Ketkä jatkaneet yhdessäoloa pettämisen jälkeen? - Parisuhteet

eliwellie

löysin mun tietokoneelta keskusteluja joita mun poikakaveri kävi jonkun tytön kanssa, i love you t lenteli ja se leperteli et on ikävä ja nii yksinäine olo. ne oli päivätty sille ajalle kun se oli mun luona, löysin ne sen jälkeen kun hän oli menossa kotiinpäin englantiin. sano että ne oli vanhoja eikä sillä oo ketään muuta jne jne. itkin silmät päästäni. päätin luottaa ja yhä ollaan yhessä. enkä kyllä kadu ollenkaan. ainoo huonopuoli tossa on ollu se etten ensi halunnu käsitellä asiaa puhumalla. mut ku menin englantii häntä tapaamaan ni ei mulla ollu edes sellasta oloa et tarvis puhua siitä. täst on jo aikaa ja muita ongelmia tullu matkan varrella ja niistäkin ( yllätyksellisesti) selvitty. kohta on eessä taas eron paikka. ollaan asuttu yhessä kesästä lähtien ja poitsu menossa takas englantiin aikasintaan tammikuussa :( yhyy.

Sivut

Kommentit (92)

jessi
Deni
en voisi kuvitella että sen tapahtuman jälkeen enää harrastaisin seksiä kultani kanssa, kun hän on ensin käynyt lykkimässä jotain toista. :?

Mitäs jos tapauksesta olisi kulunut vuosi ja 500 yhdyntä kertaa?

brokenangel1

Mä petin ensin...Siitä on kyllä jo ikuisuus. Ajat on todella muuttunut. Silloin en oikeen osannut sitoutua vielä (kamala ihminen) ja menin sitten pyytämään kotiin yhden jätkän ja niin...Kun kultani sai kuulla asiasta, olin aivan varma että mut jätetään nyt. Olin aivan shokissa, kun kaduin tosi paljon. Me rakastettiin ja raskastetaan edelleen toisiamme niin paljon, ettei sitten erottu. Kului vähäsen aikaa ja sitten kultani petti mua, ihan vaan pussaamalla baarissa...mutta kuitenkin, kosto vissiin.

En usko, että kultani ikinä unohtaa mun pettämistäni, sen verran pahaa salailua multa, että vieläkin 3 vuoden jälkeen hän varmaan sen muistaa. Kaikki kuitenkin nykyään loistavasti, avopari ollaan! :)

Deni

kesällä poikkistani pussasi eräs tyttö, joka on ihastunut kultaani, mutta kulta inhoaa tätä. Kyllä mä olin kuulemma silti kovaa lähdössä kylälle ampumaan tätä lutkaa :D (huom, en oo mikään agressiivinen, olin vähän pöhnässä silloon :D ) jos mua petettäisiin,hmm.. riippuisi kenen kanssa, oliko selvinpäin ja ihan millainen tilanne meillä olisi suhteessa silloin. luultavasti kyllä jättäisin hänet. en voisi kuvitella että sen tapahtuman jälkeen enää harrastaisin seksiä kultani kanssa, kun hän on ensin käynyt lykkimässä jotain toista. :?

Carla

En pettäisi poikaystävääni mistään hinnasta. Kuitenkin suuri väärinkäsitys on jäänyt kummittelemaan välillemme. Asia on sovittu jo aika päivää sitten, mutta kuitenkin se vaivaa minua itseäni. En saa mielestäni itkevää poikaystävääni monta kuukautta takaperin. Nyt asia on kunnossa mutta minä en pääse eteenpäin.

Olen yrittänyt jatkaa elämää normaalisti, mutta en vain osaa. En ole tehnyt mitään väärää, vain väärinkäsitys. Kuinka voin päästä eteenpäin? En jaksa enää kiduttaa itseäni TURHAAN tällä ajatuksella. En vain pääse eteenpäin.

Ninni85

Exäni petti edellisessä suhteessa, suhteemme kuitenkin jatkui. Minä petin häntä myöhemmin ja suhteemme jatkui. Jätin hänet yli vuosi sitten, koska petin häntä nykyiseni kanssa. Ihmettelen, sillä kaikesta huolimatta exäni haluaisi minut takaisin. Minut, joka on pettänyt häntä useamman kerran. Tästä päätellen hän taisi rakastaa minua oikeasti, tai sitten oli vain riippuvainen minusta, olimme kuitenkin n. 5 vuotta yhdessä.

Nykyistäni en pettäisi mistään hinnasta. :wink:

annu

Miten kukakin taas ymmärtää pettämisen?
Onhan ihan eri asia, jos on kerran vähän pussaillut jonkun toisen kanssa, kuin että olisi rakastunut toiseen tai peuhannut sängyssä toisen/ toisten kanssa kerran tai useammin...

En uskalla olla ihan kamalan ehdoton enää. En siis voi väittää, ettenkö millään voisi antaa anteeksi. Riippuu tietysti siitä, minkälainen tilanne olisi ollut ja kuinka syvältä sydämestään mies katuisi tapahtunutta. Tietenkin toivon, ettei minua koskaan petettäisi, mutta en voi valita, mitä toinen tekee, voin vaikuttaa vain omiin tekemisiini.

Jzzu

Meillä ollaan molemmat petetty toistemme luottamus, viimeisimmästä on jo useita vuosia ja ollaan päästy suhteellisen hyvin yli kumpikin.
Kulta on hieman epäluuloisempi minua kohtaan kuin minä häntä mutta se ei juurikaan meidän arkea enää haittaa, ollaan kuitenkin oltu jo kohta 4 vuotta yhdessä näillä eväillä enkä usko hetkeäkään että pettämistä tässä suhteessa enää tapahtuisi.

Kun rakastaa, luottaa ja antaa anteeksi pysyy suhde kasassa.
Unohtaa ei aina voi eikä tarvitsekaan mutta kaunan kantaminen on turhaa ja jos anteeksi ei voi antaa ja luottamus on täysin menetetty kannattaa jo rakkaudesta toiseen laskea toinen vapaaksi.

pikku-kata

Poikaystävä on pettäny muutaman kerran ja oon antanu anteeks, mutta en unohtanu. Jos se vielä tekis yhdenkään syrjähypyn niin se ei kuulis musta enään ikinä yhtään mitään, pistäisin kokonaan välit poikki siihen.

hen^

ite petin exää puolen vuoden seurustelun jälkeen festareilla. exä ois antanu anteeks mutta itestä tuntu niin pahalta se etten voinu jatkaa enää. opin siitä kyl paljon ja nykystä en menis missään olosuhteissä enää pettämään.

olematon

ollaan jatkettu pettämisen jälkeen. Tottakai se sattuu h**tisti, mutta niinkuin on jo sanottu ei mikään suhde voi kestää ellei osaa antaa anteeksi. Tietysti pettäminen on iso asia anteeksi annettavaksi ja siitä saattaa jäädä pitemmäksikin aikaa epäluulo toista kohtaa. Luottamuksen uudelleen rakentaminenhan se varmasti on se kaikkein vaikein asia.

Lips_

Minä petin (känissä...), ei siite ole kuin joku parisen kuukautta. Kadun syvästi, ja siitä opin, todellakin!
Ensin, poikaystäväni jätti minut, sitten saimme puhuttua, ka päätettiin jatkaa. Kyllähän tämä vielä aikaa vie, että "unohtaa", mutta hyvältä näyttää, kun muuten menee kuitenkin todella hyvin.

Olen kyllä sitä mieltä, että mikään suhde ei voi kestää läpi elämän, jos ei pysty antamaan anteeksi. Se on tietenkin ehdoton ei, jos pettäminen toistuu/on jatkuvaa. Mutta yhden kerran annan anteeksi, etenkin kun itsellä on kokemusta, että siitä todellakin oppii! Ainakin sen, ettei se ruoho ole sen vihreämpää aidan toisella puolella...

Shandy

Toinen eksä petti mua, jätti sitten sen jälkeen mut sit oltiin taas muutaman kuukauden päästä yhdessä, eli annoin anteeksi :roll: No ei sitä suhdetta kauaa sitten jatkunutkaan enää kyllä..

Ja mää oon pettänyt tuota toista eksääni. Aika lailla samanlainen tarina kun Lizziellä, pussailin toisen pojan kanssa kun oltiin seurusteltu pari kuukautta, kerroin sit miehelle ja hän tietty suuttui ja pohdittiin ja itkettiin sitten että jatketaanko vai ei, ja jatkettiin.. Mies kyllä teki selväksi että toista kertaa ei anna anteeksi.. No, nyt ollaan erottu jo mutta siihen ei liittynyt enää pettämistä.

Miffy

Mä olen pettänyt (viimeisin noin 1,5 vuotta sitten). Tarina jatkuu. Suhteessa sen verran ongelmia, ettei edes erota, mikä johtuu pettämisestä, mikä muusta. Mä en tiedä, miten suhtautuisin, jos mua petettäisiin - luultavasti kuitenkin antaisin anteeksi.

Maria_
Lizzie
Muru suuteli kännissä jonkun akan kanssa muutama kk meidän tapaamisen jälkeen juhannuksena (2002). Kertoi sen syksyllä mulle, ja se oli hirveen kova pala ja itketti kauan. Sitä asiaa puitiin ja puitiin ja itkettiin yhdessä, mutta oon antanut anteeksi.

Mutta silloin tilanne oli eri kuin esim. jo syksyllä, silloin seukkaus oli ihan alkuvaiheessa. Tiedän että muru on niin pahoillaan siitä, ja hän tietää sen että jos kerran jotain tuollaista sattuisi, niin se olisi bye bye. Ja hän ei halua menettää minua, joten luotan kyllä. :)

JOS kävisi niin( en kyllä ikimaailmassa usko), että muru oliskin m'ulkku ja pettäisi mua, niin sitten joutaisi mennäkin. Ja kyse oli onneksi siis yhdestä suudelmasta, ei panemisesta, mutta toki sekin on liikaa ja sattui sillon.

Tosi hienoo Lizzie, et meni juttu lopulta noin, oon vilpittömästi onnellinen puolestanne. Hope so jatkoa seuraa piiiiiitkään teidän jutussa :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat