Kaukosuhde ja kiukuttelu - Parisuhteet

nukke

mun mielestä toi tekee varmana hyvää suhteelle vähä olla erillään. Ennen ku muutta yhteen.. Ite on varmaan tullu hosuttua välillä asioiden kaa.

Kommentit (13)

tiikeli

Kysy suoraan haluaako poikkiksesi jatkaa suhdetta. Voihan olla että se ei vaan saa laitettua poikki juttua, ja kun ette näe usein, niin on helpompi olla ajattelematta asiaa...

Laulelia_

Mut siis just toi, että jos uudelta paikkakunnalta löytyy kiinnostavammat kuviot, miksei sitten voi laittaa hommaa jäihin. Mulla on tavallaan samantyyppinen tilanne, kun sulla raita, mutta huomattavasti epävarmempi. Mun juttua kun en kutsu "kaukosuhteeksi", koska me ei ikinä sovittu mitään, ei me seurustella, mutta meillä oli melkonen romanssi ja puhuttiin että ihan varmasti vielä nähtäisiin.

Nimittäin kyseessä on ärsyttävän täydellinen italiano. (Tässä vaiheessa voitte huokaista "ääliö suomalaistyttö, eiköhän nää tyypit ole jo nähty...") Joo joo. Satuttiin lomailemaan samassa paikassa pari kk sitten. Alkuun se oli yhteydessä ihan koko ajan, mut nyt on alkanu hiipumaan. Ja mähän kiukuttelen.

Tai siis en ehkä käyttäs sanaa kiukuttelu... mutta ku ärsyttää tää ainainen odotteleminen. Se on aina niin "busy, busy", että joo joo. Tänään viimeks pistin sille viestin, että sano nyt suoraan, pitäskö mun unohtaa koko juttu ja jatkaa elämää. Ja taas tuli kyl kaikki pakolliset lepertelyt ja kuitenkin "olen niin busy busy". What the f...?

Mäkin aattelen, että pilaan tän kaiken, koska oon nyt niin monta kertaa laittanu sille sellasen "tän jälkeen en enää häiritse sua, mutta sano nyt suoraan, mikä meininki..."-viestin.

En tiiä onko tää jo alusta asti tuhoon tuomittu tää systeemi. Nyt vaan lähinnä ärsyttää, koska ei mua jaksa innostaa, jos ollaan yhteydessä pari kertaa kuukaudessa. Pitäs varmaan ettii joku lähempää... mut ku ei niitä noin vaan löydä. En oo ikinä ihastunu näin pahasti. Ja haluisin todellakin, että se sanois mulle, että annetaan olla, jos tällä ei oo tulevaisuutta. Ei kiinnosta odotella turhaan.

Manteli

hmm.. no. ehkä hän on etäinen vaikkapa siksi että siellä uudella paikkakunnalla löytyikin yllättävästi uudet ja kiinnostavat kuviot, uusia tuttavuuksie. ehkä uusi ihastus. semmosta se on..

Lumi~

kaikkihan on aina mahdollista mutta riitaan tarvitaan aina kaksi osapuolta.. ehkä kumppanisi on alkanut etääntymään sinusta? niinkuin hawana jo kirjoittikin; kysy poikkikseltasi suoraan missä mennään?

raita

vietän abivuotta ja keväällä ois tarkoitus muuttaa samalle paikkakunnalle. nähdään kahden viikon välein, välillä useamminkin. olenko voinut pilata suhteen käytökselläni?

Hawana

mikset kysy poikkikseltasi suoraan, että missä mennään? paha se on noin lyhyeen selvityksen perusteella ihmeemmin alkaa suhdettanne analysoimaan.

miten usein näette? millaista teillä silloin on?

raita

hei tarvitsisin muiden näköaloja mun ja poikakaverini ongelmiin.

tilanne on tällainen: olemme seurustelleet 14 kk kaukosuhteesta. vuosi kului hyvin ilman suurempia ongelmia, kuitenkin poikakaverini muutti opiskelupaikkakunnalleen. välimatka lisääntyi sadalla kilometrilla. kaukosuhde ei ole ongelma, haluamme molemmat jatkaa näin. MUTTA poikakaverini paikkakunnan vaihdon seurauksena jokin on hiipinyt väliimme. Aluksi se olin minä, joka kiukuttelin kun poikakaverini ei pitänyt mielestäni tarpeeksi yhteyttä (tottakai ymmärrän, että hänellä kiireitä yliopiston kanssa) mutta jatkoin kiukuttelua vaikka tiesin sen savuttavan sekä minua että häntä.
pikkuhiljaa ymmärsin, että suhteemme tuhoutuu jos en lopeta kiukuttelua. nyt kuitenkin poikakaverini kiukuttelee minulle ja pitää yhteyttä entistä vähemmän (minun täytyy soittaa jos haluan jutella). puhelimessa hän on kylmä ja vain vastailee kysymyksiini. hän on kerran kiukutteluni seurauksena sanonut "en jaksa tätä enää", en kuitenkaan ottanut tuota vakavasti.

olen sanonut hänelle kuinka tärkeä hän on, enkä haluaisi menettää häntä. tämä suhde on minulle tärkeä.

kertokaa mitä tekisin. alan olla epätoivoinen.

[size=9][color=red]Muutettu otsikko kuvaavammaksi. -Jzzu[/color][/size]

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat