Hyviä neuvoja parisuhteeseen tahtoisin! - Parisuhteet

Hope

Nuita parisuhteen piristämisvinkkejä saisi kyllä tännekin lapioida roppakaupalla, vaikka pääosin ihan hyvin meneekin...

Kommentit (12)

suippi

Kannattaa ihan vain keskustella aihetta sivuten. Ainaki itse sain selville poikaystäväni ajatuksia kun kyselin mitä hän haluaisi olla kymmenen vuoden kuluttua. Hän vastasi haluavansa asua omakotitalossa, olla naimisissa, isä ja töissä jossain firmassa. Eli aika lähellä omia toiveitani :) Siinä kun keskusteltiin, niin suhde on vakavoitunut ja nykyään mies puhuu usein siitä että minä saattaisin olla hänele se tulevaisuuden vaimo.

Caligula

olen kyllä puhunut parini kanssa paljon kaikista asioista ja on tullut mukavi asioita esille jne. ja olen puhunut tulefvaisuuden haluista jne. Mutta vaikka kuinka olemme kumpikin toisillemme sanoneet tunteistamme ja niin edelleen, Kiitos kumminkin neuvoistanne... :)

Caligula

Tahtoisin tietää miten voisin vakavoittaa suhdettani rakkaani kanssa, ilman että kuluttaisin siihen rahaa? Haluaisin saada jotain neuvoja muilta.
Niinku siis illee vähä niinkuin kihlaus, muttei silti kihlautumista vaan jotain merkityksellistä toiselle...

Lizzie

Tarviiko siihen vakavoittamiseen todella jonkun esineen? Kihlauksessakin se sormus on vaan merkki - symboli- siitä,
että ollaan sovittu että mennään naimisiin. Ei se sormus itsessään mitään vakavoita.

Gloria_

En nyt tiiä että onko tää kuin ''teinimäistä'' , mutta osta kummallekin sellaiset sydämenpuolikkaat, niinkun kaulakoru :) varmaan jossain oot nähny et tiiät mitä tarkoitan. Ne ei paljon maksa... Se tuo ehkä sellaista vakavuuden tunnetta, tai sitoutumista mutta tottahan se on, että esineillä ei suhdetta voi ''vakavoittaa''. Helyt ei merkitse mitään, vaan tunne siitä että toisen kanssa haluaa olla ja niin on hyvä :roll: suhde vakavoituu jos on vakavoituakseen ajan kanssa, kun koette yhdessä jotakin ''merkityksellistä''. Väkisin sitä on turha vakavoittaa.

Abigail
Miespuolinen
Mut heitetään nyt ilmaan idea vaikka syksyisestä viikonlopun telttaretkestä keskelle ei mitään. Illat pimenee jo kivasti, muttei ole kuitenkaan liian kylmä joten ihan hyvin tuolla ulkosalla vielä voi reippailla, kunhan on sopivat kamat tai saa moiset lainaan. Siinä sit on suht romanttista iltaa kynttilänvalossa järven rannalla tms...

Kannattaa kuitenkin varmistaa, että rakas on innostunut luonnossa samoilemisesta. Jos minut raahattaisiin keskelle korpea yöpymään teltassa ilman minkäälaisia nykyajan mukavuuksia, pitäisin sitä kaikkea muuta kuin romanttisena eleenä. Voisi suhde joutua aika tiukkaan punnintaan tuollaisen kokemuksen jälkeen :wink:.

Abigail
Miespuolinen
tekis kyl varmaan ihan hyvää sinullekin olla ilman nykyajan mukavuuksia pari päivää niin arvostaisit moisia taas aiempaa enempi...

Usko pois, arvostan niitä joka päivä ilman mitään muistutuksiakin 8).

Caligula

en minä ajatellutkaan mitään esineellistä sitoutumista, vaan jotain just vaik tollasta mitä on ehotettu esim. toi telttailu juttu juttu!!! ihan vaa joka tekee toiselle semmoisen tuntee, et haluan olla aina ton kanssa!!! en tarkoita sillä että meillä menisi huonosti ja olemme seurustelleet vähän yli vuoden!!! ja ajattelin vaa kysyä muilta neuvoja jne... :D

SunLion
Caligula
en minä ajatellutkaan mitään esineellistä sitoutumista, vaan jotain just vaik tollasta mitä on ehotettu esim. toi telttailu juttu juttu!!! ihan vaa joka tekee toiselle semmoisen tuntee, et haluan olla aina ton kanssa!!! en tarkoita sillä että meillä menisi huonosti ja olemme seurustelleet vähän yli vuoden!!! ja ajattelin vaa kysyä muilta neuvoja jne... :D
ei semmosta tunnetta voi mitenkään tehdä...se vaan syntyy tai ei.

DemonOfTheDay
Caligula

no et sitten ole ajatellut sitä "haluaa aina olla sun kans"-tunnetta sanoo jotenkin HIENOVARAISESTI sille puoliskolle? :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat