poikakaverini entinen "hoito"... - Parisuhteet

Emilia83

Minulla on nyt pienoinen ongelma enkä tiedä mitä ajattelisin ja tekisin asialle...Olemme seurustelleet 4kk piakkoin ja kaikki on sujunut hyvin ja olemme onnellisia...mutta tämä poikkikseni entinen hoito (siis ei tyttökaveri) on ollut jo vuoden päivät rakastunut mieheeni, ja lähettelee tekstareita hänelle tuon tuosta. Aikaisemmin niitä tuli vain vkonloppuisin mutta nyt asia on kääntynyt melkein päivittäiseksi..Ei minua muuten asia vaivaisi mutta olen salaa lukenut tekstareiden sisällön ja se pitää sisällään yleensä näitä petipuuhiin liittyvää sanastoa..Katsoin myös onko mies vastannut, ja oli kirjoittanut että seurustelee vakavasti ja rakastaa ylikaiken minua jne..Mutta nyt eilen katsoin uudestaan puhelinta kun mieheni oli yksin viihteellä perjantaina ja tuli vasta puoli viideltä kotiin..Sieltä löytyi viesti että kiitos seurastasi jne...Tyttö oli kirjoittanut että pelkää olevansa raskaana jollekkin miehellä koska on myöhässä ja lopuksi luki että ajattele jos sinä oletkin se lapsen isä..???!!!!Että näin, mies oli vastannut ettei halua lasta tähän elämäntilanteeseen..Seuraavassa luki että eilen kun nähtiin pyysin sinulta pientä hassua juttua...mieheni oli kirjoittanut! Hän on muutenkin ollut hieman outo viime aikoina on äkäillyt minulle jos olen kysynyt esim. että lähdetkö tupakalle tms..En oikein osaa ajatella selvästi ja järkevästi..Auttakaa minua, kertokaa mitä mieltä olette? Eilen hän itki minulle ja kertoi kuinka paljon minua rakastaa eikä ikinä päästä irti..Ihmetteli vain kun minä en vastannut koko asiaan mitään...Mutta mitäpä tässä tilanteessa voi sanoa...Olen aivan hämilläni koko jutusta...

Sivut

Kommentit (53)

Jzzu

Oot sie kysyny noista viesteistä mieheltäs?
Tietääkö että sie tiedät niistä?
Siitä ois ainakin hyvä lähteä liikkeelle että ottaisit selvää mitä tollanen tarkoittaa.
Toki ei ole oikein lukea toisen viestejä mutta onhan noi aika epäilyttäviä. :-s

Emilia83

Ei mies tiedä että olen ne lukenut, eikä hän mitenkään salaile edes puhelintaan vaan jättää sen mun taskuun jos ollaan jossain ja niin edelleen...ihmetyttää vain niin suuresti etten osaa kuin itkeä..

marimma

En syyllistä mutta huvittaa vain että pitää mennä lukemaan toisen tekstiviestit. Se on kuitenkin kirjesalaisuuden rikkomista oikeastaan.

Tavallaan parempi ehkä että luit, mutta.. Siltikin..

Vivian

Ei toisen tekstarien lukeminen ole oikein, mutta kun sieltä tuollaista löytyy niin uskon että sinulla oli riittävästi syitä epäillä. Itsekin kyllä lukisin jos todella uskoisin minua petettävän, muuten en.

Valitettavasti tuo ex-hoito saattaa olla jopa keksinyt koko raskausjutun, samansuuntaista olen kuullut ennenkin koitetun kun joku on kaikin voimin koittanut roikkua saavuttamattomassa. No voi hän tietysti raskaanakin olla, mutta...

Nyt pistä se miehesi tilille, jos hän sitten suuttuu siitä että olet hänen viestinsä lukenut, niin se on aika pientä tuohon mitä hän touhuaa.Mielestäni voit hyvin sanoa että miehesi on valittava sinun ja ex-hoitonsa välillä, eli jos on kanssasi ei ole missään yhteydessä tuohon entiseen. No jos hän sitten on raskaana niin tilanne on toinen, mutta epäilempä...

jessi
Emilia83
Otan nyt neuvostanne vaarin ja lähden keskustelemaan mieheni kanssa. En saa muuten mielerauhaa tästä jutusta!

Kertoilepa mitä sitten kävi :) Onnea!

Itsekin kysyisin ihan varmasti ja heti asiasta..Niin kuin olen joskus tehnytkin...Ei miehellä ollut ainakaan heti mitään sanomista siitä että olin hänen kännykkäänsä tutkinut, itse hän oli pahempaa tehnyt. Tämän takia valitettavasti jäi pitkäksi aikaa epäluuloja ja vainoharhaisuutta minulle, eli en helpolla pääsyt eroon kännykän tutkimisesta..

pikku-kata
jessi
Emilia83
Otan nyt neuvostanne vaarin ja lähden keskustelemaan mieheni kanssa. En saa muuten mielerauhaa tästä jutusta!

Kertoilepa mitä sitten kävi :) Onnea!

Itsekin kysyisin ihan varmasti ja heti asiasta..Niin kuin olen joskus tehnytkin...Ei miehellä ollut ainakaan heti mitään sanomista siitä että olin hänen kännykkäänsä tutkinut, itse hän oli pahempaa tehnyt. Tämän takia valitettavasti jäi pitkäksi aikaa epäluuloja ja vainoharhaisuutta minulle, eli en helpolla pääsyt eroon kännykän tutkimisesta..

Joo, sama homma. En nyt jaksa alkaa kertomaan mitä poikaystävä mulle teki, en halua ees muistella sitä... Siitä kuitenkin on jo aikaa kolme kuukautta... Mutta vieläkin luen aina kun mahdollista nii hänen viestejään, en vieläkään pysty luottamaan...

Jzzu
Emilia83
Silti taidan jäädä tarkkailemaan vielä hetkeksi hänen touhujaan..jotenkin tuntuu että luottamus kyllä laski aika reilusti alamäkeä..

Tuota mie en kyllä ymmärrä jos kerta mies itse kysyttäessa ja ilman että sanoit lukeneesi viestejä tunnusti ja kertoi asiat juuri niinkuin itsekin olit viesteistä lukenut.
En mie ainakaan kehtais olla luottamatta enää.

Emilia83

No asiahan saatiin eilen sitten selvitettyä juurta jaksaen. Ja mies myönsi lähetelleensä viestejä kun salaa vihjailin, mutten kertonut että olen lukenut hänen viestinsä. Soitti tälle kyseiselle naiselle (piti) kaiutinta päällä että kuulin, kun hän kertoi että tekstailu saa luvan loppua tähän ja enää ei olla missään yhteyksissä toisiimme. Uskon kyllä miestäni, kun hän itku silmässä vannoi ettei mitään ole tapahtunut eikä tule tapahtumaan, että se oli harmitonta flirttiä vain. Olihan se hankala tilanne kun toinen vannoo rakkauttaan itku silmässä, ja minä vain kovana tokaisen että suu puhtaaksi nyt! kaikki sieltä tuli mitä niissä viesteissäkin luki, että totta puhui. Onneksi...Silti taidan jäädä tarkkailemaan vielä hetkeksi hänen touhujaan..jotenkin tuntuu että luottamus kyllä laski aika reilusti alamäkeä..Ehkä minä tästä selviän...

Sofia K

Duby, mä käsitin että toi flirtti liittyi Emilian miehen ja tän hoidon välillä olleisiin viime aikaisiin asioihin, ei heidän aiempaan meininkiinsä.

delia

Mutta siinä tapauksessa jos miehen ja entisen välillä on ollut vain flirttiä niin miten tyttö voi edes epäillä olevansa raskaana tälle miehelle...? Jos mies on tämän nykyisen kanssa seurustellut jo 4kk ja tämä toinen nainen olisi ennen tuota tullut raskaaksi niin eiköhän hän olisi sen myös huomannut aiemmin....? Eli jos heillä ei ole muuta ollut viime aikoina niin miksi epäilisi tuota miestä isäksi.....?! :roll:
Vai enkö mä vain ole nyt tajunnut jotain juttua tässä.... :-k

sopuli
Emilia83
Tyttö oli kirjoittanut että pelkää olevansa raskaana jollekkin miehellä koska on myöhässä ja lopuksi luki että [color=red] ajattele jos sinä oletkin se lapsen isä[/color]..???!!!!Että näin, mies oli vastannut ettei halua lasta tähän elämäntilanteeseen..

Olen kans yhtä itsepäinen, kuin Duby :)

Jos nainen haluaisi vain kuvitella, et millaista olisi, jos lapsi olis miehes, niin miksi se kirjoittaisi noin. Siis: AJATTELE JOS SINÄ OLETKIN SE LAPSEN ISÄ. Jos asia olisi pelkkää kuvitelmaa, ei hän olisi voinut edes noin kirjoittaa!

Ehkä pilkun viilausta, mutta silti.

Vivian

Jos exästä käytetään sanaa hoito, niin ei se kyllä silloin ole pelkkään flirttiin jäänyt. Siis eihän kirjoittaja missään kohtaa sanonut etteivät he ennen olisi seksiä harrastaneet. Ja voi hyvinkin olla ettei raskautta huomaa, varsinkaan jos ei edes ole raskaana..? Niin tai näin, mutta mielestäni miehen puheet kuulostivat aika uskottavilta, luulisin että on joutunut vaikeaan tilanteeseen tuon exän kanssa kun tuo on alkanut roikkumaan, eikä ole kehdannut suoraan sanoa, Tosin mikä se "kiitos seurasta" Viesti oli? Se nyt vielä jäi aika hämäräksi?

sopuli
Emilia83
Sieltä löytyi viesti että kiitos seurastasi jne...

Tosi uskottavaa, etteivät olis nähneet... ?

Emilia83
Tyttö oli kirjoittanut että pelkää olevansa raskaana jollekkin miehellä koska on myöhässä ja lopuksi luki että ajattele jos sinä oletkin [color=red] se lapsen isä [/color] ..???!!!!Että näin, mies oli vastannut ettei halua lasta tähän elämäntilanteeseen..

No, jos ne oliskin harratellu sillo 4kk sitten, niin tuskin kukaan niin kauan odottelis myöhästyneitä menkkoja. Ja jos emilian mies ei olis harrastanu seksiä sen tytön kanssa, niin miks tyttö kysyis, et ajattele, jos ootkin se isä ja mies vastannu, ettei haluu lasta tähän elämäntilanteeseen. Nyt sinisilmäisyys pois!

Kai mies voi itkeä siksi, että katuu tekojaan, mutta aikas ihme on, jos ei ole tyttöä käyny kuksimassa 4kk aikana.[color=red][/color]

E

Samaa ihmettelen kuin muutkin, pieni flirtti ei tee raskautta mahdolliseksi.
Mielestäni lienee aika selvä, että mies on harrastanut seksiä hoitonsa kanssa lähiaikoina (viimeisen reilun kuukauden sisässä, koska tyttö vasta huomannut menkkojensa poissaolon ja on mahdollisuus, että poikaystäväsi olisi mahdollisen (kylläkin niin epätodennäköisen) lapsen isä.
Ja poikaystäväsi vastaus ("en halua lasta tähän elämäntilanteeseen") taas osoittaa sen, että tämä 'hoito' ei ole keksinyt juttua päästänsä, eli mahdollisuus todella on olemassa - seksiä on harrastettu.

Varmasti katuu tekoaan ja haluaa unohtaa koko jutun, mutta tehtyä kun ei saa tekemättömäksi!
Ihan luonnollistahan tuo, että kertoo puolitotuuden (eli siis asioita, joita viesteissä _oikeasti_ on lukenut), mitäpä muutakaan tuossa tilanteessa voisi kertoa? Paha mennä ihan päästä keksimään tapahtumien kulkua.
Sitäpaitsi oletko varma, ettei poikaystäväsi aavistanut, että olet lukenut viestit?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat