Taas on ajatuksia väärin päin.. - Parisuhteet

aada

En osaa sanoa mihin topiciin ajatukseni kirjoittaisin, joten tein uuden.. Siirtäkää jos tämä kuuluisi jonnekin muualle. :)

Juteltiin kultani kanssa kaikista asioista maan ja taivaan välillä ja lopulta tultiin meihin. Kerroin, että olin joskus nähnyt unta että kultani kosi minua. Puhuttiin kosimisesta ja yhtäkkiä kulta ihmetteli ääneen kuinka outoa, että hän on jo suunnittelemassa häitä ja yhteenmuuttoa kanssani. Ja kuinka olisi ollut parempi, että oltaisiin tavattu vasta kymmenen vuotta myöhemmin.. Heittikin vitsillä, että soitatko mulle sitte kun oon 35. Menin ihan sekaisin ja hämilleni. Vuosi sitten kulta halusi erota, koska ei tiennyt mitä halusi ja toisaalta kaipasi entistä sinkkuelämäänsä. Pelkään, että niin käy taas, vaikka järki tavallaan sanoo ettei sitä tarvitse pelätä. Samassa keskustelussa kuulin myös, että olen täydellinen kullalleni ja juuri se, jonka kanssa voisi perustaa perheen ja viettää loppuelämänsä. Ettei hänellä ole aikomustakaan luopua minusta tai päästää menemään.. Kuitenkin, kun tietää, että se ajatus toisenlaisesta elämästäkin on ja kulta kaipaa sitä ettei tarvitse olla velvollinen kenellekään mitenkään.. Pelkään turhaan, mutta pelkään silti. Muru puhui myös siitä, että molemmat olisimme saaneet kokemusta lisää, jos olisimme tavanneet myöhemmin. Hyvä hänen on puhua kokeneempana kuin minä. Kultani on ensimmäinen "oikea" suhteeni, minunhan tässä pitäisi ajatella että haluan nähdä vielä millaista on aidan toisella puolella. Mutta kun juuri tämä, tämän ihmisen kanssa, on pelkkää unelmaa..

Ajatukset on niin sekaisin, etten saa järjestettyä niitä taas oikeaan malliinsa.. Turha pelätä..? Mutta mitä mun rakkaalla oikein on mielessään? :|

Kommentit (10)

sopuli

Ei kai kukaan voi sanoa, mitä toinen ajattelee, mutta kun mies kerta puhuu siitä, miten haluaa sinun kanssa naimisiin ja perustaa perheen, niin ei kai sun tarvitse olla huolissas. Oon muutenkin itse miettinyt, et elän omaa elämääni päivä kerrallaan, koska ikinä ei voi tietää kaikkea varmaksi. Jos yhdessä on nyt hyvä olla, tarvitseeko silloin miettiä, onko tunteet samanlaiset vielä vuoden tai kymmenen vuoden päästä? Ei kai ne pohtimalla miksikään muutu.

On mullakin ollut kausia, että kaipaisin sinkkuelämää ja etenkin sitä vapautta! Mutta kaikilla asioilla on puolensa ja mielummin olen suhteessa, koska mun on hyvä olla. Eipä se sinkkuelämäkään aika kuitenkaan niin auvoisaa ole ;)

Neppis_

niin. no hänhän puhui menneessä muodossa (jos oikein käsitin ..)
Joten en uskoisi että suurempia huolia.
Välillä niitä tulee kausia/päiviä jolloin miettii (ääneenkin) et mitäkähän vois olla tai mitä ois voinu tehdä.
Älä huoli. Me naiset satutaan välillä pohtimaan mitä pienempiä kommetteja ym. asioita, sitä sattuu myös täälläkin päin :wink:
(ollaan seurusteltu 3,5 vuotta tos ens kk puoles välis..vaikka kuin ois pitkään ja tuntuu varmalle,välillä tulee epäilyksiä..)

aada
sopuli
Oon muutenkin itse miettinyt, et elän omaa elämääni päivä kerrallaan, koska ikinä ei voi tietää kaikkea varmaksi. Jos yhdessä on nyt hyvä olla, tarvitseeko silloin miettiä, onko tunteet samanlaiset vielä vuoden tai kymmenen vuoden päästä? Ei kai ne pohtimalla miksikään muutu.

Juu oon kyllä ajatellu kanssa ettei edes kannata miettiä mitään tulevia eroja tai tunteita.. Kerran jo erehdyin pohtimaan, että mitä jos erotaankin joskus kaukaisessa tulevaisuudessa ja olin tulla hulluks niiden omien ajatusten kanssa. Hmh.. Miten kaikki kuulostaakin niin paljon yksinkertasemmalta ja selvemmältä toisten suusta kuultuna..?

Ja lisäys tuonne alkuun vielä, että siis erottiinkin silloin vuosi sitten. Loppuen lopuksi kulta halusikin minut takaisin..

jessi

Mäki välillä mietin, että ois parempi jos oltas tavattu kullan kanssa pari vuotta myöhemmin...Tekis välillä mieli rillutella vielä :P Niin nuoriakin kun vielä ollaan.. Mutta jos en ois ollu jätkäni kanssa näitä paria vuotta, tuskin olisin edes samanlainen kun nyt oon.. Ja onhan toi ihana mies mikä mulla on, ei sais aatella tyhmiä :/ Mutta kai kaikki joskus mietiskelee kaikennäköstä..

Mutta kysy mieheltäs mitäs se nyt sit meinaa, jos sua mietityttää. Mä aina heti rupeen kyselee mitä mies tarkotti jos sanoo jotain tyhmästi :lol: Raukal menee hermot ku joutuu aina selittää et sanoo asioita tyhmästi eikä tarkota kaikkee..

aada

[quote author="jessi"Mutta kysy mieheltäs mitäs se nyt sit meinaa, jos sua mietityttää. Mä aina heti rupeen kyselee mitä mies tarkotti jos sanoo jotain tyhmästi :lol: Raukal menee hermot ku joutuu aina selittää et sanoo asioita tyhmästi eikä tarkota kaikkee..[/quote]

Ei se mitään meinaa.. Kerto vaan ajatuksiaan ja mä otin ne liian pikkutarkasti ja vakavasti. Hmm.. Sitä vuoden takaista epäröintiä vaan kun en unohda millään ja aina se muistuu mieleen tollasista asioista ja tulee kurja olo. Ärsyttää kun ei pääse edes juttelemaan murun kanssa uudestaan näistä asioista kun vasta lauantaina. :?

Kepatäti

Meidän suhteessa olen minä se, joka kaipailee sitä "sinkkuutta" ja toivoo, että oltais tavattu viis vuotta myöhemmin. Sitä vaan alkaa miettiä, että missaako jotain tärkeää? Kuitenkin näiden ajatusten kanssa, tiedän kuitenkin kokoajan, että tässä suhteessa haluan varmasti olla. En missään vaihtaisi tätä pois, sillä ei mikään loppujen lopuksi olisi sen arvoista, että menettäisin rakkaimpani.

aada

Nyt oon sitte lopullisesti sekaisin. Ajatuksineni kaikkineen.. :| [size=9](Kirjoitin tuonne terveys ja hyvä olo -osioon "masennus" topiciin.. Jos joku osaisi auttaa vielä..)[/size]

sopuli

Mä mietin ekassa suhteessani myös sitä, et oispa tavattu myöhemmin ja niinhän siinä kävi, et sinkkuilemaan oli päästävä, kun en ollut koskaan päässy oikeastaan (oltiin tosi nuoria, kun alettiin seurustelemaan). Tänkin nykyisen suhteen alussa mietin samaa vielä, mutta nyt on tullu tunne, etten enää halua olla sinkku. Tässä on oikeesti hyvä olla ja oon ehtinyt ihan tarpeeks flirttailla, tutustua uusiin ihmisiin ja paneskella niitten kaa noin suoraan sanottuna :lol:

Mut tuskin se mun halu mennä olis koskaan kuollu ekassa suhteessani ja oikeestaan oon aika iloinen, et elin ne sinkkuajatkin. Kyl ne paljon opetti ja hyviä (+huonoja) muistojakin ehti ihan reilusti kertyä :lol: Nyt on voinu rauhoittua :)

(eilen tossa just mietin, et osaisinkohan enää ees flirttailla, mut ukko väitti et osaan kuulema, ku teen sitä aina tiedostamatta senkin läsnäollessa :lol: ) Se piristää!

figaro

Jokaisella on taatusti samanlaisia pelkoja jossain vaiheessa suhdetta - pitkänkin suhteen kulussa.

Itse toisinaan törmään ajatuksiin, jotka saavat kylmän väreet aikaiseksi. Ja sama toisin perin.. Entä jos olisinkin sinkku?

Kuitenkin, jos suhde toimii ja on vakaalla pohjalla, nuo ajatukset voi niiden ilmaantumisen jälkeen sivuuttaa. Turhaan kantaa huolta siitä, mitä ei mahdollisesti tule tapahtumaan koskaan. Ja jos näitä ajatuksia aina vain miettisi, ei kukaan koskaan etenisi suhteessa sille hää- ja lapsitasolle :roll:

aada

Pahus tätä ihmismieltä. :-s Niin helposti asiat menee ihan sekaisin ja niin helposti ne korjautuvat myös kun ottaa itseään niskasta kiinni. Tasasin väliajoin tulee surkuolo ja sitten onkin taas kaikki hyvin. Pyh.. (Oisko e-pillereiden taukoviikolla osansa.. :roll: )

Niin että nyt on ne huijausajatukset häipyneet taas ainakin joksikin aikaa. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat