Tuomioistuin - Parisuhteet

Miss Blood

Yezzille ja liljankukalle voimia!! Paljon tuli esille tunteita, joita itelläkin on monesti :roll:
Itellä on ehkä kaikista rasittavinta se että aina, lähes joka ikinen kerta, ne riidat mitä riidellään johtuu samoista asioista, jotka on jankattu sata kertaa aiemmin ja siltikään ei mene viesti päähän... Nytkin taas sunnuntaina tuli riideltyä (tai ei se kunnon riitaa ollu, kun mie vaan itkin) asiasta, jonka luulin olevan käsitelty aiemmin...Vaikka toisaalta minä sen jälleen aloitin :roll: Ja sitten tuntui, ettei me loppuun asti sitä puhuttu, kun kello oli jo puoli 2 yöllä, kun mentiin nukkumaan...
Voi olla että taas jonkin ajan päästä, kun turhaudun taas jostain, niin tämä asia nousee uudelleen pinnalle...Sitä päivää odotellessa :roll:

Sivut

Kommentit (760)

Yezzi

Minä ainakin jaksan sillä että Rakastan avoani ja silloin kun meillä menee hyvin silloin myös oikeasti menee hyvin ja on todella hyvä olla ....
Avoni kun kuitenkin on se maailman ihanin pakkaus eikä hän tee mitään tahallaan ärsyttääkseen minua...

Snuffle

Tiiätkö, en edes uskalla kysyä sulta tänään, että tuletko tapaamaan minua vai et. Sanot kuitenkin taas ei ja jätä minut yksin taas moneksi viikoksi. :( Nämä jatkuvat pettymykset alkaa pikkuhiljaa riittää, en minäkään aio kaikkea sulattaa.

Venice Queen

Miks v-tussa toinen ei voi vastata puhelimeen... Sain jo pari tuntia sitten viestin että on tulossa kotiin (olin ensin soittanut hänelle, ei näköjään voinut vastata vaan laittoi viestin), EI PIDÄ HÄTÄILLÄ! Odottelin ja keksin että halusin suklaata jos se vaan vois tuoda. Soitan, ei vastaa. Soitan uudestaan, ei vastaa. Sitten laitoin jo viestiä että mulla on asiaa, miks ei voi vastata (tässä vaiheessa olin jo niin närkästynyt etten viittiny viestissä ilmoittaa tuota asiaani!). No ei vastaa ees viestiin, laitoin uuden viestin vähän ajan päästä ja siihen vastas vaan että on tulossa EI PIDÄ HÄTÄILLÄ! Ei tässä muuten, mutta se oli yksin kotona koko päivän, ja sit kun mie tuun töistä, niin vähän ennen sitä lähtee pois. Mie oon ihan raivon partaalla, en tiiä mitä tekisin, varmaan huudan kurkku suorana kun se vihdoin ja viimein päättää tulla kotiin... :cry:

Jzzu

[color=red][size=9]Siirretty keskustelun jatkoksi. -Jzzu[/size][/color]

iilimato-
Minua ärsyttää ihan kauheasti :evil:

Vanhempani eivät olleet kotona eräs viikko ja "asuimme" poikaystäväni kanssa meillä. Poikaystäväni sai asua minun rahoillani, söimme ja kävimme ulkona, minä tarjosin kaiken. Viikon jälkeen poikaystäväni lupasi tarjota minulle alkoholijuomat, kun päätimme lähteä viihteelle ulos, siitä hyvästä kun hän oli asunut viikon minun rahoillani.. Kun hän oli humaltuneena selvisikin että hän vaatii rahat takaisin, kun riitelimme jostain raha-asioista.. En kuitenkaan maksanut koska hän sanoi tarjonneensa juomat. Ärsyttävää että ensin kertoo tarjoavansa mutta kuitenkin olettaa että maksan takaisin hyvää hyvyyttäni.

liljankukka
mimuli
Yezzi ja Liljankukka: Miten te jaksatte elää tuollaisessa suhteessa? Ihmettelen sitä suuresti.

Omasta puolestani voin sanoa, että helposti. Poikaystäväni on oikeasti todella kiltti, tekee paljon juttuja ilahduttaakseen minua eikä todellakaan halua loukata. Joskus hän vain tekee sen tahattomasti.. miehet. :roll:

örmelö

Olit koko viikonlopun aamusta iltaan töissä! Minä olin SINUN kotonasi vanhempiesi kanssa päivät ja odotin, että sut edes iltaisin näkisi. Ja nyt, pääset 7 oikeasta työpaikasta (viikonloppu vaan kaverin auttamista) ja kun tulen kaupasta, niin olet taas jo ehtinyt syömään ja taas menossa kaveriasi auttamaan ja tulet jo autolla vastaan.... :( Harmittaa, kun olen täällä kotonasi omien töitteni jälkeen ja odotan sinua kotiin... Tulet ja menet taas samantien. Hyvä, että sua on hetkeen edes iltaisin sängyssä nähnyt. Harmittaa!!

Mirre

Mikset sä puhu mulle?
ihanaa kun saan taas tietää viimeisenä kaikesta! Et sitten mun tunteita ajattele!
Toivottavasti tiput järveen niissä helevetin kalakisoissa!

nellas_telemnar

huoh... täällä pohditaan et miksi ei vastaa puhelimeen.. päätimme "exän" kans et aloitetaan puhtaalta pöydältä ja yritetään. noh ei täs mitään, harmittaa vain että ei vastaa. hiukan luottamuspulaa taitaa olla vieläkin, mutta ehkä se siitä.. jos ei vain soittaisi pariin päivää.. :?

liljankukka

Joo, varmaan sai aika helposti tosi huonon kuvan tuosta minunkin viestistä. Kun tosiaan jäi kaikki hyvät asiat ja puolustukset puuttumaan, kun kiukkuisena sitä kirjoittelin. :roll: Vaikka niitä hyviä asioita onkin (etenkin nykyään) paljon enemmän kuin huonoja.

Enkä minä ainakaan loukkaantunut. :)

gollum
SunLion
Miiku, jätä toi mies!

Näin mäkin sanoisin, ja mä en helpolla jättämään neuvo..... Mut jos toiseen ei voi luottaa ja alkaa aina riidellessä käyttäytymään noin kakaramaisesti/idioottimaisesti ja uhkailemaan pettämisellä(!) niin ei sellasen kanssa jaksa.

Jzzu
herkku
Venice Queen
Johtuuko se tästä syksystä kun tuntuu että kaikkien miehet on alkanu jotenki oireilla, ja tuntuu että haluavatkin sinkkuuntua...?

Viime keväthän oli sitä pahaa aikaa kun niin mkonet eros

Ja toinen jännä juttu kun kevään ja kesän aikana noiden eroamisten vasta painoksi tosi moni ilmoitti olevansa raskaana.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat