Miten suhtautua kun mies katselee säännöllisesti exänsä kuvi - Parisuhteet

syys-tyttö

mä en tosta huolestuis. mäki käyn usein kattoo exäni kuvia. en siks et mä haikailisin sen perään vaan siks et se kuulu mun elämään kauan aikaa, oli pala sitä. joten totta kai mä oon kiinnostunu sen asioista edellee. on kiva käydä kattomas et mitä herralle kuuluu ja miten sen elämäs muuten menee. :) tosin me ollaan edellee ihan puheväleis ja monesti vieraillaa toistemme luonaki... tästä mun nykynen vetää välillä ressiä mut on meijän keskustelun jälkee ymmärtäny et ollaan vaa kamui exäni kans. :)

Sivut

Kommentit (31)

Kukkis

Itse katselen joskus, ja nykyiseni tietää sen ihan hyvin. Tänään yhdessä naurettiin exäni uutta todella naurettavaa kuvaa! Ja hän itse katselee joskus entisen kihlattunsa kuvia, eikä se haittaa, ja heillä on yhteinen kummipoikakin, eli yhteyttä on pidettävä. Harmittaa välillä, mutta menneisyys on mennyttä ja sitä ei voi muuttaa ja se pitää vain hyväksyä :)

jenson

Joo itse myös seurailen eksäni kuvia, tosin harvoin. ei tuo minun nykyinen ole siitä mitään sanonu, koska ei ole aiheitta epäillä. :) Eikä tulisi mieleen haluta sitä eksää.. välillä on vaan kiva kysyä, että miten menee.

tiikeli

Höh, en mä tykkäis. Meidän suhteen alkuvaiheessa mun poikkis oli vielä rakastunut exäänsä. Ja oli siis kait aika pitkäänkin.

Mutta ei siitä mitään sotaa kannata aloittaa. Varsinkaan jos ne ei muuten pidä yhteyttä. Mä olen kyllä niin mustis että exiin ei saa pitää yhteyttä ilman TOSI hyvää syytä.

PinkPanther
taki
pikku-kata
Kyllä mä ainaki katon säännöllisesti mun exän kuvia, koska haluan tietää että kenet pikkupimpsan se tällä kertaa on iskeny :D

:lol:

samat sanat.. :lol: :lol:

taki
pikku-kata
Kyllä mä ainaki katon säännöllisesti mun exän kuvia, koska haluan tietää että kenet pikkupimpsan se tällä kertaa on iskeny :D

:lol:

Piix

juu täällä kans yksi, joka kattelee ties keiden tuttujen (eksän mukaanlukien) kuvat monta kertaa viikossa ihan vaan kuulumisten janossa. ja pientä kommenttikyttäystäkin tietty. :wink: minua esim kiinnostaa monien tuttujeni ja vanhojen tuttujen uudet kuvat kovasti, käyn usein vilkuilemassa, että josko ois tullut uusia kellekkin.

jos ei tältä kultasi eksältä mitään älyttömiä tissiherutuskuvia sieltä löydy, niin tuskin kannattaa hirmuisesti hätäillä. näen tuon aika viattomana toimintana. :D

greencorbie

No minä ainakin stalkkaan kaikkien mahdollisten kuvia galleriassa, mukaanlukien entisiä säätöjä. Enkä todellakaan ajattele enää mitään heistä, he olivat ja menivät, mutta nykyinen on pysynyt ja tulee pysymään.<3

gomika
miksi hän käy katsomassa kuvia ihmisestä, josta hän on eronnut aikoja sitten, ja jonka kanssa hän ei ole missään tekemisissä? Minua ei voisi vähempää kiinnostaa kytätä säännöllisesti jotain exieni kuvia.
Ehkä sinua ei, mutta hei ihmiset ovat erilaisia. Voin tunnustaa suoraan katselevani säännöllisesti kaikkia puolituttuja ja yhtäkin vain siksi että sillä on mielettömän upeita kuvia. Ja jos poikaystävä vaikka huomaisi, en usko että hän pitäisi sitten yhtään, vaikka en ajattele sitten mitään näistä tyypeistä, siis mitään seksuaalista. Kai jokainen haluaa jossain määrin omistaa rakkaansa, olla ainoa ja täysin varma siitä.

bombalurina

Mielestäni tuosta ei tarvitse huolestua. Itsekin olen sen verran uteliasta sorttia, että käyn toisinaan exäni sivulla katselemassa. Kyseessä ei ole "vanhan suolan jano" tai muukaan haikailu, kunhan uteliaisuuttani katselen, mitä toisen elämään kuuluu. En myöskään itse ole kyseisen henkilön, siis exäni, kanssa väleissä. En erityisemmin haluaisi, että nykyiseni saisi tästä tietää, koska se tosiaan voisi aiheuttaa mustasukkaisuutta tai muuten kyseenalaistamista aivan turhasta.
Kyllähän voit asiasta esim. leikkimielessä/ohimennen mainita, mutta mitään showta tuosta tuskin kannattaa aiheuttaa.

gomika

Noh, täytyy katsoa jos joskus tulee sopiva tilaisuus niin voisi mainitakin. Tai sitten joskus vaan läväytän ne kuvat koneelle auki ja katsotaan mitä herra sanoo :lol: Itseasiassa tämä voisi olla hauskaakin, hätääntyisiköhän tuo :twisted: Jokatapauksessa, en nyt mitään riitaa ajatellut tästä kehittää(katsotaan niin on sota pystyssä itse tilanteessa kuitenkin).

jessi
gomika
hän todennäköisesti pahoittelee ja lupaa ettei tee enää niin, mutta todellisuudessa hän tekee niin ja pyyhkii sivuhistorian. Eli mitä se sanominen asiasta hyödyttää.

Totta. :? Mahdollista valitettavasti. Mutta ainakin tietäis mitä mieltä sä oot, ja ehkä saisit jonku järkevän selityksen tai jotain..En tiedä. Mutta jos asia ei ihan hirveästi häiritse, ei tarvitse mainita varsinkin jos luulet että siitä ei ole mitään hyötyä.
Oma poikaystäväni on jäänyt kiinni samantyyppisestä asiasta ja siitähän syntyi ihan mieletön juttu. Heh. En kyllä enää jaksa kytätä (ainakaan niin paljoa ;)) hänen tekemisiään ja kyllähän hän lupaili että ei enää tee sellaista. Ei varmaan teekään, ainakaan usein. Ei kyllä ennenkään usein ole koskaan tainnut tehdäkään..No mutta kumminkin, asiat lienee nyt paremmin meillä. Jos vielä jäisi kiinni niin sais kyllä melkein valita minut vai ne kuvat netissä..Mutta mä oonkin aika kova reagoimaan..

gomika

En ole koskaan vakavissani ajatellut ottaa asiaa puheeksi, koska periaatteessa pidän tuollaista harmittomana. Nyt tuo puheeksi ottaminen on alkanut tulemaan vaihtoehdoksi, kun se tosiaan niin usein katsoo. Tosin mainitsemalla asiasta, hän todennäköisesti pahoittelee ja lupaa ettei tee enää niin, mutta todellisuudessa hän tekee niin ja pyyhkii sivuhistorian. Eli mitä se sanominen asiasta hyödyttää.

sopuli

Heh, mä oon kans utelo ja käyn välillä kattelemassa exäni kuvia :) Ollaan tosin ihan väleissäkin ja joskus kirjoitellaankin. Eli ei siinä sen kummempaa, kunhan käyn kurkistelemassa, mitä sille kuuluu.

Mut voihan kyseessä olla vaikka kaipauskin, mutta... Noh, mitä jos ottaisit asian puheeksi?

jessi
gomika
Siksi vaikea käsittää että joku on niin utelias entisestään.

Varsinkaan noin usein...Ei tossa välttämättä mitään pahaa oo, ite en vaa kyllä kestäis oli syy mikä tahansa. Joskus voi tsekkaa mut ei nyt joka viikko..Tai sit pitää olla tosi tylsää :)

gomika

Hmm, kuulostaa kait ihan järkevälle. Tiedän kyllä että olen miehelleni jotakuinkin koko maailma, mutta kun itse olen sellainen ihminen että menneet on menneitä enkä niitä enää juurikaan muistele kun tilalla on uutta.

Itse en ajattele entisiäni edes hekellisesti kuin ehkä kerran kuussa ja nekin kerrat tulevat mieleen jostakin kun jokin asia muistuttaa, mutta nuokin ajatukset kaikkoavat pian. Ei vain yksinkertaisesti kiinnosta miettiä mitä ne puuhaa. Seurustelin kuitenkin neljä vuotta edellisen kanssa eikä silti kyllä liiku ajatuksissani se herra, saati että vaivautuisin netistä katselemaan hänen kuviaan. Siksi vaikea käsittää että joku on niin utelias entisestään.

dani

Itse osaan sillä tavalla samaistua mieheesi, että oon ihan saakelin utelias itsekin. Jos kyse on vain siitä? Jos miehesi on vaan niin utelias että haluaa urkkia kommentteja ja päiväkirjamerkintöjä yms? Jotenkin musta tuntuu että ei se pelkästään niitä tytön kuvia päivästä toiseen kyttää.

Itsekin syyllistyn tuohon kyttäilyyn, käyn kattelemassa entisten ihastusten ja säätöjen kuvia ja kommentteja yms. ilman että siinä on mitään muuta takana.

En siis suuttuisi tuommoisesta, ellei se sitten pelkästään kuolais niitä kuvia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat