paljonko vankeutta?? - Parisuhteet

nakero

ei kai jätkä vaan ole värtsilä-joensuu rintamalla elävä kusipää?

Sivut

Kommentit (35)

Zazzix
mocca21
kaveri oli kuullu kaveriltaan että tyttö olis 17w ja vasta kuulusteluissa hänelle selvisi että tyttö olikin vasta 15 :?

olis voinut kyllä jätkä varmistaa viellä tuon 17v jutun ennen kun seksiin ryhtyi. tuskin tosta mitään vakava tulee jos ei oli todisteita raiskauksesta. se tyttö voi syyttää ihan itseään jos on alkanut kaduttaa

Zazzix

mitä sen jätkän päässä liikkui jos humalainen 15v!!! tyttö haluaa seksiä ja hän suostui????? taitaa olla pipi päästään. kyllä on tytössäkin vikaa jos on hirveästi maannut noin paljon vanhempien miesten kanssa... oi voi... tulee väkisin mieleen joku pikku lutka... anteeksi nyt vain. viellä jos oli jonkun melkein 30 vuotiaan kanssa ollut... huhu :?

Kepatäti

Mäki voisin tukea tätä, meidän koulussa on kaks -89 joita luulin aikuisopiskelijoiksi! Oisin veikannu vähintään 20 vuotiaiksi ja mulla on yleensä aika hyvä silmä bongata omaa ikäryhmääni.

tiikeli

Yhtää ketään puolustelematta, tuli vaan mieleen että kuinkahan hyvin ihminen pystyy kännissä arvioimaan toisen ikää, kun selvinpäinkin se on aika vaikeeta. Mä olen kohta 24 ja kaupasta en meinaa saada yhtä siideriä ostettua. :lol: Sitten tiedän myös ihmisiä mitkä on päässeet baareihin jo yläasteella, ja jotka tosiaan on näyttäneet 'aikuisilta' jo silloin.

Kellis

jo seksuaalisesta hyväksikäytöstä voi saada 4 vuotta. Ja koska lapsi on ollut alle 16-vuotta se tapaus ei vanhene koskaan. Eli se tyttö olisi voinut nostaa sen syytteen vaikka 10 vuoden päästä.

Tässä ei oikeastikaan voi tietää kumpaa uskoo, mutta kun se on ollut lapsi niin se voi aina vedota siihen että ei tiennyt mitä siinä tehtiin. Ei ikinä kannata mennä harrastamaan seksiä varsinkaan alle 16-vuotiaan kanssa.

Ehkä tätä tapausta ei edes kannata spekuloida kun ei kuitenkaan tiedä täällä kuin sen tarinan mitä on kuultu. Kyllä se ainakin kunnolla tutkitaan ja sen perusteella tuomitaan. Ainakin luulen että siitä tulee lapseen sekaantumisesta.

Aimée
Hytyky
Mikset sinä mene todistajaksi jos kerran tiedät tapahtumien kulun?

Ei taida todistuksella olla mitään arvoa kun kerran on vain kuullut tältä kaveriltaan että mitä on tapahtunut..

Mariel

ei kai tytössä sitten ollut pienintäkään naarmua aktin jälkeen? mitään fyysistä merkkiä tapahtumasta?

mutta joo, aika hassulta kuulostaa tuo "luulin että oli 17w"

Kenguru

Jos syyttäjä ei saa kerättyä tarpeeksi todisteita väitetyn raiskauksen toteennäyttämiseksi, niin syytettyä odottaa syyte ainakin lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä (RL 20:6). Rangastusasteikko on enintään 4v vankeutta.

Antigone

Suosittelenpa oikeasti, että kyselet joltain, joka on oikeesti ekspertti näissä jutuissa. Muutenkin on melko turhaa lähteä veikkailemaan tuomiota ennen kuin se on langetettu.. :!:

mocca21

kaveirini piti mennä baariin kamujensa kaa mut ne ei sanonu ku ne lähti joten ne jäs kahdestaa. poika pelas tietokoneella. joten ne ei muuten oo hengannu kahdestaa. tms.. tuleeko aina vankeus?

figaro

Toisaalta ikä ei kerro yhtään mitään siitä, onko kypsä ajatusmaailmaltaan vai ei. Ja mistäpä toinen osapuoli voisi ikää tietää, jos kerran on vielä valehtelemaan tyttö mennyt?

Se on vain Suomen laki se, joka sanelee ehdot... (hyvä esimerkki aikuisten "ajattelumaailmasta on mm. BB-talon väki)

Loppupeleissä: Mikä on totuus, kuten Miffy jo asian ilmaisikin?

syys-tyttö

jätkän pitäis olla jo tarpeeks aikuinen käsittääkseen et suojaikärajan alla oleviin ei pidä koskee on toinen halukas tai ei. mun mielestä on todella outoo et joku 23-vuotias ees hengailee 15-vuotiaan kans. luulis ajatusmaailman olevan pikkase erilainen mut... en mee tuomitsee. jokainen elää tavallaan. todennäköisesti syyte nousee alaikäiseen sekaantumisesta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat