kunnioituksen puutetta....!?? - Parisuhteet

jenson

Jos miehesi sinusta välittää, niin ehkä pieni uhkaus jättämisestä olisi paikallaan, jos se ei meinaa kuunnella tai yrittää aina paeta keskustelutilanteesta. Jos se ei ota uhkausta, tai pikemminkin varoitusta, kuuleviin korviinsa, niin minä ymmärtäisin asian niin, ettei miehesi jaksa välittää sinusta ja sinun tunteistasi. Ja jos näin on, niin en suosittele jatkamaan tuollaisen miehen kanssa. Ja niinkuin tuolla joku taisi mainita, niin parasta on sitten jättää äijä kasvamaan aikuiseksi.

Toivottavasti asia selviytyy mahdollisimman pian. :>

Kommentit (11)

Arley

Oon mä siltä yrittänyt nätisti ja vähemmän nätisti kysyä asioista, mutta tulos on joko se että sille tulee kiire johonkin tai sitten se rupee valittamaan että olen sairaaloisen mustasukkainen ja että kaikki mitä hän tekee tuntuu olevan väärin. Ja samat vastaukset tulee vaikka aloittaisin puhumisen sillä että sanon että "puhun nyt omista tunteistani ja siitä mitä se saa minut tuntemaan"... Se on muutenkin sellainen ihminen joka ei osaa myöntää mitään virheitään tai että olisi jossain asiassa väärässä... Olisihan se fiksua lähteä kävelemään mutta haluaisin vaan vastauksia kysymyksiini ennen sitä. Olisi kiva tietää että miten hänen mielipide muuttui siitä että "mä haluan olla sinun kanssasi loppuelämäni" siihen että "sä olet sairaaloisen mustasukkainen"...

tiikeli

Samaa mieltä. Jotain rajaa... :evil: Ootko kysellyt että missä teidän jutussa mennään? Sano nyt ainakin ettei juttu voi jatkua jos tuollaiset puuhat jatkuu. Eihän se kovin tosissaan sun kanssa voi olla jos muka kohteliaisuuttaan puristelee perseitä jne... Sullehan sen "kohtelias" pitäisi olla ja toi on kyllä kaikkea muuta!!

Vive

Raakasti sanottuna äijäsi kuulostaa aika sikamaiselta tapaukselta...
Ei tuollainen ole normaalia jos on parisuhteeseen sitoutunut ja halukas vakiintumaan.
Minä en ainakaan henk.kohtaisesti alkaisi moista katselemaan vaan se olisi joko tai.

Toivottavasti saatte tilanteen selvitettyä, mutta aika moukalta tuo äijänretale kuulostaa... :roll:

Arley

No meillä on niinkin outo tilanne että tapailtiin toisiamme, mutta ei seurusteltu noin 2 vuoden ajan.. Silloin kaikki sujui suhteellisen ongelmitta. meillä oli selkeät peli säännöt joita noudatettiin. No nyt sitten tuossa muutama kuukausi sitten päädyimme tulokseen että haluamme olla toistemme kanssa ilman muuta sähläämistä muiden kanssa, joten muutimme yhteen.. Kun päästiin saman katon alle alkoi vuoristo rata, itse olen vapaa mielinen mutta en silloin kun seurustelen. En ala kepein mielin kenenkään kanssa ja tämä on ensimmäinen kerta kun edes muutan kenenkään kanssa yhteen. Minusta se menee niin että molempien pitää tietää paikkansa ja tuntea se paikka turvatuksi. No itselläni ie tällä hetkellä ole sitä turvallisuuden tunnetta omasta paikasta ja jos totta puhutaan niin en tiedä mikä se paikkani on. On käynyt niin että avomieheni on ollut poikien reissuissa ja jälkeenpäin olen saanut kuulla että hän on ollut exiensä luona joista yksi lähettelee vieläkin rakkaus viestejä.. No tietenkään en itse saa tietää ikinä mitä on tapahtunut, mutta epäilyksiä on koska hän yritti valehdella minulle ettei ole ollut niiden luona mutta myönti lopulta puhuttuaan itsensä pussiin että on ollut.. Sitten on ollut näitä iltoja että hän on sanonut että lähtee pelaamaan biljardia kaverieden kanssa enkä minä saa tulla mukaan, ja loppuen lopuksi hän onkin ollut jokun tuntematoman tytön kassa koko illan.. Eikä siinä mutta jos mitään ei olisi tapahtunut niin miksi valehdella.. Ja aina kun baarissa joku tyttö tulee häntä iskemään hän muka "kohteliaisuuttaan" käy lääppimään niitä naisia on halaamisia ja perseestä puristelua... Mielestäni kohtelias voi olla mutta kyllähän siinä jo se toinen tyttökin menee hämilleen jos mies ensin sanoo että on varattu ja sen jälkeen puristaa ahterista... Varmaan voitte uskoa että luottamus on saanut ison iskun samoin kuin itsekunnioitus, enhän ikinä saa tietää mitä hän oikesti puuhaa mutta valehtelu ja se tapa millä hän aina puolustautuu kun yritän sanoa että hän loukkaa minua, kertoo paljon.. Mielipiteitä?? :?:

dolce&

ihminen joka rakastaa toista ei käyttäydy noin. eli mun mielestä on aika turha lähteä yrittämään tollasen miehen kanssa enää mitään, koska on päivän selvää että toi mies ei rakasta sua. :evil:
hui ku toi mun teksti näyttää ilkeeltä, mut sanon vaan oman mielipiteeni. Onnea!

disturbed
Arley
No meillä on niinkin outo tilanne että tapailtiin toisiamme, mutta ei seurusteltu noin 2 vuoden ajan.. Silloin kaikki sujui suhteellisen ongelmitta. meillä oli selkeät peli säännöt joita noudatettiin. No nyt sitten tuossa muutama kuukausi sitten päädyimme tulokseen että haluamme olla toistemme kanssa ilman muuta sähläämistä muiden kanssa, joten muutimme yhteen..

Musta tuntuu, että avosi on vaikea tottua tilanteeseen, että nyt tosissaan on vain sinä eikä muita. Jos kerta on saanut ennen mennä ja tulla ja sählätä kenen kanssa vain. Kuitenkin ollen sinun kanssasi samalla.
Hän ei halua menettää sinua mutta huomasi samalla, että tuon oman vapauden menettäminen onkin hieman vaikeampaa kuin kuvitteli.

Näin mä järkeilin mutta mistäänhän en mitään tiedä joten..?

Ihminenhän se vain on joten ymmärrän kyllä avosi kannalta tilanteen erittäin hyvin niinkuin sinunkin kannaltasi.
Ehkä avollasi on vain sopeutumisvaikeuksia nyt tähän yhden naisen tilanteeseen?

Jos tilanteeseen ei selvyyttä tunnu löytyvän niin viisainta lähteä varmaankin sitten kävelemään.

Lumi~

jätkäsi luultavasti pettää sinua.. niinkuin varmaan tiedätkin... sano hänelle suoraan että jos tuollainen ei lopu, niin on varmaan parasta muuttaa erilleen.. sitten näet kuinka paljon hän todella välittää sinusta.. ja ihan oikeastikin, jos sinä et riitä hänelle, eikö olisi parempi lähteä ja antaa hänen mennä?

Fitness

Tossa lukiessa tuli joka toisen lauseen kohdalla mieleen, että miten joku voi seurustella ja asustaa yhdessä tuollaisen ihmisen kanssa, johon ei pysty luottamaan:S

Rakastatko tätä miestä? o.o

Miltzu

Mikä emäsika tuo sun "miehesi"! Älä edes kuvittele, että muuttuisi, pettyisit pahemman kerran. Tiedät varmaan itsekin mitä pitää tehdä, mutta sanon sen kuitenkin. Erota.

|Pride

Joo no ei tuollainen ole TODELLAKAAN oikein :( eikä tuollasta saisi koskaan hyväksyä ... eräänlaista pettämistä, raakaa sellasta ja satuttamista :/
On surullista kuulla että mies tavallaan edelleenkin haikailee exiensä perään ... :/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat