olla normaali.. - Parisuhteet

nukke

no se oli toi eka kysymys :lol:
innostuin vaan selittää muutakin :roll:

Kommentit (8)

Susette

Jos mies toivoo sinun muuttuvan (tai sinä toivot hänen muuttuvan), on se yleensä oire siitä, että seurustelet väärän ihmisen kanssa. Valitettavasti, minulla on tästä kokemusta. Jos olet tavannut sen oikean, hän hyväksyy ja rakastaa sinua sellaisena kuin olet, eikä odota minkäänlaista muutosta tai toivo sinun olevan toisenlainen.

Kaikista pahinta tietysti on, jos muutostoiveet koskevat toisen luonnetta tai muuta piirteitä. Totuus on, että toista ihmistä ei voi muuttaa, joten ainut muutoksen mahdollisuus on vaihtaa ihmistä ja ihmissuhdetta. Tietysti riippuu siitä, kuinka isosta tai pienestä asiasta on kyse. Onko kyseessä iso osa toisen luonnetta vai jokin pikku ominaisuus.

Ja mitä ulkonäköön tulee, niin siinäkin toisen hyväksyminen olisi a ja o. Mielestäni mielipiteen voi antaa, jos toinen sitä pyytää, mutta se että vaatii toista muuttamaan jotenkin ulkonäköään ei kerro suhteen olevan kovin terveellä pohjalla.

figaro
nukke
Onko kellään sellasta tunnetta et teiän mies tahtois sun olevan erilainen?

Tässä se keskustelun aihe.

Minusta teidän kannattaa yksinkertaisesti keskustella asiasta. Jos jokin asia vaivaa kumppaniasi, pyydä sanomaan suoraan. Sano itse, mikä sinua vaivaa. Muuta keinoa tilanteen parantamiseksi ei varmastikaan ole - meinaan sitä, että arvailemalla toisen toiveita ja sitä mukaa toimiminen ei välttämättä pitkälle vie.

--

Itselläni ei ole moista tunnetta koskaan tullut, mutta joskus olen narauttanut itseni siitä, että "vaadin" jotain mieheltäni.. Vaikka sitten heräänkin siihen, että toinen on mitä on. Hän voi yrittää tapojaan muuttaa, kuten minäkin, mutta esim. ulkonäköön liittyvät jutut ovat sellaisia, että hän on tyylilleen uskollinen siinä missä minäkin, mutta minä vain muuntaudun tyylin sisällä useimmiten. Mies taas pysyttelee samanlaisena...

Jzzu

Tarkentaisitko hieman aloitustasi?
Haetko keskustelua parien yhteisestä alkoholinkäytöstä vai?
Yhdessä ja erikseen juomisesta ainakin on jo jossain aiempaa keskustelua.

nukke

Onko kellään sellasta tunnetta et teiän mies tahtois sun olevan erilainen?
Mulla on viime aikoina ollu.Mielestäni kultani on sen sanonuki joskus.:s En tajua itseäni kun en suutu tai riitele muiden kaa ku kultani. Ja se kokee mut sit varmaan agressiivisena varsinkin humalassa. :oops: saatan mie jotain sanoa mut ärsyttää ku mielestäni en ole tuolloinkaa agressiivinen.

Tämän takia emme ilmeisesti olekaan pahemin samassa porukassa kun lähdemme ulos. :? Mielestäni tämä syö välejämme aika paljon. Saa minut ihan surulliseksi. Mielestäni parisuhteessa jaetaan melkein kaikki ja minusta on kummallista jos sitä ei voi ´viettää samas porukas.. :evil:

Kukkis
awa
Suunnittelin joskus hiusteni värjäämistä punaisiksi, josta entiseni innostui kovasti. Teki joitain vaate-ehdotuksiakin ja totesi, että "Saataisin vähän särmää suhunkin". Ei tuntunut kivalta. :?

mulla sit taas on punaiset hiukset, ja kultani haluisi minulle blondit, kun blondit hiukset on kuulemma seksikkäämmät. Mutta koitappas punaisista noin vaan saada blondeja, ja mähän en muutenka sellaiseen suostu ihan vain periaatteesta ;)

pikku-kata

Mulle ei mun poikaystävä oo (onneks) sanonu mitään että "värjää mustaks pistä tommoset kengät ois seksyt"... Mitä ihmettelen välillä aika suuresti, mun poikaystävä kun on hevari ja aina mustat vaatteet ja nahkatakit sun muut päällä ja mä oon tämmönen värikäs "teinixpissisliisa" :lol: Monesti oon hänellekki sanonu että miten sää tämmösen kans haluat olla, ollaan niin erilaisia niin eipä se oo sanonu muuta ko että väliäkö tolla... Aina kun kysyn että pistänkö esim. vihreän vai keltasen paidan niin se vaan "aivan sama säähän se niistä vaatteista enemmän tiiät" :lol: Tosin jos vaihtoehtona olis ollu musta ja vihreä niin mustan se ois valinnu :D

MUOKS. Enkä mäkään ole ikinä käskeny poikaystävää muuttamaan ihteään sellaiseks kun mä olen, mitä nyt oon sanonu että inhoan niitä sen yhtiä housuja. Ei niissä muuten ole mitään vikaa, muutakuin se että vetoketju ei pysy kiinni ja välillä on näkyny vähän ylimääräistä...!

*jennifer*

Valitettavasti tuo on mullekin tuttua.. Muuten kaikki menee hyvin, mutta välillä mieheni jotenkin ohimennen huomauttelee että tuo minihame olisi seksikäs sinun päällä (käytän normaalisti housuja), miksi et käytä tälläisiä tai tuollaisia vaatteita (jotka sitten ovat jotain napapaitatoppeja, bilehile paitoja, korsetteja jne.) Tuntuu kurjalta kun tulee tunne, ettei kelpaisi toiselle tälläisenä omana itsenäni. En pukeudu mitenkään älyttömän seksikkäästi vaan yleensäkin mukaviin ja rentoihin vaatteisiin, missä voi olla koko pitkän päivän. Ja sitten kun alkaa pohtimaan tätä juttua, niin tulee mieleen etten ole poikaystäväni mielestä seksikäs ihan omana itsenäni.

awa

Suunnittelin joskus hiusteni värjäämistä punaisiksi, josta entiseni innostui kovasti. Teki joitain vaate-ehdotuksiakin ja totesi, että "Saataisin vähän särmää suhunkin". Ei tuntunut kivalta. :?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat