkein,, ahistava?

No mut ei munkaan mielestä mikään "adonis" ole hyvännäköinen, mä ainakin tarkoitin et miehen on miellytettävä MUN silmää ja oltava MUN MIELESTÄ hyvännäköinen, EI siis sellanen "yleisesti hyvännäköisenä pidetty". Got the point? :)

Mariel
miu
odotan innolla koska tää keskustelu lipeää sinne "mutta mikä on kenenkin mielestä hyvännäköistä" -puolelle :)

toivottavasti ei kun alottajakin tarkoitti, oliko ulkonäkö henk koht sykähdyttänyt.

ei muakaan oikeen kiinnostaisi panostaa mieheen, joka ei ulkoisesti miellytä. sellaisen ihanan luonteen kanssa riittäisi pelkkä ystävyys.

s-annu

Onhan ulkonäkö tietysti tärkeä asia, mutta ei sekään todellakaan ratkaise kaikkea, vaan se mitä sieltä sisältä löytyy. Löysin kyllä itselleni harvinaisen komean miehen, en oikein uskonut että niin kuuman pakkauksen voisi itselleni saada, mutta niin kävi. Kyllä häntä mielellään katsoo, vaikka vähän pidempäänki ;)

Lania
miu

toisaalta, tiedän hyvin, että moni ehkä pitäisi tätä nykyistä poikaystävääni "rumana", mutta mulle hän on hyvännäköinen. kauneus ja komeus on siis katsojan silmissä! kulunut sanonta, mutta totta ;)

Näinpä. Ja tohon viitaten mitä Mössö sano, itekin oon huomannu että jos on joku "tavallisen" näkönen tyyppi johon pikkuhiljaa huomaa ihastuvansa luonteen yms takia, alkaa sen ulkonäönkin näkeen jotenki paremmassa valossa ja se tavallaan komistuu. Jos taas samannäkönen tyyppi olis ihan m'ulkku, ulkonäkö varmaan vaikuttais myös epämiellyttävältä.

Miffy

Ihan totta Lania! Mutta jos joku ei kertakaikkiaan ole mun mielestä syötävän hyvännäköinen niin suurella tod.näköisyydellä homma ei etene mihinkään... Ei tosin oo nyt lähiajoilta kokemusta kun on toi mies :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat