Mitä tästä nyt sit ajattelis? vaiko mitään. - Parisuhteet

piiku

Niin sitä mäki vähä ajattelin että sääliä kerjää,
mä en tajua miten joku voi vajota niin alas et tyytyis siihen et toinen seukkais vaan säälistä, monta on kyllä sellastaki suhdetta.
Tämän jätkän kaveri tappo ittensä viime keväällä ja just sen takii et muija oli jättäny, tai ainaki sellasen viestin oli jättäny, olen jutellu paljon tämän tytön kanssa ja yrittäny saada sen tajuamaan et kyllä siinä muutakin oli ku vaan se et tyttö jätti, muitakin ongelmia ihmises pitää myös olla, se vaan oli varmaan piste i päälle, mutta sillä tytöllä on kyllä sellaset syyllisyyden tunteet ja sit sen jätkän suku syyttää sitä tyttöä :(
Mutta mä meinaan pysyä lujana, tuli mitä tuli ni uudestaan sen matkaan en ikinä lähe. Nyt tosiaan on ollu hiljasta, en muuten sit tiedä mihkä sen tyttöystävä on joutunu, olihan sill joku muu silloin ku tää juttu loppu,
helkutti!! piinais ny sitä välillä, tai voihan se olla et piinaa sitäki.
Ai niin. kuulin viikonloppuna että oli ollu juomas mun yhen eksän kans,
ne on varmaan perustanu sellasen piikun eksät ry kerhon :lol:

Sivut

Kommentit (44)

Gizella

Sanoisin, että älä kerro eksälles mitään poliiseista. Veikkaan, että asiat vois kääntyä pahempaan päin, ei parempaan. Vaikuttaa aika äkkipikaselta tyypiltä, joten ei voi tietää miten se reagois.
Mielestäni sun kannattais ottaa yhteyttä poliisiin NYT jos koskaan. Etköhän sä jo tiedä mikä se eksäs on miehiään!

piiku

:roll: niin voihan se olla niinki et yritti saada mua mustasukkaseks,
ajatteli varmaan että vastaan sille viesteihin sit, mut enpä oo vastannu.

Hawana
piiku
No niin. maanantai ja herra ilmotti että on löytäny toisen naisen 8)
Siis nyt mä saan jatkaa elämääni eteenpäin toivottavasti.

pakko olla ilonpilaaja ja sanoa, että älä vielä nuolaise. ja säästä ne uhkailuviestit varmuuden vuoksi. vaadi se avain takaisin.

nimittäin eihän tuosta toisesta naisesta vielä tiedä, saattaa olla vaan joku baarijuttu josta ei sit enempää synnykään ja sitten on äijä taas sinun kimpussasi..

piiku

No niin. maanantai ja herra ilmotti että on löytäny toisen naisen 8)
Siis nyt mä saan jatkaa elämääni eteenpäin toivottavasti.
Ei oo kyllä vielä palauttanu avainta mut lupas laittaa sen postilaatikkoon
tänään, katotaan nyt sit kuinka tästä eteenpäin,
ehkä se tästä iloksi muuttuu.
Kyllä sain sellasen opetuksen että huh,
nyt varmaan kattoo kyllä et millasien miesten kans menee treffeille.
Ei uskonu kukaan mua ku alkasin kertoon näitä juttuja , siis nämä jotka tän jätkän tuntee, niin näyttelee rakastavaa miestä taitavasti.
Mut eiku eteenpäin sano mummo lumes!!
Kiitos kaikille.

Lumi~

vähän ot mut, tollanen jonku ihmisen syyttely toisen itsemurhasta on todella väärin.. ei kenenkään tarvitse seurustella jonkun kanssa vain sen takia ettei tämä menisi tappamaan itseään..

Vive

Poliisille viestin kera hakemaan lähestymiskieltoa.
Ei todellakaan kannata jäädä odottamaan toteuttaako se uhkaustaan.
Siskoni oli kerran samassa tilanteessa, jos nykyinen oli saada puukosta exän tiimoilta.
Häirintä onneksi saatiin loppumaan poliisin kanssa.

Hirveästi jaksamisia sulle, en voi edes kuvitella miten karmea tilanne toi on, mutta onneksi uus kultasi jaksaa olla rinnallasi.

piiku

Sitä olen tässä nyt tämän päivän miettiny et ei auta muu ku mennä poliisille.
eniten ärsyttää se et miten mä voin olla näin huono ihmistuntia,
mut on se kyllä niin ku mun kaverit on sanonu et ei ikinä uskois tosta eksästä, kaikille kavereille oli aina niin kiltti ja mulle myös silloinku
oli muita paikalla.
Mä mietin tos et kannattaisko mun lähettää sille viesti et jos lähettää yhdenki viestin vielä tai sit jos soittaa ni meen heti poliisille, vai
pitäiskö mun jo valaista poliiseja et tällasia ongelmiaon,
mulla tulee sellanen tunne et poliisit ajattelis et mitäs läksit tän jätkän messiin :roll:

Vive

Poliiseilla ei ole mitään oikeutta alkaa sinua arvostelemaan, ja se ei todellakaan ole sun vikas, että exäsi käyttäytyy noin.
Joten pois vaan tollaiset ajatukset ja mene ihan rohkeasti poliisin puheille.

Ja aikalailla samaa mieltä kuin ylläoleva, välttämättä kannata ilmoittaa exälle mitään jos noin arvaamaton mies on kyseessä.

Toivottavasti saat nyt apua tähän tilanteeseesi

piiku

No kait sillä on ollu jo katteltuna,
onneks ei oo enää mun ongelma,
en kyllä voi mitenkään siihen puuttua sen toisen naisen takia,
toivottavasti on nyt toisenlainen tälle naiselle.

Vivian

No ei kyllä tarvitse seurustella jos tuollaisella uhkaillaan, itseäni on kaksi exää joskus itsemurhalla kiristänyt ja silloin kyllä loppui viimeinenkin kiinnostus, jos ihminen itsensä tappaa se ei ole kenenkään muun vika, näin se vain menee. Aina on mahdollista aloittaa alusta tai muuttaa elämäänsä, mutta kyllä jokaisen yksilön sen verran vahva pitää olla että yhdestä erosta selviää hengissä. Ja yleensä se on niin, että ne ketä eniten asialla uhkailevat sitä eivät ainakaan tee, huomiota tuolla taidetaan hakea,

Olen myös kuullut vastaavanlaisen tapauksen, mutta ainakin siinä huumeet liittyivät kuvioihin, harvemmin ketään terve ihminen itseltään henkeä riistää, ja jos on sairas ei sekään velvoita ketään suhteessa pysymään.

Jos et enää halua saada noita viestejä hae sitä lähestymiskieltoa, joskus nuo tosin itsekin luovuttuvat, mutta eivät aina. Jos epäilet että mies on vaarallinen sinulle tai läheisillesi, en ainakaan minä ottaisi mitään riskejä.

Hawana
Vivian
Hiukan vaan tuntuu ikävältä tuon uuden naisen puolesta kun ei tiedä millaiseen tyyppiin on sotkeutunut.

mä mietin ihan samaa... tuli heti mieleen, että jos sillä äijällä nyt oikeesti uusi nainen jo on, niin pikkasen pelottaa sen naisen puolesta.. :?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat