Onko kundi tosissaan vai ei?... - Parisuhteet

Miqqa

[color=darkblue][/color] Annoin tälle poitsulle viimeisenä koulupäivänäni joululahjan ja san kunnon halauksen kiitokseksi pihalla muiden edessä :D miun kaveri otti minusta ja tästä poitsusta yhteiskuvan :) otti oikein kunnolla kainaloon :) ulkona hän uhkasi antaa miun kavereille lumipesun mutta ei kuitenkaan antanut :D niin seuraavaksi se kattoi minnuu silmiin veikeesti hymyillen ja sanoin sille:että älä edes kuvittele että annat miulle lumipesun :) Se kattoi pitkään hymyillen ja iski silmää :)

Sivut

Kommentit (40)

Miqqa

Olen 16v (tiedän että oon nuori :) ) ja tää kyseinen kundi on 22v... tunnen hänet vähän yli 4kuukauden ajalta..en edes muista meijän ikäeroa ku jutellaan mesessä,puhelimessa tai kasvotusten..hän tuntuu ennemminkin 17-18v "pojalta" :lol: opiskellaan samassa amiksessa missä todella monet ovat täysi-ikäisiä :)
no pari viikkoa sitten juteltiin mesessä tunti (hän pyysi miun meseosoitetta) ja seuraavana päivänä puoli tuntia ja yllättäin hän soitti miulle :) puhuttiin puhelimessa 10min..tiedän että se on lyhyt aika mutta miun bestis joka on tuntenut tuon pojan pienestä pitäen sai että se ei soittele ihmisille jos ei ole ns. tärkeää asiaa.. se kehui kuvaa miusta kauniiksi (irc-galleriassa :) )
yritti seuraavana päivänä (puhelun jälkeisenä päivänä) säikyttää miut ensimmäistä kertaa mutta ei onnistunut :) ihan yllättäin otti puhelimellaan kuvan en tiiä poistiko se sen :) Lauloi miulle mesen kautta muutama päivä sitten..muutamia ns. rakkauslauluja mm. Finlandersin- Oikeesti :oops: On kehunut miun huulia että miulla on pusuhuulet ja että haluisi suudella minnuu :oops:
Ja se ei yleensä kellekkään näytä runojaan ja eilen se lähetti miulle kolme todella kaunista runoa (se oli itse kirjoittanut ne :) )Ja antoi uuden numeronsa jotta saan paremmin yhteyttä häneen :)
Tää kundi ei oo ikinä ehdotellut mitään..siis että ei ole yrittänyt saada minnuu sänkyyn yms. eikä miulla ole ikinä ollut epämukava olo sen lähettyvillä :) Vaikka sillä on sellainen pelimiehenmaine... Se on sanonut miulle mesessä webkameran kautta että voin tulla käymään sen luokse jos haluun ja että se ei tee miulle mitään...tietää varmaan että oon kuullut juttuja siitä.. mutta oon mie tosissani menossa käymään sen luona joku päivä :)
[color=darkblue]Mutta haluaisin kuulla teidän mielipiteenne että mitä mieltä ootte että onko tuo kundi tosissaan vai oonko sille vaan yksi valloitus?[/color]
Ainiin ku olin kipeä ja poissa koulussa niin se oli kysynyt miun bestikseltä että missäs se miun kultamussukka on :oops: sanoi miulle samana iltana mesessä että heitti sen läpällä :)

[color=darkblue]Kiitos niille jotka jaksavat auttaa ja lukea tämän loppuun asti!!! :)[/color]

figaro

Tähän aikaan sunnuntaiaamuna ei välttämättä vielä ole kovinkaan montaa ihmistä liikenteessä, joten malttia siihen odotteluun...

Sanoit, että kyseessä on pelimies. Jos sinulla itselläsi on epäilyn aihetta miehen vilpittömyyden suhteen niin en ehkä lähtisi tapaamaan häntä kahden kesken. Ennemmin johonkin sellaiseen paikkaan, missä ei ole sitä "pelimiehen tekosien" riskiä.

Kukaan ei sinänsä voi sanoa, että onko herra vilpitön vai ei. Sen tietää vain kokeilemalla. Kunhan vain itse tiedät, mitä haluat ja mitä teet etkä suostu mihinkään, mitä itse et halua.

Miqqa

mie ite en oo saanut siitä missään vaiheessa pelimiehen kuvaa mutta oon kuullut että monet pitävät häntä pelimiehenä... Hän on aivan erillainen kahdestaan...(esim. ku jutellaan mesessä tai puhelimessa) hän on kertonu miulle monia asioita mitä muuta eivät tiedä ja muutenkin on ollut alusta lähtien miulle ystävällinen yms.

jenniinaxx

Miksi pitäisi mennä käymään suoraan hänen luonaan, etkö voisi ehdottaa että kävisitte jossain ulkona kahvilla ja siinä saisi jutustella. Silloin ei ainakaan ole sitä pelkoa, että tuo kundi yrittäisi jotain.. Vaikea sanoa, mitä tuo ihminen pään sisällään miettii, eikä sitä kukaan ulkopuolinen voi sinulle kertoa. Se sinun täytyy selvittää itse. Aina on olemassa riski, eikä mistään voi saada takuulappua, kun on kyse ihmisistä. Mutta, kun etenee rauhassa ja opettelee tuntemaan toista, kyllä se selviää, onko hän se oikea match vai ei :wink:

figaro
Miqqa
mie ite en oo saanut siitä missään vaiheessa pelimiehen kuvaa mutta oon kuullut että monet pitävät häntä pelimiehenä... Hän on aivan erillainen kahdestaan...(esim. ku jutellaan mesessä tai puhelimessa) hän on kertonu miulle monia asioita mitä muuta eivät tiedä ja muutenkin on ollut alusta lähtien miulle ystävällinen yms.
Et voi tietää millainen hän on toisten ihmisten kanssa kahden etkä toisaalta sitäkään, että mitä hän on puhunut muille tai tehnyt muiden ihmisten kanssa. Ehkä se pelimiehen maine tulee juuri siitä, että osaa lirkutella jokaisen tytön kanssa niin, että tytöt luulevat olevansa ainutlaatuisia ja juuri niitä ainoita, joiden kanssa tämä mies on "erilainen"...

Miqqa

Miun bestis ja toinen kaveri ovat käyneet tämän kyseisen kundin luona eikä hän käyttäydy noin heitä kohtaan... Se ei oo ikinä puhunut miusta pahaa koska miun bestis kyllä kertoo koska on se ennenkin kertonut jos joku olisi puhunut miusta pahaa..miun kaveri on kysynyt tältä kundilta että mitä mieltä se on miusta/millainen oon sen mielestä niin se on sanonut että mukava mutta vähän hissukka :) mutta on se varmaan huomannnut että en mie mikään hirvee hissukka oo :)

Mariel
Miqqa
mutta oon kuullut että monet pitävät häntä pelimiehenä...

olet kuullut että monet pitävät..
kuulopuheisiin ei aina tarvitse luottaa ja voihan olla, että kuka tahansa hyvännäköinen mies, joka osaa käsitellä naisia saa tuollaisen leiman. jos mies kiinnostaa, kokeile ihmeessä, älä kuitenkaan tee mitään mitä et itse halua. aina kannattaa olla varovainen, mutta mielestäni olisi harmi heittää jotain lupaavaa pois vain, koska juttuja liikkuu.

Miqqa

En annakkaan kuulopuheen vaikuttaa meijän väleihin :) Mie teen ihmisestä omat päätelmäni että en tuomitse toista muiden mielipiteiden mukaan... Ja Mariel kyllä mie tiiän että mihin mie oon valmis ja mihin en :)

Abigail

Monet pitävät pelimiehiä hyvinä tyyppeinä, paitsi tietysti ne tytöt, jotka joutuvat heidän "uhreikseen". Teillä on myös tuo hienoinen ikäero. Tietyissä (mies)piireissä nuorten, teini-ikäisten tyttöjen kaataminen on suorastaan urheilulaji. Tämä "pikkup***ujen" metsästys on vain juttu, josta vaihdellaan rehvakkaita kommentteja kavereiden kesken. Sillä ei ole mitään tekemistä ihastumisen kanssa.

Kuitenkaan kukaan meistä ei voi tietää, mitä tämä tyyppi oikeasti ajattelee tai mitä hän aikoo. Ainoastaan sinä sen ajan kanssa tiedät, jos päätät ottaa asiasta selvää. Kannattaa kuitenkin pitää mukana tietty varovaisuus ainakin aluksi.

egyptilaiset

Tyyppi saattaa olla kiva, toisaalta sä oot saattanu kuvitella koko jutun. Joten ei kannata innostua ihan liikaa, vaikka ei kai toisaalta kannata kyllä heti pelätä pahintakaa.
Silloin ku mä olin nuorempi ja vähän hyvä uskosempi, ni mulla oli sellanen tuttava/ihastus, joka oli mua seittemän vuotta vanhempi ja just vähän pelimies, mutta mä tietenki olin se, kenelle se todella uskoutu ja näytti runojansa ja sieluansa. Ja mä vakuuttelin ittelleni, et a. Se on varmaa kuitenki tosi mukava ja ihana ja b. Enhän mä nyt itekää oo mitenkää vakavissani, pidän nyt vaa vähän hauskaa ja sillee, ei mitää hätää.
Miten kävi? No klassisesti. Poks vaan ja sinne meni neitsyys ja viikon päästä koko äijä hävis johonki Lahden yöhön. Heh heh. Ja vaikka mä olin kuinka ollu muka kevyesti vaan mukana, ni kyllähän se satutti. Ja nykyää ku osaan paremmin kuitenki pitää puoleni ja ajattelen, et mikä rääpäle mä oikeesti olinkaa, ni mua kyl ottaa aika lailla päähän ja ihmettelen, et mitä seki mun perässä juoksi, olis ettiny ikäistänsä seuraa.
Joten älä nyt tosiaankaa ihan sata lasissa mee pusuhuuliasi tarjoilemaan. Silmää voit vähän vilkutella.

Zara
figaro
Et voi tietää millainen hän on toisten ihmisten kanssa kahden etkä toisaalta sitäkään, että mitä hän on puhunut muille tai tehnyt muiden ihmisten kanssa. Ehkä se pelimiehen maine tulee juuri siitä, että osaa lirkutella jokaisen tytön kanssa niin, että tytöt luulevat olevansa ainutlaatuisia ja juuri niitä ainoita, joiden kanssa tämä mies on "erilainen"...

Nimenomaan taitavammat pelimiehethän tekee sitä, että alkuun juttelee vaan mukavia ja esittää ihan vilpittömästi kiinnostunutta. Sillä on tarkoitus saada tyttö tuntemaan itsensä pidetyksi ja vähän erityiseksikin. Se tossa just on vaikeaa, että on hirveän vaikea tietää mitä mies oikeasti ajattelee, kun on kuitenkin sekin mahdollisuus että se ei ole kuspää.

Kuitenkin, omien kokemuksien perusteella neuvoisin olemaan varuillaan, ja ennen kaikkea valmiina myöntämään itselleen jos huomaa miehessä pelimiehen merkkejä. Oon huomannut että kun juttu etenee niin helposti alkaa ihastua ja sitten pyrkiikin mielessään selittämään kaiken parhain päin ja olemaan noteeraamatta mitään epäilyttävää.

Jos jossain vaiheessa tulee ns. ilman syytä sellainen olo että kaikki ei ole ihan niin kuin mies esittää, niin sekään ei välttämättä ole mitään vainoharhaa (varsinkin jos ei itsellä ole ennestään kovin huonoja kokemuksia joiden takia olisi ylivarovainen). Kyse voi olla ihan siitä että terve vaisto huomaa sen mitä ihminen ei ihan täysin tiedosta.

Miqqa

Tänään se "kiusasi" minnuu koko päivän :) ihan yllättäin puristi minnuu takapuolesta :lol: ja ulkona monien nähden se yllättäin otti miut sellaiseen halausotteeseen ja piti minnuu pystyssä :) (ku omat jalat tuntuivat lähtevän alta) miun kaverin mielestä tuo kundi on oikeesti ihastunut minnuun koska edellisen kerran ku se alkoi seurustelemaan yhden tytön kanssa niin se käyttäytyi juuri noin...oli se kyllä mukavaa olla sen lähellä :oops:

dani

Jotenkin suloista. :lol: Ite olin ihan samanlainen tuossa iässä, heti kun joku osoitti kiinnostustaan niin olin ihan in lööööv. Mutta joo, kandee ottaa varovaisesti eikä oottaa vielä liikoja, ajan kanssa se selviää että mikä se on miehiään.

Lania
dani
Jotenkin suloista. :lol: Ite olin ihan samanlainen tuossa iässä, heti kun joku osoitti kiinnostustaan niin olin ihan in lööööv.

Mä oon vieläki :lol:

Mutta tosiaan, noi figaron kommentit kannattaa pitää mielessä, ja se että "mua kohtaan se on ihan erilainen kun muita" voi olla jotain ihan muuta miltä näyttää.

Mutta toki se voi susta tykätä oikeestikin, mistäs sitä kukaan muu voi tietää :) kunhan ees yrittää pitää jonkun järjen mukana ettei sydän sitten ihan murskaks mee.

[size=9]Paitsi mulla on kyllä vähän erilainen käsitys "pelimiehistä" kun täällä jollain, en mä koe sitä kovin rehenneltäväks saavutukseks jos 22v jätkä "pokaa" 16v likan :? useimmiten siihen kun ei tosiaan tarvi kun tollasen puolikkaan sormien napsautuksen.[/size]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat