Olen poikaystäväni ensimmäinen seksikumppani ->ongelmia? - Parisuhteet

nukke

itellä on sama juttu. itellä on ollu kuitenni useampi. Mut aina se sanoo ku sanon et tahtoisikko toisia koklata.. ja sanon jo et hei kyl sun täytyy. ni ei tuu kriisejä.. Itestä tuntuu välillä kans samalta.. et onko tää sit mut juttu ees. ku kaikki muu tuntuu nii vaikealta täs suhtees paitsi seksi.

Sivut

Kommentit (35)

marimma
paperikirahvi
Tuon jälkeen en ole voinut olla vatvomatta asiaa vielä lisää ja nyt pohdinkin kuumeisesti, pitäisikö minun antaa poikaystävälleni "mahdollisuus" pieneen seikkailuun. :-s Haluan, ettei poikaystäväni tunne, että häneltä on jäänyt jotain kokematta. Silti ajatuskin hänestä jonkun toisen kanssa satuttaa. Onko kellään kokemusta tällaisesta? Huolehdinko ihan turhasta? :roll:

Tiedätkö? Minäkin olen miettinyt tuota poikaystävälle vapauden antamista hetkeksi. En minä pahakseni pistäisi kunhan vaan tietäisin että kumia käytetään ja että kumpaakin heistä kohdellaan hyvin. Ja niin että siitä on kerrottu aikasemmin että ollaan menossa johonkin kattomaan josko jotain tapahtuis :)

Tosin meillä tuo mies on se joka ei halua sitä. Tai siis varmaan sitä kuitenkin ihan hitusen kiinnostais, muttei kuitenkaan voi. Ja minä melkein vaan yllytän että mene mene. Toisaalta mielummin haluaisin että se nyt tajuais haluaako jota kuta toista kuin sitten vasta kun on omakotitalo jo ostettu puoliks.

Tunnustan sen verran tässä samalla, että voi olla niin etten todellakaan halua olla tämän miehekkeen kanssa loppu elämääni, tai ainakin niin että välissä olisin muidenkin kanssa. Haluan kuitenkin kokeilla muunkin laista elämää, vaikka olen nyt hirveän onnellinen tässäkin :)

sopuli

Niin, helppoa se olisi, jos saisi itse elää vapaana varattuna... Tosin en kyllä enää edes haluaisi, mutta joskus halusin. Samaa vapautta en vaan olisi pystynyt antamaan toiselle osapuolelle.

Suhteen pitäisi olla todella vakaa ja luottamus kohdallaan. Mitä jos toinen rakastuukin johonkin panoonsa? Olis kiva kuulla, jos tää jollakin oikeasti onnistuu.

Carla
marimma
Ellei sitten ole vähän niinkuin minä. Vapaata parisuhdetta himoava. sais tulla ja mennä ja olla kenen kanssa vaan mutta saada sen rakkauden sitten tästä kumppanista :) Nyt vielä mennään "perinteisellä" parisuhteella. Minusta kun tuntuu että tuo ukko ei ole ihan samanlainen kuin minä tässä asiassa..

Vaikka kuinka yritän ymmärtää, en ymmärrä! :shock: En voisi ikinä kuvitella itselleni tuollaista suhdetta. Ei se enää olisi mikään suhde.

brokenangel1

Me ollaan mieheni kanssa toistemme ensimmäiset seksikumppanit :) Mä olen vielä ainut kenen kanssa kultani on seurustellut...jotain säätöä sillä vaan on ollut. Mä olen seurustellut enemmän ja on ollut jotain käsipelejä ym :D
Mietein kans josai vaiheessa, että mitä jos se alkaa kaipaamaan just muita muijia, haluu kokeilla ja tollasta....Mutta oon ollut väärässä. Kultaani ei ollenkaan haittaa, että tuun olemaan sen ainut! Päinvastoin, se on aina ajatellut seurustella vain vakavasti... (harvinainen mies :D) Nyt asutaan onnellisesti yhdessäkin:) Ite ku ajattelen, niin en kyllä kadu mitään aikasempia mies-juttujani...oli kivaa kokea se "vauhdikas" elämä ja nyt on sitten se oikea löytynyt ;)

paperikirahvi

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa muutaman kuukauden ja olen hänen ensimmäinen seksikumppaninsa. Rakastamme toisiamme ja olemme onnellisia yhdessä. Olemme jopa puhuneet yhteen muuttamisesta ja muutenkin suunnitelleet yhteistä tulevaisuutta. Hän jopa enemmän kuin minä. Viime aikoina minua on kuitenkin mietityttänyt, miltä poikaystävästäni alkaa mahdollisesti pidemmän päälle tuntua se, että hän on harrastanut seksiä vain yhden ihmisen kanssa. Olenkin kysynyt hänen mielipidettään siitä ja hän sanoi, ettei olisi missään nimessä huono asia jos jäisin hänen ainoakseen. Joka tapauksessa hän tunnusti itsekin miettineensä sitä, miltä seksi tuntuisi jonkun toisen kanssa. Tuon jälkeen en ole voinut olla vatvomatta asiaa vielä lisää ja nyt pohdinkin kuumeisesti, pitäisikö minun antaa poikaystävälleni "mahdollisuus" pieneen seikkailuun. :-s Haluan, ettei poikaystäväni tunne, että häneltä on jäänyt jotain kokematta. Silti ajatuskin hänestä jonkun toisen kanssa satuttaa. Onko kellään kokemusta tällaisesta? Huolehdinko ihan turhasta? :roll:

Notti

Itse olen ukkoni ensimmäinen seksikumppani, joten ennen minua niitä ei ole ollut. Meillä minä itse otin joskus asian esille ja kyllähän se miestä silloin vaivasi. Mikäs siinä. Luulen, että jos osat olisivat toisinpäin, niin olisi vaivannut minuakin.

Itse olen sanonut ukolle, että jos haluaa kokeilla, niin siitä vaan. Tätä kokeilu korttia ei ole kuitenkaan käyttänyt, enkä tiedä tuleeko edes käyttämään. Loppujen lopuksi se on se ja sama minulle, kunhan mies itse on tyytyväinen elämäänsä.

Ne yhdenillan onnet kun ovat 99% sellaista säätämistä ja pettymystä suurine odotuksineen, että en usko kaiåpailevan sitä sen enempää, jos nyt sattuukin kokeilemaan. Ja mikäli sitten kaipailee, niin tulee sitten sekin selväksi, että en taida olla hänelle niin hirmuisen tärkeä, että suunnitelmamme vanheta yhdessä tulisi koskaan toteutumaan. Tulisi selväksi sekin sitten. Ja olimme 19-vuotiaita, kun aloitimme seurustelun (mies itseasiassa oli 18-vuotias) ja seitsemäs vuosi tulee justiinsa täyteen.

nukke

mäkin olisin valmis tollaseen vapauteen:) mutta sama juttu että mies ei oikee kannata tota ajatusta. Ei jäis mistään asiasta ainakaan katkeraksi :lol:

marimma
annu
Tuo Marimman peräänkuuluttama "vapaa suhde" on ihan hirmuisen vaikea toteuttaa. Se edellyttäisi, että rakkaus ja luottamus omaan puolisoon olisi vakaa, mutta koska seksuaalinen tyydytys pitäisi hakea muualta, niin eihän se kovin ideaalilta parisuhteelta kuulosta. Lisäksi niiden satunnaisten seksikumppanien pitäisi olla tunteettomia koneita: rakastuminen puolin ja toisin olisi ehdottoman kiellettyä. Vai onko sydänsurujen aiheuttaminen välttämätön paha tässä tapauksessa?

Musta on lisäksi aika itsekästä vaatia, että pitäisi saada kaikki: samaan aikaan rakkaudellinen parisuhde ja viriili ja jännittävä seksielämä joidenkin muiden kanssa. Voisin nimittää sitä avoimeksi pettämiseksi. :roll:

En missään tapauksessa hyväksyisi tuollaista ajattelutapaa omalta kumppaniltani. Jos en minä riittäisi, niin menköön niiden muitten naisten mukaan. Toki Marimma saa ajatella niinkuin tahtoo, mutta rivien välistä kuulostaa, että ilmeisesti parisuhde ei voi kovin hyvin, jos "vapaa suhde" niin kovasti kiinnostaa.

Aihetta sivuten parisuhde kulkee loistavasti, mutta kokeilun himo elää vain ;)

Me jokainen ollaan erilaisia, toiset pystyy toisiin tekoihin ja toiset jättää ne teot tekemättä :)

"että pitäisi saada kaikki: samaan aikaan rakkaudellinen parisuhde ja viriili ja jännittävä seksielämä joidenkin muiden kanssa. Voisin nimittää sitä avoimeksi pettämiseksi. "
Kyllä sitä seksiä siinä rakkaudellisessa parisuhteessakin saatais, mutta toista ei tuomittais vaikka se muualla käviskin. Ehkäpä minun pitäisi asua toisessa maassa saadakseni tämän asian rullaamaan :roll: Sitä odotellessa.

annu

Tuo Marimman peräänkuuluttama "vapaa suhde" on ihan hirmuisen vaikea toteuttaa. Se edellyttäisi, että rakkaus ja luottamus omaan puolisoon olisi vakaa, mutta koska seksuaalinen tyydytys pitäisi hakea muualta, niin eihän se kovin ideaalilta parisuhteelta kuulosta. Lisäksi niiden satunnaisten seksikumppanien pitäisi olla tunteettomia koneita: rakastuminen puolin ja toisin olisi ehdottoman kiellettyä. Vai onko sydänsurujen aiheuttaminen välttämätön paha tässä tapauksessa?

Musta on lisäksi aika itsekästä vaatia, että pitäisi saada kaikki: samaan aikaan rakkaudellinen parisuhde ja viriili ja jännittävä seksielämä joidenkin muiden kanssa. Voisin nimittää sitä avoimeksi pettämiseksi. :roll:

En missään tapauksessa hyväksyisi tuollaista ajattelutapaa omalta kumppaniltani. Jos en minä riittäisi, niin menköön niiden muitten naisten mukaan. Toki Marimma saa ajatella niinkuin tahtoo, mutta rivien välistä kuulostaa, että ilmeisesti parisuhde ei voi kovin hyvin, jos "vapaa suhde" niin kovasti kiinnostaa.

marimma
Aimée
Miun mielestä tuo ei sitten enää ole mikään parisuhde, koska siinä tulee sitten mukaan muitakin osapuolia.. :roll: Kyllä mie ainakin haluan olla se yks ja ainoa.

Tietysti jokaisella on omakuva parisuhteesta, millainen se on, mistä se koostuu jne. :roll:

Aimée
marimma
Ellei sitten ole vähän niinkuin minä. Vapaata parisuhdetta himoava. sais tulla ja mennä ja olla kenen kanssa vaan mutta saada sen rakkauden sitten tästä kumppanista :) Nyt vielä mennään "perinteisellä" parisuhteella. Minusta kun tuntuu että tuo ukko ei ole ihan samanlainen kuin minä tässä asiassa..

Miun mielestä tuo ei sitten enää ole mikään parisuhde, koska siinä tulee sitten mukaan muitakin osapuolia.. :roll: Kyllä mie ainakin haluan olla se yks ja ainoa.

marimma
sopuli
Epäilenpä et vaikka täällä moni vannookin muuta, niin tosi tilanteessa ei pokka kestäisi antaa toisen puoliskon mennä, testata ja palata sitten takaisin. Aikamoinen tyyppi saa olla, et pää kestää. Luultavasti jutut nousisi joskus pintaan kuitenkin.

sopuli

Epäilenpä et vaikka täällä moni vannookin muuta, niin tosi tilanteessa ei pokka kestäisi antaa toisen puoliskon mennä, testata ja palata sitten takaisin. Aikamoinen tyyppi saa olla, et pää kestää. Luultavasti jutut nousisi joskus pintaan kuitenkin.

Mariel
annu
Älkää nyt itkekö, ensirakkautenne kanssa seurustelevat, mutta miettikää: kuinka monta esim. kolmekymppistä tms. tunnette, jotka seukkaavat yhä ja edelleen nuoruuden rakkautensa kanssa?

useita tuttavien vanhempia/isovanhempia. omassa suvussakin luulisi noita pareja olevan, harmi vaan, että kuolema tullut yllättäen avio-"onnen" tielle. toisaalta onhan niitäkin tapauksia, joissa nuoruuden rakkauden luo palataan välivuosien jälkeen.

on vielä paljon, mitä haluan kokea. joskus tuntuu kuitenkin siltä, että nekin johtuvat vain ympäristön & nykykulttuurimme aiheuttamista paineista ehtiä kokea kaikki mahdollinen myös seksin kohdalla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat