ja naiset muka monimutkasia. - Parisuhteet

winnie

SunLion, joo onhan se aika ujo muuten.. ei hirveesti tule juteltua, mutta tosissaan aina kun jutellaan se on ihan rentoa..

Murehtija niin siis kyseessähän on perhetuttu jonka olen tuntenut jo aika monta vuotta, mutta ollaan vaan ohimennen juteltu aina nyt tässä vuoden sisällä on ollut muutama tapahtuma joka on johtanut vähän juttelua pidemmälle. En mä välttämättä sen kanssa mitään suhdetta ole edes etsimässä kuhan olisi kiva suunnilleen tietää että tykkääkö se musta edes hattivatin verran kun kerran kutsuilee kullaksi ja blaa blaa.. :D

Kommentit (9)

Murehtija
winnie
snip

No aika nopeesti on se sua ollut kehumassa täydelliseksi yms. Ei millään pahalla mutta kuulostaa vähän joltain tyypiltä jonka kansse soudin ees taas melkein 2v. Vasta viime kesäsänä oikeasti näin että tyyppi ei missään vaiheessa edes ole ajatellut haluavansa seurustella kanssani. Se vain halusi seksiä, jota ei multa koskaan saanut. Olin erilainen, olin haaste. Ehkä jollain tasolla se välittikin mutta oli silti liian sekaisin/paatunut tehdäkseen mitään oikeasti järkevää.

Yhteneväistä oli kuitenkin aina vahva humalatila ja niiden asioiden sanominen jotka halusin kuulla. Eli suomeksi sanottuna jätkä osasi hommansa ja jälkeenpäin olen todella onnellinen etten retkahtanut sänkypuuhiin hänen kanssaan, olisin varmasti ollut yksi uusi viiva kaatovyöhön.

Oman kokemukseni mukaan miehellä joka on heti kehumassa täydelliseksi yms. ei voi olla täysin puhtaat jauhot pussissa.

winnie

Olen perhetuttuja tälläisen yhden miekkosen kanssa ja jokusen aikaa sitten yksissä juhlissa meillä oli tosi hauskaa. Mitään kummempaa ei kuitenkaan tapahtunut, mutta kemiaa oli. Viestiteltiin paljon ja mies sanoi että olisin täydellinen ja että todellakin nähdään ja blaa blaa blaa. Sovittiin että nähtäisiin, mutta yhtäkkiä miekkonen hiljeni.

Viime vappuna löysin itseni kyseisen miekkosen kodista (veljen kutsumana) juhlimasta ja yhtäkkiä löysin erittäin humalaisen herran istumasta sylistäni ja yön edetessä asiat menivät eteenpäin. Lopulta kaikki muut menivät nukkumaa, mutta me valvottiin koko yö ja siinä ohessa tyyppi puhutteli mua sanoilla kulta jne. ja muutenkin meno oli tosi rentoa ja kivaa :) Ihan kuin edellisellä kerrallakin, meillä on aina toooosi mukavaa kun nähdään, sattumoisin aina humalassa...

Nyt vaan mietityttää että mitä tämä kyseinen herra oikein ajattelee. Oliko koko juttu vain pelkkää kännistä hölinää vai sellasta kännistä hölinää jota ei muuten saa sanotuksi?

Theea

Mulla on nyt suhde (?) miehen kanssa, joka on aika aaäwapdloap (= en saa hänestä selvää sitten millään). Olemme tapailleet noin neljä kuukautta, joista kaksi ensimmäistä olin varattu (en eronnut silloisesta poikaystävästäni tämän uuden miekkosen takia kuitenkaan). Nyt olemme kaksi kuukautta tapailleet, eli olen viettänyt öitä hänen luonaan ja sänkyynkin olemme jo ehtineet. Kaikki sujuu päällisin puolin ihan hyvin, mutta mies ei halua puhua "suhteestamme" muille. Hänen veljensä ja pomonsa (eli kaveri) tietävät, mutta muille ei voi kertoa, koska "jos tästä ei tulekaan mitään niin tätä ei voi lopettaa enää niin helposti jos kaikki tietää". Hän vaikuttaa minusta kiinnostuneelta myös muutenkin kuin seksin tähden, mutten ole varma. Sain hänet avautumaan jo yhdestä SUURESTA salaisuudesta, joten en haluaisi painostaa häntä "julkistamaan" suhdettamme. Salailu tosin rasittaa minua tavattomasti, sillä niin kauan kun hän haluaa pitää suhteemme salassa, niin kauan hän on epävarma meistä. Enkä tiedä kuinka kauan jaksan tällaista. Pitäisikö minun vain "tanssia hänen pillinsä mukaan" tässä suhteen etenemisjutussa vai sanonko hänelle suoraan, että jos haluat olla kanssani niin sitten ollaan kunnolla ja avoimesti? Tuollaisesta uhkailusta hän saattaa kyllä perääntyä, mutta ääh. NAISETKO MUKA VAIKEITA?

Kepatäti

Toisaalta ihminen, jota ei tunne helposti vaikuttaakin täydelliseltä, kun ei ole vielä päässyt näkemään niitä ihmisen pahoja puolia.

Harvapa meistä esim. mielettömiä raivareita, kamalia valitusvirsia tms. pitää melkein tuntemattoman ihmisen edessä.

winnie

No onhan se aina kiva tietää että onko olemassa joku joka on ihastunut. Niin, en nyt tällä sekunnilla ole etsimässä mitään, mutta katsoo mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

En kiistä ettenkö olisi kiinnostunut kyseisestä henkilöstä, mutta ei se sitä tarkoita että haluaisin välttämättä suhteen hänen kanssaan. Joskus olisi vaan kiva pitää hauskaa, ihan vaan hauskaa ilman sitä kaikkea draamaa. Mutten myöskään ole sellainen joka vaan nussii random miehiä ympäri kaupunkia.

Murehtija
winnie

Murehtija niin siis kyseessähän on perhetuttu

Ei se ennenkään ole sekoilulta tai kusettamiselta suojannut :roll:

En mä välttämättä sen kanssa mitään suhdetta ole edes etsimässä kuhan olisi kiva suunnilleen tietää että tykkääkö se musta edes hattivatin verran kun kerran kutsuilee kullaksi ja blaa blaa.. :D

Et siis halua välttämättä suhdetta sen kanssa...Miks ihmees sä sitten edes mietit tätä asiaa? Miksi sen kiinnostus sua kohtaan sitten on niin tärkeää? Voi herranen aika mä en vain välillä jaksa tajuta mitä jotkut ihmiset ajaa takaa.

JOS sua nyt kiinnostaa (ei kiinnosta? en ota yksinkertaisesti taas selvää tästä touhusta) niin kannattaa seurata tota SunLionin ehdotusta. Kännitapaamiset eivät ole parhaimmillaan kuin tuulen havinaa puissa. Känni-illan jälkeen on taas helppo kieltää kaikki ja piilottaa sanomiset ja tekemiset viinan taakse, tiedän sen liiankin hyvin.

SunLion

kysy mieheltä itseltään että kiinnostaisko lähteä joku ilta tekeen jotain (leffaan, kahville, tuopille, keilaamaan, syömään...) kun on tultu niin hyvin juttuun ja ollu hauskaa...Jos et halua suoraan pyytää treffeille ehdota sillon nimen omaan jotain aktiivista tapaamista...lenkkiä, pyörälenkkiä, keilausta tms. Tai sitten voit ihan ilmaista että haluaisit tutustua paremmin.

Oon ite miettinyt tota samaa, että onko ihminen aina suorasukaisempi kännissä vai tuleeko just puhuttua ohi suun...itsellä kans kokemusta nimittäin ollu tälläsestä.
Onko hän ujolta vaikuttava luonne selvänä? Se vois olla osa syy et kännissä uskaltaa sanoa vaikka mitä mutta selvänä ei niinkään..tälläsiäkin tunnen.

tiikeli

Theea: kaksi kuukautta on aika lyhyt aika, työpaikoissakin on pitempi koeaika. :wink: Ehkä jossain puolen vuoden kohdalla huolestuisin kunnolla jos seukkaisin enkä näkisi miehen kavereita koskaan. Miehet on vähän liian varovaisia suhteiden kohdalla... Ei kannata ainakaan painostaa! Kannattaisko sitä "pehmitellä" vaikka tutustuttamalla sitä sun omiin kavereihin?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat