Poikaystävällä kuvia exästään koneella. - Parisuhteet

Cadillac

Ratsatessani poikkiksen lipastonlaatikoita löysin muutaman kuvan jostain tyhmästä ex-akkelista.. Kuvat muista existä ukkeli on polttanut. En tiedä millä perustein juuri ne kuvat on säilötty, eivätkä ne minua niinkään haittaakaan.. Kyseisestä ihmisestä ei ole mitään vaaraa suhteellemme. Väittää kuitenkin pitävänsä niitäkuvia muistona jostain tietystä elämänvaiheesta. :roll: Myös jonkun erokirjeen oli säästänyt, jolle nauroinkin sitten räkäisesti. :lol:

Itse kyllä hävittäisin kaikki kuvat existäni. Ihan hyvä itsensä, kuvassa olijan ja uuden kumppanin kannalta! :wink:

Sivut

Kommentit (63)

Ananas_

Mun mielestä ei menneitä tarvitsisi muistella, jos kerran on jo uudessa suhteessa. Ei itse ainakaan kiinnostaisi säästellä entisten kuvia, saati katsella niitä. Jos itse löytäisin jotain alastonkuvia miehen exästä, niin ei hyvä seuraisi :!: Oletteko ajatelleet asiaa siltä kannalta, miltä tuntuu siltä, joka ei ole seurustellut aiemmin ja mies on ensimmäinen, ja joka löytää seurustelukumppaninsa exän alastonkuvia? :o Ei varmaan mikään kiva tunne...

Niiskuneiti*

Tosi outoa jos oikeassa parisuhteessa pitää mulkoilla jotain ihme Ex-tyttöystävän/poikaystävän kuvia koneelta tai muualtakaan... :-s Eiköhän se kerro siitä että on vielä ikävä tai joku muu sitä kohtaa...Nou nou..
Meillä on ainakin molemmilla sen verran huonot jutut takanapäin että ne ainoat kuvat joita kummaltakaan löytyy niin pölyttyy luultavasti jossain vanhassa albumissa ja hyvä niin..ollaan ehkä kerran molemmat näitä kuvia katsottu ja naurettu etä "pitipä tollaseenkin sekaantua tms..."
...Se mikä on entistä niin sitä se myös sitten on!

But that just me..ja hyvin pyyhkii :D

enkelin

minullakin on varmaan satoja kuvia minusta ja eksästäni tai jostain tapahtumista jossa ollaan oltu yhdessä, enkä luopuisi niistä mistään hinnasta! minulla niiden tuhoaminen tarkoittaisi samalla yli kolmen ja puolen vuoden muistojen hävittämistä, sillä oli näissä kuvissa usein myös muitakin ihmisiä. esim yhteiset joulut, uudet vuodet, kaikki tapahtumat, joutuisin poistamaan kaikki. nykyiseni ei ole valitellut kuvista, itse asiassa viime viikolla hän katseli kuvia koneellani, ja siellä oli sitten muutama pusukuva(joita meistä ei kyllä paljoa ole...), mutta ei hän sitten sanonut mitään.
minulle eksä on edelleen erittäin hyvä ystävä, molemmat voivat kertoa huolensa toiselle ja toinen auttaa, jos apua tarvitsee. on oikeastaan jännä, että eksäni on melkeinpä paras kaverini, olimmehan niin kauan yhdessä, ja suhteemme päättyi siihen, että meistä oli tullut vain kämppiksiä toisillemme.
minä itse olen erittäin mustasukkainen, eli en välttämättä tykkäisi toisten naisten kuvista poikaystäväni koneella, mutta haluaisin tietenkin nähdä ne, vertaan itseäni aina muihin!:(en varmaan pyytäisi niitä poistamaan tai mitään.

Laura20

[color=orange]Täytyy kyllä myöntää, että on mullakin entisestä poikaystävästä koneella kuvia. En oo vaan jaksanut ruveta jokaista mahdollista tiedostoa tai kansiota penkomaan ja poistelemaan niitä. Tiedän, ettei mun nykyinen oo mikään tietokonenörtti, hyvä jos osaa käynnistää koneen. Se siis tuskin alkaa penkomaan mun konetta.

Eipä sillä, olen mäkin löytänyt mieheni laatikoista rakkauskirjeitä vuodelta -95. Aikani kuluksi niitä lueskelin, kun mies oli töissä. Ja olihan siellä monta poseerauskuvaakin, missä oli ilmeisesti sen tyttöystäviä vuodelta x.

Kaikilla meillä on menneisyys, sitä ei voi kieltää.[/color]

Norppa84

Mä tein kans löydön mut juteltiin asiasta ja se siitä. Itellä ei oo enää mitään kuvia koneella mut jotain paperiversioita on, mut ei mitään alastonkuvia kuitenkaan.

Noi on vähän vaikeita juttuja, pyydä kundikaverias polttaa ne vaikka levylle ni ei oo ainakaan häiritsemässä koneella...

des
Ananas_
Mun mielestä ei menneitä tarvitsisi muistella, jos kerran on jo uudessa suhteessa. Ei itse ainakaan kiinnostaisi säästellä entisten kuvia, saati katsella niitä. Jos itse löytäisin jotain alastonkuvia miehen exästä, niin ei hyvä seuraisi :!: Oletteko ajatelleet asiaa siltä kannalta, miltä tuntuu siltä, joka ei ole seurustellut aiemmin ja mies on ensimmäinen, ja joka löytää seurustelukumppaninsa exän alastonkuvia? :o Ei varmaan mikään kiva tunne...

Miksi pitäisi tuntua sen kummemmalta kuin semmoisesta joka on seurustellut aiemmin? Ei sinun seurustelemattomuutesi pitäisi olla mikään tekosyy kieltää mieheltä hänen muistonsa ja menneisyytensä :?

Darvi
Kuvittelevatko jotkut todella, että seurusteleminen tarkoittaa täydellistä yksityisyyden menetystä? Pitäisi tuhota kaikki muistot menneestä elämästä ja omistautua täysin uudelle? Seurustelu ei kuitenkaan ole koko elämä.

Täysin samaa mieltä ^

Ripsiväri

Pöh. Kaikilla niitä valokuvia varmasti on... ja onhan ne eksätki tärkeä osa menneisyyttä, vähän sama kun ois kuvia vanhoista kavereista tai tädeistä... tai ainekin melkein sama :wink: Mäkin löysin mun kullalta "ex laatikon", jossa oli kuvia ja tavaroita ym. mitä oli saanu elämän aikana... ei laatikko mua haittaa paisi jos alan itse siirtyä laatikkoon :shock: pelottavaa kyllä oli, että ne sen entiset näytti ihan multa :lol: samanlainen kasvojen rakenne ja hiukset tummat...

Ananas_
des
Ananas_

Miksi pitäisi tuntua sen kummemmalta kuin semmoisesta joka on seurustellut aiemmin? Ei sinun seurustelemattomuutesi pitäisi olla mikään tekosyy kieltää mieheltä hänen muistonsa ja menneisyytensä :?

Darvi
Kuvittelevatko jotkut todella, että seurusteleminen tarkoittaa täydellistä yksityisyyden menetystä? Pitäisi tuhota kaikki muistot menneestä elämästä ja omistautua täysin uudelle? Seurustelu ei kuitenkaan ole koko elämä.

Täysin samaa mieltä ^

Tuo on ihailtava asenne :wink: Tietenkin menneisyys tulee hyväksyä, mutta se ei vaan tunnu hyvältä :?

gomika

Minulla on myös kuvia entisistäni, mutta en minä ottaisi yhtäkään niistä takaisin mistään hinnasta, nykyinen on paljon tärkeämpi kun kukaan aiemmin.

En lähtisi heittämään vanhoja valokuvia pois sen takia että mies pyytäisi, kuvia ne vaan on. Ei noita valokuvia kuitenkaan tule katsottua kuin korkeintaan kerran vuodessa ja sekin niin, että katson ylipäätään vanhoja valokuvia, enkä varta vasten entisten kuvia.

Ymmärrän kyllä kuitenkin sinua siinä, että ei niitä oman miehen entisten kuvia ole kiva katsella. Miehelläni on varmasti kuvia entisistään koneella, mutta en ole koskaan alkanut niitä sieltä penkomaan, aiheuttaisin vain itselleni pahaa mieltä.

Joskus meillä oli miehen kanssa pientä kinaa, ts. olin pahalla päällä jostain. Siivosimme kämppää siinä ja mieheni heitti pinon valokuvia eksästään sängylle, mistä ne varmasti näkisin. Olen varma että se oli hänen tarkoituksensakin. Muutenkin siinä vitutti ja ärähdin niistä kuvista että mitä noi nyt sitten on. Mies oli tyytyväinen kun sai minut mustasukkaiseksi, repi kuvat ja heitti roskiin.

Vanilja
ponygirl
Mua ihmetyttää miten niin monet hymyssä suin kertovat penkoneensa poikaystäviensä konetta/lompakkoa/muuta. Itse en tunne minkäänlaista tarvetta urkkia pojan kamoja.

Mun mielestä toisen kamojen penkominen on tosi raukkamaista ja loukkaavaa. Ihmisillä on oikeus omiin tavaroihinsa ja yksityisyyteen. En voi ymmärtää ylitömustasukkasia tyttö/poikaystäviä :evil:

ponygirl

Mua ihmetyttää miten niin monet hymyssä suin kertovat penkoneensa poikaystäviensä konetta/lompakkoa/muuta. Itse en tunne minkäänlaista tarvetta urkkia pojan kamoja. Uskon että jos suhde on vaarassa loppua niin sen huomaa muutenkin kuin toisen kamoja penkomalla.
Ja mitä exiin tulee, tottakai on oikeus säilyttää kuvia. En mä ainakaan ala mitään muistoja tuhoamaan.

Hawana
Vanilja
Mulla on kans jotain hempeilykuvia itestä ja entisista koneella. Kyllä suuttuisin jos joku menis ne sieltä poistamaan!! :evil:

Saman suon siis jätkillekin. Niillä on ollut se entinen elämä ihan niinku mullakin.

näinpä juuri. kyllä mä ne kuvat varmaan sellaiseen paikkaan koneella saisin, ettei ihan heti kukaan niitä sieltä löydä. että jos ois sellanen mustis poikkis, että ois tarvis, niin kyllä mä ne kuvat piilottaa voisin niin ei tulis mitään väärinkäsityksiä ainakaan. mut poistamaan en suostuisi! :)

enkä ymmärrä miksi kukaan pyytäisikään poistamaan tuollaiset kuvat :? mulle tulis ainakin ihan naurettava olo jos jotain sellaista pyytäisin.

Sound

On minullakin entisestäni kuvia niin albumissa kuin koneellakin. Ja se suhde ei kuitenkaan ollut mitenkään ihana muisto. Se äijä petti minua niin törkeästi että! Mutta olihan siinä hyvät hetketkin. Mutta en kyllä kaipaa sitä suhdetta en yhtään :lol:
Niin pointtini on, että ei se tarkoita mitään haikailua exän perään jos on exän kuvia koneella. Mutta mitä niitä poistamaan. Se on kuitenkin ollut yksi elämän vaihe.
Mutta onhan se outoa jos niitä pitää päivät pitkät tuijotella. Ja oudompaa on vielä se jos ne kuvat ovat joitain alastonkuvia. Mutta tuollaiset yhteiskuvat...en menisi sellaisista huolestumaan.

miu

itselläni on kans kuvia eksästä koneella ja jossain laatikossa, mutta ei se silti tarkoita että niitä tapittaisin illat pitkät.. muistoja on hyvä olla. jos poikaystäväsi kerran sanoo, että rakastaa sua, yritä löyttää tarpeeksi luottamusta myös häntä kohtaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat