Kulissisuhteet? - Parisuhteet

MiamiGlow

Eivät asu. Ninni asuu vielä kotonaan, mutta Jannella on oma kämppä ja he siellä viettävät aikaa. Yleensä ryyppäävät. En ole koskaan ollut heidän kanssaan juomassa, enkä välttämättä haluaisikaan, enkä pääsisi varmankaan sinne, koska Janne kieltäisi -.-.

Sivut

Kommentit (31)

MiamiGlow

Pari niiden ystävää jotka miekin vaan tunnen sellain, että joskus oon niitten kanssa jutellu on sitä mieltä, että se on todella lapsellista. Vain 2 miun lisäksi tietää että ne on kulissisuhteessa ja yksi niistä henkilöistä on sitä mieltä, että se on jotenkin epäreilua. Miun mielestä se ei oo epäreilua vaan tyhmää.

MiamiGlow

Niin mietin sitä, että onko Janne bi, mutta kuulemma sitä ei kiinnosta kukaan muu nainen seksuaalisesti kuin Ninni. Jannen ei pitäisi olla tietoinen miun vihoista sitä suhdetta kohtaan paitsi jos Ninni ei ole kertonut hänelle, joka voi olla mahdollista, mutta se alkoi jo silloin kun Ninni ja Janne vasta tapasivat ja alkoivat olemaan ystäviä. Janne ei tiedä edes, että miä tiiän hänen olevan homo/bi.

Kerran kun suutuin niin erehdyin haukkumaan häntä homoksi, mutta sen pahempaa ei ole sattunut.

Ninnin mielestä tuo suhde on hyvää ajanvietettä -.- Sen suhteen teennäisyyden näkee oikein hyvin. Kun olimme kerran Alkossa Ninnin ja Jannen kanssa (Jannen äiti ilmaantui paikalle) huomasin Jannelle olevan tosin vastenmielistä sanoa: "Hei äiti. Olen tässä rakkaani kanssa." Tuo rakkaani särähti pahasti korvaani ja se oli tosi ivallisesti sanottu, mutta ihanat tekohymyt molempien huulilla pelasti varmaan tilanteen.

Lukretia

Ilmeisesti tää Janne on huomannut suhtautumisesi heidän suhteeseensa ja on siksi vihamielinen?

Tuntuu kyllä jotenkin älyttömältä. Jos molemmat tykkäävät toisistaan ja harrastavat seksiä (kerran seksiä on kuvioissa, ei Janne varmaan ihan umpihomo voi olla, bi ehkä?), tuo kuulostaa jo ihan parisuhteelta... tosin ei ihan, jos kuitenkin perimmäinen syy on homouden salailu miehen vanhemmilta.

En kyllä itse rupeaisi, mitä nainenkin tuosta tilanteesta saa?

MiamiGlow

Onko kenelläkään teistä kokemusta kulissisuhteesta? Itselläni ei oli henkilökohtaisesti, mutta parhaallakaverillani on ja haluan täällä puhua siitä.
Itse en oikein perusta kulissisuhteisiin, koska se on mielestäni hieman lapsellista. Joissakin tilanteissa se ehkä olisi ymmärrettävää, mutta milloin se menee yli?

Joten siis tämä paraskaverini Ninni (nimi muutettu) ja hänen "miesystävänsä"
Janne (nimi muutettu) elävät kulissisuhteessa. He ovat yhdessä sen takia, koska Janne on homo ja hän ei halua vanhempiensa tietävän sitä joten Ninnin kanssa he esittävät onnellista pariskuntaa. Ei siinä mitään, mutta välillä Janne on myös naisiin päin. Ainoa nainen josta hän pitää on tämä Ninni. Minä olen aivan pihalla heidän touhuistaan, koska välillä he ovat kuin oikeasti olisivatkin yhdessä eivätkä leikkisi. Ninni kertoo minulle siitä kuinka ihanaa on harrastaa seksiä Jannen kanssa.

Minusta on liikaa jo se, että he aikovat mennä kihloihin. Ninni sanoi minulle että piruittain ne sen tekee, mutta miun mielestä tuo on jo liikaa. Janne ehdotti kuulemma että he voisivat mennä samantien naimisiin O.o
Ajattelen parhaankaverini vointia tämäntakia, koska jos hän haluaisi tapailla muita miehiä, niin hänessä on se "varatunleima" silloin.

Kaiken lisäksi Janne vihaa miua. En tiedä mitä olen herralle tehnyt, mutta olen jotenkin uhkana heille O.o Sitä en tajua. Eilenkin kävi niin, että miun piti nähdä Ninni kaupungissa. No mehän nähtiin yhden liikkeen edessä ja juteltiin siinä. En tiennyt, että Jannekin on siellä jossain, niin röyhkeästi Janne tuli ja veti Ninnin mukaansa miun eestä vaikka juttu oli kesken.
Silloin miulla kilahti.

Svenna

Minusta tuo juttu kuullostaa lähinnä hyväksikäytöltä. Että janne ei haluaisi paljastaa tätä "homouttaan" muille, vanhemmilleen jne. Ja haluaa käyttää Ninnia sitten hyväkseen, ja tuntuu myös että Ninnillä on tunteita jannea kohtaan (enemmän kuin ystävänä), hän "odottaa" että Jannen kiinnostus kasvaisi tätä kohtaan.

Eihän nainen tässä pysty omaa elämää elämään, jos hän on sitoutunut mieheen joka ei sillä tavalla hänesta välitä, että voisivat jutun tosissaan ottaa. Kuulostaa uskomattomalta. ;/

kissakala

Äh, Janne haluaa panna Ninniä, mutta ei vain halua sitoutua. Tämä homous-salailu- kulissisuhde johtuu siitä, että Janne ei halua vastuuta suhteessa. Nyt Janne saa sekä Ninnin, että kaikki ne ihanat miehet. Janne saa kaikki suhteen hyvät puolet, mutta ei yhtään huonoja. Tämä on kuin avoin suhde, jossa saa pettää. Ninnin ei kannattaisi tuhlata energiaansa tähän mieheen vaikka kuinka panis kivasti. Tästä miehestä ei miestä tule kuitenkaan ikinä saamaan.

lily

Aika antoisaa tämän parin "seurustelu", jos se käsittää vain(=yleensä) ryyppäämistä ja seksiä :roll:

Ja ne iät mua kiinnostaisi edelleen..

MiamiGlow

Molemmat on 19 vuotiaita eli aika nuoria. Ninnillä on oikesti tunteita Jannea kohtaan ;/ Jannesta en sitten tiedä. Ninni on käynyt Jannen takia psykologilla. Olen sanonut Ninnille, että elä omaa elämääs äläkä Jannen. Ninni on takertunut aivan varmasti Janneen eikä uskalla päästää irti.

On niin säälittävää katsella sitä teeskentelyä. Mutta ehkäpä se muuttuisi vakavaksi....? Enpä kyllä usko. Ja Jannen viha mua vastaan vaan kasvaa... Se haluaa omistaa Ninnin itse. Kuulin niiden yhteiseltä kaverilta juttua, että Janne on niin hyvä manipuloija, että hän saa kaikki pikkurillin ympärille. Janne tuntee, mut uhkaavana kuulemma sen takia, koska yritän puhua Ninnille järkeä :shock:

lily

Musta tuntuu, että tämä Ninni ei ole tuossa suhteessa pelkästään kulissin vuoksi, vaan hänellä on aitoja tunteita Jannea kohtaan. Ja näitä tunteita Janne käyttää häikäilemättömästi hyväkseen. Katseleeko tämä Ninni edes muita miehiä, jos kerran elää pelkkää kulissia?

tiikeli
Taistelukääpiö
Must tuntuu siltä ettet voi tehä asialle mitään :( Se on loppupeleissa ihan Ninnin oma asia.

Samaa mieltä, eihän sitä oikein voi saada jotain tajuamaan omaa etuaan jos tämä kieltäytyy näkemästä todellisuutta. :?

Sirpa-Kyllikki
kuuneito
Eikö seksin pitäisi olla homomiehen mielestä kuvottavaa/luonnotonta naisen kanssa? Biseksuaali on tämä naisen rakastaja mies, olen melko varma.

Ei pitäisi. Ei munkaan mielestä seksi toisen naisen kanssa ole kuvottava tai luonnoton ajatus vaikken ole koskaan naisen kanssa ollutkaan. Lisäksi pari mun homokavereista on joskus pohdiskellut, että olisi kivaa kokeilla naisen kanssa, joten luulen että toi on ihan normaalia mielenkiintoa.

Tämän Jannen seksuaalisesta suuntautumisesta en mene vannomaan mitään, mun mielestä joku rajanveto homo/bi ei muutenkaan oo mikään olennainen osa tossa tilanteessa, jos kerran kyseessä todella on vain kulissi. Aika uskomattomalta touhulta kuulostaa jokatapauksessa. Mua jäi kans mietityttään, minkä ikäisestä "parista" on kyse? En kyllä jaksa uskoa, että tollasta "suhdetta" vois jatkaa kovin pitkään (=vuosia), tollanen leikki alkaa tympimään jossain vaiheessa. Onko tietoa siitä, onko kummallakaan osapuolella tunteita tossa mukana? Siis sellaisia tunteita jotka ovat enemmän kuin kaverillisia fiiliksiä?

Taistelukääpiö

Kuulostaa ihan leffaltamut mäkin veikkaan et toi Ninni on ehkä oikeesti ihastunut Janneen. Jannesta en tiedä. Jos se on kulissisuhde niin miks pitää panna kulissikumppania? Mitä järkee? Se saa mut miettimään et onko kyseessä ees "kulissi"suhde vai sittenkin oikea suhde. Ei se ainakaan tule kestämään ikuisuuden, viimeistään kun Janne löytää elämänsä miehen/naisen/whatever sen on varmaan pakko pistää poikki toi leikki... Tuskin mahd. uus kumppani hyväksyis Ninniä Jannen fuckbuddyna.

kuuneito
Sirpa-Kyllikki
kuuneito
Eikö seksin pitäisi olla homomiehen mielestä kuvottavaa/luonnotonta naisen kanssa? Biseksuaali on tämä naisen rakastaja mies, olen melko varma.

Ei pitäisi. Ei munkaan mielestä seksi toisen naisen kanssa ole kuvottava tai luonnoton ajatus vaikken ole koskaan naisen kanssa ollutkaan. Lisäksi pari mun homokavereista on joskus pohdiskellut, että olisi kivaa kokeilla naisen kanssa, joten luulen että toi on ihan normaalia mielenkiintoa.

Itse olen tutustunut vaan sellaisiin homoihin jotka ovat pitäneet tiukan linjan siitä mitä ovat halunneet...
Mutta meitä on moneen junaan! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat