Vahingossa murskattuja sydämiä - Parisuhteet

Walbu

Damn. tunnen itseni taas tosi idiootiksi. Pyörin sellasessa harrastusporukassa jossa olen ainoa nainen, ja siis väkisinkin teen yhteistyötä harrastuksen tiimoilta useiden miesten kanssa. Enkä tietenkään kulje ympäriinsä julistamassa että seurustelen, koska se ei ole olennaista, mutten toisaalta ole sitä salaillutkaan tietenkään. Ei vaan vissiin ole tullut puheeksi kun tähän asti ei ole tullut mieleenkään että sillä jotakin väliä olisi.

No nyt joku aika sitten yksi harrastusporukasta (yksi opettajista vielä...) soitti mulle ihan oikealla asialla ja on sen jälkeen soitellut muutenkin. Tänään jouduin käymään ko. tyypin kanssa kaupungilla ihan asiasta, mutta sitten ihan yllättäen tuo tyyppi ehdotti että mennään syömään. Söimme kivassa paikassa ja hauskaa oli, tosin kaveri flirttaili aika lailla. Vasta siinä vaiheessa kun hän maksoi koko laskun, hoksasin että mistä on kysymys. Häkellyin jotenkin ihan täysin ja lähdimme molemmat suuntiimme.

Tajusin vasta nyt että kun tuo opettaja pyörii harrastusporukassa vähän harvemmin, hän ei tainnut tietää että seurustelen onnellisesti. Jouduin laittamaan perästä hänelle tekstiviestin että kai tiesit että seurustelen...ja kommentit olivat sitten että "ihan sama..." Eli ei tainnut tietää.

Damn. en tiedä että miksi nyt on näin idiootti olo. Olishan tuon voinut paremmminkin hoitaa. Mitäs nyt?

Kommentit (9)

antagonismi

Äh, älä suotta tollasest ole pahoillas. Se ei voinut tietää etkä säkään voinut tollaista "tajuta" aiemmin. Itselläni ei ainakaan tulisi ekana mieleen kertoa että "hei nimeni on tämä ja tämä, ja minä seurustelen". Kai nyt syömässä voi käyä ilman mitään sen erikoisempaa :roll:
Don't stress too much, girl ;)

Walbu

Joo en. Tuli vaan sellanen olo että ois pitäny tajuta. Kun kyseinen ihminen on aina ollut kauhean kohtelias ja korostanut sitä että tulee mun kans harvinaisen hyvin toimeen.. ja kun laitoin vielä tosiaan tekstarilla tolleen että "kiitti oli hyvää ruokaa, mä muuten seurustelen". Mut ku sanoi vielä menevänsä suoraan kaverin luo sieltä syömästä niin en hennonut soittaa, ettei tarvi joutua noloon tilanteeseen.

Oonkohan mä jotenkin tilannesokea tai jotain...

Santtu
Walbu
Oonkohan mä jotenkin tilannesokea tai jotain...

Et, sä vaan olet onnellisessa seurustelusuhteessa :)

Anna asian olla, turha on enää mitään sanoa, saattaa vaan pahentaa tilannetta. Ei aina voi tajuta kaikkea ja toisaalta, etä kuitenkaan tehnyt mitään väärää, joten anna olla vaan.

Tonde
Walbu
ja kommentit olivat sitten että "ihan sama..." Eli ei tainnut tietää.

Minusta toi taas kuulostaa siltä, että kaverille oli oikeesti ihan sama.

koeputkilapsi

[u]Täältä löytyy yksi tyttö joka stressaa ihan samanlaisista tilanteista.[/u]
Jotenkin vain yritä takoa päähäsi, että ei se ollut sinun syysi ja ehkei koko äijä edes ollut kiinnostunut sinusta. Tarpeeksi kun taot, niin ehkä saat itsesi ymmärtämään.

Kerran esimerkiksi,
Itse olin poikaystäväni ja hänen kavereittensa kanssa paarissa. Törmäsin sitten siellä omaan kaveriini ja jäin hänen ja hänen kavereidensa kanssa loppuillaksi. En juurikaan nähnyt poikaystävääni kuin aina välillä ja varmasti moni kaverini kavereista ei poikaystävääni nähnyt. Jäin sitten erään pojan kanssa juttelemaan ja juotiin yhdessä muutamat paukut ja sellaiset. Ottipa poika eräässä ruuhkapaikassa vielä kädestäkin kiinni. Myöhemmin ko poika sitten näki minut pussailemassa poikaystäväni kanssa ja meidän katseet kohtasi ja olin, että voi ei.. ei kait se nyt luullut jotain..
Kerroin sitten asiasta viikkoja myöhemmin asiasta poikaystävälle, että huono omatunto ja bla blalala.. Tajusin vasta selityksen lopussa sanoa, että mitään ei tapahtunut ja raukkaparka oli koko ajan että mitä mie oon nyt tehnyt..

Ei sillä ei näin usein käy, en todellakaan usko että monet pojat miusta kiinnostuisi, mutta tuossa kohdassa oli, että miksen mie korostanut että seurustelen.. :roll:

Schneesturm

Vähän samaa ongelmaa juu. Jotenkin tuntuu tyhmältä mainita ensimmäisenä, että seurustelee. Mutta jos ei tee asiaa selväksi heti alussa niin tuntuu, että heti on joku kuolaamassa ja kuvittelemassa jotain. Mä nyt vaan olen niin viehättävä persoona :)

koeputkilapsi
Schneesturm
Vähän samaa ongelmaa juu. Jotenkin tuntuu tyhmältä mainita ensimmäisenä, että seurustelee. Mutta jos ei tee asiaa selväksi heti alussa niin tuntuu, että heti on joku kuolaamassa ja kuvittelemassa jotain. Mä nyt vaan olen niin viehättävä persoona :)

siis joo juuri näin. en vain osaa ilmaista itseäni lyhyesti ja selvästi :roll:

Barriss

Jeps, mullekin tuntuu käyvän välillä näin... Tutustuin uuteen tyyppiin, jonka kanssa juttu luistaa tosi hyvin. Läppämme oli ronskiakin ja mietin, pitäisikö mun mainita, että olen alkanut seurustelemaan... :? 1,5 kk meni, ja kerran ohimennen sanoin että olin ollut poikaystäväni luona käymässä. Tyyppi vähän kyseli, ollaanko kauankin oltu yhdessä ja oli kohteliaasti iloinen, mutta sen jälkeen yhteydenpito on sen puolelta vähentynyt. :(

Ei kai siinä muu auta, kuin yrittää jutella muille pojille normaalisti heti alkuvaiheessa poikkiksestaan, ettei se tule sitten niille yllätyksenä. Tai etteivät ne ehdi jo kuvitella kaikenlaista likaisessa mielikuvituksessaan, kun me cosmotytöt ollaan niin puoleensavetäviä! :wink: :lol:

flame86

Itse olen sellainen että mulle tulee mitättömän pienistä asioista huono omatunto. Sitten kun oikein miettii niin ei ole edes syytä miksi pitäs olla huono omatunto. Se vaan tulee jos joku katsoo mua merkittävästi, vaikken ite tee mitään, jos joku pyytää esim laivalla tanssimaan.. jos juttelen jonkun pojan kanssa niin että hän ei ole kultani ystävä.. Siksi mulla on tapana tehdä asia heti selväksi että seurustelen. En siis sano että hei, mä seurusten, vaan mainitsen jossain lauseessa jotain rakkaastani. Sit taas jos jossain on sellanen tilanne että ryhmän kaikkien jäsenten täytyy esitellä itsensä, niin mainitsen myös että olen kihloissa.. :wink:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat