Kysymyksiä, kysymyksiä... Turhaa miettimistä ulkonäöstä? - Parisuhteet

nukke

mulla on vähä samantapasta ku kerran ku oltiin katkolla miehen kaa. Niin sain tietää et sillä oli ollu pientä juttua yhen tytyn kaa. Satun vaan tietämään tän tytön ja sillä on netissä kuvia. Itelläki on sellasta epävarmuutta välillä ku se on nimittäin aika nätti. Tiiän et en itekkää oo pahannäköne mut silti vaivaa. olen eksynyt pelottavan monta kertaa katsomaan sen kuvia.
Ärsyttää olla tällänen.

Sivut

Kommentit (42)

Walbu
Kenguru
Me miehet emme osaa lukea ajatuksia, emmekä koskaan tule oppimaan. Tämä puute ei ole todiste siitä, että emme välittäisi. Jos kysyt kysymyksen johon et halua vastausta, saat vastauksen jota et halua kuulla :D

Näinpä. Eli suomeksi, jos et halua tietää, älä kysy.

Jos rehellistä vastausta haluaa kysymykseen "olenko minä maailman kaunein" lienee aika härskiä alkaa odottaa että mahdollinen rehellinen vastaus on jotakin muuta kuin kyllä...

Aina löytyy joku jostakin kohtaa kauniimpi. (Ja pliis, ei taas keskustelua siitä miten kauneus määritellään!)

Poikaystäväsi on kuitenkin sinun kanssasi. :!:

Cadillac
Jadakiss
Niin ja sit rupeen kelaa kaikkee, että poikaystävän kaikki entiset tyttöystävät on ollu sellasia tosi laihoja, miks se nyt sitten on tykästyny tälläseen vähän pyöreempi muotoseen? En tiiä onks näissä mun ajatuksissa nyt sit mitään järkeä.. mut tolta musta tuntuu. Johtuu varmaan siitä, että mun itsetunto ei muutenkaan ole niin hyvä..kun se vois olla. :D No mut mielipiteitä tästä? Onko mun vertailu muihin naisiin ihan turhaa? Tai harrastatteko te sitä? :P

Joo! Sama vika rahikaisella! Poikkiksen eksät on ollu yleisurheilijoita tai muuten vaan laihoja ja nättejä ja sitä rataa. :roll: Välillä ihmettelen suuresti, mitä ukkeli minussa näkee.
Eipä tähän kai ole muuta parannuskeinoa, kuin itsetunnon kohotus. Se onkin sitten jo toinen kysymys miten sitä kohotetaan! :-k

tiikeli

Nii-in. Ei kannata kysellä miehiltä tuollaisia, ne on sen verran putkiaivoisia verrattuna meihin naisiin (anteeksi) etteivät välttämättä pysty just sillä hetkellä tietämään "oikeaa" vastausta... :wink: Toisin sanoen me naiset ajattelemme ehkä vähän ihmeellisesti välillä..

Mutta totta, mäkin vertailen itseäni muihin naisiin, mutta toisaalta mä oon tehnyt niin silloinkin kun olin tosi laiha, joten... Omassa päässähän se on. :oops: Siitä vaan ei saisi kehittää mitään kriisiä/itsesääliä, koska se näkyy ulospäin, ja se karkoittaa miehet.

Kenguru

Me miehet emme osaa lukea ajatuksia, emmekä koskaan tule oppimaan. Tämä puute ei ole todiste siitä, että emme välittäisi. Jos kysyt kysymyksen johon et halua vastausta, saat vastauksen jota et halua kuulla :D

miru

Mäki vertailen itteeni liikaa muihin naisiin :/ Se ei oo yhtään kivaa, ku jos vaikka on poikaystävän kans jossain ja näkee jonku omasta mielestä itteään nätimmän niin kuvittelen että se kattelee kokoajan sitä. Emmä tiiä onko oikeesti näin vai kuvittelenko mutta ei oo kovin kiva olo jos oma kulta kattelee vaan muita. Joskus sanon siitä että kattelisit mua tai jotain, mutta joskus taas yritän olla hiljaa niinku en muka huomaiskaan. Yritän välillä vaikuttaa välinpitämättömältä tämän takia, että huomaisko poikaystävä sen ja sitte keskittyis enemmän muhun.
Mutta emmä tiiä, ei siitä periaatteesa sais olla vihanenkaan, ku kattelen mäki muita, naisia ja miehiä. Joskus ihan vaan seuraan mitä ne tekee. Mutta en tosiaankaan sillä silmällä. Pitäs vaan yrittää ymmärtää ettei miehetkään aina niin tee.

Jadakiss

(Jos joku jaksaa lukea, niin ois kiva saada vähän jotain mielipiteitä :))

Välillä tuntuu, että mietin ihan liikaa turhia asioita poikaystäväni ja minun suhteessa. En tiedä, että onko suuttumiseni/loukkaantumiseni oikeutettua, vai olenko vain yliherkkä/vainoharhainen. Tai onko jonkun asian miettiminen ja vatvominen (yksikseen tai poikaystävän kanssa) niin tarpeellista? Halusinkin kysyä jonkun ulkopuolisen mielipidettä joistakin asioista.

Olemme olleet kohta puolisentoista vuotta yhdessä ja täytyy myöntää, että suhteemme on ollut todella epätasapainoinen... Jos jonkinlaista on matkalla tapahtunut. No, nyt tähän itse juttuun..

Olemme jätkäni kanssa samassa koulussa. Yhtenä päivänä sitten erehdyin kysymään häneltä, että kukas on meidän koulusta parhaimman näköinen, jos minua ei saa sanoa. Odotin sitten, että hän olisi vastannut, että sä olet.. ettei ole oikeen ketään sellaista..tai jotain ei tuu ketään mieleen. No sit hän yllättäen sanoikin yhen tytön nimen..sellanen mallikaunotar lähes. ;P No kuitenkin semmoinen pitkä ja tosi laiha. Nooooh.. mulla sitten vähän kirpas sisältä. o.O Kun itse en ole todellakaan mikään pitkä enkä myöskään "tosi laiha", no en mikään hirveän lihavakaan. Nyt kun nään tämän tytön koulussa, itsetunto pomppaa nollaan. Miksi ihmeessä? En oikein tajua miksi teen siitä itselleni niin ison haloon, mutta tunnen vaan silloin itseni huonoksi. Outoo... Niin ja sit rupeen kelaa kaikkee, että poikaystävän kaikki entiset tyttöystävät on ollu sellasia tosi laihoja, miks se nyt sitten on tykästyny tälläseen vähän pyöreempi muotoseen? En tiiä onks näissä mun ajatuksissa nyt sit mitään järkeä.. mut tolta musta tuntuu. Johtuu varmaan siitä, että mun itsetunto ei muutenkaan ole niin hyvä..kun se vois olla. :D No mut mielipiteitä tästä? Onko mun vertailu muihin naisiin ihan turhaa? Tai harrastatteko te sitä? :P

(Sorry, ei tullu kovin selkeästi kirjoitettua, kun kiireessä kirjotin..mut ehkä saitte selville mitä ajan takaa:))

gollum
Mortica
Naiset, naiset!
Ja vaikka kaupungilla nykyään näkee näitä langan laihoja paljon meikkattuja ryysyriittoja, niin minä ainakin ajattelen että minä olen kaunis kun minulla on sentään jotain muutakin luitteni päällä kuin nahkaa

Kylläpä voi kumminki olla kaunis, vaikka oisikin meikattu ja laiha... :wink: (ei sillä että oisit muuta meinannu, särähti vaan että pitää olla lihaa luiden päällä ollakseen kaunis, joillain kun ruumiinrakennekin on laiha)

ot

Puutarhis
celestine
Kyllä se on sanonut pitävänsä mun mini pullista, mut niinhän ne miehet sanoo miellyttääkseen :roll:

Mä en todellakaan usko, että kukaan sanoo sellaisia asioita toiselle, joita ei tarkottaisi. Saattaa tosiaan olla, että c/d-kupin rinnat normaalisti kiinnittävät enemmän miehesi huomiota, mutta entä sitten... Hän pitää sinusta ja sinun rinnoistasi, vaikkei ne vastaisikaan hänen normi-ihannettaan.

Minä en oikein osaa verrata itseäni mieheni entisiin. Mieheni on peppumiehiä ja pitää hyvinkin paljon takapuolestani. Rinnoilla ei sinällään ole väliä, ne kuuluvat pakettiin, eivätkä ole hänelle ollenkaan niin tärkeät kuin peppu. Siis selvennöksenä, että tissimiehet kiinnittävät ensin huomionsa rintoihin, peppumiehet katselevat mieluummin takapuolta.

Itse en ole koskaan kokenut kenenkään entistä tai ex-hoitoja ulkonäöllisesti uhakseni. Minä pidän itsestäni sellaisena kuin olen ja se riittää minulle.

Minun itsetuntoni heikkous on siinä, että voiko minua rakastaa. En epäile, että mieheni haluaisi entistä takaisin, vaan enemmänkin sitä, että olenko sen arvoinen, että hän kykenisi rakastamaan minua vähintään yhtä paljon kuin edellistä. Eli tavallaan voiko minun kanssani päästä samalle rakkauden tasolle kuin aiempienkin kanssa.

Joskus toivonkin, että itsetuntoni pettäisi ulkonäön suhteen :( ... Oma ajatukseni on, että kyllähän suurinosa minua katselee ja panisikin, josa antaisin mahdollisuuden, mutta jaksaako joku oikeasti rakastaakin minua...

Toivottavasti tuo nykyinen jaksaa :) ...

celestine

Mulla on vieläkin pieni teini-iän tissikompleksi :lol: . Mietin toisinaan ukon ex hoitoja, ja sitä miten se on leiponut niitten muhkeita rintoja niinku iloinen pikkupoika..sitten mua alkaa hajottaan niinku pientä oravaa jolla on käpy jäässä :twisted: . Kyllä se on sanonut pitävänsä mun mini pullista, mut niinhän ne miehet sanoo miellyttääkseen :roll: . On useampaankin otteeseen tullut esiin että sen mielestä c/d on paras koko...kun taas sen kaverin mielestä "mitä pienemmät sen paremmat" :lol:

Murehtija
gollum
Mortica
Naiset, naiset!
Ja vaikka kaupungilla nykyään näkee näitä langan laihoja paljon meikkattuja ryysyriittoja, niin minä ainakin ajattelen että minä olen kaunis kun minulla on sentään jotain muutakin luitteni päällä kuin nahkaa

Kylläpä voi kumminki olla kaunis, vaikka oisikin meikattu ja laiha... :wink: (ei sillä että oisit muuta meinannu, särähti vaan että pitää olla lihaa luiden päällä ollakseen kaunis, joillain kun ruumiinrakennekin on laiha)

ot

Nimenomaan. Oli kiva AMKKssa kuunnella hieman tukevahkompien luokkakavereideni vittuilua laihuudestani, ihan kuin se olisi jotenki elämää pahempi asia. Syöttäkää vaikka huviksenne mulle paketti voita ja katsokaa onko mitään vaikutusta :roll:

merjja_

Jokainen nainenha jollai tavoi arvostelee itteään, omaa ulkonäköö jne. Ei koskaa kukaa voi olla täydellinen.

Minäki kyl mietin välil että jos mun mies löytää joskus paremman, laihemman jne... :/ ei koskaa voi tietää.

Mut pitää olla onnellinen ja uskoa siihen omaan mieheen, rakastaa ja helliä :) viel nii kaua ku se on siin vierel <3

Ja sanoit että sun miehel on ollu laihoja viime kerral.. Onko ne ollu vakavia? Ja en usko että mies tai semmonen kunnon herrasmies ny minkää ulkonäön tai painon perusteel valitsee kenet haluu. :)

Luonne enempi merkitsee, ainaki mulle <3 :)

Lukretia

"Ja moniko meistä täysin rehellisesti myöntää ettei itse ole kääntynyt katsomaan jotain namupalaa kaupungilla?"

Edelleen minä. :D Tai siis jos nyt ei lasketa niitä namupaloja, joita on ehkä yksi tuhannesta. Mutta mun päähän ei vaan uppoa, miten se naisten tai miesten katselu on niin kivaa, että pää pyörii jokaisen vähääkään hyvännäköisen vastaantulijan kohdalla. :shock:

Mortica

Naiset, naiset!
Itsevarmuutta kehiin!
Sinä olet kullallesi ainutlaatuinen,
mitä sitten vaikka joskus katselisinkin ohi mennessä muita,
se on vaan se miehen luonto. Ja moniko meistä täysin rehellisesti myöntää ettei itse ole kääntynyt katsomaan jotain namupalaa kaupungilla?
Ja vaikka ulkönäkö on nyky maailmassa niin korkealle nostettu, niin minun ja varmaan todella monen muunkin mielestä ainutlaatuisuus on kaikkein kauneinta! Ja vaikka kaupungilla nykyään näkee näitä langan laihoja paljon meikkattuja ryysyriittoja, niin minä ainakin ajattelen että minä olen kaunis kun minulla on sentään jotain muutakin luitteni päällä kuin nahkaa ja minä osaan olla kaunis ilman tätä kauheaa meikki kerrosta! Kaikki on kauniita omana itsenään :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat