Seksikäs yhteinen ystävä.. - Parisuhteet

jenniinaxx

Vaikee oli keksiä osuvaa otsikkoa.. Mutta näin nyt on asian laita, että meillä on poikakamun kanssa yhteinen ystävä, naispuolinen sellainen. Me molemmat neidit ollaan oltu kavereita jo useampi vuosi. Poikakaveriini ystäväni tutustui, kun alkoi seukkaamaan poikakaverini hyvän ystävän kanssa. Näin heistä on tullut kaverit/ystävät. Ja nyt me sit vietetään aikaa tietty porukalla jonkin verran, kun kerran me tytöt ollaan ystävyksiä ja pojat myös. Mutta mutta.. mielipidettänne nyt kaipaisin sellaiseen asiaan et niuhotanko mä nyt turhaan....? nimittäin tämä mun ystäväni on Erittäin sinut oman kroppansa kanssa, on ollut aina, eikä siinä mitään, hyvä runko sillä onkin.. kelpaa esitellä.. mutta en oikein tykkää siitä, et aina kun ollaan jossain reissussa, hän hyppii kaikkien nähden alusvaatteissa. Nyt viikko sitten kun oltiin yhdessä reissussa tämän pariskunnan kanssa, tää mun kamu hyppi koko ajan stringeissä ja rintaliiveissä meidän kaikkien nähden. Itse kyllä menen aina vaihtamaan vaatteet vessaan tai jonnekin muuhun huoneeseen.. Ei tulis mieleenkään hyppiä kaverin poikakaverin edessä alusvaatteisillaan tai oman poikakaverin kavereiden edessä niin.. Ongelmana tässä kuitenkin on se, että tää tyttö on tehnyt sitä varmaan aina ja onhan mun poikakaveri sen ennenkin alusvaatteisillaan nähnyt kun ovat paljon yhdessä aikaa viettäneet ja reissuja tehneet ennen kuin me alettiin seurustella. Ystävälleni en oikein tiedä miten asiasta sanoisin vai sanoisinko ollenkaan, koska hän ei välttämättä mun pointtia tajuaisi ollenkaan :?
Joku voisi nyt sanoa et olen kateellinen, kun toisella on hyvä vartalo ja mun mies katsoo tätä jne.. mut kyse ei nyyt ole siitä.. Mua suututtaa jo periaatteessa se et se ei arvosta sitä että me seurustellaan ja hyppii käytännössä alasti mun miehen edessä.. ja kaikkien muidenkin.. mun mielestä niin ei käyttäydytä. Mikä tarve ihmisellä voi olla tuollaista tehdä..? ja en ymmärrä, miksi sen oma mies ei asiasta sille mitään sano, voiko sille tosiaankin olla ihan ok et muija hyppii perä paljaana sen kundikavereiden edessä? mun omalle poikakaverille en ole tästä asiasta sanonut vielä mitään, koska tiedän et se tod.näk. sanoisi et niuhotan turhaan ja et eihän siinä nyt mitään outoa ole.. ja sit mä räjähtäisin varmasti kunnolla. Siksi en halua puoliskon kanssa asiaa ottaa puheeksi, koska tää äryttää mua vielä niin paljon ja tunteet on niin pinnassa. Tähän tunteiden kuohumiseen vaikuttaa tuo koko reissu kokonaisuudessaankin kun se meni ihan päin puita muutenkin.. Ehkä tuo asia ei ärsyttäisi ihan näin pitkään ja näin paljon, mutta kun siellä tapahtui niin paljon kaikkea muutakin ei-niin mukavaa.. ei vaan jaksa kirjoittaa enempää.. onko kenelläkään mitään vastaavia kokemuksia? ja kertokaa mielipiteitänne, olenko mä liian ahdasmielinen? :oops:

Sivut

Kommentit (37)

miru

Mua ärsyttäis varmasti kans tosi paljo ja varmasti vaikee tilanne. Mä varmasti sanoisin ainaki poikaystävälle tuosta vaikka sille muijallehan siitä pitäis sanoa, ku ei sun poikkis voi sille mitään. Tai sitte hypit yhtä vähillä vaatteilla joka paikassa :D Musta on kyllä ärsyttävää että on semmosia jotka ei osaa yhtään hävetä, jotain käytös tapoja sais olla. Jossain jo valitinki ku joku muija oli vetäny housut alas mun poikaystävän ja sen kavereiden edessä ku ne ei ollu suostunu ostaan sille juomia.

jenson

En kyllä itsekään henk.koht. ymmärrä, miksi kaverillasi on tarve hypellä kaikkien edessä alusvaatteisillaan. Ehkä hän pitää siitä? En tiedä. Niin ei kuitenkaan minun mielestäni pitäisi käyttäytyä (jos hän tuntee voivansa tehdä niin, koska tuntee muut todella hyvin?).
Mutta kumman kanssa sinun olisi helpompi puhua tästä asiasta, poikaystäväsi vai kaverisi? Kehoittaisin kuitenkin ottamaan asian esille, kun olet kahden kesken tämän naisystäväsi kanssa, koska hän aiheuttaa ilmeisesti sinulle tämän vaivaantuneen olon.

jenniinaxx

Näinpä.. kyllä mä varmaan asian otan ystävän kans puheeksi mut nyt en vielä voi, koska me otettiin siellä reissussa aika hyvin yhteen muutenkin.. sanoin ensimmäisen kerran meidän monta vuotta kestäneen ystävyyssuhteen aikana hänelle aika suoraan asioita. Johtuen hänen käytöksestään.. joka oli tosi lapsellista.. ja suorastaan säälittävää.. :(
Eli nyt en voi vielä tätäkin kaataa hänen niskaansa; en halua nyt "lyödä lyötyä lisää" ja haukkua oikein olan takaa. Hänellä on varmasti paha olo.. mutta niin on minullakin.. en ymmärrä miten minulle rakas ihminen voi aiheuttaa omalla käytöksellään mulle näin pahanolon ilman, että tajuaa sitä itse.. :cry: Se, että hän tuntee kenties olonsa niin kotoisaksi meidän kaikkien seurassa, että voi hyppiä miltei alasti meidän edessä, on ajatustasolla ihan ymmärrettävää, mutta minusta tuntuu että siihen liittyy muutakin. Minusta se on itsensä esittelemistä ja sitä, että haluaa katseita. Tai siltä se ainakin tuntuu.. Huomionhakuisuudelta. Itse en hyppisi edes oman veljeni naaman edessä sellaisissa tamineissa. Ei se tuntuisi luontevalta tai sopivalta. Saati sitten ihmisen edessä, joka on mieheni kaveri ja jonka olen tuntenut pari vuotta.. Ja vaikka tykätään toisistamme kaikki ja ollaan läheisiä ja näin, tietty raja jossakin lienee vedettävä; eihän kaikki ole sopivaa ja sallittua, samahan se sitten olisi vaikka samantien harrastaisi seksiä mun miehen kanssa, eihän tuolla enää ole mitään jäänyt arvailujen varaan muutenkaan.. :roll:
Voiko joku olla oikeasti noin ajattelematon? vai onko se välinpitämättömyyttä..? kiitti teille, jotka olette jo vastanneet, kyllä se vaan kummasti helpottaa, kun saa näitä asioita purkaa! :)

Shandy
jenniinaxx
Voiko joku olla oikeasti noin ajattelematon? vai onko se välinpitämättömyyttä..?

Kuule mää veikkaan että ei se sun kaveri nää mitään outoo siinä että esim. vaihtaa vaatteet tutun porukan nähden. Kannattaa sanoo ihan suoraan että se häirittee sua, jos ootte hyviä kavereita niin luulis sen kunnioittavan sun toivetta.

sopuli

Mua kiinnostaa kauheena, et mitä muuta siel reissussa on sattunut? :D Vähäks oon utelo!

Mä en kans tykkäis tollasesta nakuna pomppimisesta, ainakaan jos se toinen olis hyväkroppainen :D Tulis alemmuuskomplekseja ;) Meillä on kans ystäväpariskunta, joiden kans käyttäydytään aika avoimesti, mut ei sentäs ihan noin :)

Lizzie

Mun yhdellä kaverilla on melko samanlainen tilanne! Hänenkin kaveri pelailee pikkarit päällä pleikkaria hänen ja poikaystävänsä aikana, vaihtaa paitoja poikaystävn läsnäollessa jne. Mun mielestä tuollanen on ärsyttävää,
alemmuuskompleksi vois tulla mutta myös juuri se, että ei arvosta tavallaan tarpeeksi, että menisi jonnekin piiloon vaihtamaan vaatteita tms.

Mä en jaksanu lukea kaikkia noita sun pitkiä postauksia tässä keskustelussa, mutta ootko sä siis sanonu sun poikkikselle tästä asiasta? Mitä hän ajattelee siitä? Jos se tekee hänenkin olonsa vaivaantuneeksi, voit ihan hyvin sanoa kaverillesi mahdollisimman ystävällisesti, että voisko jatkossa näkyä vähemmän ihoa. :)

jenniinaxx

Mä en jaksanu lukea kaikkia noita sun pitkiä postauksia tässä keskustelussa, mutta ootko sä siis sanonu sun poikkikselle tästä asiasta? Mitä hän ajattelee siitä? Jos se tekee hänenkin olonsa vaivaantuneeksi, voit ihan hyvin sanoa kaverillesi mahdollisimman ystävällisesti, että voisko jatkossa näkyä vähemmän ihoa. :)[/quote]

Eli siis en ole puhunut miehen kans ko. asiasta, koska reissussa tapahtui niin paljon kaikkea muutakin, mistä mä kiehuin kotona.. ja niistä asioista puhuttiin. Mä kuitenkin oletan et jos asiasta mainitsisin, hän toteasi olevansa tottunut moiseen käytökseen eikä näkisi siinä mtn outoa. Ja sitten mulla napsahtaisi päässä ihan kympillä. Siksi en viitsi nyt ottaa asiaa puheeksi. Kumppanini ajatusmaailman tuntien en usko hänen vaivaantuvan asiasta tippaakaan, pikemminkin päin vastoin! Hän varmaan nauttii joka hetkestä ja on pettynyt, kun tyttö vetää vaatteet päälleen! Mua ottaa koko äijäkin päähän tällä hetkellä vaikka juttun ei ole hänen vikansa millään tavalla, ja mua suututtaa nyt vaan se mitä mä oletan sen ajattelevan.. :? mä täs mietin et seuraavalle reissulle saavat lähteä ihan kolmestaan; ei tarvitse tytön muuttaa noita itsensä-paljastelu-pakkomielteitään ja ukot saa kuolata ihan vapaasti ja nauttia strippaus showsta. Mut mitä mä sinne lähden itseäni kiduttamaan ja kiusaamaan. Kyllä pahanmielen saa hankittua tarpeeksi usein tässä elämässä muutenkin kuin ystävien?? seurassa. :( Mua vaan ei kiinnostaisi asiaa ottaa kaverini kanssa puheeksi, koska aikuisia ihmisiä kun ollaan, mun mielestä jokaisen pitäisi tietää mikä on soveliasta ja mikä ei. Ystäväni käytös mielestäni kuvastaa todella pahaa arviointikyvyn puutetta.

malina

Musta olis todellakin hyvä jos sä puhuisit sun miehellesi tästä. Sulla ei kyllä ole mitään syytä olla mustasukkainen, miehesi kiinnostunut vain sinusta koska on sinut valinnut :).

Minulla menisi myös järki tommosee. Eihän tommonen oo ees normaalia? Mulla ei oo ketään vastaavia tuttuja, toivottavasti ei ikinä tulekaan. Luulen kyllä, että ystäväsikin ymmärtäisi jos tunne kuohujen mentyä kerrot hänelle, että mielestäsi tuollainen ei ole sopivaa. Luulen, että joku tulee vielä sanomaan sen hänelle, eikö olisi parempi jos sen sanoo ystävä nätisti? Toivottavasti saat ongelman ratkaistua. Voimia.

Mariel
jenniinaxx
Tai siltä se ainakin tuntuu.. Huomionhakuisuudelta.

ja sitähän se todennäköisesti onkin. harmi vaan, että yleensä ihmiset eivät ota kritiikkiä tuollaisesta vastaan suuttumatta. hassua tosiaan hyppiä alusvaatteissa, jos muut eivät niin tee..

Daisy

Minä kyllä kertoisin tuollaisessa tilanteessa vaivaamani asian poikaystävälleni tai sitten menisin juttelemaan sille tytölle. Luulen, että tuo alusvaatteisillaan hyppiminen ei sun poikaystävääs haittaa, mutta kannattaa kertoa suoraan se, miltä sinusta itsestäs tuntuu. Mua itteeni sieppais tuommoinen.

oranssi

On tietty mahdollista, ettei kaverisi tajua että tuossa on mitään ihmeellistä. Siis kyllä mäkin saatan vaikka paidan vaihtaa miespuolisten kavereiden tai kavereiden poikaystävien nähden, en mä viitsi alkaa minnekään vessaan sitä varten tunkemaan. Mutta toisaalta en kyllä tee siitä mitään numeroa, koska eipä siinä mitään ihmeellistä ole. Enkä kyllä ole niin hyväkroppainenkaan, että herättäisin siinä mielessä pahaa verta kenessäkään.

Jos taas kamusi oikeasti hyppii pitkiä aikoja alusvaatteisillaan kaikkien edessä niin se kyllä kertoo enemmän huomionhakuisuudesta. Paha tilanne kyllä siinä mielessä, että jos sanot hänelle olet kateellinen bitch, jos poikaystävällesi, olet mustasukkainen ja jos et sano kenellekään mutta näytät mielipiteesi muuten, olet tylsä ilonpilaaja.

Ehkä sinuna huomauttaisin kuitenkin kaverille. Ihan ystävällisesti, sanoisin vaikka että tuollaisesta käytöksestä tulee epämukava olo. Poikaystävälle en välttämättä sanois, jos hän ei itse näe hommassa mitään outoa. Saat vaan helposti sen mustasukkaisen leiman.

agentti

Mä tunsin kerran tytön (!!!) joka rapsutteli sukuelimiään ja haisteli tulosta avoimesti. Kun sanoin hänelle "Hyi kettu Milla (nimi muutettu), lopeta tollanen", niin tää vaan innostui ja tunki sormet mun naamaan. Sillä muijalla ei ollu mitään häpyä. Se on varmaan just sellanen, että se esittelis vartaloaan toisten miesten (ja kaikkien muidenkin) edessä... Tosin se myös panee toisten miehiä... :roll:

Mut jooh, asiaan. :D Mä sanoisin poikaystävälle, että sua harmittaa, jos se kuolailee jtn puolialastomia naisia sun läsnäollessa ja sanot ihan suoraan, että se satuttaa sua. Uskon, että poikaystäväs ymmärtää eikä todellakaan tahdo sua satuttaa. :) Kaverille sanoisin, että hankkis elämän ja koittais hakea sitä huomioo omalta poikaystävältään eikä muiden miehiltä...

nakymaton_ninni
agentti
Mä tunsin kerran tytön (!!!) joka rapsutteli sukuelimiään ja haisteli tulosta avoimesti. Kun sanoin hänelle "Hyi kettu Milla (nimi muutettu), lopeta tollanen", niin tää vaan innostui ja tunki sormet mun naamaan. Sillä muijalla ei ollu mitään häpyä.

Oh hyi hyi, ei mitään käytöstapoja!

Mutta takaisin aiheeseen. Voihan tosiaan olla, että tämä kaverisi ei ihan oikeasti tajua tekevänsä jotain hassusti. Ja mun mielestä sun olis hyvä puhua aiheesta sekä tämän ystäväsi, että poikkiksesi kanssa. Aihe voi olla vaikea, mutta yritä olla diplomaattinen ja sanoa asia nätisti. Mulla on kans ollut semmoinen kaveri, joka oli vähän turhan avoin oman kehonsa suhteen.

Toisaalta, muista myös se, että ei se sunkaan poikaystäväsi välttämättä tunne mitään fyysistä tätä kaverias kohtaan, vaikka se puolialasti pomppiikin. Ehkä hän katsoo, mutta onko se tosiaan vain sitä että "jaha, onpa hyvä kroppa ja tuossa se pomppii", mutta tuskin miettii asiaa sen enempään. Noh, tämä selviää kysymällä!

jenniinaxx

No niin.. lähetin sit tänään tytölle viestin.. Sanoin, että en ymmärrä mikä motiivi tällä on hillua stringeissään poikkiksen kamujen nähden ja mun ja poikaystäväni edessä. Sanoin etten itse tekisi ikinä moista ja,että ihmettelen suuresti mikäli tuo käytös on hänen kumppaninsa mielestä ok :shock:
Avauduin oikein kunnolla, kysyin onko selitys huomionkipeys, välinpitämättömyys vai mikä..? ja sanoin, että minua loukkaa ettei sen verran arvosta minun ja poikaystäväni seurustelua et pukis päällensä jossain muualla. Erittäin harvinaista käytöstä minulta.. Yleensä en koskaan sano kenellekään mitään negatiivista, mistään.... ikinä... mut nyt tulvi yli.. Ja sitä mä en ala anteeksi pyytelemään, mä en voi sille mitään et mun mielestä tuo käytös ei edelleenkään ole mitenkään puolusteltavissa, enkä mä voi sitä hyväksyä, ajatteli hän sitten asiasta mitä tahansa. noh, kunnon hässäkkähän tästä sitten syntyi. Asiaa on puitu puhelimessa pitkin päivää. Selityksiä on sadellut. Mm. että hän kokee poikaystäväni "veljellisenä" ja: "eihän se edes katso mua".. kuitenkin yksi lausahdus kaivertui kuin puuhun veitsellä viillellen mun päänuppiini ja se kuuluupi näin: voi kulta pieni, eihän sinulla ole mitään hätää, että minä olisin viemässä sinun miehesi. Etkö sinä näe, kuinka ******* sinua palvoo! Kiva homma.. Minulle tulee tästä vain yksi lause mieleen. Jollakulla on hieman suuret luulot itsestään.. :? se on kiva se, kun hän suuressa armossaan ei nyt viitsi viedä minun miestäni. Paljon risteilee asioita päässä tällä hetkellä.. mielenkiintoista nähdä, kuinkas tästä eteenpäin.. :roll:

Chilli

Onpas sulla ihana "ystävä"! Lupasiko kuitenkin pukea vaatteet päällensä vai..? Mun mielestäni tuollainen käytös ei ole hyväksyttävää sun, sun poikaystävän tai edes hänen poikaystävänsä kannalta. Itse olen senverran "suvaitsematon" luonne, että pyytäisin niinsanottua ystävää pukemaan vaatteet päälleen, tai tapaamiset loppuisivat siihen paikkaan. On se niin harmillista kun toisten täytyy pönkittää itsetuntoaan keikistelemällä muiden poikaystävien edessä. Siitähän mitä ilmeisimmin on kyse, koska olet saanut useita selityksiä kuunnella. Jos ystäväsi ei olisi aiemmin tajunnut että asia sinua häiritsee, olisi hän vain sanonut "Ai sori, en mä tajunnut että se kiusaa sua, anteeks". Tässä tapauksessa kyseessä taitaa kuitenkin olla exhibitionisti ja riidankylväjä, valitettavasti!

Toivottavasti ystäväsi ottaa vinkistä vaarin ja pukee päälleen. Tai ehkä voisit ehdottaa hänelle uutta uraa stripparina... :twisted:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat