Ihastuin, mitä tehdä? - Parisuhteet

Mirror

No jos elät onnellisessa parisuhteessa niin miksi mennä pilaamaan se yhden ihastuksen takia? Ja voi hyvin olla mahdollista ettei tämä poliisi olekkaan niin ihana kuin nykyinen miehesi. Sitten varmaan kaduttas?

Jos mielestäsi tämä on pelkkä ihastus, niin anna olla. Älä ala enää haikailemaan sen miehen perään. Mielestäni olisi väärin alkaa ottamaan selvää tästä poliisista ja katsoa onko se ruoho vihreämpää aidan toisella puolella ja sitten jättää nykyisesi.

Jos haluat uuden suhteen, lopeta ensin entinen. Toisen miehen haikailu vain satuttaa miestäsi.

Sivut

Kommentit (40)

mimuli
Jeannie
Hmm. Mistä tiedät että jäät kiinni, ja kenelle? Ehkä just haluatkin sitä? Jos se oma pari niin ällöttää ja vituttaa, kannattaa miettiä, onko järkevää jatkaa suhdetta. :?

Juurikin näin!

persimon

Mä toivon, että sä jäät kiinni tosta pelleilystä poikaystävälles, ja vielä jäät kiinni siitä että kun oot tavannu ihanan ja komean poliisin, niin oma kullan nuppu alkaa vituttamaan. Poikaystäväs tajuaa ettet ole hänen arvonen, kun odotat innolla millon tapaat tän toisen miehen.
JA: Miten voi toinen alkaa vituttamaan jonkun oman ihastuksen takia, jos oikeesti rakastaa toista? :shock:

Mun mielestä tollanen "odottaminen" voisi laskea jo pettämiseksi.
Niinku SunLion mainitsi, sä seurustelet, ja silti odotat innolla jotain toista miestä. :?

Minttu8D

Siis en todellakaan tiedä mitä tekisin jos saisin tietää kuka se mies on, en varmaankaan mitään. :) Olen niin kiintynyt nykyiseeni ja onnellinen hänen kanssaan.

Mutta välillä ajatukset karkailee. :\ Eikai sille mitään voi.

Luulempa että joku minut täältä bustaa koska niin monelle olen kertonut siitä Poliisista. Jopa miehelleni. Joka lähinnä nauroi tyhmyydelleni :)

persimon
Minttu8D
Tapahtuma päättyi ja piti mennä oman kullan viereen nukkumaan..

Olin kyseisessä tapahtumassa tänäkin vuonna, silmäilin poliiseja että sattuisiko käymään niin hyvä tuuri että tämä olisi tänäkin vuonna paikalla. Ja niinhän kävi. Ajattelin että en todellakaan juttele hänen kanssaan tänä vuonna, mutta, hän hymyili minulle kun huomasi minut.

Ihankuin pyynnöstä miekkoseni oli tarve päästä käyttämään BajaMajaa, ja niinpä hän oli hetken pois näkyvistä. Oli pakko tarttua tilaisuuteen. Kävelin tämän poliisin luokse ja kysyin. "Muistatko minua?". "Miten voisinkaan olla unohtamatta :wink: ". Olin myyty.

En tietenkään sitten mitään taas tehnyt asialle, enkä muista edes hänen nimeään vaikka se siinä rinnassa luki. Ja hoinkin sitä itselleni että voisin sitten vaikka Googlata hänet O:) , mutta sinne meni. ](*,) Tulihan hän sentään uniini viimeyönä.

Ehkä ensivuonna taas nään hänet. \:D/

Tiedän että jään tästä kirjotuksesta kiinni, olen varma! <3

tästä kyllä käy ilmi, että sä oikein odotat että näet tän toisen miehen vaikka seurustelet, ja ruokit tätä ihastumista tällä jatkuvasti, mikä mun käsittääkseni parisuhteessa on väärin, ja varmaan moni pitäisi pettämisenä.
"Ehkä ensivuonna taas nään hänet. \:D/ " varmaan miehesikin olisi kiinnostunut tietämään mitä odotat innolla ensi vuodelta..? :roll:

Ihankuin pyynnöstä miekkoseni oli tarve päästä käyttämään BajaMajaa, ja niinpä hän oli hetken pois näkyvistä. Oli pakko tarttua tilaisuuteen. Kävelin tämän poliisin luokse ja kysyin. "Muistatko minua?". "Miten voisinkaan olla unohtamatta :wink: ". Olin myyty. teit tämän mieheltäs salassa? menit juttelemaan ihastukselles, ja pistät ittes vielä pahempaan jamaan koko hommassa (ei sillä että säälisin).

Mulle on ihan ok, jos ihastuu parisuhteessa. Mutta tommonen odottaminen ja "kiusaus vei voiton" juttu ei oo hyvä.

gollum

Samaa mieltä. Väärin ei oo se että satuit ihastumaan, vaan se että jatkuvasti ruokit ihastustas miettimällä sitä ja haaveilemalla siitä :? Sinuna lopettaisin hänen ajattelemisen enkä todellakaan oottelis ens vuotta, enkä edes menis siihen tapahtumaan! Jos tosiaan rakastat poikaystävääsi ja välität miltä hänestä tuntuu, niin et etsi tilaisuuksia nähdä tätä poliisia ja jutella hänen kanssaan ja lopetat hänestä haaveilun. Jos tunnet olosi "pakotetuksi" menemään tähän tapahtumaan tän poliisin takia niin eiköhän se kerro sulle ettei kannata jäädä nykyiseen suhteeseen. :?

Minttu8D

Kerroin miehelleni että kävin jututtamassa häntä. En siis mitään ole valehdellut. :) Mieheni sanoi vain että "Kuhan et sen matkaan lähde" tai muuta sellaista ja naurahti. On niin itsevarma jätkä :)

Saatte kuullostamaan ihastumiseni negatiiviselta, minusta se on ihan ok leikkiä ajatuksilla ja miks ei jututtaakkin. Kunhan ei käy kiinni. :)

Ja tuskin tämä poliisi on todellakaan ihastunut minuun, kuhan suoritti työtehtäviään ja kiltisti ehkä jopa valehteli että muistaisi minut :)

Minusta tässä ei ole mitään pettämisen suuntaankaan. Paitsi että tietysti kiinnostaa onko ruoho vihreämpää...

Kai teistäkin on joku ihastunut parisuhteen aikana?

persimon
gollum
Samaa mieltä. Väärin ei oo se että satuit ihastumaan, vaan se että jatkuvasti ruokit ihastustas miettimällä sitä ja haaveilemalla siitä :? Sinuna lopettaisin hänen ajattelemisen enkä todellakaan oottelis ens vuotta, enkä edes menis siihen tapahtumaan! Jos tosiaan rakastat poikaystävääsi ja välität miltä hänestä tuntuu, niin et etsi tilaisuuksia nähdä tätä poliisia ja jutella hänen kanssaan ja lopetat hänestä haaveilun. Jos tunnet olosi "pakotetuksi" menemään tähän tapahtumaan tän poliisin takia niin eiköhän se kerro sulle ettei kannata jäädä nykyiseen suhteeseen. :?

jepp näin. Ja kun minttu sanoit että olet kiintyny poikaystävääs ja olet onnellinen hänen kanssaan, niin miksi sun pitää päästä näkemään tätä toista miestä johon olet nähtävästi aika pahasti ihastunut? eikö yksi mies riitä?

gollum
Minttu8D
Kerroin miehelleni että kävin jututtamassa häntä. En siis mitään ole valehdellut. :) Mieheni sanoi vain että "Kuhan et sen matkaan lähde" tai muuta sellaista ja naurahti. On niin itsevarma jätkä :)

Niin tai sit se vaan luottaa suhun... Tietty sä et teknisesti tossa tilanteessa oo vielä tehnyt mitään väärää, mut jos tosiaan haaveilet tähtä tyypistä ja ootat innolla ensi vuotta, niin musta se ei kerro mitään hyvää.

persimon
Minttu8D

Saatte kuullostamaan ihastumiseni negatiiviselta, minusta se on ihan ok leikkiä ajatuksilla ja miks ei jututtaakkin. Kunhan ei käy kiinni. :)

Ja tuskin tämä poliisi on todellakaan ihastunut minuun, kuhan suoritti työtehtäviään ja kiltisti ehkä jopa valehteli että muistaisi minut :)

Minusta tässä ei ole mitään pettämisen suuntaankaan. Paitsi että tietysti kiinnostaa onko ruoho vihreämpää...

Kai teistäkin on joku ihastunut parisuhteen aikana?

kävi mielessä, että yritätkö nyt pelastaa täällä oman nahkasi, kun mun mielestä selvästi vähättelet tätä juttua.
Ensin hehkutat että oikein näit tän miehen unissas ja kerroit kuinka oikein piti mennä oman miehes viereen nukkumaan? harmittiko?
"Minusta tässä ei ole mitään pettämisen suuntaankaan. Paitsi että tietysti kiinnostaa onko ruoho vihreämpää..." eli sinua kiinnostaa, onko tämä mies parempi kuin nykyisesi...ei kyllä huomaa, että miehesi olisi sulle ykkönen, jos yrittämällä yrität selvittää, onkohan tämä toinen mies parempi. :roll:
ja joo, varmaan moni on ihastunut parisuhteen aikana, muttei ole ruokkinut sitä odottamalla ja haaveilemalla tästä toisesta.
"Saatte kuullostamaan ihastumiseni negatiiviselta, minusta se on ihan ok leikkiä ajatuksilla ja miks ei jututtaakkin. Kunhan ei käy kiinni. :)" miehesikin on sitten samaa mieltä? Ja olisiko hän vain itsevarmasti naurahtanut, jos olisit sanonut suoraan että kävit jututtamassa poliisia johon olet syvästi ihastunut, ja mielessä käy että olisi ruoho vihreämpää aidan toisella puolella...

Minttu8D

Kyllä luottamus taso on korkealla :) Ja hyvä niin. Luotan häneenkin 100%, mutta ei minusta olisi hirveän väärin jos hän olisi jokseenkin ihastunut johonkin toiseen. Koska tietäisin että hän ei todellakaan tekisi asialle mitään.
Ja olisin vain otettu että vaikka maailma on täynnä kauniita ja ihania tyttöjä, hän haluaa olla juuri minun kanssani. :)

Ja aijotaan yhdessä mennä myös ensikin vuonna sinne tapahtumaan. Jos ei nyt mitään huonoa käy.. Toivon mukaan ei. :)

Siis olenko oikeasti ainut joka olisi innoissaan tollasesta :o Luulin että täällä ois hävintään yksi joka sanoisi ettei se väärin ole. Kai minulla on sitten perjaatteet viturallaan :)

Minttu8D

Keltä yrittäisin pelastaa oman nahkani? Ja miksi?
Ei minua hävetä että olen ihastunut, pitäisikö?
Ja empä usko että missään on miestäni parempaa tavoitettavissa.
Mutta niin no. Kyllä se silti kutkuttaa.

persimon

^Siis mitä? :shock: pitäisikö innoissaan jutella sunmuuta ihastuksen kanssa, jos elää jo (")onnellisessa(") parisuhteessa? En kyllä nää tossa asiasssa mitään oikeeta, enkä ihmettele tippaakaan jos ei sinun lisäksi kukaan mukaan... :roll:
Ihastuksen ruokkiminen on selvästi halua tutustua ja selvittää tästä toisesta miehestä enemmän, ja en tiedä luottaisiko sun miehesi enää suhun 100% jos kuulisi tästä...

Minttu8D
Keltä yrittäisin pelastaa oman nahkani? Ja miksi?
Ei minua hävetä että olen ihastunut, pitäisikö?
Ja empä usko että missään on miestäni parempaa tavoitettavissa.
Mutta niin no. Kyllä se silti kutkuttaa.

siis esimerkiksi meiltä, kun mun mielestä selvästi aloit vähättelemään tossa myöhemmin tätä tapausta..? sen takia ettei sinua "haukuttaisi" täällä? (en nyt keksinyt osuvampaa sanaa tuohon :D)
No ei ihastumisessa ole hävettävää, mutta se että ruokkii sitä niin siinä olisi jonkinlainen syy häpeämiseen...kun kerta on onnellisessa parisuhteessa.

Minttu8D

Hmph, kai se sitten pitää yrittää hankkiutua eroon satunnaisesta ihastumisen fiiliksestä. :oops: Kiitos mielipiteistä, ajattelin kyllä oikeasti että joku olis ollu mun kanssa samaa mieltä, tai kokenu samoja :o Kai olen sitte ainut.

Minttu8D

Persimon :D Ei, ei mulla ole sellasia ongelmia että haluaisin miellyttää.
Kerroin vain miten asiat on :) Ette te ole minun kavereitani, vaan yleistä keskustelua. Yllätyin vaan todella että olen ainoa :E

JJEMMY
Minttu8D
Hmph, kai se sitten pitää yrittää hankkiutua eroon satunnaisesta ihastumisen fiiliksestä. :oops: Kiitos mielipiteistä, ajattelin kyllä oikeasti että joku olis ollu mun kanssa samaa mieltä, tai kokenu samoja :o Kai olen sitte ainut.

Niinkuin aikasemmin joku sanoikin, et ole ainoa joka ihastuu parisuhteessa mutta en usko että kovin moni lähtee vielä ruokkimaan tätä ja odottaa innolla että näkee ihastuksensa. Jos kerta elää onnellisessa parisuhteessa.

Puhut vähän ristiriitaisesti kun ekasta kirjoituksesta saa sen näkemyksen (ainakin minä sain) että olisit mielummin lähtenyt tämän poliisin matkaan mutta jouduitkin poikaystäväsi viereen nukkumaan. Ja myöhemmin sanot että parisuhteenne on onnellinen ja olet kiintynyt nykyiseesi. öhm...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat