cosmonaiset selvittäkää pääni! - Parisuhteet

kastanja

Tapasin ihanan miehen (sanon häntä vaikka ristoksi) tapasimme muutaman kerran ja harrastimme viime tapaamisella seksiä.
Sen jälkeen olin lähdössä loma matkalle ystävieni kanssa ja tekstailimme ja soittelimme alku lomasta.. hän sanoi minulle puhelimessa yhtenä iltana, edettiin vähän nopeasti ja että hänellä on joku vanha viritys ja hän halusi kertoa siitä minulle, muttei puhelimessa halunnut kertoa koko juttua vaan sanoi ettei ole päässyt sitä vielä loppuun asti, mutta sanoi myös että "kyllä me sun loman aikana vielä soitellaan ja tekstaillaan" ja mainitsi myös että "vaikka tästä ei tulisi mitään niin voidaanhan olla kavereita ja nähdään kun tulet takaisin". Sovimme myös että hän pitää minut jutussaan ajantasalla. hänestä ei sitten kuulunut viikkoon ja tänään aamupäivällä laitoin viestin että olen taas kotona ja haluisiko hän nähdä vielä ja että mikä tilanne on.. hän ei ole vastannut mitään..
nyt samaan aikaan eräs toinen mies tahtoisi tavata minut.. en ole varma pitäisikö minun suostua tapaamaan tämä toinen mies sillä hänkin on hauska tyyppi, vai pitäisikö vielä odottaa että tästä ristosta kuuluisi jotain?

Kommentit (4)

darkling

Hmmm... oliskohan toi viesti pitänyt postata tonne Tuomioistuimeen?

No kuitenkin, sanoisin että ei sun nyt Riston takia kannata missään nimessä jättää tapaamatta tätä toista miestä! Riston olisi ilman muuta pitänyt vastata viestiisi. Tosin viestin lähettämisestä ei ole kulunut vielä paljon aikaa, joten hän ei välttämättä ole rehellisesti ehtinyt, tai ei osaa vastata. Jos hänellä on juttua sinun ja jonkun toisen kanssa, miksei sulla vois olla juttua hänen ja jonkun toisen kanssa? Etenkin kun kyse on vaan tapaamisesta :)

kastanja

darkling olet aivan oikeassa.. pelkään vaan sitä että jos olen kiinnostunut molemmista yhtaikaa ja sitten ristosta kuuluukin jotain ja joudun tekemään päätöksen... :D toisaalta kyllä stressaankin etukäteen ehkä liikaa.. hmmm.. :D
olen kuitenkin sitä mieltä että kyllä risto varmasti on katsonut puhelinta kun viestin lähetyksestä on jo 10 tuntia aikaa.. hän olisi voinut vastata joko että tahtoo nähdä tai että ei tahdo..... miehiä ei voi ymmärtää

Haahu

Voi kuule, ota ja tutustu siihen toiseen mieheen ja unohda Risto. Oikeasti, jos ihminen on kiinnostunut, se ottaa kyllä yhteyttä. Jos Risto ei ole heti vastannut sun viestiin tai edes samana päivänä, anna Riston liidellä tiehensä ja keskity tähän toiseen mieheen joka on oikeasti susta kiinnostunut. Musta tuntuu että ton Riston kohdalta tulee vain itkua ja hampaiden kiristystä, sillä kaverikin on vaikea olla jos toista kohtaan on tunteita. Taisi Risto vain tahtoa olla mukava ja lopettaa jutun loukkaamatta.

Ja sitäpaitsi, jos tapailet muita, osoitat että et tod jää rannalle ruikuttamaan. Miehiä kyllä riittää ja haaste on vain löytää se just itselle hyvä ja rakas. Mun intuitio ei sano hyvää tuosta Riston tapauksesta vaan varoituskellot kilkattaa.

Toki teet omat päätöksesi itse :) Mutta kuka tahtoo olla se toinen nainen jos vanha suola herralla kerran vielä janottaa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat