poikkiksen kaverit - Parisuhteet

nukke

tiiän mä joitain ulkonäöltä. Viime perjantaina tuli jutskattua yhen sen kaverin kaa yllättäen ku olin yksin liikenteessä... Kuksajaiset sattu olee..:D eli edustavasti. No se ei hirmuna vietä aikaa ees kavereiden kaa ku ollaan oltu yhes. mut sillo ku ei oltu yhes. ku meil oli pieni tauko se näki kavereita all the time. ni tuli itellä sellanen olo et ois jotenki esteenä tuolle hommalle. mua ärsyttää. oon sanonu sille monta kertaa asiasta mut ei toi ny mitenkää elämä ja kuolema oo.
En mä koe et mua tarvis hävetä tai jotain. Mä mietin alussa jo kauan et alanko koko touhuun. EI me sillee puhuta hirmuna toisillemme mitään syvällistä ku se hermostuu aina.:S kele.

Sivut

Kommentit (121)

nukke

en tiiä. nyt ku taas alkaa miettii tuntuu et ihan ku mä menettäisin sit jotain. Ku mie oon se meistä joka tapaa kavereita enempi ja tutustuu tyyppeihin ni six se vähän tuntuuki sit omituiselta.

Carla

Tunnen kaikki kultani kaverit, ollaan usein samassa porukassa. Tuntuisi omituiselta jos en kolmen vuoden aikana olisi yhtäkään nähnyt! Hän esitteli minut jo suhteemme alussa kaikille mahdollisille. :D

miru

Mäki oon seurustellu n. 2,5vuotta kaukosuhteessa, eikä poikaystävän kaverit tiiä että se seurustelee. Ymmärrän ihan täysin, koska monien jätkien mielipiteet kaukosuhteista on niin inhottavia, että siitä tulis vaan v*ttuilua ja kaikkea. Kertoo sitte ku muutan sinne. Pääasia ettei mun oo tarvinu salailla tätä keltään.

Ada

Tunnen kaikki murun lähimmät kaverit, koulukavereita en tunne, paitsi ne jotka on meillä käyny. Jos meillä käy joku sen koulukavereista jota minä en tunne, niin toki muru meidät esittelee. Musta on ainakin kiva tietää millasessa seurassa muru liikkuu...

miu

osittain tunsin kultani kavereita jo entuudestaan, koska oltiin samassa paikassa kaikki töissä. mutta noiden työkavereiden lisäksi tutustuin muihin aika lailla kerralla yksissä bileissä, kun mut "virallisesti esiteltiin" :).

hyvin pitkälti nyt, kun en edes enää ole samassa työpaikassa miehen kanssa, meillä on ihan omat kaveripiirit ja niissä sitten pyöritään. tarpeeksi hyvin tulen toimeen kaikkien hänen kavereidensa kanssa niin että voidaan yhdessä hengailla, mies itse nyt ei mun tyttöporukoihin sotkeennu ;)

syys-tyttö

yleensä ollaa omien kamujen kans mut tietty senki kamujen kans tulee oltua. :) väkisinki ne tunkee kahville tai muuten mukaa :D mun mielipie on se et omasta kullastaan löytää yllättäviä puolia sen jälkee ku on tavannu sen kamut. :D nimittäi harva voi sanoo et poikkis on samanlaine joka ainoos seuras.

Lizzie

Mä oon tavannut kyllä joka ikisen murun kaverin, ihan parin kk seukkailun jälkeen jo, ja yhteiseloa on siis jo yli 4,5 vuotta.
Tampereella asuessa meillä oli aina viikonloppusin molempien kavereita kylässä juomassa ja tosi luonnollisesti ollaan porukalla. Meillä on ollu niiin monet bileetkin, että melkein meidän kaveritkin kyllä tuntee tai vähintään tietää kaikki. :D Murun kaverit on tutustunu mun kavereihin, ja ollaan melkein aina sekaporukassa. Jos ollaan erikseen, niin päädytään ainakin samaan baariin lopuksi. Ja noilla pojilla ei ole mitään sellasta "toiksää tyttökaveris!" ku mä niinku kuuluun siihen jengiin. :D Se porukkakin on tavallaan muotoutunu niillä jätkilläkin jo mun aikana, joten ihan alusta lähtien ollaan porukalla hilluttu.

SunLion

mietin just itekseni et jos yhtään ei tule miehen kavereiden kanssa toimeen voiko suhdekkaan olla kovin aito jne....kaverit ovat kuitenkin usein toistensa peilejä. Onko jotkut miehet sitten niin erilaisia naistensa kanssa? aika teennäistä..

tiikeli
Hytyky

Tuntuu että noista miehekkeen kavereista kaikki ovat jotenkin jälkeen jääneitä ja mun hermot vaan ei kestä niiden juttuja.

Se johtuu kai siitä että niiden tyhmyys tiivistyy ryhmässä. :mrgreen:

Hytyky

On nuo miehekkeen kaverit jo tulleet tutuiksi. Jopa sen verta ettei niiden kasvoja jaksa kovinkaan kauaa katsella.
Tuntuu että noista miehekkeen kavereista kaikki ovat jotenkin jälkeen jääneitä ja mun hermot vaan ei kestä niiden juttuja. Onneksi osalla jo oma asunto jossa voivat pitää "poikien iltoja".

Rasittavia mölyäviä juoppoapinoita, joille ei mene pyynnöt eikä käskyt perille ( ei ainakaan sen 2 kossupullon jälkeen!)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat