Poikaystävän inhottava eksä - Parisuhteet

sopuli
Deni
mä olen vähän lapsellinen, mutta mussa on se vika että sanon ihmisille päin naamaa mitä heistä ajattelen :)

Tarkoitin lähinnä alkuperäisen kirjottajan poikakaverin exää :D

Sivut

Kommentit (29)

Deni
sopuli
Deni
mä olen vähän lapsellinen, mutta mussa on se vika että sanon ihmisille päin naamaa mitä heistä ajattelen :)

Tarkoitin lähinnä alkuperäisen kirjottajan poikakaverin exää :D

no, mutta tulipahan kaikille selväksi luultavasti että minäkin olen :D

rei

Minä kyllä tekisin, kuin Lynette täydellisissä naisissa ja käskisin Tomin valita joko Noran tai hänen väliltä! :D

ei vaan oikeasti, poikaystäväsi on nyt sinun kanssasi, joten sinun puoliasi hänen tulisi pitää eikä ajatella mitä psykopaatti ex ajattelee..

kis22

Voi apua täällä oli sama juttu. Eksä soitteli poikaystävälleni (joka vihaa eksäänsä yli kaiken) melkein joka yö eikä hänellä ollut edes mitään asiaa, kunhan soitti vaan huvikseen. (Ja laittaa aina lapsensa soittamaan koska poikaystäväni on liian kiltti sanomaan lapsille pahasti) Kunnes viimein meni hermot ja vastasin itse poikaystäväni puhelimeen. Sanoin hänelle suoraan mitä mieltä olemme hänestä ja siihen loppui soittelu.

Heillä tosin oli ollut pitkä suhde (6 vuotta) mutta se on nyt loppu ja hän on minun kanssani.

nippet

Sano poikaystävälles ihan suoraa mitä mieltä olet kyseisistä henkilöistä!
Itse ainakin sanoin, ja enää ei tarvii viettää aikaa ärsyttävän eksän kanssa eikä kuunnella sen juttuja. Miekkonen kyllä on hyvissä väleissä eksän kanssa ja viettää joskus aikaakin sen kanssa. Eksällä on ollut paha tapa kertoo munkin kuullen seurusteluajoista, mikä ei mua ainakaan kiinnosta.

Suhfeli

Lainaus:
äytyy vielä avautua.. eli näitä inhottavia viestejä ei lähettele pelkästään poikaystävän eksä vaan myös hänen PIKKUSISKONSA! Olen oikeasti ajatellut jo kääntyä poliisin puoleen tai ainakin uhkailla näillä toimenpitellä, koska en kertakaikkiaan enää jaksa Sad Tekisi melkein mieli unohtaa koko suhde, kun kerran on niin hankalaa Rolling Eyes

En ole ikinä kuullut mitään noin naurettavan lapsellista!
Itse ainakin jo imlaoittaisin poliisille. Tuollainen häiriköiminen on rikos ja tuota haukkumista voisi jo sanoa kunnianloukkaukseksi. Miksei mihese sano tälle exälle mitään? Ei hän nyt niin kiltti voi olla! Jos on niin aika nysvö on, niinkuin joku tuolla jo aikaisemmin ilmaisi. En itse tuollaista katselisi.

taizu

*hali* kaikille eksien kanssa takkuava.
täällä yksi kanssa, mutten jaksa nyt enempää tästä kertoa.
Tarina on pitkä eikä se taida koskaan loppua.

Jasmi

Täytyy vielä avautua.. eli näitä inhottavia viestejä ei lähettele pelkästään poikaystävän eksä vaan myös hänen PIKKUSISKONSA! Olen oikeasti ajatellut jo kääntyä poliisin puoleen tai ainakin uhkailla näillä toimenpitellä, koska en kertakaikkiaan enää jaksa :( Tekisi melkein mieli unohtaa koko suhde, kun kerran on niin hankalaa :roll:

Jasmi

Hermot alkaa olla todella tiukalla! Poikaystävälläni on todella ärsyttävä eksä, joka suorastaan vihaa mua. Suhteemme alkaessa tytöltä alkoi tulla inhottavia viestejä, joissa haukkui minua rumaksi ja manipuloitsevaksi ämmäksi :( Ei myöskään osaa jättää entistä poikaystäväänsä rauhaan vaan soittelee ja lähettelee viestejä jatkuvasti. Ja jos vaikka sattuu sattumalta samaan baariin niin tulee välittömästi juttelemaan poikaystävälleni ja haukkumaan minut. Poikaystäväni on niin kiltti, ettei oikein osaa sanoa sitä viimeistä sanaa eksälle. On kuitenkin selvästi minun puolellani tässä jutussa.

Mitä pitäisi tehdä? Miten pääsisin tästä hullusta eukosta eroon?

Neppis_

Napsauta joskus luu kurkkuun. Jos osaat puhua hyvin, ota hiukka selvää Hänen heikoimmat kohdat (esim. miten Hän erosi sinusta että exänsä "vaihtoi" sinut häneen :D ) ym. ..
Kyllä uskon että hiljasta tyttöä on.

Jos et ole puhuvaa sorttia, ole hiljaa ja puuhaile omiasi, niinkuin et kuulisikaan mitään.. saattaa muutamat päivät mennä, mutta ei hän (tuskin) ikuisuuksiin jaksa jauhaa ja näyttää idiootilta :wink:
Poikkiksellesi voisit napakasti mainita asiasta, hänhän sen pimun "paremmin" tuntee ..

delia

Mä ehdottaisin, että olisitte kummatkin huomioimatta koko ihmistä. Olet vaan välinpitämätön jos hän tulee haukkumaan etkä lähde mukaan siihen, vaikka se on varmasti vaikeaa :) Ja jos se soittelee poikaystävälles tai lähettää viestejä niin jättää vaan vastaamatta. Eli siis ette anna sen häiritä elämäänne niin luulis että se jossain vaiheessa kyllästyy, toivottavasti!! Vaikea on tietysti olla välittämättä jos toinen tulee haukkumaan ym... mutta kannattaa yrittää :D

Twinkle

Ei kannata ainakaan samalle tasolle vajota, siis haukkua jne. Se on sille pahin kosto että olette onnellisia ettekä anna tyypin häiritä teidän illanviettoanne jne.

Jasmi

Olen kyllä pitänyt ihan viileän asiallista linjaa. Mainitaan nyt vielä että olen viisi vuotta tätä tytteliä vanhempi.. Ja hää on mm. pettänyt poikaystävääni 3krt ym. mukavaa!

Twinkle
Jasmi
Olen kyllä pitänyt ihan viileän asiallista linjaa. Mainitaan nyt vielä että olen viisi vuotta tätä tytteliä vanhempi.. Ja hää on mm. pettänyt poikaystävääni 3krt ym. mukavaa!

No huh. Aikamoinen bitch. En olisi ainakaan huolissani teidän suhteesta sitten. Joten ihan rauhassa vaan antaisin exän edelleen mesota kunnes kyllästyy... :evil: Kunhan siis et vaan yllytä haukkumalla takas.

Abigail

Kaikkein nopeimmin pääsisit eroon akasta, jos miehesi vain keräisi rohkeutta ja sanoisi hänelle pari valittua sanaa. Jos hän ei ilmoita mitään vastalausetta asiasta, niin nainenhan vain innostuu terrorisoimaan teitä entistä enemmän!

Hawana
Abigail
Kaikkein nopeimmin pääsisit eroon akasta, jos miehesi vain keräisi rohkeutta ja sanoisi hänelle pari valittua sanaa. Jos hän ei ilmoita mitään vastalausetta asiasta, niin nainenhan vain innostuu terrorisoimaan teitä entistä enemmän!

mun on kyl pakko ihmetellä, että MIKSEI se mies ole jo aikoja sitten sanonut? en kyllä sietäis varmaan ite silmissäni sellaista nysveröä, joka antaisi eksänsä haukkua minua... :shock:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat