Ystävänpäivä - Parisuhteet

Kepatäti

Saan nyt ehkä sapiskaa, ku tää nyt liippaa tietty aika monia keskusteluja läheltä, mutta haulla ei ainakaan löytynyt (paitsi, että klamydia-keskustelu löyty :lol: ).

Jotenka, millaisia ystävänpäivä ylläreitä olette järjestäneet tai teille on järjestetty?

Millainen on tänä vuonna ystävänpäivänne? Onko ystävänpäivä nimenomaan ystäviä varten vai lähinnä omaa rakasta?

Sivut

Kommentit (162)

Neppis_

hmm. ei oo ylläreitä ollu ties millon mietinnässä saati itselleen tullut vastaan. Ostetaan yleensä Rakkaimmille ystäville jotain pientä jolla muistaa toista ja näyttää miten merkittävä toinen on. Yleensä ei oo tullu kultani kans toisiamme muistettuu, vain "hyvät ystävänpäivät" sanottu ja halattu.

Taasen sattuikin samaa aikaan täks vuodeks juuri ystävänpäiväksi, lupaus (porukoiden häistä ...joku leikki juttu ja siin oli päivämäärät ylhääl ja ne jäikin heille kirjaan) tai lähinnä yllätys. Aika hyvin isäpuoleni sanoi "..ettei kuitenkaan sitten sinne pieniin päin vain.." .. silloin Yllätyksenä oltas(/olisin) :D
Sen verran on meillä herran kans edessä että ollaan edes jollain tapaa kohteliaita ja muistetaan pitää sanast kiinni.. en vaan vielä Yhtään tiedä mitä ostaa, vanhempani asuvat kuitenkin 230km päästä missä itse asumme .. hmmmmn mmh :? :lol: :D

viia!
Neppis_
Taasen sattuikin samaa aikaan täks vuodeks juuri ystävänpäiväksi, lupaus (porukoiden häistä ...joku leikki juttu ja siin oli päivämäärät ylhääl ja ne jäikin heille kirjaan) tai lähinnä yllätys. Aika hyvin isäpuoleni sanoi "..ettei kuitenkaan sitten sinne pieniin päin vain.." .. silloin Yllätyksenä oltas(/olisin) :D
Sen verran on meillä herran kans edessä että ollaan edes jollain tapaa kohteliaita ja muistetaan pitää sanast kiinni.. en vaan vielä Yhtään tiedä mitä ostaa, vanhempani asuvat kuitenkin 230km päästä missä itse asumme .. hmmmmn mmh :? :lol: :D

sorry mä en tajunnut yhtään mistä oli kyse. :shock: :D ehkä luen ton vielä toiset viisi kertaa...

en osta mitään lahjoja ystävänpäivänä enkä yleensä vietä sitä mitenkään, mutta muutama vuosi sitten oli ihana ystävänpäivä kun pidettiin kavereiden kanssa nyyttärit koulun jälkeen ja oli vain tosi leppoisa fiilis. jotain mukavaa voisi ystävänpäiväksi suunnitella, mun mielestä se päivä on kuitenkin nimenomaan kavereille eikä rakkaalle.

Jomina

Muistan kyllä ystäviäni tekstiviestillä, toivotan hyvää ystävänpäivää. Kullalle olisi kiva keksiä jotain, toisaalta voi olla, että yhdistämme ystävänpäivän ja kk-päivän. 16.pvä kun tulee täyteen puoli vuotta :wink:

Jotenkin ihanalla tavalla haluaisin muistaa, mutta ei vaan keksi mitään. Ehkä tätä asiaa pitää vaan suunnitella yhdessä :D

nakymaton_ninni

Samoin minäkään en varsinaisesti vietä ystävänpäivää. Pyrin tasaisin väliajoin kertomaan läheisilleni miten tärkeitä he ovat.

Ei sillä, en pistäisi pahaksi jos olisi oma kulta, joka ko. päivänä tois punaisen ruusun ja rakastelis rajusti koko yön. :lol:

Neppis_
viia!

sorry mä en tajunnut yhtään mistä oli kyse. :shock: :D ehkä luen ton vielä toiset viisi kertaa...

Heh, arvaa vaan oliko vaikee sitä lähtee selittämäänkään. Yritän aina olla niin äidinkielellinen ..mut se sit alkaa mennä metsään siit.

Niin - äidin häissä oli leikki, palikka kiersi ja aina kun musiikki loppui joku sen sai (valittuja oli ehkä 20) ..kultani kohdalle tuli : "Muistakaa hääparia 14.2 yllätyksellä" ..tai jotain sinne päin. Joten jos lupauksemme pidämme .. pitää keksiä tuoksi ystävänpäiväksi heille yllätys/lahja.
Niin eikös se kuitenkin hieman koske tuota ystäväpäivään..joten..

Kas näin ..selvempää :D :lol:

MUOKS. Nii ja isäpuoleni heitti vitsiä etten kuitenkaan vielä paksuksi tule, niin ettei se olisi SE yllätys ..

KataTheBlondi

Voihan vimpuula. tuokin tulossa. Ja samana päivänä kuin penkkarit... Kiitos muistutuksesta: yksi stressiaihe lisää... (stressaaja stressaa kaikesta)

Joanna

meillä on 2v. kihlapäivä ystävänpäivänä, joten sitä täytyy juhlistaa jollakin yllärillä.
poikaystävä on silloin kyl kines intissä, mut ajattelin ajella silloin sotkuun moikkaamaan häntä. mukaan otan jonkun kivan yllärin... joka on tosin vielä hiukan mietinnän alla. hmm.....

miu
KataTheBlondi
Voihan vimpuula. tuokin tulossa. Ja samana päivänä kuin penkkarit... Kiitos muistutuksesta: yksi stressiaihe lisää... (stressaaja stressaa kaikesta)

mitä turhaa siitä stressiä ottamaan? :o [size=9](sitä paitsi penkkarit on 15.2. kuten kepis jo sanoikin)[/size] juhlii ken haluaa. me ei olla kavereiden kanssa silloin erityisemmin toisiamme muistettu, tapana on ollut olla rinnalla vuoden jokaisena päivänä.

kullan kanssa varmaan muistetaan joskus illalla että ai niin, tänään oli ystävänpäivä, suukotellaan ja that's it.

*Sandy*

Mäkään en lähetä mitään ystävänpäiväkortteja. Jos joltain saan kiva tekstarin, niin toki siihen vastaan. Ja jos vaan muistan, niin koulussa toivottelen luokkakavereille hauskaa ystispäivää.

Kultun kanssa me ei osteta mitään lahjoja. No joskus on toinen saattanu yllättää toisen jollain pienellä jutulla. Nyt haluisin tehä jotain kivaa, kun silloin mun hirvee koerumba olis ohi, joten vois sen juhlistamisen sit yhdistää jotenki ystispäivään.

Shandy

Mää en ees ikinä muista että on ystävänpäivä :oops: Mut siis joo, ystäviä muistan kyllä ympärivuoden enkä pelkästään ystävänpäivänä. Jos satun muistamaan et "ainii tänään on yp" niin sit voi olla et muutamille kavereille jonkun viestin laitan mutku yleensä en muista..

Ja tää ystävänpäivä menee töissä... Ja ku ei oo mitään miestä niin ei tartte miettiä mitään ylläreitä. :P

Kepatäti

Mää oon sit vissiin vähän pöpi, mutta mä rakastan ystävänpäivää ja kaikkia ystävänpäivä yllätyksiä ja <3 Tosin en mäkään kavereita nyt ihmeemmin muistele, muuta kuin jollain viestillä. Mutta murulle kyllä jotain kivaa ajattelin, en vaan keksi yhtään mitään. Pää lyö ihan tyhjää! :shock: No, onhan tässä vielä kaks ja puol viikkoa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat