Kummalliset lempinimet - Parisuhteet

mtc_crazy

hyi vähä ne on ällöjä siinä salkkareissa... :roll: :lol:

Sivut

Kommentit (217)

Phoenix

Meillä mies kulkee nimillä Elvari (kun o Elviksen näköinen), sonni, pupu ja sitten olen kullan etunimestä vääntänyt yhtä sun toista (esim. Juippi).

Minä olen rusakko, jumalatar.... Ne nyt tuli äkikseltään mieleen, piti oikein kysyä kullalta! :oops:

delia

Voi mua voi sitten niin ärsyttää just se kun ne sanoo siin aina haniböö... Se kuullostaa niin tyhmältä!! :) Vaikka olen huomannut, että sitä tulee itsekkin käytettyä silloin tällöin koska se jää päähän!!! :oops: :lol:

mangusti

Olen seurustelun alusta alkaen ollut mangusti(yllättäen) ja pupu.
Minä taas herään aamuisin siilin vierestä :)
Kulta ja rakas on myös molempien "käytössä".
Ollaan joutsenia toisillemme koska joutsenilla on sama kumppani koko elämän ajan.. heh

marvel

musta käytetään kummallisia nimiä, kuten kerppu, rinsessa, öyrimöyri, ökkimönkiöinen. Hiukan tavallisempia on peikko(tyttö), ja sitten ihan tavalliset kulta ja rakas.

Miestäni kutsun ökkimönkeröiseksi, suklaaksi ja hömppeliks, kullan ja rakkaan lisäks.

princessa

mä oon yleensä vaan pupu,joskus prinsessapupu tai pikkupupu. ihan ku olisin joku jänis :D hävettää aina kun poikaystävä huutelee kovaan ääneen 'pupuuu' joka paikassa. se taas on hani, mussukka, kulta, hanipöö, rakas.. isopupu

miizu

exälle olin kaalimato, toteemipaalu jalat ja wombatti. Nykyään oon kulta, muru, rakas, murmeli.. mie sanon kullittelen ja rakastelen mut vakkarit ovat mumu ja mushu :)

syys-tyttö

onhan noita lempinimiä vaikka minkälaisia :) toiset vähemmä romanttisia ku toiset... tärkeintä on kuiteski et ne on mun oman kullan lausumia. :D

Emilia83

Meillä on käytössä miehen puolelta hanipupu, kulta, rakkaani mun, oma pieni aasini...

Minä taas puolestaan käytän murua ja rakkauteni tai mun rakkaus...riippuen tilanteesta...Rupesin juuri miettimään että emme tosiaan käytä omia etunimiämme edes kavereidemme keskuudessa..aina vain tulee joku uusi lemppari...:) ovathan ne päivän piristys..ja joskus saa nauraa ihan ittensä kipiäksi!

PinkPanther

mie oon pupunen (hih, nykyään puputellaan toisiamme ihan urakalla..), sit on napunen, nepunen, nallukka, pimpero, napero, pimpukka, tillukka, nahveli, nakelo...

Kultaa tosiaan sanon nimillä pupu, pupunen, otus, matonen, nallukka, pööpö, pöppis, masuolento, nassukka, hei-sie!, .... onhan noita :D

Myoni

Heh, nyt on pakko kyllä kertoa, miksi mun mies mua välillä kutsuu... Yleensä kun en "harrasta" jalkakarvoja, niin on sääret aika sileet. Mut aina en jaksa epiloida tms. vaan olen höylännyt, enkä ole sen jälkeen vähään aikaan jaksanu sheivailla jalkojani, niin olen ollut "villakinttu" tai "sänkisääri". :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat