poikaystäväni sanoo mitä sattuu.. - Parisuhteet

nuppusi

Mitä te ootte mieltä tämmöisestä, kun poikaystäväni sanoo rumia asioita mulle, tahallaan tai "vahingossa"...Olen kuullut että olen lauta, jätkämäinen ja kännissä on haukkunu h*oraksi, jakariksi ym..Sanoo että rakastaa ja tiedänkin sen, mutta miksi hän sanoo omalle rakkaalleen näin? Pönkittääkseen sitä kuinka mahtava ja komea itse on vai mitä?
En ymmärrä häntä..

Kommentit (14)

antagonismi

ÄLÄ KUUNTELE TUOLLAISTA, NAINEN!!! :shock:
Kenenkään ei tarvitse kuunnella tollasta tekstiä.
Puhu sille, kysy miks se puhuu tuolla tavalla sulle ja sitten, johtuuko tuo sanominen juomisesta vai sanooko tollaisia myös selvinpäin?
Mikäli johtuu juomisesta, olis ehkä aiheellista lopettaa juominen tai ainakin vähentää sitä :?
Mulle tuo kertoo kunnioituksen puutteesta, mikä ei kuuluis olla osana suhdetta..

nuppusi

Hän on vähentänytkin juomistaan juuri tuon takia...Eka hän sanoo selvinpäinki tuommosia asioita, ja tietää kyllä hyvin etten itsekään ole kovin iloinen pienistä rinnoistani, saatika sitä haluaisin hänen suustaan kuulla. Aina on ollut heti jälkeenpäin että älä nyt tosissaan ota, mutta mitähän herra ois mieltä jos kutsuisin hänen penistään esim. katkaravuksi? Oon ottanu itseeni nuo selvinpäin sanonut todellakin...Hän on muutenkin välillä vähän leuhkan oloinen ja tekee sen tahallaan mulle jotenki selväksi et kyllä hänellä menoa ois kertomalla seksijuttujaan EKSIENSÄ kanssa! Silti välillä on mitä suloisin ja rakastavin ja todella haluaa minut..Ehkä piilevä narsisti?

Santtu

Kundi ei kunnioita sua ollenkaan jos laukoo tollasia suustansa! Ota se puhutteluun ja sano, että vaikka se mahdollisesti tarkoittaakin sen leikillä niin se satuttaa sua silti. Sano, että joka ikinen kerta loukkaa. Ei kenenkään pidä kuunnella tollasta ja jos tilanne ei parane niin vaikka se poika olisi miten ihana tahansa niin etsi joku toinen joka osaa kunnioittaa sua.

Samalla tuo eksillä kehuminen on... en sanoisi niinkään narsismia, sanoisin että se on itseluottamuksen puutetta. Pitää koettaa lyödä sut lyttyyn jotta olisi parempi itsetunto hänellä kuin sinulla. Ehkä hän pelkää menettävänsä sut, mutta noilla puheilla... en tiedä, itse jättäisin aika suorilta jos tilanne ei muutu radikaalisti.

Neppis_

Jotkut osaa olla. Eivät tajua pitää suuntaan kiinni.. varsinkaan naiselleen.. Itse olen (edellises suhtees) kokenu samaa ja niin on moni ystäväni. Ei kertakaikkiaan oikein.. jos hän ei edes kadu mitä sanoo..
HuhUh :shock: .. Mutta veikkaampa että se tosiaan on sitä oman itsetunnon pönkitystä.. niin ainakin osottu mun entisen kohalla.. vaikka kuin näytti päälle päin et itsevarma oli.. jepjep. Ei todellakaan ,...

Mut sitä se välil on. Kannattaa kuitenkin miettii mitä kuuntelee ja mitä ei..
ei oo oikein tuollanenkaan.. tai no, opettele itse samaa.. ehkä jätkä siitä ottaa tai oppii jotain.. tiedän häntä .. :roll:

bananab

Voihan tossa olla kyse narsistisesta persoonallisuushäiriöstäkin. Tai sitten sillä poikkiksella tosiaan on todella huono itsetunto.
Oli miten oli, ei tollaset puheet kuulu suhteeseen, eikä kyllä sivistyneeltä ihmiseltä minnekään. Ota asia puheeksi poikkiksesi kanssa ja sano, ettei sinun todellakaan ole mikään pakko kuunnella sellasta kakkaa.

Walbu

Pihalle vaan tuollainen mies. Nyt heti...ja dumppaa se jollakin mahdollisimman herkullisella tavalla.

Missä noita kusipäitä oikein kasvaa?

shriness

Tommonen tuhoaa pidemmän päälle itsetunnon, ja sen takaisin saamiseen menee aikaa. Kokemusta nimittäin on. Se on henkistä väkivaltaa :!:

gollum

Todellakin henkistä väkivaltaa. Enkä usko yhtään että olisi "vahingossa" edes kännissä vaan laskelmoitua toimintaa!!! Tollaista ei todellakaan saa toiselle sanoa yhtä ainutta kertaa, ei edes riidoissa! :o Tuli tosi surullinen olo sun puolesta, ohjeeni on todellakin sama kuin muilla. Jos et halua jättää heti, niin tee edes selväksi että kerta vielä niin lähdet ja pysy päätöksessäsi jos vielä haukkuu sua noin.

Toi rikkoo sut niin pahasti et pian et pääse lähtemään vaikka väkivalta muuttuisi fyysiseksikin. :(

Santi

Ihan sama kuinka ihana on selvin päin mutta jos nautittuaan muuttuu tuollaiseksi ****pääksi niin mäkeen vaan se mies, saati sitten jos viljelee näitä kivoja kutsumanimiä ihan missä olotilassa vaan...

nuppusi

Kyllä mä hänet jätinki kerran juuri tuon takia..Sanoi ettei sanoisi noin enää ikinä, ja että annoin sille kunnon läksytyksen.Ainakin oli sen oloinen ja katuvainen että tajusi mitä oli tehnyt. Otin sit takas "koeajalle" ja sen jälkeen ollut mitä kunnollisin ja omasta mielestäni ainakin parantanut tapaansa aukoa päätänsä humalassa mulle, ei mitään riitaa ollut enää..Ehkä hän sai olla hetkensä yläpuolella mutta laitoin sellaset ehdot sille että oksat pois, palasi maan pinnalle! Olen tosiaan miettinyt olenko jotenkin tyhmä tai heikko kun tollaista katsoin..Nyt tosiaan asiat todella hyvin, hän ilmeisesti havahtui pilvilinnastaan kun sanoin hänelle sanat suorana eika kierrellen. Mieleenhän tuo silti jää ainiaaksi... :(

bananab
nuppusi
Kyllä mä hänet jätinki kerran juuri tuon takia..Sanoi ettei sanoisi noin enää ikinä, ja että annoin sille kunnon läksytyksen.Ainakin oli sen oloinen ja katuvainen että tajusi mitä oli tehnyt. Otin sit takas "koeajalle" ja sen jälkeen ollut mitä kunnollisin ja omasta mielestäni ainakin parantanut tapaansa aukoa päätänsä humalassa mulle, ei mitään riitaa ollut enää..Ehkä hän sai olla hetkensä yläpuolella mutta laitoin sellaset ehdot sille että oksat pois, palasi maan pinnalle! Olen tosiaan miettinyt olenko jotenkin tyhmä tai heikko kun tollaista katsoin..Nyt tosiaan asiat todella hyvin, hän ilmeisesti havahtui pilvilinnastaan kun sanoin hänelle sanat suorana eika kierrellen. Mieleenhän tuo silti jää ainiaaksi... :(

Se on hyvä jos hän paransi tapansa, mutta vaaranahan on että se alkaa uudelleen, joten tee selväksi että seurustelun ehto tosiaan on kunnioittava käytös. Tossa tais kyse olla vain hänen huonosta itsetunnostaan, jota hän pönkitti haukkumalla sinua.
Jos asiat nyt on hyvin ja olet hänelle anteeksi antanut ja seurustelua jatkatte, niin sinunkin kannattaa vain unohtaa hänen rumat puheensa, sitä nyt on ihan turhaa vatvoa.

Barriss

Toivon tosiaan, että jätkä paransi tapansa pysyvästi... Eihän ihminen kokonaan koskaan voi muuttua, mutta jos mies todellakin haluaa pitää sinut, uskon että hän yrittää tästä lähtien toimia sinua kohtaan kunnioittavammin.

Itsellenikin kaverit joskus sanoo, että "dumppaa toi ukkos", jos se on törkeä mulle, mutta ne ei tunne aina koko tilannetta... Jos rakastatte toisianne, kannattaa todellakin yrittää korjata tilanne. :)

Reza

meillä on jokseenkin aivan sama ongelma, jätkä heittää välillä jotain juuri semmosta läppää lihavuudesta tai "panopuusta" vaikka en ole lihava ollenkaan. suutun hänelle aina tämmöisen jälkeen vaikka näänkin että hän sanoo sen leikillään. olen ottanut asian keskusteluun että vaikka hän sanookin asiat leikillään se satuttaa mua. Onneks hän on sen ymmärtänyt, mutta joskus esiintyy tämmöstä normaalia pientä kiusoittelua 8)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat