Miehet ei lähesty - Parisuhteet

Cadillac

Mulla oli oikeestaan sama ongelma. Se vaan, että syynä oli todellakin ulkonäkö. En ole lähelläkään nättiä tms..

Itse en uskaltanut tehdä katsekontaktia suurempaa aloitetta. Eikä yksikään mies (paitsi jotkut kaameet ulkomaalaiset ja ihana avomieheni) ole minua baarissa oikeastaan lähestynyt.

Vieläkin bilettäessä huomaa kyllä, että kavereille tehdään ehdotuksia jatkuvasti. Itse saan olla rauhassa. Nyt olen siihen ihan tyytyväinen, kun olen varattu.

(ja olin siis jo 20 vuotias, kun ekaa kertaa suutelin yms..)

Sivut

Kommentit (59)

paranoidgirl

Oon 18wee tytsä joka ei oo koskaan seurustellu, saati suudellu...Ongelma on se et mua ei ikinä lähestytä, ja oon itse ujo...

En usko sen ulkonäöstäkään johtuvan, kun mua on kymmenet ja kymmenet ihmiset kehuneet söpöksi/nätiksi/kauniiksi. :lol:

Mitä teen...potuttaa sinkkuus.

Murehtija

Missä sä sitten näitä "potentiaalisia miehiä" katselet? Kyllä mun kokemuksen mukaan baareissa/bileissä tehoaa ihan ujo katsekontaktikin. Kadulla/kaupassa/ravintolassa en ole koskaan nähnyt enkä kuullut että mies olis naista lähestynyt tosta noin vaan. Ainakin täälä Pohjanmaalla moinen on suorastaan ennenkuulumatonta.

Mulla oli yks kaveri joka kanssa oli 18v eikä koskaan edes pussannut ja kun se TOISTA kertaa oli meidän kans baarissa ja kuskina niin se tapas nykyisen avomiehensä.

Murehtija

:lol:

Ei mut siis mä en oikein tajua tätä koko juttua...Itelle riittää seisominen keskellä baaria kuppi kädessä niin kyllä vaan ihmiset lähestyy. Tossa Santin jutussa on ideaa sillä ujona helposti vaikuttaa *päältä. Hymyilet vaan ja näytät sellaiselta joka ei ensitöikseen pure mieheltä päätä irti niin kyllä varmasti joku tulee juttuihin!

Niin ja edelleenkin paikalla on myös merkitystä. Kukaan ei tuu kotoa hakemaan eikä myöskään välttämättä kaupasta tai Hesestä. Noissa paikoissa on kyllä jo tarpeen itse tehdä aloite tai ainakin rohkeasti vastata toisen aloitteeseen.

lily

Niinhän se menee, että seurustellessa vieraita miehiä saa hätistellä koko ajan, mutta sinkkuna niitä saa etsiä suurennuslasin kanssa.

Pari kk sitten kun vielä seurustelin, roikkui muutaman vuoden takainen eksä milloin milläkin tekosyyllä mun seurassa ja yritti yhteenpaluuta. Lisäksi kaverin poikaystävän kaveri lähetteli hempeitä viestejä sitä tahtia, että olisi mieli tehnyt motata kaveria oikeen olan takaa. Erosin reilu kk sitten, eikä kummastakaan "ahdistelijasta" ole kuulunut mitään pitkään aikaan :roll:

Ei tästä nyt sulle mitään apua ollut, kunhan vaan purkauduin :D

Jimmy KImmel
Murehtija
Ei mut siis mä en oikein tajua tätä koko juttua...Itelle riittää seisominen keskellä baaria kuppi kädessä niin kyllä vaan ihmiset lähestyy.
Noin se menee. Kavereiden kanssa huomaa, että jos lyöttäydytään johonkin seurueeseen, jossa on vaikkapa neljä yhtä nättiä tyttöä, niin kyllä kaikki jätkät on silti sen yhden tytön perään! :? Kaikki oikeesti yhtä nättejä, mukavia, kivoja jne, mutta se yksi vetoaa kaikkiin ja kaikki sitä yrittää. Kyllä se sama juttu mun mielestä äijienkin suuntaan toimii.

antagonismi
lily
Niinhän se menee, että seurustellessa vieraita miehiä saa hätistellä koko ajan, mutta sinkkuna niitä saa etsiä suurennuslasin kanssa.

Tuo on NIIN totta. :shock: Ja samoin on se, mitä Murehtija tos sanoi että ei tartte ku seisoskella baaris ja pikkuisenkaan näyttää siltä, että on avoin, niin siinä on samantien joku/jotkut tulos juttusille :D Hassua.

Jimmy KImmel
antagonismi
ei tartte ku seisoskella baaris ja pikkuisenkaan näyttää siltä, että on avoin, niin siinä on samantien joku/jotkut tulos juttusille :D Hassua.
Ei siinä oo etenkään sun tapauksessa mitään hassua! :shock: Sä oot aivan v*tun hot! :wink: Olisi itseasiassa melkoista typeryyttä jättää tulematta sun luo juttusille. :D

antagonismi
Jimmy KImmel
antagonismi
ei tartte ku seisoskella baaris ja pikkuisenkaan näyttää siltä, että on avoin, niin siinä on samantien joku/jotkut tulos juttusille :D Hassua.
Ei siinä oo etenkään sun tapauksessa mitään hassua! :shock: Sä oot aivan v*tun hot! :wink: Olisi itseasiassa melkoista typeryyttä jättää tulematta sun luo juttusille. :D

Ei noin saa sanoo.. :oops:
Mun mielestä se just nimenomaan ON typeryyttä tulla mun kans juttelee, mä oon kännis vähän turhankin hyökkäävä :lol:

Jimmy KImmel
antagonismi
Mun mielestä se just nimenomaan ON typeryyttä tulla mun kans juttelee, mä oon kännis vähän turhankin hyökkäävä :lol:
Onko hyökkäävä=helppo??? :?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat