Vain muutama ystävä+ poikkis - Parisuhteet

Miltzu

Tuttu tunne ja eipä tuo haittaa. Lähinnä parempi näin päin. Tosin on niitä ystäviä enemmän kuin 2 ja vähemmän kuin 10 ja se riittää.

Kommentit (11)

Carmencita

No mua pidätte sitten varmaan ihan outona :shock: ...nimittäin mulla on yks hyvä kaveri, jonka kanssa nähdään 1-2 kertaa kuukaudessa ja loppuajan vietän poikaystävään liimautuneena. Sillä tosin on vielä vähemmän niitä kaveruksia, itse asiassa yks jonka kanssa ne näkee kolme-neljä kertaa vuodessa? :lol: Mutta ei se meitä kyllä haittaa, että ollaan aina vaan kahdestaan :D Enkä usko, että tuo voisi ketään oikeasti häiritä, sillä eihän se 50 hengen kaveriporukan puuttuminen tarkoita automaattisesti sitä, ettei uusia voisi hankkia. Yksikin TODELLINEN ystävä on tuhat kertaa parempi kuin 10 ei-niin-hyvää-ystävää :wink:

nukke

Meillä tilanne että itellä on enempi kavereita ku poikkiksella.. poikkis ei oo niin sosiaalinen. Välillä häirihtee..:S ku ois kiva elää ns. normaalia et molemmat molempien kavereiden kaa..

korpikaisla
Tonde
Joskus valitin sille, et haluan häihin ja et miks kukaan mun kaveri ei mee naimisiin. Sit totesin vaan, et ai, eihän mulla OLE kavereita!

Mulla on ihan sama juttu! :D Mä oon ollu viimeksi häissä jotain 13 vuotta sitten, ja nekin oli serkun häät. Mut kun ei oo kavereita kun kourallinen, ja nekin vähät sitoutumiskammosia suunnilleen niin mitä sitä voi oottaa :roll:

ninnin

Minulla itselläni on poikakaveri ja 1 ainoa oikea ja paras ystävä, tuntuu ettei siihen tarvita enempää oikeita ystäviä. Kavereita toki on muutama :)

Tonde

Juu, ei munkaan kultsi asiaa ihmettele. Joskus valitin sille, et haluan häihin ja et miks kukaan mun kaveri ei mee naimisiin. Sit totesin vaan, et ai, eihän mulla OLE kavereita! Ehkä kultsi on vaan ennemminkin tyytyväinen, et saa pitää mut niinä harvoina vapaapäivinä itsellään.

Tiidis

Täytyy oikeesti myöntää, että tippu jonkinlainen "paino" harteilta (ja mielestä) ,kun on saanu ulkopuolisten kommentteja asiaan. Kiitos teille <3 Ja niinhän se kyllä taitaa mennä, että ystävien laatu korvaa määrän :). Yksin kun näitä asioita mietiskelee (etenkin, että mitä se toinen osapuoli tahtoo ajatella vähäisestä kaverittomuudesta), niin pienestä pallosta tahtoo tulla kauhea iso-mörkö-pallo. Teidän kommentit oli ihana piriste tähän päivään :wink:

Zvolen

Se menee niin, että naiset viihtyy pienemmässä porukassa ja miehet suuremmassa. Naisten väliset ystävyyssuhteet ovat usein sen verran läheisempiä, että eihän sellasia voi kymmeniä olla :) Miehet ymmärtää mielestään varsin tarpeeksi naisia tällä ystävyyssaralla, eli eivät mitään, joten älä huoli.

tiikeli

Meillä vähän sama juttu. Toisaalta mä en edes kaipaa mitään kauheeta laumaa kavereita. Laatu korvaa määrän. :lol:

Kai sitä saa ihmetellä, mutta mä ainakin oon sanonut miehelle että mulla se on näin, ja sillä selvä.

jannu*n*

Entinen ihmetteli kavereiden määrä ja kyselikin usein "miksi sulla ei ole enempää kavereita?" No ensiksi jotkut asuu aika kaukana, ettei niitä kovin usein edes näe, muutaman kerran vuodessa. :roll:

Nykyinen ei niinkään ihmetele sitä. Kyllä se kysy et kuka on sun paras ystävä, mut se siitä. Miehelläni on kavereita, jos minkälaista.

Mun mielestä sun ei tarvitse hävetä kavereitten määrää, vaan ajatella, että onneksi on ne. Pääasia, että itse viihdyt heidän kanssaan ja nautit heidän seurasta. Eikö se yleensäkin mene niin et miehet ovat ns. laumaeläimiä, kulkevat isoissa porukoissa. Kun taas myö naiset kuljemme pienemmissä porukoissa. Tai näin on yleensä.

Hyvistä ystävistä kannattaa pitää kiinni. :wink:

Toivottavasti tuosta viestistä sai edes jotain selvyyttä. :lol:

Tiidis

Oon miettiny tilannetta, kun mulla on "vain" 2 ystävää ja mies, ketä nyt tapailen (en usko, että vielä meidän juttua vois sanoo seurusteluksi), niin hänellä tuntuu olevan todella paljon ystäviä/kavereita. On käyny mielessä semmonen ajatus, että mies (niin kuin yleensäkin miehet) kattois kummastellen, että on vain 2 ystävää. Tietenkin olen onnellinen, että minulla on ne kaksi ihanaa ystävää<3 Mutta onko teillä esim. kokemusta, että onko miehillä mtn (negatiivisia..?) ajatuksia, jos toiselta ei löydy tuhottomasti kavereita? :roll:

Maikki85

no empämä nyt usko että kavereiden määrä on mikään hirveen tärkee juttu. Tai ei ainakaan mun kullalleni ollut.. Mullakin vain muutama kaveri joita silloin tällöin nään.. Ja poikkiksen kautta oon saanu lisää kavereita ja uudehkon koulun myötä myös..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat