Miehet ja pelikonsolit/tietokone - Parisuhteet

KataTheBlondi

Mielen kiinnosta kyselen:
Onko muilla sama ongelma kuin mulla: miestä ei saa pois xboxin äärestä ei sitten millään tai jos se ei pelaa, se on tietokoneella eikä mun kanssa...

Alkaa himppasen ärsyttää koska jos mies on xbox livessä, en voi katsoa telkkaria enkä olla tietokoneella... :?

pitää varmaan kysyä onko xbox parempaa kuin seksi kun se koko ajan langatonta ohjaintansa hyväilee...
tottahan että tuo on aika törkeesti sanottu... ehkä mua ei ärsyttäs niin paljon jos kävis kaupungis ostaa tai kirjastosta lainaa jonkun hyvän kirjan...

[size=9][color=darkred]Marimma// Lisäsin tietokoneen mukaan.[/color][/size]

Sivut

Kommentit (134)

marimma
KataTheBlondi
Mielen kiinnosta kyselen:
Onko muilla sama ongelma kuin mulla: miestä ei saa pois xboxin äärestä ei sitten millään tai jos se ei pelaa, se on tietokoneella eikä mun kanssa...

Alkaa himppasen ärsyttää koska jos mies on xbox livessä, en voi katsoa telkkaria enkä olla tietokoneella... :?

pitää varmaan kysyä onko xbox parempaa kuin seksi kun se koko ajan langatonta ohjaintansa hyväilee...
tottahan että tuo on aika törkeesti sanottu... ehkä mua ei ärsyttäs niin paljon jos kävis kaupungis ostaa tai kirjastosta lainaa jonkun hyvän kirjan...

Niin noh, arvaappa ollaanko meillä pelikonsoloiden orjia? Ukko osti vasta PSP:n itselleen, eli siis tämän käsikonsolin ja sitten kotoa löytyy vielä Pleikka kakkonenkin. Siinä on joksikin aikaa sille tekemistä, mutta eipä se minua hirveesti liikuta :?
Tuossa toissa iltana menin joskus n. klo 12 nukkumaan ja ukko kuulemma tuli vasta kahden aikaan vaikka olin sille koko illan sanonu että ei tarviis koko aikaa pelata. Eli olihan se pakko sinne kahteen asti pelailla :?

Fanni

Kysytkin vielä! :D
Poikaystäväni hankki västikään xboxiinsa jokun chippin että se voi katsella poltettujakin dvd:tä ja elokuvia mitkä on poltettu pelkälle cd-levylle ja kaiken lisäksi kopioida niitä :D Se osti myös sellasen nettipiuhan, eli nyt on yhteydet vielä nettiinkin ja sieltä saa mm. 5000 radiokanavaa :shock:

Pelataan aika usein GTA San Andreasta, tosi kiva peli :D Yleensä kyllä poikaystäväni pelaa, mutta kun oikeen kauan jaksan inttää, peliohjain on viimein mulla :D

Poikaystäväni pelaa myös tietokoneella peliä CS mutta siitä en tykkää :? Oon kokeillu kans ite pelata sitä ja se on aivan liian vaikea :x

Mulla itellä on muuten pleikkari 2 ja poikaystäväni aina jaksaa mitätöidä sitä ja verrata sitä omaan xboxiinsa.. miehet :roll:

KataTheBlondi

jep jep jep... tolla ukkelilla oli ensin normi xboxi jolla oli myös pelejä joita mä sain ja onnistuinkin joskus pelaamaan... nyt se osti sen 360sen ja sitä se pelaa ja pelaa je pelaa... ja sit siltä ei voi kysyä mitään jos se on livessä pelaamassa headsetin kera... ah... mikä autuus...

Kyllä se mies mun vanhaa pleikkaa mollaa... sano et xbox on paljon parempi ku pleikka... mut joo... että näin taas... oon nyt 3h ollu kotona ja se on sen koko ajan pelannu... voi vaan sanoa että MIEHET!
Saa nähä onnistuuko mies raahautumaan töihin torstaina ollenkaan.

Venice Queen

Meillä on mietitty jo jonkin aikaa pleikka 2:n hankkimista, mutta aikamoisia kauhujuttuja olen täällä joutunut lukemaan... :shock: Eihän tuolla poikaystävällä juuri kavereita ole, joten kahdestaan varmaan pelailtas, mutta ollaan kyllä ihan oikeesti mietitty, että saattais pelaaminen luisua käsistä, joten jotkut säännöt ois ehkä tehtävä. Ja ois se vaan aika kallis harrastus, pelitkin maksaa ihan hitosti. Ois siinä omat plussansa ja miinuksensa...

agentti

Onneks mun mies ei oo pelien orja! :shock: :D Sit joskus kun se pelaa, niin se saattaa viettää tunnin koneella, mut harvemmin se pelaa. Ehkä 2-3 krt kuussa. Kerran pelattiin yhdessä nfsu2 ja hitman läpi (avokki pelas ja mä kannustin vieressä :lol:) ja sillon istuttiin molemmat pelaamassa paljon! :lol:
Mut nykyään ei tuu kummankaan pelailtua. Tosin mä en oo erityisemmin pelaillut koskaan.
Kyllä mä suuttuisin, jos kulta vaan istuis koneella tai tv:n ääressä eikä yhtään huomiois mitään ympärillä tapahtuvaa... :?
Avokki on suunnitellut pitävänsä peli-illan yhden kaverinsa kanssa. Sillon ne aikoo pelata paljon ja mä lupauduin mennä pois häiritsemästä. :P

Voisitteko ehdottaa poikaystävillenne jtn ton tapaista? Että he pitäisivät silloin tällöin peli-iltoja ja silloin saisivat pelata ihan rauhassa kuinka paljon huvittaa ja sit muulloin eivät pelais, ja jos pelaisivat joskus, niin eivät ainakaan kauempaa kuin puol tuntia?

KataTheBlondi

toi on itse asiassa aika hyvä... mä armahdan kyllä kultaa sen verran että saa pelata viel huomenna iiiihan rauhassa kun on paljon harjotuksia ja pari esitystä huomenna ¨ja oon kotona vasta illalla. itsenäisyyspäivään jos lopettas taas mahtipelaamisjaksonsa niin se ois jees...

Oot muuten onnen tyttö kun miehes ei oo pelien orja. *Kateellinen*

dani

Uhhhh, meille ei ainakaan mitään konsolia hankita. :x Tietokone ja mitkälie pelit ärsyttää mua ihan älyttömästi, voisko enää enempää ajanhukkaa olla? Eihän siitä voi olla niin mitään hyötyä! Tv:n katselu on paljon järkevämpää, kun siitä voi vaikka vahingossa oppiakin jotakin. Lisäks pelien kans menee niin äkkiä aika että yhtäkkiä huomaa että on istunut koko päivän naama ruudussa. Joten konsolit pysyköön tän kämpän ulkopuolella. [-(

Niin ja OT: musta on ihan kauheeta että nykyajan pennut pelaa noita pelejä, eihän ne raukat saa ollenkaan liikuntaa ja passivoituvat vaan ku pelaa niitä sotapelejä. Tupakka, alkoholi ja tietokonepelit on kyllä kauheita nykyajan vitsauksia mun mielestä.

agentti
KataTheBlondi
toi on itse asiassa aika hyvä... mä armahdan kyllä kultaa sen verran että saa pelata viel huomenna iiiihan rauhassa kun on paljon harjotuksia ja pari esitystä huomenna ¨ja oon kotona vasta illalla. itsenäisyyspäivään jos lopettas taas mahtipelaamisjaksonsa niin se ois jees...

Oot muuten onnen tyttö kun miehes ei oo pelien orja. *Kateellinen*

Nooh, noissa miehissä (ja meissä naisissakin) on kaikissa omat vikansa... Joillakin se on runsas pelaaminen, joillakin jtn muuta, eli ei kantsi kateellinen olla. :)

[size=7](mun jätkä ei mm. osaa pyytää anteeksi... ÄRSYTTÄVÄÄ)[/size] :roll:

Mutmut, kannattaa todellakin ehdottaa jtn kompromissia, johon molemmat on tyytyväisiä. :)

marimma
lexie
No eihän ne sama asia oo, mut läheltä liippaa :)

Ei lähelläkään. Tietokoneella voi tehdä myös jotain oikeita töitä, harvemmin niitä pelikonsolilla tehdään ;)

*Sandy*

Meillä ei oo mitään pelikonsoleita, mutta kultu pelailee silloin tällöin koneella jotain. Ennen se pelas paljo enemmän, mut sitten valitin siitä kerran oikeen urakalla, ja se autto :)
Nykyään mua ei haittaa yhtään sen pelailut, tosi harvoin enää pelaa. Useimmin silloin kun mä en oo kotona :D

Ninna

Meillä tämä oni iso ongelma myös.. Mies vaan istuu hypnotisoituneena tvn edessä eikä huomaa vaikka käyn kaupassa välillä. Mua ei ole vielä tähän päivään mennessä kiinnostanu mikä pelikone sillä on, sen verran mustasukkainen sille koneelle olen. Tietokoneen pelaaminen on nyt onneks jääny pois kun kone jolla pelit on meni rikki ja pelit hukku ;)

Kepatäti
dani
Uhhhh, meille ei ainakaan mitään konsolia hankita. :x Tietokone ja mitkälie pelit ärsyttää mua ihan älyttömästi, voisko enää enempää ajanhukkaa olla? Eihän siitä voi olla niin mitään hyötyä! Tv:n katselu on paljon järkevämpää, kun siitä voi vaikka vahingossa oppiakin jotakin. Lisäks pelien kans menee niin äkkiä aika että yhtäkkiä huomaa että on istunut koko päivän naama ruudussa. Joten konsolit pysyköön tän kämpän ulkopuolella. [-(

Niin ja OT: musta on ihan kauheeta että nykyajan pennut pelaa noita pelejä, eihän ne raukat saa ollenkaan liikuntaa ja passivoituvat vaan ku pelaa niitä sotapelejä. Tupakka, alkoholi ja tietokonepelit on kyllä kauheita nykyajan vitsauksia mun mielestä.

Kyllähän noista peleistä esim. kieltäkin voi oppia hyvinkin paljon. Mulla on paljon noita "nörttejä" ja pelihulluja ympärilläni ja heistä kaikki puhuvat esim. huomattavan hyvää englantia.

Tosin kyllä toi miehen pelaaminen tääälläkin aina välillä kiehuttaa :roll:

Venice Queen

Huijui, oli meinannut ukko eilen ostaa pleikkarin, oli kuulemma tosi lähellä... Just kun mie olin päivän miettiny, että ei kyllä ikinä hommata sellasta... Mutta kyllä mie edelleen uskon, että se pelaaminen pysyis aisoissa, kun sanoi tuo poikaystäväkin että pelattais vaan viikonloppuisin, ja sit viikolla jos ei oo mitään muuta tekemistä. Mut silti...ahdistaa jo sekin kun pelit maksaa ihan hirveesti, ja meillä on noiden pelien suhteen aika erilainen maku.

korpikaisla

Mä en kyllä tajua millään että miksei parisuhteessa oleva mies/nainen saisi pelata. Mitä sen pitäisi tehä sitten sillä ajalla, jonka se pelaisi? Silitellä teiän hiuksia ja kehua nätiksi koko ajan?

Älkää ny tytöt eläkö vaan sen miehenne kautta ja olko mustasukkasia pelikonsoleille, tehkää ite omia juttujanne kun toinen puuhailee omiaan :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat