Poikaystävällä ei enää aikaa minulle :( - Parisuhteet

gollum

Joo todella, ilakkaa komppailen, helpottaa huomattavasti jos et oletakaan miehen oleven kauhean usein vapaana... Eli hommaat itsellesi myös tekemistä. Toki ymmärrän että asia kyrsii jos ootte ennen nähneet enemmän, mutta toiselle pitää suoda omaa aikaa ja tilaa, molemmat on kuitenkin itsenäisiä ihmisiä vaikka suhteessa oottekin :) Kannattaa yrittää opetella ettet heti suutu jos mies ei voi nähdä, ja koittaa vaikka odottaa sitä että mies ehdottaa näkemistä välillä, ettei tunne itseään ahdistetuksi. :) Asennoitumista tossa vaan tarvii, jotkut tarvii enemmän tilaa kuin toiset :) Tsemppiä!!

Kommentit (9)

Chocolat

Olenpa moneen kertaan sanonut että nykyisin nähdään paljon vähemmän kun tämä muutama viikko sitten aloitti salin lisäksi uuden harrastuksen. Tiedän että se on hänelle tärkeä mutta kun koko viikko menee siihen että toinen on joka päivä reeneissä ja minä taasen vapaalla.

Miten saisin itseni kuriin etten alkaisi lähes joka kerta räyhäämään kun ei nytkään sovi nähdä. Suutun niin herkästi ja kadun sitä melkein heti mutta se on jo silloin myöhäistä. Pelkään että tämän takia vielä se ero iskee.

Kohta tosin yhteenmuutto jos saataisiin vain 100 % varmuus tästäkin jutusta.. :(

kurkku

Itselläni poikkis treenaa myös monta kertaa viikossa ja usein on tapaamisetkin peruuntuneet niiden takia. Mutta toisaalta, treenaan itsekin joten ymmärrän sen kuinka tärkeää jollekin se treenaaminen on.
Se treenaaminen ja toisen harrastus on vain kesketettävä jos haluaa suhdetta jatkaa, mutta sitten taas jos sinusta tuntuu siltä että hän olisi kyllästynyt tms, niin teidän kannattaisi keskutella asiasta ja muussakin tapauksessa jutella tästä. Asiat yleensä ratkeavat vain juttelemalla. Ehkä hän vaikka huomasisi kuinka vähän näette edellisaikoihin verrattuna ja haluaisi itsekin tehdä asialle jotain. :)

lake

Itsellä oli ihan sama ongelma äskettäin. Meilläkin seurustelua takana noin 8 kk. Ja olin itsekkin yrittänyt vihjailla, että näemmä harvoin ja poikaystävä aina vaan totesi, että se johtuu siitä, että on koulua niin paljon. Mutta nyt sitten otin asian ihan kunnolla puheeksi viime viikonloppuna ja kummasti tuntui auttavan :wink: Ja nyt on aikaa tuntunut löytyvän ja tuntuu seurustelukin ihan samalta kuin aluksi. Eli yritäppä ihan kunnon keskustelua ja jos ei auta niin juuri uusi harrastus antaa muutakin ajateltavaa. :wink:

Chocolat

Poikaystävällä ei enää nykyään ole minulle aikaa, hyvä jos kerran viikossa näemme tämän töiden, harrastusten sun muiden reenien ohella. Ennen näimme useita kertoja viikossa ja tuntuu että nyt jo suhde on miehen puolelta niin arkistunut vaikka vasta 8 kk seurustelua takana. Olen nykyään usein vihainen hänelle koska tuntuu että hän ei edes halua nähdä vaikka siihen olisi mahdollisuus koska aina kun sitä vapaata on, täytyy mennä salille!! Eikö sitä nyt voisi edes yhtä päivää 5:ssä päivässä rauhoittaa??

Suutunko liian helposti vai onko tässä oikeus suuttua kun toiselle yhtäkkiä harrastukset muuttuivat niin tärkeäksi?

persikka

meillä seurustelua 2v ja oikeastaan alusta asti aika ongelmana.
aluksi mies päättikin lopettaa koulunsa ja alkaa pyrkimään lääkikseen, pääsykoelukemisiin menikin koko kevät, nähtiin vain iltaisin(öisin), ei päivisin lähes koskaan. kesällä alkoikin kesätyöt, taas nähtiin vaan iltaisin(öisin), syksyllä kummallakin alkoi koulu (miehellä siihen lisänä kaikki alkuvaiheen bailaamiset kouluporukan kanssa, lähes joka ilta jotain meininkiä) tämän lisäksi jätkä käy n.4 kert vkossa salilla iltaisin,
nähdään aina vaan klo21 jälkeen, nukutaan yhdessä, aamulla taas erotaan..
välillä mennyt oikein kunnollakin hermot tilanteeseen..
välillä taas ehtinyt tottuun..
yhtenä aamuna tuli kyllä mukava riita kun jätkä oli luvannut että nukutaan yhdessä ja herätään yhdessä (menin itse jo aikaisemmin nukkumaan kun mies lähti vielä kouluporukan kanssa juhlimaan) ja tulikin kotiin vasta lähempänä klo 7 aamulla.. siinä sitä sitten oltiin nukuttu erikseen.. tai oikeastaan minä nukkunut hänen sängyssä yksin sillä välin kun tää on juopotellut ties missä..
mut, kai kaikkeen vaan pitää sopeutua ja ajatella että "jonain päivänä me ollaan eläkkeellä eikä meillä oo mitään muuta kun vaan aikaa toisillemme" : D

Haahu

Jaa.

Olen ehkä skeptikko, mutta ainakin mun exän tilanteessa mieheltä ei löytynyt aikaa mulle koska hän ei halunnut mun kanssa olla. Eli saattaahan tuo olla että hän ei välttämättä tahdo enää seurustella sun kanssa, mutta ei osaa sanoa sitä, vaan onkin sen sijaan mahdollisimman paljon muualla ja tekee muuta että ei ole pakko olla sun kanssa.

Taikka on vain innostunut harrastuksistaan liikaa.

Mut mie kyllä olen sitä mieltä kyllä nyt pitäis tyttöystävälle aikaa löytyä. Mie en ainakaan ymmärrä että on mikään kuntosali ja muut harrastukset tärkeämpiä ku tyttöystävä.

Mutta riippunee henkilöistä. Jotkut jaksaa sen että miehellä on paljon harrastuksia, toiset sitten ei. Mie lukeudun siihen joukkoon joka tykkäis viettää joskus aikaakin oman miehen kanssa.

napalm
persikka
mut, kai kaikkeen vaan pitää sopeutua ja ajatella että "jonain päivänä me ollaan eläkkeellä eikä meillä oo mitään muuta kun vaan aikaa toisillemme" : D

Ei millään pahalla, mutta en _ikinä_ rupeaisi tuollaiseen suhteeseen! Olen 20, en ikimaailmassa odottaisi seuraavaa 30 - 40 vuotta, että saisin olla poikaystäväni kanssa. Jos kaikki muu menee tyttöystävän edelle, niin silloin se tyttis ei taida ihan hirveästi merkitä.

TaskuMyy
napalm
persikka

Ei millään pahalla, mutta en _ikinä_ rupeaisi tuollaiseen suhteeseen! Olen 20, en ikimaailmassa odottaisi seuraavaa 30 - 40 vuotta, että saisin olla poikaystäväni kanssa. Jos kaikki muu menee tyttöystävän edelle, niin silloin se tyttis ei taida ihan hirveästi merkitä.

Näimpä ja itse en kestäisi kauaa odotella, jos halutaan seurustella niin sillon pitää myös aikaa olla tyttöystävälle.. :twisted:

shazzer

Miekään en henkilökohtaisesti jaksais olla suhteessa jos ei aikaa löydy seurusteluun kummaltakin.
En tarkoita ettäkö ne harrastukset pitäis kieltää vaan että ne ei saa niin tärkeitä olla että syö suhdetta ja toista vaivaa. Ja harrastella voi yhdessäkin :)
Tässäkin taas käy tämä jokainen tavallaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat