Kumpi lepyttelee - Parisuhteet

Reza
KataTheBlondi
Hmm... me ollaan molemmat (poikaystävä ja minä siis) jääräpäitä. Poikaystävä vain ei sovi vaan se saattaa olla tunnin kuluttua kuin mitään ei olisi tapahtunut.. Taas minä tunnin kuluttua saatan vielä töksäyttää jotain.. wits is bääääd... ja riita alkaa uudelleen. Tämän takia pyrin itse sovittelemaan koska tuo yks ei sitä tee ja itse kuitenkin oon sitä mieltä että joka riita pitää ratkaista vielä samana päivänä. Itse en saa esim. unta jos riita on jäänyt kesken.

Ehkä tähän on syynä äidin sanonta jota se on pienenä sanonut:
Älä anna auringon laskea vihasi ylle.

niin sama täällä. yleensä itse aloitan tappelun ja jatkan sitä niin kauan kunnes poikaystäväni suuttuu ja sitten aloitan lepyttelyn koska en voi jättää asiaa huomiselle päivälle :)

Sivut

Kommentit (46)

arlene

Haluaisin tiedustella, että riidan sattuessa, kumpi on se osapuoli teillä, joka alkaa lepytellä ja solmia "rauhaa"?

Mä olen ainakin melkoinen jääräpää siinä, mieluummin oon mököttämässä jossakin ja jääräpäisenä ajattelen, etten ainakaan minä mene sopimaan. Vaikka (tiedän) se on niin lapsellista! :roll:

Amalia

Sääliksi käy sekä mun entisiä että tulevia miehiä, mutta mä olen perinyt itsepäisyyteni ja pitkävihaisuuteni isän puolen suvulta... Ketään ei lepytellä, ja itsekin rauhotutaan vasta kunnon yrityksen jälkeen :roll:

KataTheBlondi

Hmm... me ollaan molemmat (poikaystävä ja minä siis) jääräpäitä. Poikaystävä vain ei sovi vaan se saattaa olla tunnin kuluttua kuin mitään ei olisi tapahtunut.. Taas minä tunnin kuluttua saatan vielä töksäyttää jotain.. wits is bääääd... ja riita alkaa uudelleen. Tämän takia pyrin itse sovittelemaan koska tuo yks ei sitä tee ja itse kuitenkin oon sitä mieltä että joka riita pitää ratkaista vielä samana päivänä. Itse en saa esim. unta jos riita on jäänyt kesken.

Ehkä tähän on syynä äidin sanonta jota se on pienenä sanonut:
Älä anna auringon laskea vihasi ylle.

Jzzu

Sehän se lepyttelee kellä siihen on aihetta, kuitenkin jos tuolla miehekkeellä kauheen pitkin menee tajuta että on tullut töpättyä saatan mie antaa periksi.

*Sandy*

Me ei kauheesti riidellä, joten lepyttelyitäkään ei sii kauheesti oo..
Mut ehkä mä suutun tai harmistun helpommin, joten kaipa kultu sitten enemmän lepyttelee. Oikeestaan kultu ei oo tainnu koskaan ees suuttua mulle :o

marimma

Mä mökötän hirveen pitkään. Niin että pistää oikein kunnolla vihaks jossain välissä kun ukko ei huomaa. Noh, sitten yleensä menee se apri päivää mökötellessä ja ukko kysyy että mikä sulla on? Jaa että mikäkö. Hirvee papatus käy että mikä nyt on vikana ja ukko vaan toteaa että olisit sanonu aikasemmin ja sitten se on siinä vaikka minä kuinka kihisen vielä. Kai se on sen tapa lepytellä :roll: Yleensä seuraavana päivänä on vielä suu supussa, enkä varmaan sano mitään. Jossain vaiheessa sitten on vaan pakko

*annika*

Meidän suhteessa taas minä olen melkeinpä aina se, joka alkaa heti sopimaan. En kestä olla riidoissa/mököttää joten saatan alkaa sopimaan myös silloin, vaikka poikaystäväni olisi syytä pyytää ensiksi anteeksi. Joskus oikein yritän olla sille vihainen ja päätän, etten ole ensiksi sopimassa, mutta kuinkas aina käykään... olen alta yksin hieromassa sovintoa sen kainalossa :? taidan olla joskus liian kiltti... :roll:

Ninna

Mies antaa riidassa helpommin periks. Joskus oikein ärsyttää kun tuntuu että minun pitäis lepytellä ja mies alkaa lepyttelemään vaikka vielä haluaisin mököttää ja miettiä asioita rauhassa. Mies ei ymmärrä sitä että minun mielestä pitää riidellä kunnolla jos kerran riidellään...

Kukkis
*annika*
Meidän suhteessa taas minä olen melkeinpä aina se, joka alkaa heti sopimaan. En kestä olla riidoissa/mököttää joten saatan alkaa sopimaan myös silloin, vaikka poikaystäväni olisi syytä pyytää ensiksi anteeksi. Joskus oikein yritän olla sille vihainen ja päätän, etten ole ensiksi sopimassa, mutta kuinkas aina käykään... olen alta yksin hieromassa sovintoa sen kainalossa :? taidan olla joskus liian kiltti... :roll:

Ihankuin omasta suusta. Meilläkin noin, olen ehkä liian kiltti, mutta kulta on todella pitkävihainen niin tykkää vaan oikestaan kun möngin heti melkein hänen viereen ja sovintoa teen.. :) Ellei sitten todellaki hänelle ole syytä pyytää anteeksi! :D sitten olen vihainen.. enkä lepyttele..

euphoria_

Meillä se olen yleensä minä, joka useimmiten kaikki möksöttämiset ja riidanpoikaset aloittaakin. Joskus saatan keksiä mököttämisen aiheen ihan mitättömistä asioista, jurnuttaa itsekseni pitkää naamaa näyttäen puoli tuntia ja sen jälkeen menen miehen luokse häntä koipien välissä.

nasutin
Amalia
Sääliksi käy sekä mun entisiä että tulevia miehiä, mutta mä olen perinyt itsepäisyyteni ja pitkävihaisuuteni isän puolen suvulta... Ketään ei lepytellä, ja itsekin rauhotutaan vasta kunnon yrityksen jälkeen :roll:

Mulla on vähän samaa vikaa.. :/oon tosi itsepäinen enkä anna helpolla periksi. Sitte syntyy riita. :// Yleensä se on kyllä sitten poikaystävä joka alkaa sovintoa hieromaan, välillä minä, riippuu kumpi on riidan alottanu. ://

miu

yleensä se lepyttelee, joka on "ollut väärässä" tai töpännyt. mä oon kuitenkin se, joka joustaa enemmän ja rupee hieromaan sovintoa aikaisemmin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat